Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2017. március 25. szombat, 20:03


Hali!
Mi a véleményetek a Vogtland ültetőrugóról?
Ill. ha 2001-s E46 325i alatt volt az ugye jó lehet nekem is? Es ez tán coupe alatt volt.
Előre is köszönöm!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. március 25. szombat, 21:51

Joe330
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Joe330

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. július 21. csütörtök, 16:07




Joe330
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Joe330

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. július 21. csütörtök, 16:05


Hello mindenki

Epp futóműszerelesben vagyok
Szoval az auto darabokban
Jól jönne egy kis segítség

Coilover szettet teszek a kombi alá
De megvagyok lőve több dolog miatt is

A gyári gátló kijött a csonkalvanybol
De pl a coilover gátló nem tud olyan melyen be feküdni a csonkalvanyba
Járt mar igy vki?
Ja es a stabrud amit kaptam
Hozza pálcát rövidebbet na az meg rövidebb mint kene
Ötletek??


Koszonom



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 21. csütörtök, 16:07

higany
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz higany

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2016. június 30. csütörtök, 08:43


Helló!
H&R CUP KIT-tel van valakinek tapasztalata? Leírhatná, hogy milyen.

jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2016. május 14. szombat, 10:11


Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni tőletek...
Állítható futóművet szeretnék, olcsót, mert csak keveset használom, jó úton az autót...
Van az olcsóbb kategóriában olyan amivel meg vagytok elégedve vagy jónak tartjátok?
Előre is köszi a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2003

státusz zsombi1987

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2016. február 19. péntek, 15:49


Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek h ez passzol e az én kocsimba illetve, van e valakinek tapasztalata vele?
Vagy van jobb alternatíva? Nekem is magas az eleje a 19-es felnikkel..

http://www.racing-autoalkatres...escription

325Ci 2004

imre8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz imre8

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 20:52


Üdv.
Az lenne a kérdésem felétek hogy 46-os touringom állá milyen ültetőrugó márkát ajánlotok ami használható és nem veri ki a vesémet. Ta-technix állítható magasságú futóműt már vettem de egy rakás hulladék és még finom is voltam, háromnegyed évet se bírt ki és az olajat kiköpte magából, na meg a padlóig kellett ültetni hogy ne dühben-jen be az eleje. Kapott 4 gyári telót csak így már nagyon magas. Ültetés mértékben 40 mm jöhet szóba, attól lentebb nem akarok menni meg szerintem azt elbírja a gyári futómű is.


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. augusztus 08. szombat, 11:30


Osynho írta: Hello! Fejlemények. A hátsó rugók összeültek és mintha töröttek is lennének. Szóval ezért ül le terhelésre és ér bele a sárvédőbe a gumi. Persze az ET24 is elősegíti, de merem remélni, hogy rendes rugóval megoldódik a gond. Ha már így alakult, akkor vennék egy ültető szettet előre-hátulra. Namost itt vagyok gondban. Nem tudom mennyit ültessek rajta, azt se tudom mennyivel alacsonyabb a sport futóműves gyári, illetve, ha pl 2cm-rel ül mélyebben gyárilag, akkor, ha én -40-es rugó teszek alá, akkor az a sima futóműveshez képest lesz 40mm-rel lejjebb, ugye? Tehát a sporthoz képest 20mm-rel. Nem szeretném porba tenni, de az eleje jelenleg magas.

Jelenleg így néz ki előlés így hátul. A hátulja bejön (nyilván keményebb rugókkal) az eleje mehetne lejjebb 1,5-2cm-t. Jelenleg elől 4,8cm van a gumi és a sárvédő között, hátul olyan 2,2-2,5cm.

Amit kinéztem ebay-en az eibach pro kit 30/20-25 (gondolom touring esetében inkább 25-öt fog ülni, illetve az ap 40/20-ast. Előbbi 37e környékén van postával (lehet, hogy ilyen olcsón eredeti eibachot adnak?), utóbbi kcisit drágább. Milyen minőség ez az ap?



Szia!

Simán elfér a felni nem kel lrajta aggodni.
A szettek jók nekem már volt pro kit. Az ,hogy eredetit adnak e vagy sem jó kérdés. Honnan akarod venni?

Illetve hátul ha kicsit csalsz az excenteres csavaron akkor tudsz nyerni egy kis helyetés elég is,hogy ne érjen bele.

Üdv.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Osynho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. június 09. kedd, 22:03


Hello! Fejlemények. A hátsó rugók összeültek és mintha töröttek is lennének. Szóval ezért ül le terhelésre és ér bele a sárvédőbe a gumi. Persze az ET24 is elősegíti, de merem remélni, hogy rendes rugóval megoldódik a gond. Ha már így alakult, akkor vennék egy ültető szettet előre-hátulra. Namost itt vagyok gondban. Nem tudom mennyit ültessek rajta, azt se tudom mennyivel alacsonyabb a sport futóműves gyári, illetve, ha pl 2cm-rel ül mélyebben gyárilag, akkor, ha én -40-es rugó teszek alá, akkor az a sima futóműveshez képest lesz 40mm-rel lejjebb, ugye? Tehát a sporthoz képest 20mm-rel. Nem szeretném porba tenni, de az eleje jelenleg magas.

Jelenleg így néz ki előlés így hátul. A hátulja bejön (nyilván keményebb rugókkal) az eleje mehetne lejjebb 1,5-2cm-t. Jelenleg elől 4,8cm van a gumi és a sárvédő között, hátul olyan 2,2-2,5cm.

Amit kinéztem ebay-en az eibach pro kit 30/20-25 (gondolom touring esetében inkább 25-öt fog ülni, illetve az ap 40/20-ast. Előbbi 37e környékén van postával (lehet, hogy ilyen olcsón eredeti eibachot adnak?), utóbbi kcisit drágább. Milyen minőség ez az ap?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2003

státusz zsombi1987

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. május 21. csütörtök, 14:21


Sima peremezés a megoldás!

Osynho írta:
Robin68 írta:
Osynho írta:
laleeboy írta:
Osynho írta: Hello!

Felkerült az E46-omra egy Style 94 (BBS RX 261) felni. 18x8, ET24, 225/40 gumik. Szépen áll rajta (mondjuk az eleje még magas, de az későbbi projekt), viszont hátul komolyabb kanyarodáskor beleér a sárvédőbe. A futómű gyári sport, ami elvileg 2cm-el alacsonyabb a szériánál. Hogy oldhatnám meg a problémát? Állítható magasságú és csillapítású futóművet kellene betolni alá? Esetleg peremezni hátul?



Tegyél rá egy kicsivel nagyobb ET-s felnit (KB ET 35) vagy peremeztess.

Az ET 24 inkább 5-ös 7-esre való


A felni a fix a történetben, nagyon tetszik és pont kitölti a lukakat. Kisebb ET-s nem tetszene. A 24 tényleg kicsi, de csak 8", sok E46 felni hátul 8,5-9"-os és simán elfér. Amúgy ez az E65 gyári felnije, csak azon sehogy se néz ki. Keményebb rugóval nem lehetne megoldani? Amúgy se ártana egy kicsit feszesebb.



205-ös gumi


Ejj, zsír új falkenek vannak rajta.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Osynho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. május 20. szerda, 23:53


Robin68 írta:
Osynho írta:
laleeboy írta:
Osynho írta: Hello!

Felkerült az E46-omra egy Style 94 (BBS RX 261) felni. 18x8, ET24, 225/40 gumik. Szépen áll rajta (mondjuk az eleje még magas, de az későbbi projekt), viszont hátul komolyabb kanyarodáskor beleér a sárvédőbe. A futómű gyári sport, ami elvileg 2cm-el alacsonyabb a szériánál. Hogy oldhatnám meg a problémát? Állítható magasságú és csillapítású futóművet kellene betolni alá? Esetleg peremezni hátul?



Tegyél rá egy kicsivel nagyobb ET-s felnit (KB ET 35) vagy peremeztess.

Az ET 24 inkább 5-ös 7-esre való


A felni a fix a történetben, nagyon tetszik és pont kitölti a lukakat. Kisebb ET-s nem tetszene. A 24 tényleg kicsi, de csak 8", sok E46 felni hátul 8,5-9"-os és simán elfér. Amúgy ez az E65 gyári felnije, csak azon sehogy se néz ki. Keményebb rugóval nem lehetne megoldani? Amúgy se ártana egy kicsit feszesebb.



205-ös gumi


Ejj, zsír új falkenek vannak rajta.


Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2015. május 20. szerda, 23:38


Osynho írta:
laleeboy írta:
Osynho írta: Hello!

Felkerült az E46-omra egy Style 94 (BBS RX 261) felni. 18x8, ET24, 225/40 gumik. Szépen áll rajta (mondjuk az eleje még magas, de az későbbi projekt), viszont hátul komolyabb kanyarodáskor beleér a sárvédőbe. A futómű gyári sport, ami elvileg 2cm-el alacsonyabb a szériánál. Hogy oldhatnám meg a problémát? Állítható magasságú és csillapítású futóművet kellene betolni alá? Esetleg peremezni hátul?



Tegyél rá egy kicsivel nagyobb ET-s felnit (KB ET 35) vagy peremeztess.

Az ET 24 inkább 5-ös 7-esre való


A felni a fix a történetben, nagyon tetszik és pont kitölti a lukakat. Kisebb ET-s nem tetszene. A 24 tényleg kicsi, de csak 8", sok E46 felni hátul 8,5-9"-os és simán elfér. Amúgy ez az E65 gyári felnije, csak azon sehogy se néz ki. Keményebb rugóval nem lehetne megoldani? Amúgy se ártana egy kicsit feszesebb.



205-ös gumi


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Osynho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. május 20. szerda, 20:15


laleeboy írta:
Osynho írta: Hello!

Felkerült az E46-omra egy Style 94 (BBS RX 261) felni. 18x8, ET24, 225/40 gumik. Szépen áll rajta (mondjuk az eleje még magas, de az későbbi projekt), viszont hátul komolyabb kanyarodáskor beleér a sárvédőbe. A futómű gyári sport, ami elvileg 2cm-el alacsonyabb a szériánál. Hogy oldhatnám meg a problémát? Állítható magasságú és csillapítású futóművet kellene betolni alá? Esetleg peremezni hátul?



Tegyél rá egy kicsivel nagyobb ET-s felnit (KB ET 35) vagy peremeztess.

Az ET 24 inkább 5-ös 7-esre való


A felni a fix a történetben, nagyon tetszik és pont kitölti a lukakat. Kisebb ET-s nem tetszene. A 24 tényleg kicsi, de csak 8", sok E46 felni hátul 8,5-9"-os és simán elfér. Amúgy ez az E65 gyári felnije, csak azon sehogy se néz ki. Keményebb rugóval nem lehetne megoldani? Amúgy se ártana egy kicsit feszesebb.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 20. szerda, 20:15

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. május 20. szerda, 15:05


Osynho írta: Hello!

Felkerült az E46-omra egy Style 94 (BBS RX 261) felni. 18x8, ET24, 225/40 gumik. Szépen áll rajta (mondjuk az eleje még magas, de az későbbi projekt), viszont hátul komolyabb kanyarodáskor beleér a sárvédőbe. A futómű gyári sport, ami elvileg 2cm-el alacsonyabb a szériánál. Hogy oldhatnám meg a problémát? Állítható magasságú és csillapítású futóművet kellene betolni alá? Esetleg peremezni hátul?



Tegyél rá egy kicsivel nagyobb ET-s felnit (KB ET 35) vagy peremeztess.

Az ET 24 inkább 5-ös 7-esre való


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Osynho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. május 20. szerda, 13:45


Hello!

Felkerült az E46-omra egy Style 94 (BBS RX 261) felni. 18x8, ET24, 225/40 gumik. Szépen áll rajta (mondjuk az eleje még magas, de az későbbi projekt), viszont hátul komolyabb kanyarodáskor beleér a sárvédőbe. A futómű gyári sport, ami elvileg 2cm-el alacsonyabb a szériánál. Hogy oldhatnám meg a problémát? Állítható magasságú és csillapítású futóművet kellene betolni alá? Esetleg peremezni hátul?




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. május 20. szerda, 13:48