Ricco-320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Ricco-320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2011. január 26. szerda, 13:47









Max. 2-3 cm még ment volna, de óvatosan kell közlekedni...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2011. január 26. szerda, 10:43


Ricco-320d írta: Hello!

Nekem is az volt a 320d-ben több mint egy évig, és hát nem igazán voltam elszállva tőle... Szerintem rohadt kemény és nagyon pattog... Lehet, hogy van akinek bejön, nekem nem tetszett! (abból a szempontból jó, hogy le lehet tekerni agyig...)

Üdv.


Hali!

Neked meddig volt letekerve hány centit? Én nem olyan durván akarom lenyomni a család végett.


Ricco-320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Ricco-320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2011. január 26. szerda, 08:14


Hello!

Nekem is az volt a 320d-ben több mint egy évig, és hát nem igazán voltam elszállva tőle... Szerintem rohadt kemény és nagyon pattog... Lehet, hogy van akinek bejön, nekem nem tetszett! (abból a szempontból jó, hogy le lehet tekerni agyig...)

Üdv.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. január 25. kedd, 21:34


Komkrétan a TA Technikről azt hallottam túl kemény egy golf 4 ben, de mondjuk az teljesen más komforttal bír alapba is mint egy e46.

Nekem Raceland áll. magasságú futóm van egy e36 alatt 18as kerékkel. Viszonylag még komfortos maradt, de azért köze nincs a gyári futóműhöz.
Bárhol befordulok vele bármennyivel, de szar úton pattogunk rendesen.


Csatis írásához néhány komment.
Azt írta az eleje nagyon magas volt a hátulja nem. Minden bmw így néz ki gyárilag, ha oldalról megnézed a kerékjárati íveket.
Ha úgy ültetsz, hogy ez az arány nagyon megváltozik, vagyis elől lejjebb lesz majdnem mint hátul akkor az autó nagyon orr nehézzé fog válni kanyarban. Jól fog kinézni az tény de ennyi. Tolni fogja az orrát. Veszélyes. Nekem így volt először beállítva, aztán csomagtartóba beraktam a téli felniket (ez súlyként működött) lejjebb került a hátulja, feljebb az eleje most tökéletes. Ha megnézed a gyári M es futóművet ott is nagyobb hely van elöl, és az egyenletesen ülteti az autót elöl hátul. Egy picit, egy-két centit lehet elöl jobban ültetni, ha úgy jobban tetszik, de az már a menetdinamika rovására megy.

m_attila


Van

laci320d írta: Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata a TA Technik állítható magasságú futóműről?
Illetve sztetek milyen lehet?
Köszi




Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. január 25. kedd, 21:27


laci320d írta:
Hori írta:
laci320d írta: Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata a TA Technik állítható magasságú futóműről?
Illetve sztetek milyen lehet?
Köszi



Puhlvityával beszélj stylingon neki már több mint egy éve az van a coupe alatt




Köszi Maister










Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 25. kedd, 21:28

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2011. január 25. kedd, 21:26


Hori írta:
laci320d írta: Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata a TA Technik állítható magasságú futóműről?
Illetve sztetek milyen lehet?
Köszi



Puhlvityával beszélj stylingon neki már több mint egy éve az van a coupe alatt




Köszi Maister


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. január 25. kedd, 21:25


laci320d írta: Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata a TA Technik állítható magasságú futóműről?
Illetve sztetek milyen lehet?
Köszi



Puhlvityával beszélj stylingon neki már több mint egy éve az van a coupe alatt




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2011. január 25. kedd, 21:19


Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata a TA Technik állítható magasságú futóműről?
Illetve sztetek milyen lehet?
Köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 13:27


csatis1 írta:
csmester írta: Sziasztok.

Ültetéssel kapcsolatban kérdezném, hogy ki milyen rugót vagy szettet használ, fix vagy állítható magasságút? Tapasztalatokra lennék kíváncsi,hogy mekkora (35-40-60mm)ültetésnél milyen lett az autó. Milyen márkát érdemes venni? Bilsteint kérdeztem, profi de horror áron, Koni egy "picit" olcsóbb. Esetleg valaki árul itt a fórumon valamilyen szettet?
Tapasztalatokat írjatok, meg hogy mit nem vennétek meg. Köszi.


Nekem elöl 50mm, hátul 20mm az ültetés állítható magasságú Eibach szettel. Így már rövidebb stabpálca kellett előre, és süttetnem kellett az első szilenteket, mert a gyári vagy utángyártott nem igazán bírta sokáig. Az első lengőkarjaim elég ratyik voltak, amikor a szettet vettem, így azok is cserélve lettek, tehát arról nem tudok érdemben nyilatkozni, hogy mennyire használódnak. Mondjuk sokkal jobban igénybe vannak véve...
A normál futóművet azért biztos jobban "eszi" mint az M-es konfigot.
Hátul egyelőre nincs gond (kop, kop, kop)!
Azért választottam ezt a szettet, mert nem nagyon tetszett, hogy egy gólyafészek is elfért volna az első kerék felett, hátul pedig alig volt hely a kerék teteje és a sárvédőív között. így most már be lett állítva egyenlően.
Annyi szívás volt a dologban, hogy (használt cucc lévén nem tudtam kipróbálni) a vásárláskor a bal hátsó lengéscsillapítóban nem volt gáz, a jobb hátsó pedig nemrég az olajat engedte el. Mindkettőt Kárásziék javították nagyon profin és 1 év garival.
A komfort csökkent, köszönet még a 19-es kerekeknek is, de én bírom, engem nem zavar plusz tetszik és élvezem vezetni.

A kisebb ültetés nem túl peres gumival, kisebb kerékkel komfortosabb. Nem komfortos, csak nem annyira veserázó ezeken a remek magyar utakon . Ha alap gyári futóműved van, és nem akarsz extrém dolgokat művelni, akkor egy M-es lengéscsillapító a rugóival jó választás lehet neked. Kicsit alacsonyabb és sportosabb, mint a normál, de nem olyan vészesen.

Minden attól függ: hogy mire vágysz, mit vagy hajlandó feláldozni érte, és hogy mennyit akarsz elkölteni rá.

Ha eldöntötted, akkor most már nyomás vásárolni, szereltesd befelé és küldd végre a képeket!!!!


azt azért tegyük hozzá, hogy szvsz a tél végét jó lenne kivárni a cserével



csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. december 02. csütörtök, 08:16


csmester írta: Sziasztok.

Ültetéssel kapcsolatban kérdezném, hogy ki milyen rugót vagy szettet használ, fix vagy állítható magasságút? Tapasztalatokra lennék kíváncsi,hogy mekkora (35-40-60mm)ültetésnél milyen lett az autó. Milyen márkát érdemes venni? Bilsteint kérdeztem, profi de horror áron, Koni egy "picit" olcsóbb. Esetleg valaki árul itt a fórumon valamilyen szettet?
Tapasztalatokat írjatok, meg hogy mit nem vennétek meg. Köszi.


Nekem elöl 50mm, hátul 20mm az ültetés állítható magasságú Eibach szettel. Így már rövidebb stabpálca kellett előre, és süttetnem kellett az első szilenteket, mert a gyári vagy utángyártott nem igazán bírta sokáig. Az első lengőkarjaim elég ratyik voltak, amikor a szettet vettem, így azok is cserélve lettek, tehát arról nem tudok érdemben nyilatkozni, hogy mennyire használódnak. Mondjuk sokkal jobban igénybe vannak véve...
A normál futóművet azért biztos jobban "eszi" mint az M-es konfigot.
Hátul egyelőre nincs gond (kop, kop, kop)!
Azért választottam ezt a szettet, mert nem nagyon tetszett, hogy egy gólyafészek is elfért volna az első kerék felett, hátul pedig alig volt hely a kerék teteje és a sárvédőív között. így most már be lett állítva egyenlően.
Annyi szívás volt a dologban, hogy (használt cucc lévén nem tudtam kipróbálni) a vásárláskor a bal hátsó lengéscsillapítóban nem volt gáz, a jobb hátsó pedig nemrég az olajat engedte el. Mindkettőt Kárásziék javították nagyon profin és 1 év garival.
A komfort csökkent, köszönet még a 19-es kerekeknek is, de én bírom, engem nem zavar plusz tetszik és élvezem vezetni.

A kisebb ültetés nem túl peres gumival, kisebb kerékkel komfortosabb. Nem komfortos, csak nem annyira veserázó ezeken a remek magyar utakon . Ha alap gyári futóműved van, és nem akarsz extrém dolgokat művelni, akkor egy M-es lengéscsillapító a rugóival jó választás lehet neked. Kicsit alacsonyabb és sportosabb, mint a normál, de nem olyan vészesen.

Minden attól függ: hogy mire vágysz, mit vagy hajlandó feláldozni érte, és hogy mennyit akarsz elkölteni rá.

Ha eldöntötted, akkor most már nyomás vásárolni, szereltesd befelé és küldd végre a képeket!!!!

csmester
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz csmester

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 17:43


YELLOW írta:
csmester írta: Sziasztok.

Ültetéssel kapcsolatban kérdezném, hogy ki milyen rugót vagy szettet használ, fix vagy állítható magasságút? Tapasztalatokra lennék kíváncsi,hogy mekkora (35-40-60mm)ültetésnél milyen lett az autó. Milyen márkát érdemes venni? Bilsteint kérdeztem, profi de horror áron, Koni egy "picit" olcsóbb. Esetleg valaki árul itt a fórumon valamilyen szettet?
Tapasztalatokat írjatok, meg hogy mit nem vennétek meg. Köszi.


szerintem a 60 kicsit sok lenne
először neked kell tudni mi a cél! itt a felni/gumi párost is figyelembe kell venni.
nekem elől-hátul 35-tel van ültetve hátul semmiképp nem kell több elől még egy centit mehetne lentebb. 45-től felfelé már számolni kell azzal, hogy a futómű beállítása kicsit körülményesebb vagy hallottunk olyanről, hogy lehetetlen, ha gyári aa többi cucc. 45-től már stabpálcákat illdomos rövidebbre cserélni.
szerinte a TA-Technix rugók se rosszak, de olcsóak. telóban viszont fenntartással vagyok feléjük. KONI, H&R, Bilstein, Vogtland mind jó szerintem.
állítható csak úgy lehet, ha állítható gátlót veszel, szerintem abban az esetben a KW egy elég jó választás lehet.
FK-t szerintem hanyagold mindenképp.


Bilstei b12 fix sportfutómű szett 35/20mm-ültet , nem nagyon szeretnék többet,esetleg 40/30mm. Nem a veseköveimet akarom elhajtani, hanem egy picit feszesebb futóművet szeretnék. Többiek mit használnak,használtak?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 17:17


csmester írta: Sziasztok.

Ültetéssel kapcsolatban kérdezném, hogy ki milyen rugót vagy szettet használ, fix vagy állítható magasságút? Tapasztalatokra lennék kíváncsi,hogy mekkora (35-40-60mm)ültetésnél milyen lett az autó. Milyen márkát érdemes venni? Bilsteint kérdeztem, profi de horror áron, Koni egy "picit" olcsóbb. Esetleg valaki árul itt a fórumon valamilyen szettet?
Tapasztalatokat írjatok, meg hogy mit nem vennétek meg. Köszi.


szerintem a 60 kicsit sok lenne
először neked kell tudni mi a cél! itt a felni/gumi párost is figyelembe kell venni.
nekem elől-hátul 35-tel van ültetve hátul semmiképp nem kell több elől még egy centit mehetne lentebb. 45-től felfelé már számolni kell azzal, hogy a futómű beállítása kicsit körülményesebb vagy hallottunk olyanről, hogy lehetetlen, ha gyári aa többi cucc. 45-től már stabpálcákat illdomos rövidebbre cserélni.
szerinte a TA-Technix rugók se rosszak, de olcsóak. telóban viszont fenntartással vagyok feléjük. KONI, H&R, Bilstein, Vogtland mind jó szerintem.
állítható csak úgy lehet, ha állítható gátlót veszel, szerintem abban az esetben a KW egy elég jó választás lehet.
FK-t szerintem hanyagold mindenképp.

csmester
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz csmester

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 17:08


Sziasztok.

Ültetéssel kapcsolatban kérdezném, hogy ki milyen rugót vagy szettet használ, fix vagy állítható magasságút? Tapasztalatokra lennék kíváncsi,hogy mekkora (35-40-60mm)ültetésnél milyen lett az autó. Milyen márkát érdemes venni? Bilsteint kérdeztem, profi de horror áron, Koni egy "picit" olcsóbb. Esetleg valaki árul itt a fórumon valamilyen szettet?
Tapasztalatokat írjatok, meg hogy mit nem vennétek meg. Köszi.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz waczak999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2010. november 11. csütörtök, 00:01


Itt van hozzá ültető szett:

http://od-performance.hu/reszletek.php?id=459

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. május 27. csütörtök, 01:04


Sziasztok!Valaki nem tudna megdobni 2db. gyári hátsó rugóval?Touringba kellene!