Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. június 25. csütörtök, 12:14


gary30d írta: rendben, képeket megpróbálok estefelé feltenni. amikor én vettem akciós volt, forint is erõsebb volt akkor került 360ezerbe maga a rendszer plusz beszerelés 60 körül. az airride-ot a Ledtechnik-tõl vettem http://ledtechnik.hu/
a beszerelést a H&H végezte http://hhdesign.hu/ 2-3 nap alatt megvolt..


az ilyenekkel csak az a bajom, hogy hogy tudtok lemondani a kocsiról 2-3 napra???

státusz gary30d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2009. június 25. csütörtök, 10:07


rendben, képeket megpróbálok estefelé feltenni. amikor én vettem akciós volt, forint is erõsebb volt akkor került 360ezerbe maga a rendszer plusz beszerelés 60 körül. az airride-ot a Ledtechnik-tõl vettem http://ledtechnik.hu/
a beszerelést a H&H végezte http://hhdesign.hu/ 2-3 nap alatt megvolt..

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2009. június 24. szerda, 18:08


Képeket szivessen látnánk, tedd fel õket ide.
Reklám belefér, mert sokan mást is szoktak itt reklámozni.
Mennyibe kerül kompletten :

státusz gary30d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2009. június 24. szerda, 10:41


haliha az airide-ra gondolsz akkor nekem van ilyen az autóban.természetesen utólag lett beszerelve a D2 "basic" rendszere. én abszolút meg vagyok vele elégedve,fõleg azért mert annak ellenére, hogy levegõs jóval keményebb mint a gyári lengéscsillapítók voltak, egyáltalán nem billeg ,ráadásul állítható a keménység is.Nem tudom pontosan mennyit lehet összesen emelni/ültetni(elméletileg 16-20 centi) de nem mértem még le,de olyan még nem volt h valahol teljesen felemelve felakadt volna.

A kompresszor meg a tartály csomagtartóban van ha gondolod teszek majd fel képet róla.felhajtott hátsó ülésekkel nem hangos a kompresszor, viszont az emelés és ültetés nem modnható gyorsnak, a vékony csövek miatt,de szerintem nem vészes szóval mindekinek tudom ajánlani, aki ilyen rendszerben gondolkozik.
nem tudom mennyire lehet itt reklámozni a forgalmazó céget meg mûhelyt ahol beszerlték, ha nem, privátban megírom...

jokerface írta: Hali!
Azt akarom kérdezni,hogy a BMW-be látott már valaki hidropneumatikus rugózást?
Frankó dolognak tartom ezt a megoldást,mivel mindig az útviszonyoknak megfelelöen be lehet állitani a magasságot!
Vagy tudtok valakit aki ilyennel foglalkozik? Persze szaki team-re gondolok!


daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2009. június 22. hétfő, 08:24


Sziasztok!

Elõl a kerék dõlésszögét csak állítható toronycsapággyal lehet megoldani??

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2009. április 10. péntek, 16:53


Hali!
Azt akarom kérdezni,hogy a BMW-be látott már valaki hidropneumatikus rugózást?
Frankó dolognak tartom ezt a megoldást,mivel mindig az útviszonyoknak megfelelöen be lehet állitani a magasságot!
Vagy tudtok valakit aki ilyennel foglalkozik? Persze szaki team-re gondolok!

restart
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz restart

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2009. március 16. hétfő, 20:12


Üdv.

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy milyen tapasztalataitok vannak ültetõ rugóval, sport lengéscsillapítóval.

Mit ne vegyek?


karbon

státusz karbon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2009. március 16. hétfő, 13:43


Hosszú vívódás és utánjárás után megléptem a futómû átalakítást. Ez a rugó került bele: "H&R" to those that are more enthusiastic about their driving. VA 35mm (VA 29485), HA 20 mm (HA 29485).
Tapasztalatok: Ültetés után a kerékkivágás magassága (cm): eleje 68 -> 65, hátulja 65 -> 65. Ültetés után a gumi futófelülete és a kerékkivágás közötti távolság (cm), elöl: 2,5, hátul 3,5. Az ok, hogy ennyit ült az autó, összetett: elöl a legkeményebb gyári (3 piros csík), hátul a legpuhább gyári (1 kék csík) rugók voltak benne (fura egy összeállítás - de én így vettem). Szóval az optika számomra tökéletes, használhatóság (hasmagasság) lényegében nem szenvedett csorbát, a futómû jellege persze kicsit feszesebb lett, de nem tûnt el a komfort. Érzésre olyan, mintha 4 piros csíkos, talán M-es rugók lennének benne. Számomra ideális rugózási karakterisztika. Nagyon szerethetõ, még a rosszabb magyar utakon is, bár a nagyobb kátyúk azért kerülendõk.
Megjegyzés: A gyári gátlók -bemérve is tökéletesek- maradtak. Ez elsõ fokú ültetésnek számít, ilyenkor nem kell gátlót cserélni.

daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2009. március 11. szerda, 22:07


ute107 írta: Csináltass kettõt...! Festeni nem kell, lefújom itthon!


Megbeszéltük!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. március 11. szerda, 22:05


Csináltass kettõt...! Festeni nem kell, lefújom itthon!

daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2009. március 11. szerda, 21:32


Ezt nem is tudtam, hogy van ilyen! Vagyis hogy erre jó!
Majd akkor egy ilyet kell leutánozni Az legalább nem lesz 50e-be...
Bár nem is D2 lesz de majd lefestem ilyenre!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. március 11. szerda, 21:16


Daidka% D2Racing 3D-s toronycsapággyal.... bmwpower.hu

daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2009. március 11. szerda, 16:33


Hali!

Hogyan lehet egyszerûen megoldani azt, hogy ha leültetem az autót akkor ne dõljön befele a kerék teteje nagyon? Egy pontig lehet utána állítani azt tudom de ha már nem?

státusz 320DE46

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 230

Elküldve: 2009. március 09. hétfő, 17:35


Petike!
Mi van a rugókkal? tudod amit még tavaly beszéltünk...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz dentallabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2009. március 09. hétfő, 17:19


Az M-es futómûhöz én sem nyúlnék(!)....,vagy pályagépet készítessz?



Garaj írta: Sziasztok.
Ültetni szeretném a gépemet és segítséget szeretnék kérni abban,hogy 330cd M-es futómû mennyire szereti az ültetõrugókat és hogy milyet ajánlanátok?