Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 11:07


YELLOW írta: persze-persze... szerintem meg azért emelted meg, nehogy zavaros legyen a magzatvíz (remélem ezt nem veszed sértésnek, ha igen akkor majd moderálod)


pontosan ez volt az oka
én még elviselném, hogy minden négyzetméteren rúg egyet a kocsi, de már nem csak magamra kell gondolnom

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 10:36


Robinson írta:

Ez kell ide b**átok meg.. Bár még így is kibaszottul ráz ez a mocskos g**i szar, amit orbanisztánban útnak neveznek. Mindent nem tud elnyelni még egy terepjáró sem.

Mindenesetre boldog vagyok, hogy Orbán Ráhel-nek nem kell majd zötykölődnie a lagzijába menet!

Én meg már kicseréltem megint a futóművet, és felemeltem a kocsit terepjárónak, hogy ne verje ki a fogamat..


persze-persze... szerintem meg azért emelted meg, nehogy zavaros legyen a magzatvíz (remélem ezt nem veszed sértésnek, ha igen akkor majd moderálod)

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 10:29




Ez kell ide b**átok meg.. Bár még így is kibaszottul ráz ez a mocskos g**i szar, amit orbanisztánban útnak neveznek. Mindent nem tud elnyelni még egy terepjáró sem.

Mindenesetre boldog vagyok, hogy Orbán Ráhel-nek nem kell majd zötykölődnie a lagzijába menet!

Én meg már kicseréltem megint a futóművet, és felemeltem a kocsit terepjárónak, hogy ne verje ki a fogamat..

Magnus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2005

státusz Magnus

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2013. szeptember 05. csütörtök, 00:00


Sziasztok. Vívódok 2 futóműszett között. Van valakinek tapasztalat ezekkel kapcsolatban?


D2 Racing:



BC Racing: (a kep itt csak minta)



Szerintetek melyik jobb ár/érték arányban?






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 05. csütörtök, 00:00

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. augusztus 27. kedd, 15:12


csatis1 írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

Eladó lenne egy H&R ültető szett(rugó+lengéscsillapító),325 cabrio alól lett kiszedve!
Sajnos pontosabb adataim nincsenek de ha vkit komolyan érdekel akkor megszerzek minden és írom pü-be!irány ár: 100.000 forint

üdv:Tomy




Árat felejtsétek el,kicsit túllőtte aki el szeretné adni én meg nem nagyon tudom mennyibe mennek ezek!Szóval ha érdekel vkit irja meg pü-ben hogy mennyire gondol!



csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2013. augusztus 27. kedd, 14:42


tomy1228 írta: Szevasztok!

Eladó lenne egy H&R ültető szett(rugó+lengéscsillapító),325 cabrio alól lett kiszedve!
Sajnos pontosabb adataim nincsenek de ha vkit komolyan érdekel akkor megszerzek minden és írom pü-be!irány ár: 100.000 forint

üdv:Tomy




tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. augusztus 27. kedd, 14:36


Szevasztok!

Eladó lenne egy H&R ültető szett(rugó+lengéscsillapító),325 cabrio alól lett kiszedve!
Sajnos pontosabb adataim nincsenek de ha vkit komolyan érdekel akkor megszerzek minden és írom pü-be!irány ár: 100.000 forint

üdv:Tomy


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz reveszt

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. július 19. péntek, 16:40


Hali!
2004es E60-ba keresek gyári M-es ülteőrugókat..haszált is érdekel!?!?

Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. június 20. csütörtök, 23:13


Eibach Pro kittet vegyetek,6 hengeres Sachs gátlókkal!Az jó lessz!

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 21:58


Sziasztok!
Van egy kérdésem szerintetek gyengébb az e36 touring hátsó rugója mint az e46 touring é?
Kb 60 kb van a kettő között e46 javára!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. március 22. péntek, 18:54


Robinson írta:

Sziasztok!

A következő a szitu: koni rugóim vannak, elvileg 35/35, de ugyanolyan mélyen van az autó mint az FK 45/45-el volt. Meguntam, inkább élvezni szeretném az autót mostmár, de azért nem szeretném, ha jeep lenne belőle. Ezért gondolkozom erősen gyári m-tech rugóban, amit mos lehetne venni 325i alól.
Vajh mi lenne az eredménye? Ha jól vettem ki Ute írását, rövidebb az a rugó, így sz*pni fogok vele. Jól értem?


Gondolom a Koni-hoz vettél lengéscsillapítókat is. Na az rövidebb tuti, de meg kell nézni... NE BÍZZ BENNEM.

Azért ül neked is annyira, meg nekem is annyira lent, mivel 6 hengeres szett van benne...most is....és az rövidebb.

Nézd meg a csillapítóid, milyenek, vagy vásárolsz ahhoz 4 hengeres csillapítókat és azzal az M-es rugóval jó lesz... csak szopás lesz összehúzni.

De nekem Csatis írt múltkor...lehet emelni egy kis csalással...átküldöm majd priviben.

Ugyan abban a cipőben járunk...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. március 22. péntek, 18:50


Robinson írta:
Takiii írta:
ute107 írta:
Robinson írta: Sziasztok!

Vajon 325i alól a rugók jók 320d-be? Most függetlenül a felszereltségtől, tegyük fel, hogy az ugyanaz. Elvileg a 20d motorja nehezebb a hathengeresnél. Vajón beülne az orra?



Pneurob amit ír valós. Össze lehet mindent hozni. Nekem van 325i-hez való - volt is a kocsimban. Weitec. Nagyon nagyot ült - kb. 7 cm-rel lejjebb volt.

Kicseréltem Lowtec-re, ami 30d-hez való... na ez max 0,5 cm-rel lett magasabb...de puhább...

Véleményem és tapasztalataim alapján nincs különbség. Nagyobb a differencia a touring/sedan rugók között.

A megoldás... 6 hengeres első gátló 2 cm-re rövidebb... nagyon nagyot kell sz...ni, hogy össze tudd hozni a 4 hengeres rugókkal. Inkább ez miatt ül meg egy kicsit jobban...mint a diesel motor miatt.

Ja és mindkettő ültetőrugóm eladó gátlókkal együtt is ha valakit érdekel.




Sziasztok,

M47D20T...117Kg a M50-M54B25 118-136Kg...nem is értem, hogy gondoltad, hogy a sor 6 könnyebb mind a diesel blokk...lehetséges, hogy a diesel forgó tömegei nagyobbak,de az egész blokk alu és 2 hengerrel kevesebb.
Amúgy nekem 35/20 H&R rugó van az autó alatt Bilstein gyári méretű gátlókkal és szépen teszi a dolgát. Rossz minőségű úton kissé kellemetlen , de jó útviszonynál nem is lehet hasonlítani a gyárihoz.
Itt tudsz utánanézni, hogy a gyári cikkszám azonos-e:
http://www.realoem.com/bmw

Üdv


Sziasztok!

A következő a szitu: koni rugóim vannak, elvileg 35/35, de ugyanolyan mélyen van az autó mint az FK 45/45-el volt. Meguntam, inkább élvezni szeretném az autót mostmár, de azért nem szeretném, ha jeep lenne belőle. Ezért gondolkozom erősen gyári m-tech rugóban, amit mos lehetne venni 325i alól.
Vajh mi lenne az eredménye? Ha jól vettem ki Ute írását, rövidebb az a rugó, így sz*pni fogok vele. Jól értem?


325i-nél a gátló rövidebb. viszont a rugó keményebb a többlett súlytartó képesség miatt. ergó egy könnyebb kasztnit kiemel. már amenniyt a gátló enged. tehűt ha a rugó hossza gyári, de keményebb, akkor az emelhet rajta.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2013. március 22. péntek, 17:56


Takiii írta:
ute107 írta:
Robinson írta: Sziasztok!

Vajon 325i alól a rugók jók 320d-be? Most függetlenül a felszereltségtől, tegyük fel, hogy az ugyanaz. Elvileg a 20d motorja nehezebb a hathengeresnél. Vajón beülne az orra?



Pneurob amit ír valós. Össze lehet mindent hozni. Nekem van 325i-hez való - volt is a kocsimban. Weitec. Nagyon nagyot ült - kb. 7 cm-rel lejjebb volt.

Kicseréltem Lowtec-re, ami 30d-hez való... na ez max 0,5 cm-rel lett magasabb...de puhább...

Véleményem és tapasztalataim alapján nincs különbség. Nagyobb a differencia a touring/sedan rugók között.

A megoldás... 6 hengeres első gátló 2 cm-re rövidebb... nagyon nagyot kell sz...ni, hogy össze tudd hozni a 4 hengeres rugókkal. Inkább ez miatt ül meg egy kicsit jobban...mint a diesel motor miatt.

Ja és mindkettő ültetőrugóm eladó gátlókkal együtt is ha valakit érdekel.




Sziasztok,

M47D20T...117Kg a M50-M54B25 118-136Kg...nem is értem, hogy gondoltad, hogy a sor 6 könnyebb mind a diesel blokk...lehetséges, hogy a diesel forgó tömegei nagyobbak,de az egész blokk alu és 2 hengerrel kevesebb.
Amúgy nekem 35/20 H&R rugó van az autó alatt Bilstein gyári méretű gátlókkal és szépen teszi a dolgát. Rossz minőségű úton kissé kellemetlen , de jó útviszonynál nem is lehet hasonlítani a gyárihoz.
Itt tudsz utánanézni, hogy a gyári cikkszám azonos-e:
http://www.realoem.com/bmw

Üdv


Sziasztok!

A következő a szitu: koni rugóim vannak, elvileg 35/35, de ugyanolyan mélyen van az autó mint az FK 45/45-el volt. Meguntam, inkább élvezni szeretném az autót mostmár, de azért nem szeretném, ha jeep lenne belőle. Ezért gondolkozom erősen gyári m-tech rugóban, amit mos lehetne venni 325i alól.
Vajh mi lenne az eredménye? Ha jól vettem ki Ute írását, rövidebb az a rugó, így sz*pni fogok vele. Jól értem?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 22. péntek, 17:57

Takiii
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Takiii

Újonc

Elismertség: 9% (3 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2013. március 22. péntek, 13:56


[quote="ute107"]
Robinson írta: Sziasztok!

Vajon 325i alól a rugók jók 320d-be? Most függetlenül a felszereltségtől, tegyük fel, hogy az ugyanaz. Elvileg a 20d motorja nehezebb a hathengeresnél. Vajón beülne az orra?



Pneurob amit ír valós. Össze lehet mindent hozni. Nekem van 325i-hez való - volt is a kocsimban. Weitec. Nagyon nagyot ült - kb. 7 cm-rel lejjebb volt.

Kicseréltem Lowtec-re, ami 30d-hez való... na ez max 0,5 cm-rel lett magasabb...de puhább...

Véleményem és tapasztalataim alapján nincs különbség. Nagyobb a differencia a touring/sedan rugók között.

A megoldás... 6 hengeres első gátló 2 cm-re rövidebb... nagyon nagyot kell sz...ni, hogy össze tudd hozni a 4 hengeres rugókkal. Inkább ez miatt ül meg egy kicsit jobban...mint a diesel motor miatt.

Ja és mindkettő ültetőrugóm eladó gátlókkal együtt is ha valakit érdekel.


/quote]

Sziasztok,

M47D20T...117Kg a M50-M54B25 118-136Kg...nem is értem, hogy gondoltad, hogy a sor 6 könnyebb mind a diesel blokk...lehetséges, hogy a diesel forgó tömegei nagyobbak,de az egész blokk alu és 2 hengerrel kevesebb.
Amúgy nekem 35/20 H&R rugó van az autó alatt Bilstein gyári méretű gátlókkal és szépen teszi a dolgát. Rossz minőségű úton kissé kellemetlen , de jó útviszonynál nem is lehet hasonlítani a gyárihoz.
Itt tudsz utánanézni, hogy a gyári cikkszám azonos-e:
http://www.realoem.com/bmw

Üdv


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. március 22. péntek, 12:24


Robinson írta: Sziasztok!

Vajon 325i alól a rugók jók 320d-be? Most függetlenül a felszereltségtől, tegyük fel, hogy az ugyanaz. Elvileg a 20d motorja nehezebb a hathengeresnél. Vajón beülne az orra?



Pneurob amit ír valós. Össze lehet mindent hozni. Nekem van 325i-hez való - volt is a kocsimban. Weitec. Nagyon nagyot ült - kb. 7 cm-rel lejjebb volt.

Kicseréltem Lowtec-re, ami 30d-hez való... na ez max 0,5 cm-rel lett magasabb...de puhább...

Véleményem és tapasztalataim alapján nincs különbség. Nagyobb a differencia a touring/sedan rugók között.

A megoldás... 6 hengeres első gátló 2 cm-re rövidebb... nagyon nagyot kell sz...ni, hogy össze tudd hozni a 4 hengeres rugókkal. Inkább ez miatt ül meg egy kicsit jobban...mint a diesel motor miatt.

Ja és mindkettő ültetőrugóm eladó gátlókkal együtt is ha valakit érdekel.