autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz zolie90BMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. június 21. csütörtök, 01:25


Sziasztok
e90 320d 177LE motornál honnan lehet tudni, hogy elszalkadt a lánc.
Mielőtt megállt a motor hibának felugrott egy jelzés ami sárga alapon a motorhiba jelzés fele sárga fele fekete volt, és utána megállt .
Előre köszi az infókat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Fireman86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. február 23. péntek, 23:13


konkolyd írta:
Fireman86 írta: Sziasztok!
Van egy M43B19 motoros 318i-m. Hengerfejezést csináltam, ma raktam vissza a hengerfejet, de egy szerencsétlenség folytán sikerült elraknom a vezérlést alul a főtengelynél.
A kérdésem az hogy a főtengely ékszíjtárcsán an 4 lyuk és egy kis bemetszés jelölésként, ezekkel be lehet valahogy állítani a főtengely nulla pozícióját, mert nem muszáj, nem szeretném leenni a tárcsát, mert ki kellene hozzá támasztani a lendkerék felől, de nem aknán és nem emelőn van a kocsi így macerás lenne.
Ha valaki állított már be vezérlést így kérem segítsen!
Köszönöm!


Önindító alatt van egy kis lyuk, oda kell betenni a motor rögzítő tüskét, ami egy 8-as vagy 10-es átmérőjű tüske, amikor forgatod a motort és nyomod befele ezt a tüskét egyszer be fog akadni, beljebb fog menni, na az a felső holtpont és ahhoz kell állítani a vezérlést is.
Egyébként workshop-manuals.com oldalon teljes szervíz leírást megtalálod, képekkel hogy mit hova hogyan kell csinálni.
kikerestem neked itt a link a vezérlés cseréről:
http://workshop-manuals.com/bm...1__engine_(m43tu)/31__camshaft/3_ra__replacing_timing_chain_(m43tu)/


Hálás köszönet!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 18% (11 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2018. február 23. péntek, 06:23


Fireman86 írta: Sziasztok!
Van egy M43B19 motoros 318i-m. Hengerfejezést csináltam, ma raktam vissza a hengerfejet, de egy szerencsétlenség folytán sikerült elraknom a vezérlést alul a főtengelynél.
A kérdésem az hogy a főtengely ékszíjtárcsán an 4 lyuk és egy kis bemetszés jelölésként, ezekkel be lehet valahogy állítani a főtengely nulla pozícióját, mert nem muszáj, nem szeretném leenni a tárcsát, mert ki kellene hozzá támasztani a lendkerék felől, de nem aknán és nem emelőn van a kocsi így macerás lenne.
Ha valaki állított már be vezérlést így kérem segítsen!
Köszönöm!


Önindító alatt van egy kis lyuk, oda kell betenni a motor rögzítő tüskét, ami egy 8-as vagy 10-es átmérőjű tüske, amikor forgatod a motort és nyomod befele ezt a tüskét egyszer be fog akadni, beljebb fog menni, na az a felső holtpont és ahhoz kell állítani a vezérlést is.
Egyébként workshop-manuals.com oldalon teljes szervíz leírást megtalálod, képekkel hogy mit hova hogyan kell csinálni.
kikerestem neked itt a link a vezérlés cseréről:
http://workshop-manuals.com/bm...1__engine_(m43tu)/31__camshaft/3_ra__replacing_timing_chain_(m43tu)/

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Fireman86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. február 22. csütörtök, 19:17


Sziasztok!
Van egy M43B19 motoros 318i-m. Hengerfejezést csináltam, ma raktam vissza a hengerfejet, de egy szerencsétlenség folytán sikerült elraknom a vezérlést alul a főtengelynél.
A kérdésem az hogy a főtengely ékszíjtárcsán an 4 lyuk és egy kis bemetszés jelölésként, ezekkel be lehet valahogy állítani a főtengely nulla pozícióját, mert nem muszáj, nem szeretném leenni a tárcsát, mert ki kellene hozzá támasztani a lendkerék felől, de nem aknán és nem emelőn van a kocsi így macerás lenne.
Ha valaki állított már be vezérlést így kérem segítsen!
Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz kosa0107

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. február 22. csütörtök, 01:18


Sziasztok. Van egy e46 320d-m még a 136 lovas. Vezérlést szeretnék cserélni. Fai vagy bga? Melyik a megbizhatóbb?
Mire kell figyelni cserekor.
Előre is köszönöm a segítséget!!

státusz nagyiii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2018. február 15. csütörtök, 08:55


gueszka írta:
nagyiii írta: Sziasztok
252.000Km van a motorban f10 520d 2011 (N47D20C)ez a motor menyire problémás?
Mikor gondolkodjak el a lánccserén?
Köszönöm!


Most ha eddig még nem volt... neten találsz a témában sok cikket...
https://totalcar.hu/magazin/ko...afeaa5cda8

csak azért linkeltem a cikket, mert írnak benne pár típushibáról... ezt a kiégést kezeld azért fentartással... a cikk író nagyon oknyomozó újságírónak képzeli magát... és mindig a nagy leleplezésnek állítja be a dolgokat... a lánc probléma közismert viszont...


Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2018. február 14. szerda, 22:13


nagyiii írta: Sziasztok
252.000Km van a motorban f10 520d 2011 (N47D20C)ez a motor menyire problémás?
Mikor gondolkodjak el a lánccserén?
Köszönöm!


Most ha eddig még nem volt... neten találsz a témában sok cikket...
https://totalcar.hu/magazin/ko...afeaa5cda8

csak azért linkeltem a cikket, mert írnak benne pár típushibáról... ezt a kiégést kezeld azért fentartással... a cikk író nagyon oknyomozó újságírónak képzeli magát... és mindig a nagy leleplezésnek állítja be a dolgokat... a lánc probléma közismert viszont...


státusz nagyiii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2018. február 14. szerda, 19:26


Sziasztok
252.000Km van a motorban f10 520d 2011 (N47D20C)ez a motor menyire problémás?
Mikor gondolkodjak el a lánccserén?
Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz gairgus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2018. február 03. szombat, 15:15


Sziasztok,

Esedékessé vált egy vezérműlánc csere. Kérdésem lenne, hogy milyen márkát ajánlanátok? 30-60 ft között elég nagy a szórás, ahogy a neten keresgéltem (készletben számolva).
Miket szokás még cserélni?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2018. január 20. szombat, 17:42


kgy írta:
Benyo89 írta:
bricktopm írta: Halo, E46- 330CI 2000-es. Az a gondom, hogy mikor áll mondjuk 8-10-20-40órát a kocsi, indításnál pár másodpercig iylen daráló hag jön a motortérből, valahol a lánc környékére tudom lokalizálni a dolgot. Én láncfeszítőpatronra gyanakszom, érdekel valaki tlaálkozott-e már ilyen jelenséggel és megoldotta-e a feszítő patron csere, illetve a cseréje jár-e különösebb olajvesztéssel?


Szia!
Igaz mása motor de e tünet ugyanaz. ( N42B18 )
Gyári feszítő patront raktam bele a hang nem szűnt meg. Én Arra gondolok hogy leejti onnan az olajat így nincs az indítás pillanatában megfelelő feszítés. Viszont nem tudom mi oldaná meg ezt.
A csere ennél a motornál nem nagy cucc. Kiteker, Beteker és kész. Olaj nem jött vagyis csak nagyon minimális. Nem tudom a Te motorodnál hogy van a feszítés.
Ha jutottál valamire szívesen venném ha leírnád.
Köszönöm!



Ugyan ezt csinálta nekem is N46b20 motorral. Vezérlés csere oldotta meg a problémát. Tehát lánc, láncvezető, és feszítőpatron.


Nekem is lett vezérlés cserélve de ez a hang nem szűnt meg...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz kgy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2018. január 20. szombat, 17:12


Benyo89 írta:
bricktopm írta: Halo, E46- 330CI 2000-es. Az a gondom, hogy mikor áll mondjuk 8-10-20-40órát a kocsi, indításnál pár másodpercig iylen daráló hag jön a motortérből, valahol a lánc környékére tudom lokalizálni a dolgot. Én láncfeszítőpatronra gyanakszom, érdekel valaki tlaálkozott-e már ilyen jelenséggel és megoldotta-e a feszítő patron csere, illetve a cseréje jár-e különösebb olajvesztéssel?


Szia!
Igaz mása motor de e tünet ugyanaz. ( N42B18 )
Gyári feszítő patront raktam bele a hang nem szűnt meg. Én Arra gondolok hogy leejti onnan az olajat így nincs az indítás pillanatában megfelelő feszítés. Viszont nem tudom mi oldaná meg ezt.
A csere ennél a motornál nem nagy cucc. Kiteker, Beteker és kész. Olaj nem jött vagyis csak nagyon minimális. Nem tudom a Te motorodnál hogy van a feszítés.
Ha jutottál valamire szívesen venném ha leírnád.
Köszönöm!



Ugyan ezt csinálta nekem is N46b20 motorral. Vezérlés csere oldotta meg a problémát. Tehát lánc, láncvezető, és feszítőpatron.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2018. január 20. szombat, 16:36


bricktopm írta: Halo, E46- 330CI 2000-es. Az a gondom, hogy mikor áll mondjuk 8-10-20-40órát a kocsi, indításnál pár másodpercig iylen daráló hag jön a motortérből, valahol a lánc környékére tudom lokalizálni a dolgot. Én láncfeszítőpatronra gyanakszom, érdekel valaki tlaálkozott-e már ilyen jelenséggel és megoldotta-e a feszítő patron csere, illetve a cseréje jár-e különösebb olajvesztéssel?


Szia!
Igaz mása motor de e tünet ugyanaz. ( N42B18 )
Gyári feszítő patront raktam bele a hang nem szűnt meg. Én Arra gondolok hogy leejti onnan az olajat így nincs az indítás pillanatában megfelelő feszítés. Viszont nem tudom mi oldaná meg ezt.
A csere ennél a motornál nem nagy cucc. Kiteker, Beteker és kész. Olaj nem jött vagyis csak nagyon minimális. Nem tudom a Te motorodnál hogy van a feszítés.
Ha jutottál valamire szívesen venném ha leírnád.
Köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. január 20. szombat, 16:37

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2018. január 20. szombat, 14:39


Halo, E46- 330CI 2000-es. Az a gondom, hogy mikor áll mondjuk 8-10-20-40órát a kocsi, indításnál pár másodpercig iylen daráló hag jön a motortérből, valahol a lánc környékére tudom lokalizálni a dolgot. Én láncfeszítőpatronra gyanakszom, érdekel valaki tlaálkozott-e már ilyen jelenséggel és megoldotta-e a feszítő patron csere, illetve a cseréje jár-e különösebb olajvesztéssel?

TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2018. január 19. péntek, 17:17


Sziasztok,

Ezt olvastam, 2014 uatani autóról beszélünk, nem E90 LCI, F30, ezért kérdeztem, hogy közvetlen tapasztalat van-e. (saját auto, szerviz, stb.)

Mindenesetre köszönöm!
-András-


TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2018. január 19. péntek, 17:12


Sziasztok,

Ezt olvastam, 2014 uatani autóról beszélünk, nem E90 LCI, F30, ezért kérdeztem, hogy közvetlen tapasztalat van-e. (saját auto, szerviz, stb.)

Mindenesetre köszönöm!
-András-