Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2018. január 19. péntek, 15:50


TheMan írta: Sziasztok,

Vezérműlánc-os kérdésben kérném a segítségeteket.

Az F30 320d (2014-es évjárat, 184le.) is Vezérműlánc beteg vagy módosították?

Válaszokat előre is nagyon köszönöm
-Andras-


Ha 2009. 01. 05 és 2011. 03. 01. között gyártott motorról (N47,
N47DK0, N47S, N47T) van szó, vagy a forgattyústengelyt már 2009.
01. 05 után gyártottra cserélték, akkor a következő alkatrészek cseréje
szükséges: alsó lánc, nagynyomású CR-szivattyú lánckerék, felső lánc,
felső feszítő és vezetősín.
A 2011. március után gyártott motorok módosított vezetősínekkel jöttek le a futószalagról, így azoknál már nem fordult elő ez a probléma.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2018. január 19. péntek, 15:43


TheMan írta: Sziasztok,

Vezérműlánc-os kérdésben kérném a segítségeteket.

Az F30 320d (2014-es évjárat, 184le.) is Vezérműlánc beteg vagy módosították?

Válaszokat előre is nagyon köszönöm
-Andras-


korábban azt mondták hogy 2011 után módosították, mégis szakadnak későbbi modellek is...
Szerintem 200E körül illik cserélni...Csak tényleg jó helyre kell vinni, mert ez motor ki/be és jobb ha nem csinálnak nagyobb kárt...

2014 az elvileg még N47 ugye? Utána jött a B47 190Le nem?

TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2018. január 19. péntek, 14:31


Sziasztok,

Vezérműlánc-os kérdésben kérném a segítségeteket.

Az F30 320d (2014-es évjárat, 184le.) is Vezérműlánc beteg vagy módosították?

Válaszokat előre is nagyon köszönöm
-Andras-

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. április 01. szombat, 17:58


Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.


Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.


hát lehet nem jó olaj került be, és később indul meg a feszítés. esetleg az olajszűrőház visszaejti az olajat. mert annak tartania kell, és azonnal van kenés az ott lévő olajból, amíg megjön a pumpától a többi.


Olajat nemrég cseréltem Eneos 5W30-as került bele. Azt szerintem kizárhatjuk. Olajszűrőház hol szokta visszaengedni az olajat?
Tudom ellenőrizni? Reggel első infítás előtt letekerem az olajszűrő tetejèt és ha van ott olaj akkor jó?
Köszi!


az baj ha letekered lehet lefolyik. bár lehet csak akkor folyik le, ha alul is ki van tekerve a leengedő. a házban van egy szelep. vagy még az lehet gond, hogy a szűrőt amire ráhúzod, azon is vannak gumitömítések, amiket célszerű cserélni, lehet ott is hiba, leesett vagy kopott, elért.


Az O gyűrűket mindíg cserélem mivel adják a szűrőhöz. Ha ezekre gondolsz.
A szelepet lehet cserélni kúlön?
Akkor elindulok ebbe az irányba.
Köszi!


úgy tudom az együtt van a házzal.
de lehet maga a feszítőpatron is rossz. talán az az olcsóbb, azt cserélni.



A feszítőpatront nehéz cserélni?
Ki kell szedni a vezérlést vagy van egyszerűbb módja.
Köszi!


dehogy nehéz. 17-es villáskulcs kell hozzá, de pontosan nem tudom, lehet nagyobb.
kivülről hozzáférni, kitekered, aztán mehet be az új és ennyi. nyomatékra érdemes odafigyelni, amivel behúzod. szóval ha nincs nyomaték kulcs, akkor inkább szerelő. ha szembe állsz a motorral, akkor bal oldalon van. 7-es alkatrész a linken.
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_3189


Nem tudod véletlen mekkora nyomatékkal kell meghúzni?

szerk.: Milyen márkájú feszítőpatront érdemes venni?


Sziasztok!
Közben találtam meghúzási nyomatékot a feszítő patronhoz. 65 NM, ha valaki meg tud erősíteni azt megköszönném.
Márkát még mindig nem tudom. Csak a gyári?
Köszönöm!


autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. március 29. szerda, 10:15


YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.


Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.


hát lehet nem jó olaj került be, és később indul meg a feszítés. esetleg az olajszűrőház visszaejti az olajat. mert annak tartania kell, és azonnal van kenés az ott lévő olajból, amíg megjön a pumpától a többi.


Olajat nemrég cseréltem Eneos 5W30-as került bele. Azt szerintem kizárhatjuk. Olajszűrőház hol szokta visszaengedni az olajat?
Tudom ellenőrizni? Reggel első infítás előtt letekerem az olajszűrő tetejèt és ha van ott olaj akkor jó?
Köszi!


az baj ha letekered lehet lefolyik. bár lehet csak akkor folyik le, ha alul is ki van tekerve a leengedő. a házban van egy szelep. vagy még az lehet gond, hogy a szűrőt amire ráhúzod, azon is vannak gumitömítések, amiket célszerű cserélni, lehet ott is hiba, leesett vagy kopott, elért.


Az O gyűrűket mindíg cserélem mivel adják a szűrőhöz. Ha ezekre gondolsz.
A szelepet lehet cserélni kúlön?
Akkor elindulok ebbe az irányba.
Köszi!


úgy tudom az együtt van a házzal.
de lehet maga a feszítőpatron is rossz. talán az az olcsóbb, azt cserélni.



A feszítőpatront nehéz cserélni?
Ki kell szedni a vezérlést vagy van egyszerűbb módja.
Köszi!


dehogy nehéz. 17-es villáskulcs kell hozzá, de pontosan nem tudom, lehet nagyobb.
kivülről hozzáférni, kitekered, aztán mehet be az új és ennyi. nyomatékra érdemes odafigyelni, amivel behúzod. szóval ha nincs nyomaték kulcs, akkor inkább szerelő. ha szembe állsz a motorral, akkor bal oldalon van. 7-es alkatrész a linken.
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_3189


Nem tudod véletlen mekkora nyomatékkal kell meghúzni?

szerk.: Milyen márkájú feszítőpatront érdemes venni?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. március 29. szerda, 22:14

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. március 29. szerda, 09:35


Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.


Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.


hát lehet nem jó olaj került be, és később indul meg a feszítés. esetleg az olajszűrőház visszaejti az olajat. mert annak tartania kell, és azonnal van kenés az ott lévő olajból, amíg megjön a pumpától a többi.


Olajat nemrég cseréltem Eneos 5W30-as került bele. Azt szerintem kizárhatjuk. Olajszűrőház hol szokta visszaengedni az olajat?
Tudom ellenőrizni? Reggel első infítás előtt letekerem az olajszűrő tetejèt és ha van ott olaj akkor jó?
Köszi!


az baj ha letekered lehet lefolyik. bár lehet csak akkor folyik le, ha alul is ki van tekerve a leengedő. a házban van egy szelep. vagy még az lehet gond, hogy a szűrőt amire ráhúzod, azon is vannak gumitömítések, amiket célszerű cserélni, lehet ott is hiba, leesett vagy kopott, elért.


Az O gyűrűket mindíg cserélem mivel adják a szűrőhöz. Ha ezekre gondolsz.
A szelepet lehet cserélni kúlön?
Akkor elindulok ebbe az irányba.
Köszi!


úgy tudom az együtt van a házzal.
de lehet maga a feszítőpatron is rossz. talán az az olcsóbb, azt cserélni.



A feszítőpatront nehéz cserélni?
Ki kell szedni a vezérlést vagy van egyszerűbb módja.
Köszi!


dehogy nehéz. 17-es villáskulcs kell hozzá, de pontosan nem tudom, lehet nagyobb.
kivülről hozzáférni, kitekered, aztán mehet be az új és ennyi. nyomatékra érdemes odafigyelni, amivel behúzod. szóval ha nincs nyomaték kulcs, akkor inkább szerelő. ha szembe állsz a motorral, akkor bal oldalon van. 7-es alkatrész a linken.
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_3189


autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. március 29. szerda, 08:26


YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.


Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.


hát lehet nem jó olaj került be, és később indul meg a feszítés. esetleg az olajszűrőház visszaejti az olajat. mert annak tartania kell, és azonnal van kenés az ott lévő olajból, amíg megjön a pumpától a többi.


Olajat nemrég cseréltem Eneos 5W30-as került bele. Azt szerintem kizárhatjuk. Olajszűrőház hol szokta visszaengedni az olajat?
Tudom ellenőrizni? Reggel első infítás előtt letekerem az olajszűrő tetejèt és ha van ott olaj akkor jó?
Köszi!


az baj ha letekered lehet lefolyik. bár lehet csak akkor folyik le, ha alul is ki van tekerve a leengedő. a házban van egy szelep. vagy még az lehet gond, hogy a szűrőt amire ráhúzod, azon is vannak gumitömítések, amiket célszerű cserélni, lehet ott is hiba, leesett vagy kopott, elért.


Az O gyűrűket mindíg cserélem mivel adják a szűrőhöz. Ha ezekre gondolsz.
A szelepet lehet cserélni kúlön?
Akkor elindulok ebbe az irányba.
Köszi!


úgy tudom az együtt van a házzal.
de lehet maga a feszítőpatron is rossz. talán az az olcsóbb, azt cserélni.



A feszítőpatront nehéz cserélni?
Ki kell szedni a vezérlést vagy van egyszerűbb módja.
Köszi!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. március 28. kedd, 17:15


Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.


Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.


hát lehet nem jó olaj került be, és később indul meg a feszítés. esetleg az olajszűrőház visszaejti az olajat. mert annak tartania kell, és azonnal van kenés az ott lévő olajból, amíg megjön a pumpától a többi.


Olajat nemrég cseréltem Eneos 5W30-as került bele. Azt szerintem kizárhatjuk. Olajszűrőház hol szokta visszaengedni az olajat?
Tudom ellenőrizni? Reggel első infítás előtt letekerem az olajszűrő tetejèt és ha van ott olaj akkor jó?
Köszi!


az baj ha letekered lehet lefolyik. bár lehet csak akkor folyik le, ha alul is ki van tekerve a leengedő. a házban van egy szelep. vagy még az lehet gond, hogy a szűrőt amire ráhúzod, azon is vannak gumitömítések, amiket célszerű cserélni, lehet ott is hiba, leesett vagy kopott, elért.


Az O gyűrűket mindíg cserélem mivel adják a szűrőhöz. Ha ezekre gondolsz.
A szelepet lehet cserélni kúlön?
Akkor elindulok ebbe az irányba.
Köszi!


úgy tudom az együtt van a házzal.
de lehet maga a feszítőpatron is rossz. talán az az olcsóbb, azt cserélni.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. március 28. kedd, 12:38


YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.


Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.


hát lehet nem jó olaj került be, és később indul meg a feszítés. esetleg az olajszűrőház visszaejti az olajat. mert annak tartania kell, és azonnal van kenés az ott lévő olajból, amíg megjön a pumpától a többi.


Olajat nemrég cseréltem Eneos 5W30-as került bele. Azt szerintem kizárhatjuk. Olajszűrőház hol szokta visszaengedni az olajat?
Tudom ellenőrizni? Reggel első infítás előtt letekerem az olajszűrő tetejèt és ha van ott olaj akkor jó?
Köszi!


az baj ha letekered lehet lefolyik. bár lehet csak akkor folyik le, ha alul is ki van tekerve a leengedő. a házban van egy szelep. vagy még az lehet gond, hogy a szűrőt amire ráhúzod, azon is vannak gumitömítések, amiket célszerű cserélni, lehet ott is hiba, leesett vagy kopott, elért.


Az O gyűrűket mindíg cserélem mivel adják a szűrőhöz. Ha ezekre gondolsz.
A szelepet lehet cserélni kúlön?
Akkor elindulok ebbe az irányba.
Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. március 28. kedd, 12:19


Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.


Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.


hát lehet nem jó olaj került be, és később indul meg a feszítés. esetleg az olajszűrőház visszaejti az olajat. mert annak tartania kell, és azonnal van kenés az ott lévő olajból, amíg megjön a pumpától a többi.


Olajat nemrég cseréltem Eneos 5W30-as került bele. Azt szerintem kizárhatjuk. Olajszűrőház hol szokta visszaengedni az olajat?
Tudom ellenőrizni? Reggel első infítás előtt letekerem az olajszűrő tetejèt és ha van ott olaj akkor jó?
Köszi!


az baj ha letekered lehet lefolyik. bár lehet csak akkor folyik le, ha alul is ki van tekerve a leengedő. a házban van egy szelep. vagy még az lehet gond, hogy a szűrőt amire ráhúzod, azon is vannak gumitömítések, amiket célszerű cserélni, lehet ott is hiba, leesett vagy kopott, elért.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. március 28. kedd, 12:00


YELLOW írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.


Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.


hát lehet nem jó olaj került be, és később indul meg a feszítés. esetleg az olajszűrőház visszaejti az olajat. mert annak tartania kell, és azonnal van kenés az ott lévő olajból, amíg megjön a pumpától a többi.


Olajat nemrég cseréltem Eneos 5W30-as került bele. Azt szerintem kizárhatjuk. Olajszűrőház hol szokta visszaengedni az olajat?
Tudom ellenőrizni? Reggel első infítás előtt letekerem az olajszűrő tetejèt és ha van ott olaj akkor jó?
Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. március 28. kedd, 11:10


Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.


Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.


hát lehet nem jó olaj került be, és később indul meg a feszítés. esetleg az olajszűrőház visszaejti az olajat. mert annak tartania kell, és azonnal van kenés az ott lévő olajból, amíg megjön a pumpától a többi.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. március 28. kedd, 10:20


YELLOW írta:
Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.




Értem.
Októberben lett vezérlés cserélve rajta, és most mintha megint hallanám néha hidegindításkor a láncot. De nem mindíg. Ezért kérdeztem hogy kézzel kell-e állítani rajta de akkor nem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. március 28. kedd, 10:11


Benyo89 írta: Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!


automatikus alatt mit értesz, attól függ?
van egy kis feszítőpatron, ami olajnyomás hatására feszíti a láncmegvezetőt.
van az a szint, amikor már nem képes annyit feszíteni. vagy épp az olaj "kevés" a művelethez.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. március 28. kedd, 10:07


Sziasztok!

Lehet hogy hülye kérdésem lesz.
N42B18-nál a lánc feszítés automatikus ?
Köszönöm!