Hatvani87
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hatvani87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. április 26. szombat, 14:37


Sziasztok!!!
Segitséget szeretnék,vettem gyári xenon lámpát e46 facelift!De sajnos nem látok vele nagyon sokat,pedig új izzót is vettem bele foncsorral lehet probléma!?!kihez lehet fordúlni aki megfoncsorozná vagy lehet újonnan rendelni foncsort,és mibe kerülhet??
Előre is köszi!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 16:00


Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.


oké 5+posta. és tudod használni? nem. akkor?
szerintem tákolni kell. de nekem rémlik valami, hogy azt a kart mintha át lehetne fordítani vagy ilyesmi.


Bár úgy lenne, de nem lehet.


Én 14-ért vettem Vemo-t


Igen, nemrég még volt ilyen is, de újabban már csak a Febi van sajnos.
Te sem tudod, hogy lehet-e konfigurálni? Csak betetted és jó is volt?



Csak be kell tenni és jó. Én még tudok ilyen Vemot, vagy megadom a címet, hogy hol.




Köszönöm, rendes vagy! körbejárom ezt a konfigurálás dogot aztán ha nem jutok semmire akkor el fogom kérni a címet.


Nekem is az első érzékelő halt meg, Febit vettem újonnan, betettük és jó is lett.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 13:22


MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.


oké 5+posta. és tudod használni? nem. akkor?
szerintem tákolni kell. de nekem rémlik valami, hogy azt a kart mintha át lehetne fordítani vagy ilyesmi.


Bár úgy lenne, de nem lehet.


Én 14-ért vettem Vemo-t


Igen, nemrég még volt ilyen is, de újabban már csak a Febi van sajnos.
Te sem tudod, hogy lehet-e konfigurálni? Csak betetted és jó is volt?



Csak be kell tenni és jó. Én még tudok ilyen Vemot, vagy megadom a címet, hogy hol.




Köszönöm, rendes vagy! körbejárom ezt a konfigurálás dogot aztán ha nem jutok semmire akkor el fogom kérni a címet.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 12:54


Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.


oké 5+posta. és tudod használni? nem. akkor?
szerintem tákolni kell. de nekem rémlik valami, hogy azt a kart mintha át lehetne fordítani vagy ilyesmi.


Bár úgy lenne, de nem lehet.


Én 14-ért vettem Vemo-t


Igen, nemrég még volt ilyen is, de újabban már csak a Febi van sajnos.
Te sem tudod, hogy lehet-e konfigurálni? Csak betetted és jó is volt?



Csak be kell tenni és jó. Én még tudok ilyen Vemot, vagy megadom a címet, hogy hol.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. április 15. kedd, 12:56

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 12:45


MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.


oké 5+posta. és tudod használni? nem. akkor?
szerintem tákolni kell. de nekem rémlik valami, hogy azt a kart mintha át lehetne fordítani vagy ilyesmi.


Bár úgy lenne, de nem lehet.


Én 14-ért vettem Vemo-t


Igen, nemrég még volt ilyen is, de újabban már csak a Febi van sajnos.
Te sem tudod, hogy lehet-e konfigurálni? Csak betetted és jó is volt?



MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 12:24


Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.


oké 5+posta. és tudod használni? nem. akkor?
szerintem tákolni kell. de nekem rémlik valami, hogy azt a kart mintha át lehetne fordítani vagy ilyesmi.


Bár úgy lenne, de nem lehet.


Én 14-ért vettem Vemo-t


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 12:12


YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.


oké 5+posta. és tudod használni? nem. akkor?
szerintem tákolni kell. de nekem rémlik valami, hogy azt a kart mintha át lehetne fordítani vagy ilyesmi.


Bár úgy lenne, de nem lehet.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 12:01


Medvedisznoman írta:
kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.


oké 5+posta. és tudod használni? nem. akkor?
szerintem tákolni kell. de nekem rémlik valami, hogy azt a kart mintha át lehetne fordítani vagy ilyesmi.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 11:49


kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 11:48


YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az első xenon szintező-jeladóm megadta magát, így kicseréltem egy e39-ből bontottra. Ez teljesen megegyezik az e46-éval, annyi különbséggel, hogy a kar az e39-ben 90 fokkal odébb áll mint a 46-ban és ott is "dolgozik". Nem tudom hogy ez így mennyire érthető, de mindegy is. A kérdés az lenne, hogy szoftveresen megadható-e egy alaphelyzet a kütyünek, avagy konfigurálható-e?
Köszi előre is!


ez van amikor a bontós mindent rásóz az emberre, csak adjon el valamit.
amúgy nem lehet a kart átfordítani?


Ugyanaz a gyári száma mindkettőnek (1 093 697), utánajártam, mielőtt megvettem. A kar ragasztva van a poti tengelyére, csak roncsolással lehetne átfordítani.


kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 11:32






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 15. kedd, 11:59

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 08:01


Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az első xenon szintező-jeladóm megadta magát, így kicseréltem egy e39-ből bontottra. Ez teljesen megegyezik az e46-éval, annyi különbséggel, hogy a kar az e39-ben 90 fokkal odébb áll mint a 46-ban és ott is "dolgozik". Nem tudom hogy ez így mennyire érthető, de mindegy is. A kérdés az lenne, hogy szoftveresen megadható-e egy alaphelyzet a kütyünek, avagy konfigurálható-e?
Köszi előre is!


ez van amikor a bontós mindent rásóz az emberre, csak adjon el valamit.
amúgy nem lehet a kart átfordítani?

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. április 15. kedd, 02:03


Sziasztok!
Az első xenon szintező-jeladóm megadta magát, így kicseréltem egy e39-ből bontottra. Ez teljesen megegyezik az e46-éval, annyi különbséggel, hogy a kar az e39-ben 90 fokkal odébb áll mint a 46-ban és ott is "dolgozik". Nem tudom hogy ez így mennyire érthető, de mindegy is. A kérdés az lenne, hogy szoftveresen megadható-e egy alaphelyzet a kütyünek, avagy konfigurálható-e?
Köszi előre is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. április 13. vasárnap, 17:42


MattM325 írta:
ans777 írta:
szotakdavid írta:
ans777 írta: Na ismerősömmel megnéztük, amennyire tudtuk otthon.
Hátsó érzékelő mechanikus dolgai rendben voltak, finoman állítgatva a xenon utánaállított, így a hátsó szerintünk rendben van.
Maradt az első. Ott is külsőleg minden oké, viszont ott állítgatva a xenon nem állított utána, úgyh nagyon valószínű, h tényleg az első magasságállító szenzor halt meg.
Még van egy ismerősöm, akinél ennél is jobban bele tudunk menni az elektronikába, és ha ő is megerősíti ezt, akkor szenzor csere, és vége a történetnek.
Köszi amúgy a segítséget még egyszer.


Elég lenne egy normális Diag!


Ez alatt azt érted, h normális BMW-hez való szoftverrel megnézni van e hibakód?
(A Delphi univerzális nem mutatott ki hibakódot.)

A második ember akihez megyek, annak elvileg van normális BMW-s felszerelése ilyen téren.
Vagy pontosan mit jelent ez a diagnosztika?
Ha nem túl gáz, pár mondatban elmondhatná vki.


Szerintem itt a normális BMW-s felszerelésnél ki is merül a normál diag fogalma. Lényeg, hpgy BMW specifikus, De még egyszer mondom, nekem a normális diag sem mutatta ki az első szintjelző hibáját.


Üdv, első szenzor volt meghalva, szétszedtük és konkrétan be volt rohadva.
Kicseréltük egy újra, és már minden oké.
Köszi a segítséget mindenkitől!


MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. április 05. szombat, 22:29


ans777 írta:
szotakdavid írta:
ans777 írta: Na ismerősömmel megnéztük, amennyire tudtuk otthon.
Hátsó érzékelő mechanikus dolgai rendben voltak, finoman állítgatva a xenon utánaállított, így a hátsó szerintünk rendben van.
Maradt az első. Ott is külsőleg minden oké, viszont ott állítgatva a xenon nem állított utána, úgyh nagyon valószínű, h tényleg az első magasságállító szenzor halt meg.
Még van egy ismerősöm, akinél ennél is jobban bele tudunk menni az elektronikába, és ha ő is megerősíti ezt, akkor szenzor csere, és vége a történetnek.
Köszi amúgy a segítséget még egyszer.


Elég lenne egy normális Diag!


Ez alatt azt érted, h normális BMW-hez való szoftverrel megnézni van e hibakód?
(A Delphi univerzális nem mutatott ki hibakódot.)

A második ember akihez megyek, annak elvileg van normális BMW-s felszerelése ilyen téren.
Vagy pontosan mit jelent ez a diagnosztika?
Ha nem túl gáz, pár mondatban elmondhatná vki.


Szerintem itt a normális BMW-s felszerelésnél ki is merül a normál diag fogalma. Lényeg, hpgy BMW specifikus, De még egyszer mondom, nekem a normális diag sem mutatta ki az első szintjelző hibáját.