notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2016. január 11. hétfő, 11:24


pityek1 írta:
Tano írta:
pityek1 írta: Sziasztok! Megtudja valaki irni hol talalom a gyari xenon trafot E46-ban? A valaszt elore is koszonom


Ott van a lámpa hátoldalára rögzítve, szürke doboz.


Nekem a lampa hatuljan nincs trafo. Valami mas tipp?



Szia, itt rögtön a videó elején látszik, amikor megfordítja a lámpát: https://www.youtube.com/watch?v=OA_7vAVA7PY


pityek1
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2007

státusz pityek1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2016. január 11. hétfő, 11:14


Tano írta:
pityek1 írta: Sziasztok! Megtudja valaki irni hol talalom a gyari xenon trafot E46-ban? A valaszt elore is koszonom


Ott van a lámpa hátoldalára rögzítve, szürke doboz.


Nekem a lampa hatuljan nincs trafo. Valami mas tipp?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. január 10. vasárnap, 20:24


pityek1 írta: Sziasztok! Megtudja valaki irni hol talalom a gyari xenon trafot E46-ban? A valaszt elore is koszonom


Ott van a lámpa hátoldalára rögzítve, szürke doboz.

pityek1
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2007

státusz pityek1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2016. január 10. vasárnap, 19:03


Sziasztok! Megtudja valaki irni hol talalom a gyari xenon trafot E46-ban? A valaszt elore is koszonom

zahoran
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz zahoran

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. november 20. péntek, 18:03


Sziasztok!

Reggel ahogy beültem az autóba a következő hiba fogadott:

És bizony a jobbos xenon nem is ég!
A kérdés az volna hogy, biztosíték vagy izzó? Illetve mibe fáj?

Az autó 2008-as e91 bi-xenon szemekkel.Előre is köszi!

Üdv: ZK





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. november 20. péntek, 18:15

PociPz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz PociPz

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2015. november 15. vasárnap, 06:24


asbi írta:
PociPz írta: S
notoriusbg írta:
PociPz írta: Az a problémám, hogy egyre sűrűbben alszik ki felváltva a xenonjaim, egyre hosszabb idő mire ujra felgyullad. Szerintetek izzó baja van? Kicsit hihetetlen nekem hogy egy időben menne tönkre mindkét izzó. Fontos lenne tudni, mert nem akarok potyára venni 2 új izzót. Valaki tud tanácsot adni?


Általában vagy izzó vagy xenon trafó szokott lenni a villógós jelenség mögött. Én anno potyára vettem trafót, mert izzó volt. Ha megcseréled az izzókat és ugyanaz villog tovább a másik oldalon, akkor ki lehet szűrni. De ha mindkettő csinálja, akkor így necces. Nem tudom, van-e más mód az ok megtalálására, de egy új izzó még mindig olcsóbb még egy bontott trafónál is, úgyhogy én vennék egy izzót és azzal próbálkoznék.


Köszi a választ! Milyen színhőmérsékletűt ajánlasz? Philipsre gondoltam. Az még a fura hogy csak menet közben alszik ki, álló helyzetben nem.


Ez egyéni preferencia kérdése igazából.

Gyárilag ugye Philips 85122 van tudtommal az E46-ban, ez sárgás fénytől indul, és kb 100 óra után lesz belőle 5000K körüli fehér. Ha a sárgás fényt jobban szereted, akkor 85122+, ennél nem lép fel színeltolódás a fehér irányába. Elvileg ugye ez a 4300K körüli szín az amit a legkevésbé nyel el a beton, illetve a sárgás fény ködben sokkal jobb.

Én pont most vettem egy hete Osram 66240-et, mert külföldi tesztek alapján olyan 13%-kal nagyobb a fényereje, mint a Philips 85122-nek és csak egy ötszázassal volt drágább darabja. Nagyon jól világít, de ez az én ízlésemnek már túl sárga, úgyhogy várom, hogy beégjen és fehéredjen kicsit. Az eddigiek 10-12k körül vannak több helyen.

Ha alapból a fehéres/kékes fényt kedveled, akkor megoldás lehet az Osram 66240CBI, ennek 5500K-es színe van már gyárilag, ez olyan ~15 körül kapható.

Innen árban felfelé még vannak az Osram Night Breaker és Philips XtremeVision izzók (előbbi sárgásabb, utóbbi kékesfehér), de ezek már 17 ezertől fölfelé kaphatók, én nem gondolkoztam bennük.





Na úgy tűnik tényleg izzó baja volt, mindkét oldalon. Kicseréltem őket azóta nem vibrál. Valami noname volt benne. Osram xenarc 5500k-st vettem bele. Ködben nem a legjobb, köd nélkűl viszont nagyon jó. Köszi a segítséget.

asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2015. november 11. szerda, 12:48


PociPz írta: S
notoriusbg írta:
PociPz írta: Az a problémám, hogy egyre sűrűbben alszik ki felváltva a xenonjaim, egyre hosszabb idő mire ujra felgyullad. Szerintetek izzó baja van? Kicsit hihetetlen nekem hogy egy időben menne tönkre mindkét izzó. Fontos lenne tudni, mert nem akarok potyára venni 2 új izzót. Valaki tud tanácsot adni?


Általában vagy izzó vagy xenon trafó szokott lenni a villógós jelenség mögött. Én anno potyára vettem trafót, mert izzó volt. Ha megcseréled az izzókat és ugyanaz villog tovább a másik oldalon, akkor ki lehet szűrni. De ha mindkettő csinálja, akkor így necces. Nem tudom, van-e más mód az ok megtalálására, de egy új izzó még mindig olcsóbb még egy bontott trafónál is, úgyhogy én vennék egy izzót és azzal próbálkoznék.


Köszi a választ! Milyen színhőmérsékletűt ajánlasz? Philipsre gondoltam. Az még a fura hogy csak menet közben alszik ki, álló helyzetben nem.


Ez egyéni preferencia kérdése igazából.

Gyárilag ugye Philips 85122 van tudtommal az E46-ban, ez sárgás fénytől indul, és kb 100 óra után lesz belőle 5000K körüli fehér. Ha a sárgás fényt jobban szereted, akkor 85122+, ennél nem lép fel színeltolódás a fehér irányába. Elvileg ugye ez a 4300K körüli szín az amit a legkevésbé nyel el a beton, illetve a sárgás fény ködben sokkal jobb.

Én pont most vettem egy hete Osram 66240-et, mert külföldi tesztek alapján olyan 13%-kal nagyobb a fényereje, mint a Philips 85122-nek és csak egy ötszázassal volt drágább darabja. Nagyon jól világít, de ez az én ízlésemnek már túl sárga, úgyhogy várom, hogy beégjen és fehéredjen kicsit. Az eddigiek 10-12k körül vannak több helyen.

Ha alapból a fehéres/kékes fényt kedveled, akkor megoldás lehet az Osram 66240CBI, ennek 5500K-es színe van már gyárilag, ez olyan ~15 körül kapható.

Innen árban felfelé még vannak az Osram Night Breaker és Philips XtremeVision izzók (előbbi sárgásabb, utóbbi kékesfehér), de ezek már 17 ezertől fölfelé kaphatók, én nem gondolkoztam bennük.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 11. szerda, 12:50


PociPz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz PociPz

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2015. november 11. szerda, 10:30


S
notoriusbg írta:
PociPz írta: Az a problémám, hogy egyre sűrűbben alszik ki felváltva a xenonjaim, egyre hosszabb idő mire ujra felgyullad. Szerintetek izzó baja van? Kicsit hihetetlen nekem hogy egy időben menne tönkre mindkét izzó. Fontos lenne tudni, mert nem akarok potyára venni 2 új izzót. Valaki tud tanácsot adni?


Általában vagy izzó vagy xenon trafó szokott lenni a villógós jelenség mögött. Én anno potyára vettem trafót, mert izzó volt. Ha megcseréled az izzókat és ugyanaz villog tovább a másik oldalon, akkor ki lehet szűrni. De ha mindkettő csinálja, akkor így necces. Nem tudom, van-e más mód az ok megtalálására, de egy új izzó még mindig olcsóbb még egy bontott trafónál is, úgyhogy én vennék egy izzót és azzal próbálkoznék.


Köszi a választ! Milyen színhőmérsékletűt ajánlasz? Philipsre gondoltam. Az még a fura hogy csak menet közben alszik ki, álló helyzetben nem.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 11. szerda, 11:16

notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2015. november 11. szerda, 10:08


PociPz írta: Az a problémám, hogy egyre sűrűbben alszik ki felváltva a xenonjaim, egyre hosszabb idő mire ujra felgyullad. Szerintetek izzó baja van? Kicsit hihetetlen nekem hogy egy időben menne tönkre mindkét izzó. Fontos lenne tudni, mert nem akarok potyára venni 2 új izzót. Valaki tud tanácsot adni?


Általában vagy izzó vagy xenon trafó szokott lenni a villógós jelenség mögött. Én anno potyára vettem trafót, mert izzó volt. Ha megcseréled az izzókat és ugyanaz villog tovább a másik oldalon, akkor ki lehet szűrni. De ha mindkettő csinálja, akkor így necces. Nem tudom, van-e más mód az ok megtalálására, de egy új izzó még mindig olcsóbb még egy bontott trafónál is, úgyhogy én vennék egy izzót és azzal próbálkoznék.

PociPz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz PociPz

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2015. november 11. szerda, 09:12


Az a problémám, hogy egyre sűrűbben alszik ki felváltva a xenonjaim, egyre hosszabb idő mire ujra felgyullad. Szerintetek izzó baja van? Kicsit hihetetlen nekem hogy egy időben menne tönkre mindkét izzó. Fontos lenne tudni, mert nem akarok potyára venni 2 új izzót. Valaki tud tanácsot adni?

PociPz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz PociPz

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2015. november 09. hétfő, 17:18


Lehet, ez alap dolog, de nekem nem nagyon ment. Valaki el tudná mondani, hogy kell kiszerelni a xenon fényszórót úgy mindenestől? Régebben egyszer piszkáltam de nem tudtam kiszedni csak kimozdítani, a vezetékek is eléggé feszültek, meg az a k.rva lámpamosó nem engedte, feszült. Nem tudtam kiszedni azt a lámpamosó körüli műanyag elemet csak kihúzni, de mindig húzta magát vissza Szóval mit csináltam rosszul?

asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2015. november 09. hétfő, 16:49


csatis1 írta:
Pillanatnyilag valóban kifogytak, de kontakt van és lehet kérdezni.


Jah közben írtam nekik, van is egy raktáron, de 47 USD a szállítás hazánkba. Asszem' marad a hazai kutakodás.

Köszi szépen még egyszer a segítséget!


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2015. november 09. hétfő, 16:30


asbi írta:
csatis1 írta:
asbi írta:
csatis1 írta:

Van egy kis műanyag bizbaz, amibe az állító motor gömbfeje pattan. Lehet hogy az van elrepedve vagy eltörve már. Szét kell szedni és meglátod... pikkpakk


Köszi szépen! Remélem csak ennyi.

Itt csak én nem látom? 13-as gondolom a motor, erre kéne mennie, de külön nincs jelölve. Létezik, hogy csak motorral együtt adják?
Gondoltam filléres tétel, megrendelem előre, a csere nem fog ártani amúgy se semmit és akkor amikor bekerül az angel eyes + az új búrák megnézem, hogy ezzel mi a helyzet. De nem találom eBay-en occsóé'


Azon az oldalon nincs rajta ez az alkatrész.
Innen vagy innen lehet rendelni, nemtom itthon lehet-e kapni külön...


Köszi, ahogy látom ezek is már "out of stock". Maradnak az itthoni bontós srácok, hátha..


Pillanatnyilag valóban kifogytak, de kontakt van és lehet kérdezni.

asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2015. november 09. hétfő, 15:47


csatis1 írta:
asbi írta:
csatis1 írta:

Van egy kis műanyag bizbaz, amibe az állító motor gömbfeje pattan. Lehet hogy az van elrepedve vagy eltörve már. Szét kell szedni és meglátod... pikkpakk


Köszi szépen! Remélem csak ennyi.

Itt csak én nem látom? 13-as gondolom a motor, erre kéne mennie, de külön nincs jelölve. Létezik, hogy csak motorral együtt adják?
Gondoltam filléres tétel, megrendelem előre, a csere nem fog ártani amúgy se semmit és akkor amikor bekerül az angel eyes + az új búrák megnézem, hogy ezzel mi a helyzet. De nem találom eBay-en occsóé'


Azon az oldalon nincs rajta ez az alkatrész.
Innen vagy innen lehet rendelni, nemtom itthon lehet-e kapni külön...


Köszi, ahogy látom ezek is már "out of stock". Maradnak az itthoni bontós srácok, hátha..

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2015. november 09. hétfő, 15:24


asbi írta:
csatis1 írta:

Van egy kis műanyag bizbaz, amibe az állító motor gömbfeje pattan. Lehet hogy az van elrepedve vagy eltörve már. Szét kell szedni és meglátod... pikkpakk


Köszi szépen! Remélem csak ennyi.

Itt csak én nem látom? 13-as gondolom a motor, erre kéne mennie, de külön nincs jelölve. Létezik, hogy csak motorral együtt adják?
Gondoltam filléres tétel, megrendelem előre, a csere nem fog ártani amúgy se semmit és akkor amikor bekerül az angel eyes + az új búrák megnézem, hogy ezzel mi a helyzet. De nem találom eBay-en occsóé'


Azon az oldalon nincs rajta ez az alkatrész.
Innen vagy innen lehet rendelni, nemtom itthon lehet-e kapni külön...