Adriano98 fórum hozzászólásai

Adriano98 Elküldve: 2018-04-09 21:14 E46 karosszéria, lámpák, indexek

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele.


de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt.


Egyelőre hagyom úgy, ahogy van, kívül-belül cserélek pár elhasználódott alkatrészt, azt annyi lesz a "tuning".

Adriano98 Elküldve: 2018-04-08 23:34 E46 karosszéria, lámpák, indexek

YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.


Én úgy láttam, a sárvédőt is cserélni kellene. A Compactnál magasabbra fel ér a lökhárító. Eddig sajnos egy ilyen videót sem láttam neten. Meg talán azzal meg lehet úszni a motorháztető cseréjét, hogy a két fényszóró közé be lógó részt leszedni.


igazad van. mondjuk aki csinálta ő lehet lemezt pótolt bele és maradt az eredeti. már nem emlékszem, régen volt. gondoltam, hogy megveszem asszonynak. de az erősebb autó lett volna, az meg hogy nézett volna már ki
itt láthatod ( Click )alul a képeken. itt a sárvédőbe benne van a compact domborítás, ami nincs benne a coupe-ba, tehát a sárvédő maradt. valahogy megoldotta.


Bár igazad volt, azért én is szeretem a Compactot, csak ennél a karosszériaváltozatnál erősen korlátozott a tuningolás is, se fényszóró, se lökhárító. Lehet, hogy még is csak lemondok az átalakításáról, ha találok rá valami sportosabb cuccot.


figyi egy 10 éve engem, is vonzott ez a tuningláz. de bell látni, hogy egy BMW bővel elég már egy szolíd ültetés, amivel műszakira is be tudsz állni a padra, egy szép felni (nagyon max 18-as) és kész. Esetleg egy kis szép kipuff vég, vagy valami szolid hangú dob. mondom nekem nem igazán tetszettek a compact-ok. most meg megnézem őket mindig. és legalább az E46 compact, nem olyan mint az E36 compact. itt a technika ugyanaz, mint a többi E46 alatt.


Igazad van, a BMW alapból sportos és jól néz ki, de én is úgy vagyok, mint mások, próbálom kihozni a maximumot a kocsimból. Lehet megdobom egy gyári M Packettel, azt kész is.
Amúgy szerintetek létezik LED-es Angel eyes Compactba? Tavaly az utolsó neten fellelhető Compactba valót vettem meg, de a fénycsöves nem az igazi.

Adriano98 Elküldve: 2018-04-08 19:41 E46 karosszéria, lámpák, indexek

YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.


Én úgy láttam, a sárvédőt is cserélni kellene. A Compactnál magasabbra fel ér a lökhárító. Eddig sajnos egy ilyen videót sem láttam neten. Meg talán azzal meg lehet úszni a motorháztető cseréjét, hogy a két fényszóró közé be lógó részt leszedni.


igazad van. mondjuk aki csinálta ő lehet lemezt pótolt bele és maradt az eredeti. már nem emlékszem, régen volt. gondoltam, hogy megveszem asszonynak. de az erősebb autó lett volna, az meg hogy nézett volna már ki
itt láthatod ( Click )alul a képeken. itt a sárvédőbe benne van a compact domborítás, ami nincs benne a coupe-ba, tehát a sárvédő maradt. valahogy megoldotta.


Bár igazad volt, azért én is szeretem a Compactot, csak ennél a karosszériaváltozatnál erősen korlátozott a tuningolás is, se fényszóró, se lökhárító. Lehet, hogy még is csak lemondok az átalakításáról, ha találok rá valami sportosabb cuccot.

Adriano98 Elküldve: 2018-04-08 10:38 E46 karosszéria, lámpák, indexek

YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.


Én úgy láttam, a sárvédőt is cserélni kellene. A Compactnál magasabbra fel ér a lökhárító. Eddig sajnos egy ilyen videót sem láttam neten. Meg talán azzal meg lehet úszni a motorháztető cseréjét, hogy a két fényszóró közé be lógó részt leszedni.






Adriano98 Elküldve: 2018-04-07 22:27 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?



Adriano98 Elküldve: 2018-03-07 15:44 N46 és N42 motorok

adams22 írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Pár hete kezdődött egy olyan probléma, hogy olajfoltok jelentek meg a kocsim alatt, mára viszont eléggé sok megy ki a motorból. 2001-es 316-os Compactom van, N42B18A motorral. Hosszabb használat után gőzölög az olaj a motortérből, fent a kupak körül nyomja ki az olajat. Se a kupakon se a meneténél nem láttam repedést vagy más hibát. Egyik ismerősöm szerint kartergáz miatt. Szerintetek is ez lehet a baj, vagy már most szerelő előtt kezdjek nézni új kocsit?


lehet kartergáz. járó motornál húzd ki a nívót, nézd meg jön-e rajta valami.
de tutti jól zár a betöltő sapka?


Igen jól zár, eddig nem volt vele semmi. Se törés, se repedés, se más sérülés nem látszik sem a kupakon sem a menetnél.




Szia!
Nézd meg mekkora a vákuum a motorban, járó motornál emeld meg az olajbetöltőt és ha nincs vákuum sőt köpködi ki az olajat akkor biztos, hogy kartergáz nyomásod túl nagy. Nekem is ez volt. Kicseréltem a membránt a csövekkel együtt és megszűnt a túlnyomás, helyette vákuum lett ami szívja vissza az olajbetöltőt (a túl nagy vákuum se jó amikor már nem bírod le venni a kupakot). Ja és nekem is f*sta mindenhol az olajat előtte a nagy nyomás miatt, most már sehol se jön szóval ez megoldja a problémádat. Igaz nekem még pár o-gyűrűt is kellett cserélni (vanos mágnesszelepek).



Rendben köszi, megpróbálom. Amúgy a nívópálcát simán ki tudtam húzni, nem éreztem vákuumot.

Adriano98 Elküldve: 2018-03-06 18:49 N46 és N42 motorok

Megnéztem, a nívó helyéről nem jön semmi járó motornál, szabad szemmel a kupaknál sem látszik semmi, csak 15-20 perc használat után látszik, hogy olajos a kupak körül, és hogy a kupaktól folyott lefelé. Viszont benéztem a motor mellé. A kipufogócső felett csöpög kb 5-6 másodpercenként egyet, de az is elképzelhető, hogy csak felülről folyik le oda, kívülről nem sokat látni. Innen gőzölög, gondolom azért, mert ráfolyik a kipufogó csövére. Azt már hallottam, hogy kartergáz ezernyi helyről is nyomhatja, de ehhez egyáltalán nem értek, vagy még tömítést mondtak nekem.

Adriano98 Elküldve: 2018-03-06 17:53 N46 és N42 motorok

YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Pár hete kezdődött egy olyan probléma, hogy olajfoltok jelentek meg a kocsim alatt, mára viszont eléggé sok megy ki a motorból. 2001-es 316-os Compactom van, N42B18A motorral. Hosszabb használat után gőzölög az olaj a motortérből, fent a kupak körül nyomja ki az olajat. Se a kupakon se a meneténél nem láttam repedést vagy más hibát. Egyik ismerősöm szerint kartergáz miatt. Szerintetek is ez lehet a baj, vagy már most szerelő előtt kezdjek nézni új kocsit?


lehet kartergáz. járó motornál húzd ki a nívót, nézd meg jön-e rajta valami.
de tutti jól zár a betöltő sapka?


Igen jól zár, eddig nem volt vele semmi. Se törés, se repedés, se más sérülés nem látszik sem a kupakon sem a menetnél.















Adriano98 Elküldve: 2018-03-06 16:57 N46 és N42 motorok

Sziasztok!

Pár hete kezdődött egy olyan probléma, hogy olajfoltok jelentek meg a kocsim alatt, mára viszont eléggé sok megy ki a motorból. 2001-es 316-os Compactom van, N42B18A motorral. Hosszabb használat után gőzölög az olaj a motortérből, fent a kupak körül nyomja ki az olajat. Se a kupakon se a meneténél nem láttam repedést vagy más hibát. Egyik ismerősöm szerint kartergáz miatt. Szerintetek is ez lehet a baj, vagy már most szerelő előtt kezdjek nézni új kocsit?



Adriano98 Elküldve: 2018-03-04 22:45 e46 touring_

Bopoo írta: Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne tud valaki segíteni egy M Packet beszerzésében? Konkrétan a hátsó lökös érdekelne! Válaszotokat előre is köszönöm!


Szia! Akár itt is találhatsz, itt egy példa: E46 Lökhárító

Sokat találni neten is, de szerintem ha bemész egy autósboltba, a legtöbben meg is rendelik neked.

Adriano98 Elküldve: 2018-02-24 20:07 Mi lehet a baj?

esumeg0609 írta:
Adriano98 írta:
gabi88 írta:
esumeg0609 írta: Sziasztok. (e46 320d kombi 1999)
Körülbelül 3 hónapja a jobb első keréktől nyikorgást hallunk. Eleinte csak néha mostmár a sebesség is mindegy nyikorog. Vettünk féktisztitót, voltunk szerelőnél féktisztításon. Mai nap folyamán kicseréltek mindent kivéve a féktárcsát. A probléma még mindig megvan és már nem tudjuk hogy mit csináljunk. Lehetséges hogy a lengéscsillapító cserénél történt valami? Mivel azt csináltattuk 3 hónappal ezelőtt. Köszönöm az ötletek előre is.

femes nyikorgas?mit csereltek ki betetet,
nincs meg egetve tarcsa vagy betet?
a munkahenger ha nem tokéletes es eri a betet a tarcsat akkor lehet az


Szia! Folyamatosan hallod, vagy szakaszosan? Nekem az okozott hasonlót, hogy az egyik kerék rögzítőcsavar cserélve lett egy kicsit hosszabbra, el ért valami fémet és az okozott nyikorgó, néha kopogó hangot. De nem valószínű, hogy nálad ez lesz, ha 3 hónapja folyamatosan tart.




Igen fémes de nem annyira mint amikor a hátsó fékporvédő lemez volt rozsdás. Nincs égetve, Új a fékpofa és a betét is. A hangot kisebb sebességnél hangosabban hallani. Régebben ritkábban mostmar kb 2km után folyamatosan.


Szia! Nekem teljesen ugyan ilyen volt amikor a csavarral volt a gond. Városi sebességnél fülsüketítően nyikorgott, autópályát meg a hangja egyáltalán nem hallatszott. Az itteni bejegyzések és egy ismerősöm autója alapján difi hibának véltem, de csak egy csavar miatt volt (szerencsére). De 2-3 hét elteltével elmőlt a hang. Ezt nálam az eltérő téli-nyári méret okozta, a nyárinál el érte a csavar azt a fémet és kiadta a hangot, a télinél már nem. Maximum az lehetne rá a megoldás, HA EZ A GOND, mint nálam, hogy ha megvan az a bizonyos csavar amelyik rossz, akkor kicsit lereszelsz a végéből, így meggyorsítod a kopást. Akkoriban nekem ezt mondták a szervizben.

Adriano98 Elküldve: 2018-02-23 19:54 Mi lehet a baj?

gabi88 írta:
esumeg0609 írta: Sziasztok. (e46 320d kombi 1999)
Körülbelül 3 hónapja a jobb első keréktől nyikorgást hallunk. Eleinte csak néha mostmár a sebesség is mindegy nyikorog. Vettünk féktisztitót, voltunk szerelőnél féktisztításon. Mai nap folyamán kicseréltek mindent kivéve a féktárcsát. A probléma még mindig megvan és már nem tudjuk hogy mit csináljunk. Lehetséges hogy a lengéscsillapító cserénél történt valami? Mivel azt csináltattuk 3 hónappal ezelőtt. Köszönöm az ötletek előre is.

femes nyikorgas?mit csereltek ki betetet,
nincs meg egetve tarcsa vagy betet?
a munkahenger ha nem tokéletes es eri a betet a tarcsat akkor lehet az


Szia! Folyamatosan hallod, vagy szakaszosan? Nekem az okozott hasonlót, hogy az egyik kerék rögzítőcsavar cserélve lett egy kicsit hosszabbra, el ért valami fémet és az okozott nyikorgó, néha kopogó hangot. De nem valószínű, hogy nálad ez lesz, ha 3 hónapja folyamatosan tart.


Adriano98 Elküldve: 2018-02-18 10:07 bc

hil írta:
Adriano98 írta: Sziasztok! Régebben írtam már, hogy nem reagál a BC gombom, de az óta egy kis dolog változott. Először is, Yellow-nak köszönhetően sikerült nulláznom a szervizintervallzumot, és eltűntetni az "órát" a kijelzőről, és sikerült a kijelzőn megjeleníteni tőbb hibakódot is, amit nem jegyeztem. Viszont az óta sem reagál a gomb, még nem sikerült megoldanom a digaos próblémámat, amit régebben feltettem. Szóval az lenne a kérdésem, hogy ez a szervizintervallum-nullázás minden E46-osnál működik és független a BC-től, vagy ez jelez valamit, hogy még is csak van programozva a BC gomb a kocsimba, csak a kar nem jó?::

Szia,
nekem az előző autómon a korábban jól működő bc gomba egyszercsak nem működött, nem lehetett léptetni. A bc karban egy vezeték volt eltörve.



Értem, köszi. Nemsokára én is utána járok ennek a problémának.

Adriano98 Elküldve: 2018-02-17 20:34 bc

Sziasztok! Régebben írtam már, hogy nem reagál a BC gombom, de az óta egy kis dolog változott. Először is, Yellow-nak köszönhetően sikerült nulláznom a szervizintervallzumot, és eltűntetni az "órát" a kijelzőről, és sikerült a kijelzőn megjeleníteni tőbb hibakódot is, amit nem jegyeztem. Viszont az óta sem reagál a gomb, még nem sikerült megoldanom a digaos próblémámat, amit régebben feltettem. Szóval az lenne a kérdésem, hogy ez a szervizintervallum-nullázás minden E46-osnál működik és független a BC-től, vagy ez jelez valamit, hogy még is csak van programozva a BC gomb a kocsimba, csak a kar nem jó?::





Adriano98 Elküldve: 2018-02-17 19:51 Ajtó

Sziasztok! A héten felújítás miatt leszedtem a bal oldali ajtókárpitot, és leszedéskor egy-két tartónál elengedte a ragasztó a tartó műanyagot, így az ajtóba pattintva maradt. A képen be van karikázva, hogy mikről van szó. Milyen ragasztót ajánlotok a visszaragasztáshoz?
Amennyi rajta maradt vissza tettem, de zörög, ha kisebb úthibára is ráhajtok, így vissza szeretném ragasztani.