Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2018-04-11 17:59 E46 karosszéria, lámpák, indexek

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele.
de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt.

Egyelőre hagyom úgy, ahogy van, kívül-belül cserélek pár elhasználódott alkatrészt, azt annyi lesz a "tuning".

Ugye jó szokásomhoz híven szerkesztettem a mondókámat tegnap hajnalban:"Ha átalakítod az elejét ahogy írtad,az szerintem az ízléstelenség netovábbja." Főleg arra gondoltam,ha valaki sedanosítja,vagy coupe-sítja a compact-ot...Az utólagos M-esítés még talán elmegy,de nehéz úgy összelegózni a dolgokat,mintha full gyári lenne.

nem teljesen értek egyet. szerintem az a compact, ami át lett alakítva, egész jól sikerült. nekem tetszik. főleg, hogy meglepetést tud okozni. egy FL-es elsővel még jobb lenne, de akkor több munka lett volna az indexek miatt a sárvédő idommal. na meg a Compact FL előtti dizájnból építkezik inkább. de nekem már gyárilag tetszik a compact. pont olyan érthetetlen számomra, mint ahogy a Z4 sem tetszett, aztán élőben, vezetve, áhh nagyon szerelmetes vagyok bele.
Ami nem gyári,az szerintem tákolásnak hat.De ez ugye az én véleményem.Azt nem értem,hogy a kérdező minek vett ilyen kocsit akkor,ha nem tetszik neki.Ez olyan,mint aki elkezd motorokat cserélgetni a kocsijában,a végén meg többe kerül neki,mint egy erősebb mocis autó...Tegnap előtt is összefutottam ilyen fickóval.Az autója egy kalap sz*r volt amúgy,de állítása szerint milliókat költött rá.A karosszéria elem csere-bere is elég drága hobby tud lenni.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-11 17:54 izzók / izzókészlet

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Tudja valaki esetleg, hogy első indexbe szabályos-e a LED-es izzó? Vagy ami "E" jellel rendelkezik csak az? Már több weboldalon is kerestem, de érdemes választ nem találtam.

nem szabályos. mert nem úgy van kialakítva a lámpatest. hanem izzós égőhöz.

Polírozd kicsit meg a lámpák,indexek búráit.Ég és föld lesz a különbség.És olcsóbban kijön,mint a ledes utángyártott cuccok...Nézd meg az én kocsim.Ilyen szép a lámpa este.A hátsón eléggé látszik... BMW E46 éjszaka

he de most nem ez volt a kérdés tudjuk neked az egész autó naponta 2x át van polírozva
sehol nem írta, hogy azért akar LED-es fényforrást rakni bele, mert be van mattulva. feltehetően "divatolni" akar, vagy újabb, modernebb külső miatt szeretett volna LED-et alkalmazni. de ezektől nem lesz újabb egy korszerűbb az autó. az AE karika is elég búcsús, főleg a színes. az ilyen "tuningok" lehet gyerekeknek tetszenek már amelyik kilát a tablet mögül, de egy normál embernek inkább búcsúsak ezek az "olcsó" tuning módosítások.
ültetés + szép felni = tökéletesen kinéző BMW. még M-pack sem kell. de ha már valaki a gyári stock lökös le akarja cserélni inkább M-pack vagy AC lökösre scerélje, mint valami gagyinak kinéző tuning lökösre. én melóban LED-ekkel foglalkozom, LED-es világítással. már herótom van tőlük jó egy új autóba, aminek olyan a lámpa kialakítása jól tud kinézni, de ne tudjátok meg azok kialakítása milyen bonyolult, ezért nem lehet csak úgy át LED-esíteni egy halogén izzós lámpatestet.
Kompletten kapni hátsó lámpát,és indexeket is e46-hoz.És szerintem az E jelzésűek szabályosak is.
Nekem a bajom a borsos ára.Sima lámpabúra polír meg szinte újjávarázsolja a világítást.Jól tudom miért kérdezte Adriano98.Én csak leírtam a véleményem,hogy ez jóval olcsóbb megoldás.Kábé 120-ba fáj a ledezése a kocsinak.Indexek és hátsó lámpák.Már én is nézegettem régebben.Szerintem annyit nem ér.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-11 04:31 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele.

de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt.

Egyelőre hagyom úgy, ahogy van, kívül-belül cserélek pár elhasználódott alkatrészt, azt annyi lesz a "tuning".

Ugye jó szokásomhoz híven szerkesztettem a mondókámat tegnap hajnalban:"Ha átalakítod az elejét ahogy írtad,az szerintem az ízléstelenség netovábbja." Főleg arra gondoltam,ha valaki sedanosítja,vagy coupe-sítja a compact-ot...Az utólagos M-esítés még talán elmegy,de nehéz úgy összelegózni a dolgokat,mintha full gyári lenne.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-11 04:27 izzók / izzókészlet

YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Tudja valaki esetleg, hogy első indexbe szabályos-e a LED-es izzó? Vagy ami "E" jellel rendelkezik csak az? Már több weboldalon is kerestem, de érdemes választ nem találtam.

nem szabályos. mert nem úgy van kialakítva a lámpatest. hanem izzós égőhöz.

Polírozd kicsit meg a lámpák,indexek búráit.Ég és föld lesz a különbség.És olcsóbban kijön,mint a ledes utángyártott cuccok...Nézd meg az én kocsim.Ilyen szép a lámpa este.A hátsón eléggé látszik... BMW E46 éjszaka

Bitu79 Elküldve: 2018-04-09 04:29 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :
Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?
én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.
Én úgy láttam, a sárvédőt is cserélni kellene. A Compactnál magasabbra fel ér a lökhárító. Eddig sajnos egy ilyen videót sem láttam neten. Meg talán azzal meg lehet úszni a motorháztető cseréjét, hogy a két fényszóró közé be lógó részt leszedni.
igazad van. mondjuk aki csinálta ő lehet lemezt pótolt bele és maradt az eredeti. már nem emlékszem, régen volt. gondoltam, hogy megveszem asszonynak. de az erősebb autó lett volna, az meg hogy nézett volna már ki
itt láthatod ( Click )alul a képeken. itt a sárvédőbe benne van a compact domborítás, ami nincs benne a coupe-ba, tehát a sárvédő maradt. valahogy megoldotta.
Bár igazad volt, azért én is szeretem a Compactot, csak ennél a karosszériaváltozatnál erősen korlátozott a tuningolás is, se fényszóró, se lökhárító. Lehet, hogy még is csak lemondok az átalakításáról, ha találok rá valami sportosabb cuccot.
figyi egy 10 éve engem, is vonzott ez a tuningláz. de bell látni, hogy egy BMW bővel elég már egy szolíd ültetés, amivel műszakira is be tudsz állni a padra, egy szép felni (nagyon max 18-as) és kész. Esetleg egy kis szép kipuff vég, vagy valami szolid hangú dob. mondom nekem nem igazán tetszettek a compact-ok. most meg megnézem őket mindig. és legalább az E46 compact, nem olyan mint az E36 compact. itt a technika ugyanaz, mint a többi E46 alatt.
Igazad van, a BMW alapból sportos és jól néz ki, de én is úgy vagyok, mint mások, próbálom kihozni a maximumot a kocsimból. Lehet megdobom egy gyári M Packettel, azt kész is.Amúgy szerintetek létezik LED-es Angel eyes Compactba? Tavaly az utolsó neten fellelhető Compactba valót vettem meg, de a fénycsöves nem az igazi.
Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Ha átalakítod az elejét ahogy írtad,az szerintem az ízléstelenség netovábbja.Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-05 09:55 BMWfanatics.hu matrica

Powerfanatics-os logó bezzeg van...Nekem bmwfanatics-os kellene...15 000-ért tuti nem csináltatok.Yellow esetleg ha tudsz légyszi kérdezz rá Robinsonnál erre a dologra,hogy vektoros logót tud e átküldeni,esetleg postázni csomitartóra valót.Köszi.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-05 09:38 BMWfanatics.hu matrica

Most beszéltem a fóliással itt Pécsen.Vektoros logót valaki tudna átküldeni nekem a csomagtartóra?Csak akkor tudják legyártani,ha az megvan.Anélkül 15 000 ft lenne,ha neki kell megcsinálni,mivel több színből áll a logó.Köszi a segítséget előre is.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-05 09:02 BMWfanatics.hu matrica

A fűtőszál miatt mondjuk kicsit para odatenni a matricát.Esetleg hol mutat még jól a kocsin?Max gyártatok akkor,ha nem segít senki.Hol mutat jól a kocsin a matrica?Esetleg a csomagtartó fedélen?

Bitu79 Elküldve: 2018-04-05 08:48 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Idén amúgy tényleg kellene valami találkozófélét szervezni.Aki eljönne,az írjon abba a topikba.Én ugye már többször felvetettem a kérdést.Na offolom magam,vár a Bömbi a garázsba.Majd jelentkezem késöbb. Én utazom is amúgy,ha kell.
én nem tudom járok-e valaha is arra gyere te erre. legalább beérsz kilóméterben. azt hiszem 113ezernél járok. vagyis majdnem 114ezer.
mondjuk a téligumival most megdöntöttem a tavalyi 560km-t. a mostani szezonban 1098km-t sikerült megtenni.
valahogy március 17-én tankoltam idén először. és negyedig volt a tank. előtte meg karácsony körül azt hiszem.
na meg nekem ilyen koszos volt

Amikor összekoszoltam a 4-5 órás csúszkálással a kocsimat,akkor az enyém még ezt is űberelte.Hát volt vele melóm. Jövök én akkor persze.Csak majd szervezzük meg rendesen.Ha lesz még érdeklődő,annál jobb.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-05 08:44 BMWfanatics.hu matrica

Hali a kérdésemet újra felteszem.Hátsó szélvédő matrica kellene.Valaki esetleg tudna nekem intézni?Természetesen kifizetem.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-05 08:22 Társalgó

Idén amúgy tényleg kellene valami találkozófélét szervezni.Aki eljönne,az írjon abba a topikba.Én ugye már többször felvetettem a kérdést.Na offolom magam,vár a Bömbi a garázsba.Majd jelentkezem késöbb. Én utazom is amúgy,ha kell.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-05 08:17 Társalgó

Mikor meg volt emelve a kocsim,kérdezték a szerelők is,hogy ezt az autót hol tárolom?Olyan,mintha új lenne...Van valami időgépem? A felsoroltakon kívül semmi hibája nincs a gépnek amúgy.Átnézték ott is.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-05 08:14 Társalgó

Tegnap is a csodájára jártak a kocsimnak amúgy a szerelőnél.Az egyik ügyfélnek annyira megtetszett,hogy meg akarta venni 1.5 M-ért.Mondtam neki h. 2 M az ára.Az alatt nem adom oda.Az olajcsere,fékolajcsere,a 2 görgő cseréje,meg a szíj kicserélése 86 ezer lett.Szíjból Contitech lett betéve,a 2 görgő gyári.A régóta halogatott váltó olajcsere,és difi olaj cserén még agyalok.A szervóolajat sem tudom,hogy érdemes lenne e cserélni,mivel semmi hibája a szervónak sem.A váltóolajra emlékszem,hogy te is írtad,hogy megbántad kicsit az olaj cserét.Hát mondjuk ezek nem nagy dolgok,majd meglátom.Első kettő fékolajcső kicsit öreg,pici repedés van rajtuk.Ki akartam cseréltetni,de nem volt kéznél új.A szerelő azt mondta 2 év múlva majd ráérek kicseréltetni.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-05 07:59 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Ma volt olajcsere,és fékolaj csere.Ezenkívül a hosszbordás szíj,és kettő darab görgő lett cserélve,amik kissé hangosabbak voltak megpörgetve.A szíj amúgy szép állapotban volt,de jobb a békesség,így az autó kapott újat.Az olajleeresztő csavarra mondta a szerelő,hogy jól meg volt tépve,alig tudta betekerni a helyére...Szerencsére sikerült.Olajfolyást sem találtam a kocsi alatt pár óra múlva.Annyi a kérdésem,ha esetleg metszeni kell új menetet az sima ügy lesz?A másik szerelő azt mondta,hogy ennél nem nagyon lehet,mert dupla vastag ott az anyag,ahol a leeresztő csavar van...Gondolom már volt másnál is,hogy menetet kellett metszeni,mert tönkretették a menetet.Ezért nem akarok új tálcát venni,ha esetleg holnap olajat találok majd a betonon a kocsi alatt.Ugye elég rossz helyen van,gondolom azt több óra kiszedni.Bocs,ha nagyon bugyuta a kérdés,de inkább előre felkészülök az eshetőségre,ha esetleg olajfolyást találok holnap a verda alatt.

az olaj leeresztő csavar az olyan. néha könnyű tekerni, néha nem. pedig ősszel cseréltem, azt hiszem a az elején és a végén könnyebb tekerni a csavart, mint a köztes részen.
én kérdeztem az autószerelő rokont, mert nála csináltam, és a korábbi 2-4 évre már totál nem emlékeztem, hogy ez normális? azt mondta igen. neki is BMW-je van. szóval én betekertem bátran. érzetre olyan mintha félre kapott volna.
állítólag amúgy fel lehet vágni nagyobb menetre, autósboltban vannak is nagyobb csavarok direkt ilyen miatt, ha gond lenne.
Köszönöm barátom.Te mindig segítesz.Akkor nyugodtabb vagyok,mivel olaj csöpögést nem láttam a kocsi alatt pár óra elteltével sem.Ma kávézás után majd lebontom a motorburkolatokat,és mikroszálassal megpucolom a rejtett részeket is a motortérben,ahogy elérem.Ma nem melózom,kicsit foglalkozom a kocsival megint. Ha most sem lesz a kocsi alatt semmi,akkor nyugodt lehetek ezek szerint.Köszönöm a segítséget. Szép napot neked Yellow!


Bitu79 Elküldve: 2018-04-04 21:17 Társalgó

Ma volt olajcsere,és fékolaj csere.Ezenkívül a hosszbordás szíj,és kettő darab görgő lett cserélve,amik kissé hangosabbak voltak megpörgetve.A szíj amúgy szép állapotban volt,de jobb a békesség,így az autó kapott újat.Az olajleeresztő csavarra mondta a szerelő,hogy jól meg volt tépve,alig tudta betekerni a helyére...Szerencsére sikerült.Olajfolyást sem találtam a kocsi alatt pár óra múlva.Annyi a kérdésem,ha esetleg metszeni kell új menetet az sima ügy lesz?A másik szerelő azt mondta,hogy ennél nem nagyon lehet,mert dupla vastag ott az anyag,ahol a leeresztő csavar van...Gondolom már volt másnál is,hogy menetet kellett metszeni,mert tönkretették a menetet.Ezért nem akarok új tálcát venni,ha esetleg holnap olajat találok majd a betonon a kocsi alatt.Ugye elég rossz helyen van,gondolom azt több óra kiszedni.Bocs,ha nagyon bugyuta a kérdés,de inkább előre felkészülök az eshetőségre,ha esetleg olajfolyást találok holnap a verda alatt.