Ez egy archivált weboldal! bővebben
Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2009-12-17 15:17 320d Motor

bmw320d4 írta:
Hori írta: Ma voltam Kaszamesternél hozott 320d kombit 150lovas 20d ero4 es
motor szétszedve benn az utastérben nézegetem dugattyu szelepek és hengerfej össze vissza van verve. beszívta a pillangókat a hengerbe.
motor kuka!!


De van abban az autóban egy 6-gangos váltó is, azt érdemes elhozni.



Igen az ott pihen a jobb 1 ben komplettan és várja hogy valaki átalakítsa vele az autot 5röl 6gangosra

Hori Elküldve: 2009-12-17 15:14 320d Motor

GAB írta:
bmw320d4 írta: De van abban az autóban egy 6-gangos váltó is, azt érdemes elhozni.


Sziasztok!

BMW-s fronton még új vagyok, úgyhogy ezúton is üdvözölnék mindenkit.
Lenne egy kapcsolódó kérdésem, mennyiért szokták mérni a 6 sebességes váltókat?

Az én autóm 2002.06. havi, már 110kW-os, de 5 seb. váltóval szerelt. Jól gondolom, hogy a kuplung és a lendkerék sem passzol, ugye?



Igen jól gondolod kuplung lendkerék váltó és 1-2 tartó de Kasza mesternél pont van 1 fölös szett ami eladó 06-70 5799225

Hori Elküldve: 2009-12-17 14:48 320d Motor

Ma voltam Kaszamesternél hozott 320d kombit 150lovas 20d ero4 es
motor szétszedve benn az utastérben nézegetem dugattyu szelepek és hengerfej össze vissza van verve. beszívta a pillangókat a hengerbe.
motor kuka!!

Hori Elküldve: 2009-12-17 14:45 320d Motor

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Hori írta:
Csum írta: ma reggel ismét nehezen indult az autó -9fok volt kint !
kimentem be indítani izzítottam 5-10mp majd indítok erre úgy indúl mintha egyik henger nem mûködne( nagyon egyenletlen járás,mintha dadogott volna vagy nem tudom mihez hasonlítani)) mind ez 2-3mp ig aztán szépen jár!!! mi okozhatja ezt? jahm pluszban utána meg vagy 5 percig nyöszörgött valami a ahol a levegõ áramlik be ha a ventilátort kikapcsoltam akkor meg szûnt ahogy vissza és keringette a levegõt ismét nyöszörgött aztán kb 5perc elteltével abba hagyta erre is várom a megoldást,hogy miért csinálta ezt????



Valoszinüleg az izzitógyertyáid gyengélkednek vagy 1 teljesen kuka ezért ugrálhat az elsõ pár fordulatnál össze vissza.
a nyöszörgés az valamelyik terelöd lesz szerintem


kb 2hete szedtük ki mind a 4 izzitógyertyát és néztük meg öket mindegyik jó!!!
terelõ alatt mit értesz?



nekm is ezt csinálta szezon eljén hogy hidegben ugrált a motor beraktuk a 4új gyertyát és azóta semmi ilyen gondom nincs /még az izzitásvezérlõd is lehet kuka/
Terelõ alatt azokat az elktromos motorok álltal mozgatott müanyag lapokat amikkel azt állitja hogy frisslevegõ jöjjön vagy belsõ keringetésen legyen, vagy merre fujja a levegõt a motor


izzítás vezérlõt meg egy hónapja cseréltettem ki!!!
nem lehet,hogy hidegben valamelyik henger le ragad?? ez nem lehetséges?



Akkor sajna passz!
azt nem hinném hogy a dugo leragadna a hengerbe mert akkor már kuka lenne a motor

Hori Elküldve: 2009-12-17 14:28 320d Motor

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta: ma reggel ismét nehezen indult az autó -9fok volt kint !
kimentem be indítani izzítottam 5-10mp majd indítok erre úgy indúl mintha egyik henger nem mûködne( nagyon egyenletlen járás,mintha dadogott volna vagy nem tudom mihez hasonlítani)) mind ez 2-3mp ig aztán szépen jár!!! mi okozhatja ezt? jahm pluszban utána meg vagy 5 percig nyöszörgött valami a ahol a levegõ áramlik be ha a ventilátort kikapcsoltam akkor meg szûnt ahogy vissza és keringette a levegõt ismét nyöszörgött aztán kb 5perc elteltével abba hagyta erre is várom a megoldást,hogy miért csinálta ezt????



Valoszinüleg az izzitógyertyáid gyengélkednek vagy 1 teljesen kuka ezért ugrálhat az elsõ pár fordulatnál össze vissza.
a nyöszörgés az valamelyik terelöd lesz szerintem


kb 2hete szedtük ki mind a 4 izzitógyertyát és néztük meg öket mindegyik jó!!!
terelõ alatt mit értesz?



nekm is ezt csinálta szezon eljén hogy hidegben ugrált a motor beraktuk a 4új gyertyát és azóta semmi ilyen gondom nincs /még az izzitásvezérlõd is lehet kuka/
Terelõ alatt azokat az elktromos motorok álltal mozgatott müanyag lapokat amikkel azt állitja hogy frisslevegõ jöjjön vagy belsõ keringetésen legyen, vagy merre fujja a levegõt a motor

Hori Elküldve: 2009-12-17 14:17 320d Motor

Csum írta: ma reggel ismét nehezen indult az autó -9fok volt kint !
kimentem be indítani izzítottam 5-10mp majd indítok erre úgy indúl mintha egyik henger nem mûködne( nagyon egyenletlen járás,mintha dadogott volna vagy nem tudom mihez hasonlítani)) mind ez 2-3mp ig aztán szépen jár!!! mi okozhatja ezt? jahm pluszban utána meg vagy 5 percig nyöszörgött valami a ahol a levegõ áramlik be ha a ventilátort kikapcsoltam akkor meg szûnt ahogy vissza és keringette a levegõt ismét nyöszörgött aztán kb 5perc elteltével abba hagyta erre is várom a megoldást,hogy miért csinálta ezt????



Valoszinüleg az izzitógyertyáid gyengélkednek vagy 1 teljesen kuka ezért ugrálhat az elsõ pár fordulatnál össze vissza.
a nyöszörgés az valamelyik terelöd lesz szerintem

Hori Elküldve: 2009-12-17 08:41 feltortek :(

Marcica írta: Hori

Elküldtem neked is, de ha nincs ott luk, az már jó.



Köszönöm elolvastam
Lényegében hasonló az én megoldásom is. de teljesen jó. nem gondoltam volna hogy ennyire egyszerüen nyilik

Hori Elküldve: 2009-12-17 08:23 feltortek :(

Marcica írta: Hy.

Természetesen nem titok De nem akartam itt nyilvánosan a részleteket, nehogy olvassák nem kívánatos egyének! Bár akik belemélyednek azok tudják milyen egyszerû a dolog. De ez a módszer akkor jó, ha nincs benne zárbetét. Mondjuk elgondolkodtató, hogy melyik a jobb a zárbetét, vagy nélküliség, habár a zárbetétet is kikapják pillanatok alatt.
Na lököm a priviket.




Nekem nincs benn zárbetét egy sima vaslemez van helyette meg egy bal hátsó takaró rakva az elsö kilincs mögé. de átküldhetnéd nekem is privibe a tutit

Hori Elküldve: 2009-12-15 16:31 320d Motor

hancurozo írta: még nem szedtem szét 320d motort, de a dieselek /fõleg a közvetlen befecskendezõsek/ alsó dugattyú hûtésel rendelkeznek. ha alapjáraton jár a motor és az olajnyomás kicsi ezt 1 golyós szelep lezárja így megszûnik a dugó aljának /égésterének/ hûtése. ezért nem javasolják a diesel autók alapjáraton történõ hosszabb járatását. de hozzáteszem nem tudom, hogy a BMW 2000-es diesele ilyen-e.



mondjuk ez szép és jó de mondjuk vegyünk 1 sima alapesetet német vagy francia autópálya nyár mindenki megy a tengerhez és karambol ott állnak 4-5-6órát ketyegõ autóban járó motorral hogy menjen a klíma. télen ugyan ez csak fütéssel. nem hinném hogy szétolvadnának a dugók. vagy besülne tõle a motor.De ebben a mai világban ki tudja

Hori Elküldve: 2009-12-15 12:41 Társalgó

Nagyon jóóó reklám

YouTube videó

Hori Elküldve: 2009-12-15 12:17 320d Motor

Csum írta:
Hori írta: na ezt én még sosem néztem hogy mennyi idõ mulva fúj hüvöset ha leállitom. az e39be nem lehet hogy van esetleg kályha? a 2 torony ha búg az azt jelenti hogy a keringetõ megy. ha a dobozod is melgszik akkor jó minden


okés megnézem a dobozt!
és nem nincs kályha az e39be
sõt a másik haverom e34be sincs és az is fût még fél óra mulva is!! csak az enyém nem:




Termosztátjaid jók???

Hori Elküldve: 2009-12-15 12:07 320d Motor

na ezt én még sosem néztem hogy mennyi idõ mulva fúj hüvöset ha leállitom. az e39be nem lehet hogy van esetleg kályha? a 2 torony ha búg az azt jelenti hogy a keringetõ megy. ha a dobozod is melgszik akkor jó minden

Hori Elküldve: 2009-12-15 12:05 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

EstokSzabi írta: Kedves Urak!

Szeretnék klubtag lenni és ezáltal tagségi kártyát is igényelni. Lehetséges ez még most is?

Elõre is köszi,


Attól tartok ezzel várnod kell februárig mikor megújul az oldal és egy két dolog még. és akkor lesznek új kártyák

Hori Elküldve: 2009-12-15 11:44 320d Motor

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Hori írta:
Alesi írta:
EstokSzabi írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Nem tudja véletlenül valaki,hogy a 320d (E46 150LE) automata váltója felmegy a 318i motorhoz?


Biztos, hogy nem. Más a nyelestengely, a kihajtás, és a váltó hossza is.

Aztán ott van még az áttátel is..


Sejtettem,csak biztos akartam lenni benne.Köszi szépen!


Gondolom már ezren írtak ezzel a témával kapcsolatban, de én sajnos nem találtam meg.

A kérdésem az lenne, hogy reggel, nagy hidegben alapjáratom járassuk a motort amíg a vizhõfok mérõ el nem mozdul a helyérõl vagy csak ne nyomjuk neki amíg be nem áll közép állásba.

Az igazság az, hogy kétféle dolgot hallok. Az egyik, hogy igen járassuk, a másik pedig, hogy az kifejezetten árt a diesel autóknak. Erre azt mondtam nekik, hogy ez BMW Azért kíváncsi lennék az igazságra.

Elõre is köszi.


A totalcaron volt errol egy cikk, talan erdemes elolvasni. Annak a lenyege az volt, hogy a motornak az a legjobb, ha minel hamarabb eleri az uzemi homersekletet, de ezt lehetoleg kimeletesen kell elerni, kb 2000-es (benzinesnel 3000) fordulatig, kozepes gazzal porgetve. Az allohelyben percekig jaratast kifejezetten elleneztek, mert akkor ugye a kimeles megvan, csak epp terheles hijan alig melegszik valamit, hidegen jar.




Ezekkel csak az a baj hogy 2000nél már tol a turbó és -25fokos motornál nem igazán jó az alu hengerfejnek hogy a belseje 300fok kilseje -25 meg még nyomod 1-2 barral is. meg a 320d be van 1 elektromos kisegitõ fütés ami melengeti a vizet az meg alapjáraton is melegít rendesen



mennyire rendesen melegit ez? mert én járathatom ilyenkor 1óráig is alapjáraton akkor se megy feljebb a hõfokmutatóa kék mezõbõl sõt ha eléri a három negyedét akkor annak már nagyon tudok örülni!! szóval az az elektromos kisegitõ merre is található az autóban? mert akkor lehetséges hogy nálam az kuka





Háát az az igazság hogy a tiedbe nem igazán tudom hogy van-e de úgy emlékszem ha van akkor a motortér jobb felsõ sarkában az anyós ülés elött. Faceliftesbe a bal elsõ lámpa mögött 1kis fém boboz vastag piros kábelell és keringetövel elötte. ma reggel elinditóttam -4,5fokocska járt 10percit mire elindultam 47fokos volt a víz



ugyan aza verdám mint a tied!!úgy hogy nekem is úgyan ott kell hogy legyen!! valamivel be tudom , mérni,hogy müködik e vagy sem? vagy hogy tudom meg állapitani?



Ja bocs tényleg csak a galériádat kellet volna megnéznem
háát talán úgy hogy elinditod a kocsit és fogod a dobozt hogy melegszik-e. a keringetöt meg ki kell mérni hogy forog-e a motor, nem-e zárlatos / de ezek az én tippjeim/

Hori Elküldve: 2009-12-15 11:34 320d Motor

Csum írta:
Hori írta:
Alesi írta:
EstokSzabi írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Nem tudja véletlenül valaki,hogy a 320d (E46 150LE) automata váltója felmegy a 318i motorhoz?


Biztos, hogy nem. Más a nyelestengely, a kihajtás, és a váltó hossza is.

Aztán ott van még az áttátel is..


Sejtettem,csak biztos akartam lenni benne.Köszi szépen!


Gondolom már ezren írtak ezzel a témával kapcsolatban, de én sajnos nem találtam meg.

A kérdésem az lenne, hogy reggel, nagy hidegben alapjáratom járassuk a motort amíg a vizhõfok mérõ el nem mozdul a helyérõl vagy csak ne nyomjuk neki amíg be nem áll közép állásba.

Az igazság az, hogy kétféle dolgot hallok. Az egyik, hogy igen járassuk, a másik pedig, hogy az kifejezetten árt a diesel autóknak. Erre azt mondtam nekik, hogy ez BMW Azért kíváncsi lennék az igazságra.

Elõre is köszi.


A totalcaron volt errol egy cikk, talan erdemes elolvasni. Annak a lenyege az volt, hogy a motornak az a legjobb, ha minel hamarabb eleri az uzemi homersekletet, de ezt lehetoleg kimeletesen kell elerni, kb 2000-es (benzinesnel 3000) fordulatig, kozepes gazzal porgetve. Az allohelyben percekig jaratast kifejezetten elleneztek, mert akkor ugye a kimeles megvan, csak epp terheles hijan alig melegszik valamit, hidegen jar.




Ezekkel csak az a baj hogy 2000nél már tol a turbó és -25fokos motornál nem igazán jó az alu hengerfejnek hogy a belseje 300fok kilseje -25 meg még nyomod 1-2 barral is. meg a 320d be van 1 elektromos kisegitõ fütés ami melengeti a vizet az meg alapjáraton is melegít rendesen



mennyire rendesen melegit ez? mert én járathatom ilyenkor 1óráig is alapjáraton akkor se megy feljebb a hõfokmutatóa kék mezõbõl sõt ha eléri a három negyedét akkor annak már nagyon tudok örülni!! szóval az az elektromos kisegitõ merre is található az autóban? mert akkor lehetséges hogy nálam az kuka





Háát az az igazság hogy a tiedbe nem igazán tudom hogy van-e de úgy emlékszem ha van akkor a motortér jobb felsõ sarkában az anyós ülés elött. Faceliftesbe a bal elsõ lámpa mögött 1kis fém boboz vastag piros kábelell és keringetövel elötte. ma reggel elinditóttam -4,5fokocska járt 10percit mire elindultam 47fokos volt a víz