Ez egy archivált weboldal! bővebben
Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2009-12-10 14:29 lámpa

Alesi írta: Sziasztok!

Olyan problemam lenne, hogy par napja, amikor elinditom az autot, automatikusan jelez a computer, hogy jobb hatul kiegett valami, kozbe minden rendben. Az erdekes, hogy amint felkapcsolom a helyzetjelzot, mar nem jelez tobbet. Mitol lehet ez?



Húzd le a hátsó lámpád stekkerét és nézd meg hogy a testkábel körül nincs-e megmelegedve a csati és nem-e mozog a kábel benne.
nekem ez volt a gond vele mind a 2 oldalon kimelegedett a testkábel csere után jó lett és nem jelzett vissza

Hori Elküldve: 2009-12-10 12:01 Társalgó

Hori Elküldve: 2009-12-09 21:12 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

lacaca írta: És tompított helyett elfogadja a rendõrbácsi?



Én mióta beépitettem nappal csak azt használom mint pl ma fõuton szfvár- pest- szfvár no rendöri akció, de ha szól sztem meg lehet dumálni a sünöket

Hori Elküldve: 2009-12-09 19:26 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Hori írta:
Lacci írta:
Hori írta:
Lacci írta:
ToMiRRo írta: Bocs a nagyon amatõr kérdésért, de most próbálnám betenni a karikákat viszont fogalmam nincs, hogy hova kéne a kábeleket bekötni Addig oké, hogy a helyzetjelzõ helyére, de ott merre? A gyári helyzetjelzõ foglalata ugye egy "doboz" amibõl jön ki 2 kábel.. Azt le kell vágni esetleg és az új kábelt a régivel összekötni??? Lehet volt már róla szó de most nem tudom végigolvasni a topicot, szeretném még sötétedés elõtt befejezni. A gyári kábelek közül (zöld, barna) melyik a - és a + ?
Köszi a segítséget.


Nálam a helyzetjelzõ csatlakozóra rádugható volt simán.
Semmi trükk, azt lehúz és oda bedug. Nem kellett ellenállás, kábelvágás nem volt hibajelzés. A partnerként megjelölt forrásból való a szett.
A 30cmes kábel ami hozzávolt adapterrel vagy mivel annyival több van benn, két égõvel meg kevesebb.

Szerk: Juteszembe a simán rádugás annyi volt hogy az égõ foglalatba dugtam a két drótot, így nem kellett bántani a csatit.




Jaa igen a lényeg nekem ledes van!! nincs adapter !!!


Mi pénz egy ledes és milyen ledek vannak benne?



Streetvox os hiper kedvezménnyel 18pénz! karikánként 60db led és jégfehéren világít


kedvezmény nélkül mennyi lenne?



20
de elhoztam tõle az utolsót


olyan is van nekik ami világitás színre meg egyezik az e39 éval magyarúl olyan fényt add és úgy világit mintha gyári lenne benne?



Hát sztem ugyan olyat nem fogsz találni a sima angelek talán közelebb állnak hozzá de a ledes az brutálisan világit köze nincs a gyári visszafogott fényerejühöz. de legalább jó nappali menetfénynek

Hori Elküldve: 2009-12-09 18:31 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Csum írta:
Hori írta:
Lacci írta:
Hori írta:
Lacci írta:
ToMiRRo írta: Bocs a nagyon amatõr kérdésért, de most próbálnám betenni a karikákat viszont fogalmam nincs, hogy hova kéne a kábeleket bekötni Addig oké, hogy a helyzetjelzõ helyére, de ott merre? A gyári helyzetjelzõ foglalata ugye egy "doboz" amibõl jön ki 2 kábel.. Azt le kell vágni esetleg és az új kábelt a régivel összekötni??? Lehet volt már róla szó de most nem tudom végigolvasni a topicot, szeretném még sötétedés elõtt befejezni. A gyári kábelek közül (zöld, barna) melyik a - és a + ?
Köszi a segítséget.


Nálam a helyzetjelzõ csatlakozóra rádugható volt simán.
Semmi trükk, azt lehúz és oda bedug. Nem kellett ellenállás, kábelvágás nem volt hibajelzés. A partnerként megjelölt forrásból való a szett.
A 30cmes kábel ami hozzávolt adapterrel vagy mivel annyival több van benn, két égõvel meg kevesebb.

Szerk: Juteszembe a simán rádugás annyi volt hogy az égõ foglalatba dugtam a két drótot, így nem kellett bántani a csatit.




Jaa igen a lényeg nekem ledes van!! nincs adapter !!!


Mi pénz egy ledes és milyen ledek vannak benne?



Streetvox os hiper kedvezménnyel 18pénz! karikánként 60db led és jégfehéren világít


kedvezmény nélkül mennyi lenne?



20
de elhoztam tõle az utolsót

Hori Elküldve: 2009-12-09 16:59 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Lacci írta:
Hori írta:
Lacci írta:
ToMiRRo írta: Bocs a nagyon amatõr kérdésért, de most próbálnám betenni a karikákat viszont fogalmam nincs, hogy hova kéne a kábeleket bekötni Addig oké, hogy a helyzetjelzõ helyére, de ott merre? A gyári helyzetjelzõ foglalata ugye egy "doboz" amibõl jön ki 2 kábel.. Azt le kell vágni esetleg és az új kábelt a régivel összekötni??? Lehet volt már róla szó de most nem tudom végigolvasni a topicot, szeretném még sötétedés elõtt befejezni. A gyári kábelek közül (zöld, barna) melyik a - és a + ?
Köszi a segítséget.


Nálam a helyzetjelzõ csatlakozóra rádugható volt simán.
Semmi trükk, azt lehúz és oda bedug. Nem kellett ellenállás, kábelvágás nem volt hibajelzés. A partnerként megjelölt forrásból való a szett.
A 30cmes kábel ami hozzávolt adapterrel vagy mivel annyival több van benn, két égõvel meg kevesebb.

Szerk: Juteszembe a simán rádugás annyi volt hogy az égõ foglalatba dugtam a két drótot, így nem kellett bántani a csatit.




Jaa igen a lényeg nekem ledes van!! nincs adapter !!!


Mi pénz egy ledes és milyen ledek vannak benne?



Streetvox os hiper kedvezménnyel 18pénz! karikánként 60db led és jégfehéren világít

Hori Elküldve: 2009-12-09 16:29 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Lacci írta:
ToMiRRo írta: Bocs a nagyon amatõr kérdésért, de most próbálnám betenni a karikákat viszont fogalmam nincs, hogy hova kéne a kábeleket bekötni Addig oké, hogy a helyzetjelzõ helyére, de ott merre? A gyári helyzetjelzõ foglalata ugye egy "doboz" amibõl jön ki 2 kábel.. Azt le kell vágni esetleg és az új kábelt a régivel összekötni??? Lehet volt már róla szó de most nem tudom végigolvasni a topicot, szeretném még sötétedés elõtt befejezni. A gyári kábelek közül (zöld, barna) melyik a - és a + ?
Köszi a segítséget.


Nálam a helyzetjelzõ csatlakozóra rádugható volt simán.
Semmi trükk, azt lehúz és oda bedug. Nem kellett ellenállás, kábelvágás nem volt hibajelzés. A partnerként megjelölt forrásból való a szett.
A 30cmes kábel ami hozzávolt adapterrel vagy mivel annyival több van benn, két égõvel meg kevesebb.

Szerk: Juteszembe a simán rádugás annyi volt hogy az égõ foglalatba dugtam a két drótot, így nem kellett bántani a csatit.




Jaa igen a lényeg nekem ledes van!! nincs adapter !!!

Hori Elküldve: 2009-12-09 16:06 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

ToMiRRo írta: Bocs a nagyon amatõr kérdésért, de most próbálnám betenni a karikákat viszont fogalmam nincs, hogy hova kéne a kábeleket bekötni Addig oké, hogy a helyzetjelzõ helyére, de ott merre? A gyári helyzetjelzõ foglalata ugye egy "doboz" amibõl jön ki 2 kábel.. Azt le kell vágni esetleg és az új kábelt a régivel összekötni??? Lehet volt már róla szó de most nem tudom végigolvasni a topicot, szeretném még sötétedés elõtt befejezni. A gyári kábelek közül (zöld, barna) melyik a - és a + ?
Köszi a segítséget.



Nekem úgy oldotta meg a villanyszerelõ ismerösöm hogy levágta a gyári csatit és ráforrasztotta az angyalkákat egy ellenállással eggyüt nincs hibajel nincs több méter plusz kábel. a barna a test

Hori Elküldve: 2009-12-08 23:56 Társalgó

Tiba írta: A gyáriban 2 led van, ez meg kiégeti a betont. Teljesen felesleges.
Viszont láttam az ebayen egy jópofa dolgot, elsõ ránézésre gagyinak tartottam, de esetleg lehetne valami klubbal kapcsolatos dolgot odatenni.
pl az új honlap címét, stb. Vélemény?

http://cgi.ebay.de/BMW-POWER-b...3ca7e6f19f



A sok ledes rendszámtábla világitás tényleg brutál mutatta a srác élõben sztem még tólatólámpának is jó lenne.
az e-bay es cuuc sztem ratyi

Hori Elküldve: 2009-12-08 23:50 Autóvásárlás

YELLOW írta: jó nektek a dízel úgyis lassan öregapásan fogtok vezetni

Hori írta: Azt hittem hogy csak én akarok nagy benzinesre váltani



A tiedhez képest a mi öregapás dieseljeink kigyurt vadállatok

Hori Elküldve: 2009-12-08 22:56 Autóvásárlás

Azt hittem hogy csak én akarok nagy benzinesre váltani

Hori Elküldve: 2009-12-07 22:15 Egr szelep

Burns írta: Apa kezdõdik....



nem nem
szeretek olyan valakivel beszélni aki ért is hozzá még ha véleményünk és a meggyözödésünk kicsit más is

Hori Elküldve: 2009-12-07 22:12 Egr szelep

bmw320d4 írta: Még ennek a beszerelése van hátra, és nem leszek álszent környezetvédõ:
18 10 0 412 761



és ettöl euró 5 lesz vagy csak jobb 4es? a technikai lapját megnéztem meg a beszerelést is de ott nem irja

Hori Elküldve: 2009-12-07 22:07 Egr szelep

bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
gagyi írta: Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé



Azért arra kiváncsi lennék hogy szted mi a funkciója az egr-nek. és miért baj ha kiiktatod a rendszerböl


Nagymértékben csökkenti a nitrogén oxid hányadot és a kormot kipufogógázban, + csökkenti az égési hõmérsékletet.
Az AGR csak résztehelésen és alapjáraton vezet vissza kipufogógázt, ergo a gyorsuláshoz semmi köze, kivéve ha be van ragadva.

Én nem vakoltam le és nem is fogom, ugyanúgy a pillangókat se herélek, mivel azt pár mérnök oda tervezte, az úgy jó. Ha lóg, nem kihajigálni kell, hanem megjavítani.




Én eddig az összes autómban lefalaztam az egr-t nekem inkább kapjon tiszta levegõt a motor ne kormot, a környezetszennyezés pont nem érdekel, a pillangókat még olyan állapotban szedtem ki hogy nem volt rárakódva teljesen a korom volt fémtiszta része. de jobb az ha kint van mint ha bent veri szét a motrot. azt hogy mikor lóg vagy mikor szakad le a pillangó a tengelyrõl álltalában csak akkor szokták észrevenni ha már szétverte a motrot


Akkor már a kartergázszûrõt miért nem hajítottad ki? Innen is olajgõzt szív a motor tiszta levegõ helyett. Oda is lehetne tenni egy darab locsolótömlõt egy kifúrkált kólásflakonnal.

A pillangók nem poénból vannak beletéve, sokan még azt is megmagyarázzák, hogy jobban megy az autója kiherelélve. Ez érdekes, mivel a változó szívócsõhosszt nem 6 általánossal rendelkezõ földmûvesek találták ki, hanem mérnökök, és mint tudod, minden autógyár spórolni próbál a beépített anyagokkal, nem hiszem, hogy megdrágítva a gyártást egy szarabb motort gyárt.
Van erõsített pillangószelepes szívócsõ is, azt kell beépíteni.
A környzetszennyezésrõl írt véleményed nem kommentálom.......
Kérdezd meg Tano-t, neki se az AGR vakolástól lett jó az autója.



szerintem a 20d ben nem változó szivocsõ hossz van, mivel nem tudsz váltani a 2 hossz között csak rányitja a másik 4 torkot. sztem
jobban nem megy tõle hogy nincs benne pillangó max nincs annyi motorfékem, a nyomatékgörbe kicsit más pillangók nélkül de nem számottevõ /egr lefalazásával is változik a görbe kicsit még felfelé is mert ugyebár a több levegõ még sem korom/
Az álszent környezetvédõket nem értem kardoskodsz a környezetvédelem mellet és rákot okozo kocsival jársz!
Az autommal semmi gond nem azért vakoltam le az egr-t


Egy kicsit sarkítós fiú vagy, de nem baj, szerintem küldd el a technológiát Münchenbe, még lehet, hogy Anisits mellet fogsz ülni pár év múlva.

Ha adott mennyiségû levegõt két csövön áramoltatunk, X lesz a sebessége, és a két csõ hosszának összege lesz az eredõ hossz. Ha az egyik csövet lezárjuk, a levegõ sebessége 2X lesz, a csõhossz pedig 1/2.
Hogy ebben mi utal "nem változó szívócsõhossz"-ra, fogalmam sincs, de te biztos tudod kisujjból.
Kis fordulaton zárva a pillangó, a levegõsebesség 2X = jobb keverékképzés=nagyobb teljesítmény.
De ebben is biztos tévedek.

Én nem "szándékosan" szennyezem a környezetem, mint te....



Van kinnismerösöm aki dolgozott melette 2 évig,
nagyon szépen leirtad és lényegében teljes mértékben igazad is van, igaz nem a szokásos változo szivócsöhossz mert ott ugyebár duplán lenne a szivócsõ vagy 2-3 belépési pontja lenne a szivócsönek.
Akkor te véletlenül szennyezed a környezetet.

Hori Elküldve: 2009-12-07 21:41 Egr szelep

bmw320d4 írta:
Hori írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:
gagyi írta: Köszi a segítség, túl vagyok rajta.
Egyébbként olvassatok utána ( ATC tuning .hu ) mi a funkciója, utána kezdjétek szétverni a verdát. Az enyém nem funkcionált rendesen, és olyan harmatos gyenge volt, mint egy 318D, de mindez már a multé



Azért arra kiváncsi lennék hogy szted mi a funkciója az egr-nek. és miért baj ha kiiktatod a rendszerböl


Nagymértékben csökkenti a nitrogén oxid hányadot és a kormot kipufogógázban, + csökkenti az égési hõmérsékletet.
Az AGR csak résztehelésen és alapjáraton vezet vissza kipufogógázt, ergo a gyorsuláshoz semmi köze, kivéve ha be van ragadva.

Én nem vakoltam le és nem is fogom, ugyanúgy a pillangókat se herélek, mivel azt pár mérnök oda tervezte, az úgy jó. Ha lóg, nem kihajigálni kell, hanem megjavítani.




Én eddig az összes autómban lefalaztam az egr-t nekem inkább kapjon tiszta levegõt a motor ne kormot, a környezetszennyezés pont nem érdekel, a pillangókat még olyan állapotban szedtem ki hogy nem volt rárakódva teljesen a korom volt fémtiszta része. de jobb az ha kint van mint ha bent veri szét a motrot. azt hogy mikor lóg vagy mikor szakad le a pillangó a tengelyrõl álltalában csak akkor szokták észrevenni ha már szétverte a motrot


Akkor már a kartergázszûrõt miért nem hajítottad ki? Innen is olajgõzt szív a motor tiszta levegõ helyett. Oda is lehetne tenni egy darab locsolótömlõt egy kifúrkált kólásflakonnal.

A pillangók nem poénból vannak beletéve, sokan még azt is megmagyarázzák, hogy jobban megy az autója kiherelélve. Ez érdekes, mivel a változó szívócsõhosszt nem 6 általánossal rendelkezõ földmûvesek találták ki, hanem mérnökök, és mint tudod, minden autógyár spórolni próbál a beépített anyagokkal, nem hiszem, hogy megdrágítva a gyártást egy szarabb motort gyárt.
Van erõsített pillangószelepes szívócsõ is, azt kell beépíteni.
A környzetszennyezésrõl írt véleményed nem kommentálom.......
Kérdezd meg Tano-t, neki se az AGR vakolástól lett jó az autója.



szerintem a 20d ben nem változó szivocsõ hossz van, mivel nem tudsz váltani a 2 hossz között csak rányitja a másik 4 torkot. sztem
jobban nem megy tõle hogy nincs benne pillangó max nincs annyi motorfékem, a nyomatékgörbe kicsit más pillangók nélkül de nem számottevõ /egr lefalazásával is változik a görbe kicsit még felfelé is mert ugyebár a több levegõ még sem korom/
Az álszent környezetvédõket nem értem kardoskodsz a környezetvédelem mellet és rákot okozo kocsival jársz!
Az autommal semmi gond nem azért vakoltam le az egr-t