
Hori Elküldve: 2009-11-21 16:29 2009 évbúcsúztató találkozó!
Hori Elküldve: 2009-11-20 16:47 Extra gyors találkozó!
Hori Elküldve: 2009-11-20 16:46 Extra gyors találkozó!
Andibaba írta:Robinson írta: Nekünk ma sajnos kimarad
ööööö.... akkor lehet nekünk is kimarad.
Hori Elküldve: 2009-11-19 20:45 Autóvásárlás
Szemy írta: Sracok! Ehhez a hirdeteshez mit szoltok?
http://www.autoscout24.de/Deta...qtt4wmu3yj
Szemy
Hori Elküldve: 2009-11-18 23:07 320d Motor
Kr-i-sZ írta: köszi sracok
megveszem a vasat,2001es 1.6 ért szerintem belefér 1 turbo is akár![]()
de remélem a katalizátor
+tényleg szar az olaj+tul ment 2000rel az oil servicén
5-40s castrol mehetbele?
220000km nél
vagy 5-30
zsir aaz oldal
Hori Elküldve: 2009-11-18 20:19 kettõstömegü lendkerék
YELLOW írta: figyi máá!
Kasza mesternek írtam E-mail-t, de nem válaszolt rá! miért? valaki azt mondta inkább emilbe kell neki írni, mert a telót nem mindig veszi fel!
ha vagy vele személyes kontakba, utána tudnál zeknek kérdezni, hogy van-e és ha van akkor menyniért?
"Olyan kérdésem lenne:
Van egy fekete BMW E46 316i (N42B18A motorkodú 1.8-as) sedan autóm, ami faceliftes 2002. 06 havi!
ehhez érdekelne pár dolog:
- elsõ M-packett lökös (fekete lenne az igazi)
- belsõ ezüst/alu hatású díszcsíkok, a váltó körüli betét két el.ablakos
- két elsõ ülés, sport, az a combtámaszos szövet jó oldaltartással
- M-es multi kormány, légzsákkal
illetve, ha lenne valami a felsorolásból, akkor tudsz-e az enyémbõl beszámítani."
hálás lennék ha megtudnád kérdezni! (jah üléskárpit az olyan mintájú mint a tiéd volt)Hori írta:Chipcad777 írta: Köszi szépen Petike, de nincs neki, beszéltem vele.
Csak 5sebességeshez van neki.
Úgyhogy továbbra is érdekel minden megoldás!
Köszi
Ne add fel pénteken vagy legkésöbb hétfön jön neki egy faceliftes 20d franciábol én már 1.5hete arra várok
Hori Elküldve: 2009-11-18 13:55 Társalgó
Tyetyi írta:Hori írta: Nekem ez
http://www.wheelsto.com/ezstock/12332810001.png
vagy a HRE közül szinte bármelyik
Az összes HRE beszarás
Hori Elküldve: 2009-11-18 13:34 kettõstömegü lendkerék
Chipcad777 írta: Köszi szépen Petike, de nincs neki, beszéltem vele.
Csak 5sebességeshez van neki.
Úgyhogy továbbra is érdekel minden megoldás!
Köszi
Hori Elküldve: 2009-11-18 13:17 Replika felnik
Csum írta: e46 nál a gyári ET szám az ET47??? vagy tévedek?
Hori Elküldve: 2009-11-18 10:11 Autóvásárlás
hil írta:jencispy írta: Kollégámnak vettünk egy E90 320d-t
Gondoltam leírom a tapasztalataimat, bár csak megerõsíteni tudom az eddigi hozzászólásokat a témában.
3 kategóriával találkokztam:
- jol felszerelt import jo állapotú átlagos áron, de sokat futott (tekert órás hamis szervízkönyv van!) ez kb 90%-a a választéknak
évente 50-100e km-t mentek ezekkel külföldön az eddigi tapasztalataim alapján.
- fapados MO.-i kevesebb km-el, valós leinformálható
- keveset futott esetleg felszereltebb de törve volt (ami hasznaltauton nem sérülésmentes, az törve volt! )
érdekes, hogy jol felszerelt keveset futott (valós) nincs még drágán sem.
A Wallisnál rendesek voltak, 25e az átvizsgálás, és telefonon alvázszám alapján megmondják az auto elõtörténrtét, így csak tényleg a legesélyesebbeket vittük átvizsgálni. (3 autót vizsgáltattunk át)
Ez a telefonos elõtörténet hogyan is van?? Én is beszéltem a Wallisal ebben az ügyben és azt mondták, azt csak akkor tudják megmondani, ha náluk volt szervízelve az autó. Azt gondoltam, hogy az összes BMW szervíz közös szervíz (ügyfél vagy minek nevezzem) adatbázist használ, de nem biztos, hogy így van, pedig lehetne.
hil
Hori Elküldve: 2009-11-18 09:06 képek
Hori Elküldve: 2009-11-17 07:55 ATC Nova chiptuning és szerviz
BarG írta:SoundkeY írta: dob:
Barg:
Amugy neked mi a tapasztalatod a kulonfele modositasokkal ? Osszevetve a "mért" es "tapasztalat", "gyakorlat" osszehasonlitasaval ?
Amirõl nyilatkozhatok:
- sportlégszûrõ: egy dekával több lóerõ vagy nyomaték se jött, de az igaz, hogy hamarabb felébredtek a lovak, vagyis alacsonyabb fordulaton indult meg a gép - de végülis túladtam rajtuk (betétszûrõ volt és kettõt vettem, mert cserélni macerás - többek közt ezért is adtam el)
- box - elõször Steinbauerral próbálkoztam - rezonált tõle az autóm - visszaadtam
- box - Küberl - jó! de a végsebesség növelés hanta, aztán egy ideig hitegettek az Unichip forgalmazói, hogy az alkalmas lesz a végsebességkorlát feloldására, ezért a Küberlt eladtam - ma is bánom - aztán az Unichipesek mégis viszakoztak a végsebesség felszabadítástól, így nem vettem meg. A Küberlt több állásban is lemérettem Istvánkóéknál, egy 15%-ot simán ki lehet vele hozni, többet nem.
- gyárilag a 410Nm-es gépemet 460 Nm-esnek mérték. Az én gépem valamiért nem szereti a túl nagy nyomatékot, mert eddig mindig rezonálással válaszolt rá. A Küberlnél is ha a teljes +erõt használtam, akkor rezonált, ezért egy gyengített progit kértem rá, amit el is árultak, hogy hogyan kell ráprogramozni. Ezzel tökéletesen mûködött a gép.
- most csak egy light-os metanol/víz befecskendezõ rendszer segít a gyorsításban, meg a szívórendszerem korommentesen tartásában, ennek hatásait nem méricskéltem. De volt már rá példa, hogy hajszálpontosan ugyanolyan autóval gyorsultunk az M3-on, mint az enyém, eléggé ott tudtam hagyni, pedig elvileg csak a vízbefecsi volt a különbség. Hacsak a másikban nem volt egy negatív csiptuning.
- elõfordult már, hogy találkoztam olyan 2d-vel, amitõl allig voltam gyorsabb, nehezen hittem, hogy valóban 2d, meg találkoztam már olyan 535d-vel, ami nem tudott meglógni elõlem. Pedig annak meg sokkal jobban kéne mennie. Nem tudom gyárilag mekkora szórások vannak, mondjuk azzal nem számolok, hogy nem nyomták eléggé a jobbszélsõ pedált, mert nálam az utolsó osztás után feküdt a mutató, az meg nem megy félgázzal.