Ez egy archivált weboldal! bővebben
Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2009-10-21 14:04 Társalgó

rad2 írta: És ez? nem kell gyártatni, csak meg kell venni.





A gyári erösitett 1 kalap szar

Hori Elküldve: 2009-10-21 13:10 Társalgó

YELLOW írta: ha tovább bírja, mint a gyári, vagy amiket lehet kapni boltban, akkor már megérte

Hori írta:
Bár hová tudnak szilentet csinálni. nekem õk csinálták az 535i-be és a többi olyan automba is amelyiknek keményebb kellett vagy csak elfáradt. a publikus árakat nem tudom. nekem relative olcson csinálják. az hogy meddig birja az erösen függ több dologtól



ez a tovább birja erre nem esküdnék meg de nekem kell a keményebb futómü mert a 19"-kel cibálja elég rendesen a szilenteket. nekem a felujitás 2 lengõkar 2 szilrnt megáll 60-80euroba persze plusz a kocsikázás

Hori Elküldve: 2009-10-21 13:07 Bmw-s vegyes videók

az uccso nagyon gáz ugy néz ki mint valami pufirizs az olaszok nem tom mi a frencnak rajonganak ennyire a müanyagért de wörtherre is ilyenekkel jönnek

Hori Elküldve: 2009-10-21 12:44 Társalgó

YELLOW írta: és mi pénzbe kerül? kb meddig bírja? vajon máshova is tudnak szilentet csinálni?

Hori írta:
YELLOW írta: de akkor gondolom ez csak úgy kivitelezhetõ, hogy a lengõkar benne van nem? másképp ha belesütik a blokkba, akkor hogy rakod bele? a másik, hogy egy pár millimétert kell, hogy tudkon mozogni a lengõkar vége a blokkban...várom a fejleményt azért

Hori írta:


én ugy fogok sütettni bele /igaz nem ithon hanem ausztriában/ ngyon jó nem müanyag hanem gumi és olyan keménységüre sütik amilyenre akarod


Vettem vaterán lengökart szilentekkel nagyxon komoly 10000ft-ért azokat belerakom arra az 1 hétre amig odakint megcsinálják a lengökaromat meg a szilentet a végén. kicsit keményebbre vetetem az egészet de hidd el jó lesz csináltattam kint többször




Bár hová tudnak szilentet csinálni. nekem õk csinálták az 535i-be és a többi olyan automba is amelyiknek keményebb kellett vagy csak elfáradt. a publikus árakat nem tudom. nekem relative olcson csinálják. az hogy meddig birja az erösen függ több dologtól

Hori Elküldve: 2009-10-21 12:41 Társalgó

Neo78 írta:
YELLOW írta: nem! csak felnyitod a mocitetõt, aztán az indexet felülrõl fogja egy csavar/mûanyag rögzítõ (most nem tudom melyik van a faceliftnél és melyik a réginél) azt kicsavarod és elõre kicsúszik az index...

Neo78 írta: Sziasztok, az elsõ index-égõt hogyan tudom kicserélni, ki kell vennem az egész lámpát?


Köszi, kipróbálom.



Az index mögött va 1 nyilás a sárvédö peremén ott benyulsz 1 csavihuzoval és a müanyag fület elhuzod és kiveszed az indexet

Hori Elküldve: 2009-10-21 10:50 Társalgó

YELLOW írta: de akkor gondolom ez csak úgy kivitelezhetõ, hogy a lengõkar benne van nem? másképp ha belesütik a blokkba, akkor hogy rakod bele? a másik, hogy egy pár millimétert kell, hogy tudkon mozogni a lengõkar vége a blokkban...várom a fejleményt azért

Hori írta:


én ugy fogok sütettni bele /igaz nem ithon hanem ausztriában/ ngyon jó nem müanyag hanem gumi és olyan keménységüre sütik amilyenre akarod


Vettem vaterán lengökart szilentekkel nagyxon komoly 10000ft-ért azokat belerakom arra az 1 hétre amig odakint megcsinálják a lengökaromat meg a szilentet a végén. kicsit keményebbre vetetem az egészet de hidd el jó lesz csináltattam kint többször

Hori Elküldve: 2009-10-20 23:52 Üzemanyag fogyasztás

óóóó ez hipergáz

Hori Elküldve: 2009-10-20 23:50 Társalgó

Tano írta: Ha már futómûrõl van szó. Az alábbi futómûtuningot lessétek...



Elég elszánt az ipse...




Ez a legolcsobbállithatós futómü amit valaha láttam

Hori Elküldve: 2009-10-20 23:46 Társalgó

YELLOW írta: az a baj vannak aki csinálnak maszekba, de az inkább mûanyag és anank van némi rugalmassága, ami már szerintem nagyon kevés... és többet árt mint használ... hallottam régebben ilyen csapágya megoldásról, hogy versenysportban használják... nekem Febi bilstein van most benne, de hát az se túl jó szerintem, mintha direkt úgy csinálnák, hogy muszáj legyen venned

hancurozo írta: köszönöm. már azt hittem ez csak nekem tünt fel. /kicsit sportosabb, merevebb jobb lenne/




én ugy fogok sütettni bele /igaz nem ithon hanem ausztriában/ ngyon jó nem müanyag hanem gumi és olyan keménységüre sütik amilyenre akarod

Hori Elküldve: 2009-10-20 09:26 meg akar halni a bmw :|

viktor írta: Meg lett reszetelve. Speckó szerelõ rakta be a szervet.
Tegnap kiolvastattam a hibatárolót, és a hûtõventilátort meg a turbót írta hibásnak. Speckó szerelõ nem dugta vissza a ventilátor csatlakozót a turbónál meg ki volt kopva egy textilbevonatos vákuumcsõ (vettem is 400 Ft-ért). Most úgy tûnik jó a gép. Speckó szerelõ tegnap csípõbõl rávágta, hogy rossza a bontott adagoló (múlt héten a saját lábán jött hazánkba).

Ha barom vagyok beülök a kõrhintába, ezúttal veszek egy új adagolót kb. 400 ezer+ 30 ezer a szerelés és még mindíg nem jó.
Akkor azt mondja majd, hogy nem csak ez a rossz vegyek egy komputert, mert nem jól kommunikál, vagy kell még ilyen relé olyan kütyü... Közben véletlenül visszadugja valaki a csatit, megtalálja és kicseréli a kopott vákuumcsövet...
Nem folytatom.





Tano írta:
viktor írta: Adagoló csere utáni hiba.


Resetelve lett az adagoló meg az adaptációk törlésre kerültek? Ilyen csere után ez is kell...




Az szép! de akkor ugy néz ki hogy végre minden ok vele? a szerelöt leirhatnád ki volt hogy véletlenül se menjen oda senki

Hori Elküldve: 2009-10-20 08:45 Hungaroring nyíltnap Október 23.

Lacci írta: Amennyiben mást is érdekel a Hungaroring nyíltnap, közlöm az idõpont változott:
OKTÓBER 22. CSÜTÖRTÖK 09:00-16:45

Árak:
* 3 menetes bérlet 7.800 HUF
* 7 menetes bérlet 15.500 HUF, * 10 menetes bérlet 20.000 HUF

Mostanra mivel idén már nincs több alkalom a 3menetest érdemes kalkulálni, aki elsõre megy szerintem annyi elég is egyszerre.(Az autónak is

Én biztos ott leszek reggel fél9tõl délutánig,

Nézõknek INGYENES bár azért nem egy F1 látmány/hangerõ viszont van gumicsikorgás a kanyarokban.

Fõbejáraton Mogyoród felõl kell begurulni az ezüst autó mellett és a depó mögötti parkolóig fel kell jönni.

Várom a kedves klubtársakat a pályára vagy tali erejéig a nézõket!

Nagyobb élmény lenne E46ok közt gurulni, mint passatokat kerülgetni



ááá akkor kimarad 23.án kimentem volna nézelõdni az oldtimer show elött de igy akkor ez kimarad

Hori Elküldve: 2009-10-19 21:37 Társalgó

[quote="Hori"]
Robinson írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...id_ads=137

ez a tipusú felni nem csak 18" létezik eredetiben?



kicsi laptop átka nem láttam a másik felét /amit az elöbb irtam storno/

Hori Elküldve: 2009-10-19 21:33 Társalgó

Robinson írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...id_ads=137

ez a tipusú felni nem csak 18" létezik eredetiben?



storno

Hori Elküldve: 2009-10-19 18:58 Termosztát

valdii írta: rad2 írta:20d 5.-ben padlón 16l, 6.-ban 12l pillanatnyi fogyasztással megy.

Szerintetek ez jó adat, nem hinném!

Van egy hoszzú egyenes felénk ahol kipróbáltam:
100-nál 6.-ba fel, padló 16l/100km pill. fogy.
gyorsul, de nem úgy ahogy kellene,
160-ig a pill.fogy folyamatosan esik vissza, 14l/100 km alá
innen már csak alig gyorsul.



Na hazafelé az M7en kiprobáltam 5. ben 20l-ig megy fel a fogyi 6. ban 18l ig

Hori Elküldve: 2009-10-19 11:22 izzítógyertya

bmw320 írta: Nem örülök HORI!
Ha neked cserés valami akkor általában kicsivel késõbb nekem is elõjön a hiba!



Hála az égnek minden más ok!!! /kop-kop-kop/
Felnid??? kasznit kiszélesitetted?