
Hori Elküldve: 2009-10-21 13:10 Társalgó
YELLOW írta: ha tovább bírja, mint a gyári, vagy amiket lehet kapni boltban, akkor már megérteHori írta:
Bár hová tudnak szilentet csinálni. nekem õk csinálták az 535i-be és a többi olyan automba is amelyiknek keményebb kellett vagy csak elfáradt. a publikus árakat nem tudom. nekem relative olcson csinálják. az hogy meddig birja az erösen függ több dologtól
Hori Elküldve: 2009-10-21 13:07 Bmw-s vegyes videók
Hori Elküldve: 2009-10-21 12:44 Társalgó
YELLOW írta: és mi pénzbe kerül? kb meddig bírja? vajon máshova is tudnak szilentet csinálni?Hori írta:YELLOW írta: de akkor gondolom ez csak úgy kivitelezhetõ, hogy a lengõkar benne van nem? másképp ha belesütik a blokkba, akkor hogy rakod bele? a másik, hogy egy pár millimétert kell, hogy tudkon mozogni a lengõkar vége a blokkban...várom a fejleményt azértHori írta:
én ugy fogok sütettni bele /igaz nem ithon hanem ausztriában/ ngyon jó nem müanyag hanem gumi és olyan keménységüre sütik amilyenre akarod
Vettem vaterán lengökart szilentekkel nagyxon komoly 10000ft-ért azokat belerakom arra az 1 hétre amig odakint megcsinálják a lengökaromat meg a szilentet a végén. kicsit keményebbre vetetem az egészetde hidd el jó lesz csináltattam kint többször
Hori Elküldve: 2009-10-21 12:41 Társalgó
Neo78 írta:YELLOW írta: nem! csak felnyitod a mocitetõt, aztán az indexet felülrõl fogja egy csavar/mûanyag rögzítõ (most nem tudom melyik van a faceliftnél és melyik a réginél) azt kicsavarod és elõre kicsúszik az index...Neo78 írta: Sziasztok, az elsõ index-égõt hogyan tudom kicserélni, ki kell vennem az egész lámpát?
Köszi, kipróbálom.
Hori Elküldve: 2009-10-21 10:50 Társalgó
YELLOW írta: de akkor gondolom ez csak úgy kivitelezhetõ, hogy a lengõkar benne van nem? másképp ha belesütik a blokkba, akkor hogy rakod bele? a másik, hogy egy pár millimétert kell, hogy tudkon mozogni a lengõkar vége a blokkban...várom a fejleményt azértHori írta:
én ugy fogok sütettni bele /igaz nem ithon hanem ausztriában/ ngyon jó nem müanyag hanem gumi és olyan keménységüre sütik amilyenre akarod
Hori Elküldve: 2009-10-20 23:52 Üzemanyag fogyasztás
Hori Elküldve: 2009-10-20 23:46 Társalgó
YELLOW írta: az a baj vannak aki csinálnak maszekba, de az inkább mûanyag és anank van némi rugalmassága, ami már szerintem nagyon kevés... és többet árt mint használ... hallottam régebben ilyen csapágya megoldásról, hogy versenysportban használják... nekem Febi bilstein van most benne, de hát az se túl jó szerintem, mintha direkt úgy csinálnák, hogy muszáj legyen vennedhancurozo írta: köszönöm. már azt hittem ez csak nekem tünt fel. /kicsit sportosabb, merevebb jobb lenne/
Hori Elküldve: 2009-10-20 09:26 meg akar halni a bmw :|
viktor írta: Meg lett reszetelve. Speckó szerelõ rakta be a szervet.
Tegnap kiolvastattam a hibatárolót, és a hûtõventilátort meg a turbót írta hibásnak. Speckó szerelõ nem dugta vissza a ventilátor csatlakozót a turbónál meg ki volt kopva egy textilbevonatos vákuumcsõ (vettem is 400 Ft-ért). Most úgy tûnik jó a gép. Speckó szerelõ tegnap csípõbõl rávágta, hogy rossza a bontott adagoló (múlt héten a saját lábán jött hazánkba).
Ha barom vagyok beülök a kõrhintába, ezúttal veszek egy új adagolót kb. 400 ezer+ 30 ezer a szerelés és még mindíg nem jó.
Akkor azt mondja majd, hogy nem csak ez a rossz vegyek egy komputert, mert nem jól kommunikál, vagy kell még ilyen relé olyan kütyü... Közben véletlenül visszadugja valaki a csatit, megtalálja és kicseréli a kopott vákuumcsövet...
Nem folytatom.Tano írta:viktor írta: Adagoló csere utáni hiba.
Resetelve lett az adagoló meg az adaptációk törlésre kerültek? Ilyen csere után ez is kell...
Hori Elküldve: 2009-10-20 08:45 Hungaroring nyíltnap Október 23.
Lacci írta: Amennyiben mást is érdekel a Hungaroring nyíltnap, közlöm az idõpont változott:
OKTÓBER 22. CSÜTÖRTÖK 09:00-16:45
Árak:
* 3 menetes bérlet 7.800 HUF
* 7 menetes bérlet 15.500 HUF, * 10 menetes bérlet 20.000 HUF
Mostanra mivel idén már nincs több alkalom a 3menetest érdemes kalkulálni, aki elsõre megy szerintem annyi elég is egyszerre.(Az autónak is
Én biztos ott leszek reggel fél9tõl délutánig,
Nézõknek INGYENES bár azért nem egy F1 látmány/hangerõ viszont van gumicsikorgás a kanyarokban.
Fõbejáraton Mogyoród felõl kell begurulni az ezüst autó mellett és a depó mögötti parkolóig fel kell jönni.
Várom a kedves klubtársakat a pályára vagy tali erejéig a nézõket!
Nagyobb élmény lenne E46ok közt gurulni, mint passatokat kerülgetni
Hori Elküldve: 2009-10-19 21:37 Társalgó
Robinson írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...id_ads=137
ez a tipusú felni nem csak 18" létezik eredetiben?
Hori Elküldve: 2009-10-19 21:33 Társalgó
Robinson írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...id_ads=137
ez a tipusú felni nem csak 18" létezik eredetiben?
Hori Elküldve: 2009-10-19 18:58 Termosztát
valdii írta: rad2 írta:20d 5.-ben padlón 16l, 6.-ban 12l pillanatnyi fogyasztással megy.
Szerintetek ez jó adat, nem hinném!
Van egy hoszzú egyenes felénk ahol kipróbáltam:
100-nál 6.-ba fel, padló 16l/100km pill. fogy.
gyorsul, de nem úgy ahogy kellene,
160-ig a pill.fogy folyamatosan esik vissza, 14l/100 km alá
innen már csak alig gyorsul.
Hori Elküldve: 2009-10-19 11:22 izzítógyertya
bmw320 írta: Nem örülök HORI!
Ha neked cserés valami akkor általában kicsivel késõbb nekem is elõjön a hiba!