Robinson írta:
Hori írta:
és akkor nézzünk 1 kis közelmultat Fiat stilo jtd 270ekm nél hullot szét az ékszijtárcsa 310ekm-nél adtam el még gyári kuplunggal.
Kezdünk nagyon off lenni már megint, de azért leírom 
Nekem 1,6 benzin volt a stilom, 80e-nél elõírás a vezmûszíj csere, én 110e-nél azért már biztos ami biztos alapon cseréltettem
fékbetét, tárcsa egyszer volt cserélve, 140e-el adtam el, 150e-nél hívott a srác, hogy cserélte a kuplungot, mert széthullott
Így aztán nem értem, Te hogy mész ennyit a verdáiddal
Mondjuk a 90% pálya nyilván sokat rádob az élettartamra!
Nem értem mit csináltok a kuplunggal / folymatossan nyomjátok a pedált vagy azon pihentetitek a lábatokat/ jó mondjuk te csak vrosban használod ez igy naggyábol érthetö de akkor is. Mondtam én neked hogy vasárnap este hüvös és párás volt az idõ a párás levegõben több az oxigén több a ló is. Ha megnézel 1 Nardoi tesztet ahol tuningcégk mérik le mit tudna ott ha leszál az este és jön a hüvös meg a pára akkor a turbos-kompresszoros gépek megelevenednek 1 kicsit igaz ott 7-800leök mennek de gondolom ez kicsiben is igaz
