Bár tudnám, hogy milyenek azok az úthibák amikor csak annyit mondok, "hopsz". Nekem mindig "azta qrva de kibaszott durva volt".
17" a minimum. Nem feltétlen baj, de azért néha autóznék 1 kicsit önfeledten is amit kicsiny országunkban már ezzel SEM tehetek meg, pedig ez csak Kecskemét és nem is Budapest. (Már voltam ott is...huuh...

)
Robinson írta:
Alesi írta:
Sziasztok!
Nyaron szeretnek 16"-rol 18"-ra valtani felni ugyben. Aki mar csinalt ilyet, mennyire erezheto ez a valtas menetteljesitmeny/komfort stb vonatkozasaban?
Hali! Egyet kell értenem Kempelen elvtárs által leírtakkal. Mikor én feltettem a 18-ast, hátul 255 elõl 225 széles gumikkal, egyrészt rájöttem, hogy milyen szarok itthon az utak, másrészt gyorsulásnál, mikor váltottam, mintha húzták volna hátulról az autót.
18-as felnikkel, 4,5 ültetéssel a legkisebb kátyú/útegyenetlenség is olyan, mintha alulról kalapáccsal ütnék a kocsit. Ahogy leginkább le lehetne írni: Az eddig "hopsz" típusú lyukak átminõsülnek erre: "vazzztaqrva vazze qrva annyát ez durva volt"
Az elsõ futómûvem már alapból is egy-két cserére szorult, de most már elég költséges lesz a javítása sajnos...
Sima úton viszont értelem szerûen észre sem lehet venni a különbséget 
Most meg várom a jó idõt, és megy fel a 19... 
Aztán elképzelhetõnek tartom, hogy jövõre vissza redukálódik 17-re...
Mondjuk ez is inkább annak köszönhetõ, hogy a magyar sofõrök mentalitása egy loxar. Leginkább az zavar, hogy jön a seggembe, és fel sem merül benne, hogy mikor egy fekvõrendõr elõtt világít a féklámpám, az azért van, mert éppen lassítok. Aztán mikor gyök2-vel emelem át a kocsit, még akkor is a seggemben van, mert azt hiszi gyorsabb leszek. Egyszer egy ilyen paraj tuti megtol hátulról...