John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-08-18 12:08 Vásárlás

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta: áthoztam az előzményt. de erre meg azt látom, hogy John a kaszniról témázik.
komolyan direkt csinálod?
arra céloztam, hogy az eladással, üzembentartói szívásaidat írd ide. oké rossz a kaszni, de ha ezt felhozod, akkor itt indul el arról a beszélgetés megint. tényleg nem érthető a szisztéma? én meguntam, ami rossz helyen lesz mostantól, az törlés.

Elnézést,nem figyeltem megint rendesen. (Végül is vásárlással kapcsolatos ha rosszul választ autót valaki ) Akkor legyen szó az üzembentartóiról (bár a mostanit át írattam,de az előző az csak üzemben volt nekem)Üzembentartóinál meg lehet szívni de példáúl a Tds-nél nekem 90.000 lett volna ami nem reális egy 93-as évjáratú autó korához képest szerintem de így kb egy 20-as ból megúsztam,hátránya hogy a vevő baszott elmenni a tulajhoz így a súlyadó tavaly Július óta nem is ültem a Tds-ben de nekem jön a csekk amit tavaly ősszel be is fizettem valami 22.000 Ft-ot de most tavasszal jött egy tízes csekk kb amire azt mondták a hivatalban ha át is van íratva de Január 1-után mondjuk másodikán akkor is a nevemre jön az első félév... Okmányirodában le jelenteni nem tudok semmit mivel azt csak a tulaj teheti meg a vásárlóval közösen írt adásvételivel vagy új üzembentartóival... Szóval szívás ha nem átíratva van egy autó....

Írtam lejjebb,hogy szerintem mi van A link neve
Én biztos kapcsolatba lépnék a tulajjal,hogy mi a frász van,mert nekem küldik a csekket.Jogilag elhiszem,hogy neked kell kifizetni az első félévet.De mi lesz,ha majd később is jönnek majd a csekkecskék.Itt a szabályozás:„ adó alanya az, aki a tárgyév január 1-én nyilvántartás szerinti tulajdonosa, vagy ha a hatósági nyilvántartás az üzembentartót is tartalmazza, akkor az adó alanya az üzembentartó. Ha a súlyadót az üzembentartó nem fizeti meg, az nem hajtható be a tulajdonostól, azt az adóalany köteles megfizetni. Ha az adótartozás az egy évi adótételt meghaladja, az adóhatóság kezdeményezheti a gépjármű forgalomból való kivonását.”


Vonják ki amúgy is tegnap éjfélig volt rajta biztosítás,legalább már nem csereberélnek vele a kisebbségek...A tulajt meg nem zaklatom mert szívén viseli az autót nagyon szerette,ha ő nem intézkedik én se tudok...


(Bocsánat,műszaki volt tegnap éjfélig,má meg hülyülök...)

John Elküldve: 2017-08-18 12:08 Vásárlás

Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta: áthoztam az előzményt. de erre meg azt látom, hogy John a kaszniról témázik.
komolyan direkt csinálod?
arra céloztam, hogy az eladással, üzembentartói szívásaidat írd ide. oké rossz a kaszni, de ha ezt felhozod, akkor itt indul el arról a beszélgetés megint. tényleg nem érthető a szisztéma? én meguntam, ami rossz helyen lesz mostantól, az törlés.

Elnézést,nem figyeltem megint rendesen. (Végül is vásárlással kapcsolatos ha rosszul választ autót valaki ) Akkor legyen szó az üzembentartóiról (bár a mostanit át írattam,de az előző az csak üzemben volt nekem)Üzembentartóinál meg lehet szívni de példáúl a Tds-nél nekem 90.000 lett volna ami nem reális egy 93-as évjáratú autó korához képest szerintem de így kb egy 20-as ból megúsztam,hátránya hogy a vevő baszott elmenni a tulajhoz így a súlyadó tavaly Július óta nem is ültem a Tds-ben de nekem jön a csekk amit tavaly ősszel be is fizettem valami 22.000 Ft-ot de most tavasszal jött egy tízes csekk kb amire azt mondták a hivatalban ha át is van íratva de Január 1-után mondjuk másodikán akkor is a nevemre jön az első félév... Okmányirodában le jelenteni nem tudok semmit mivel azt csak a tulaj teheti meg a vásárlóval közösen írt adásvételivel vagy új üzembentartóival... Szóval szívás ha nem átíratva van egy autó....

Írtam lejjebb,hogy szerintem mi van A link neve
Én biztos kapcsolatba lépnék a tulajjal,hogy mi a frász van,mert nekem küldik a csekket.Jogilag elhiszem,hogy neked kell kifizetni az első félévet.De mi lesz,ha majd később is jönnek majd a csekkecskék.Itt a szabályozás:„ adó alanya az, aki a tárgyév január 1-én nyilvántartás szerinti tulajdonosa, vagy ha a hatósági nyilvántartás az üzembentartót is tartalmazza, akkor az adó alanya az üzembentartó. Ha a súlyadót az üzembentartó nem fizeti meg, az nem hajtható be a tulajdonostól, azt az adóalany köteles megfizetni. Ha az adótartozás az egy évi adótételt meghaladja, az adóhatóság kezdeményezheti a gépjármű forgalomból való kivonását.”


Vonják ki amúgy is tegnap éjfélig volt rajta biztosítás,legalább már nem csereberélnek vele a kisebbségek...A tulajt meg nem zaklatom mert szívén viseli az autót nagyon szerette,ha ő nem intézkedik én se tudok...

John Elküldve: 2017-08-18 11:40 Vásárlás

YELLOW írta: áthoztam az előzményt. de erre meg azt látom, hogy John a kaszniról témázik.
komolyan direkt csinálod?
arra céloztam, hogy az eladással, üzembentartói szívásaidat írd ide. oké rossz a kaszni, de ha ezt felhozod, akkor itt indul el arról a beszélgetés megint. tényleg nem érthető a szisztéma? én meguntam, ami rossz helyen lesz mostantól, az törlés.

Elnézést,nem figyeltem megint rendesen. (Végül is vásárlással kapcsolatos ha rosszul választ autót valaki ) Akkor legyen szó az üzembentartóiról (bár a mostanit át írattam,de az előző az csak üzemben volt nekem)Üzembentartóinál meg lehet szívni de példáúl a Tds-nél nekem 90.000 lett volna ami nem reális egy 93-as évjáratú autó korához képest szerintem de így kb egy 20-as ból megúsztam,hátránya hogy a vevő baszott elmenni a tulajhoz így a súlyadó tavaly Július óta nem is ültem a Tds-ben de nekem jön a csekk amit tavaly ősszel be is fizettem valami 22.000 Ft-ot de most tavasszal jött egy tízes csekk kb amire azt mondták a hivatalban ha át is van íratva de Január 1-után mondjuk másodikán akkor is a nevemre jön az első félév... Okmányirodában le jelenteni nem tudok semmit mivel azt csak a tulaj teheti meg a vásárlóval közösen írt adásvételivel vagy új üzembentartóival... Szóval szívás ha nem átíratva van egy autó....

John Elküldve: 2017-08-18 11:13 Vásárlás

Sziasztok.mondandóm lényege hogy E46 vásárláskor kasztnival kapcsolatban nagyon figyeljen oda mindenki ne járjon úgy mint én.. Lényege a mondanivalómnak hogy bár alá néztem de nem eléggé,ez tavaly nyáron történ,őszig semmi különös jel míg a téli garnitúra végett meg nem kellett emelnem,na és itt jött az hogy beszakadt az emelési pont jobb hátúl,na ilyenkor már el se lehetett érni a tulajcsajt.Szóval lényeg hogy amikor vásárlásra kerül a sor,egyesével emelési pont próbaemelést csináljatok és az se baj ha lebontjátok a küszöbtakarót is mert az mindent eltakar,ne járjatok mint én,utólag már cseszhetem,nem voltam elég kukacos.... Most foghatom a fejem hogy 1 kilót össze gyűjtsek----> https://www.youtube.com/watch?v=nE-FjMq29_8

John Elküldve: 2017-08-18 10:46 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta:
Az egész kérdésem arra irányult,hogy ha az ember "megvesz" egy olcsóbb nagymotoros kocsit,mert ugye nem akar sokat fizetni,akkor üzembentartóival veszi meg.Így a vagyonszerzési illeték sokkal kevesebb pénz,mint rendes adás-vételi szerződéssel.Ez idáig okés.De úgy látom nem tisztázottak akkor a pontos tulajdon viszonyok.Ilyenkor elvileg a tulaj eladhatja az autót az üzembenfentartó alól,ha olyan kedvében van,hisz az övé jogilag a kocsi...Magyarán kib*szhat az üzembentartóval,aki így "vett" autót.Ezt a dolgot hogy lehet elkerülni hivatalosan?Erre akarok kilyukadni csak.Csak nehéz volt megfogalmazni is.Üzembentartói szerződés mintákat nézegettem a neten,de egyszerűen ez nekem magas...
Ráírják a papírra,hogy ennyi,vagy annyi pénzért átadom az üzembentartói jogot xy-nak? Bocs ha hülyeséget kérdezek.Ha autót veszek,akkor magyarán én leszek az uj tulaj.De az üzembentartói szerződés lényege meg az,hogy nincs tulajdonosváltozás...


A tulaj tulaj marad és bármikor egy oldalúlag vissza vonhatja az üzembentartói jogot és eladhatja bármikor az üzembentartó engedélye nélkül igen.amit még nem mondtam most emlékszem vissza olyan is megtörtént hogy régebben mikor Ford mániás voltam azt is üzembentartóival vettem és a tulajnak tartozása volt és ki akarták vonni a kocsit a forgalomból és nekem mint üzembentartónak semmi beleszólásom nem volt jogilag,csak az volt a mákom hogy felvettem a tulajjal a kapcsolatot és nagy nehezen ki fizette az adósságát és vissza mondta a végrehajtó a kivonatást...Tehát az is benne van a pakliban ha üzembentartó leszel hogy kivonják a forgalomból mer a tulaj tartozik és semmit se tehetsz...


ezt már 1x leírtam. de nálatok mindig ugyanaz a téma előjön és 30 kommenten keresztül beszéltek róla újra. elég követhetetlen így, főleg, hogy mindig más témát kevertek bele, nem a topic-ban lévőt.
ez tipikus cigók és csórók módszere az üzembentartói. általában olcsóbb, vagy nagy motoros autók esetén, olyan 1,5 millás értékig.
te John azzal fogod megszívni, hogy papíron még mindig te vagy az üzembentartó és ha a tulajnak kell az autó, akkor nálad fogja keresni, bármi történik téged vesznek elő. de ezt is már elmondtam, nem ide való téma, és már ki lett tárgyalva.
én sosem adnék el és vennék így autót, max közeli hozzátartozónak.

Igen bocs.Lényeg hogy a tulaj mindenről tud és egyszer le is akart vinni Ózdra a hírdetést amikor meglátta,(ideges volt nem rám..)én oda nem megyek kisebbség megesz minket mondtam neki aztán lehet ő le ment ki tudja.

John Elküldve: 2017-08-18 01:36 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Apropó miért van ilyen sok E46?

anno itt sem sok volt, pedig ez egy gazdag város elvileg! enyémen kívül 1 vagy 2.
miért van ilyen sok? mert a legtöbbet kint leadták a méhbe, a kóklerek meg hordják be mint a szemetet. itt már az utolsó rézbőrűnek is az van, mert annyira olcsón adják, hogy segélyből is fizetni tudja a személyi hitelt. javítani nem, így az állapotuk csak rosszabb lesz. ezek villognak a FB-on a csoportokban. full gáz már néha.

Igen ez igaz szóljon mellettem az hogy én sose adom fel ha életre akarok kelteni egy autót annak élnie kell.A Tds-em egyszer ki gyulladt és azt mondták hogy mivel kiégett a motortér ez már nsm menthető de nem adtam fel és életde keltettem egyébként ma éjfélkor jár le a Tds műszakija azt hogy vizsgáztatják le ha nem irattâk át....?

Adásvételi szerződéssel igazolhatja a tulajdonjogát a csaj szerintem.

Nem a csaj,a veje vette meg a Tds-t annak jár le ma éjfélkor a műszakija,na meg annak a küszöbei hogy vizsgáznak..

Akkor nincs is neki uj törzskönyve sem ugye?A biztosítást hogy fizeti?Te ugye már lemondtad...És miért nem lett átiratva a nevére a kocsi?Szerintem így nem is viheti vizsgára.Lehet téged akar ezzel cumiztatni,hogy nincs átiratva a kocsi a nevére...De az okmányirodában te már elintézted gondolom a lejelentést a tulajdonos változásról(adásvételi bemutatását)Bonyolult dolog,ilyen tapasztalatom nincs.Ha te lejelentetted az okmányirodába az autó eladást,meg a biztosítónál is,akkor neked ebből bajod nem lehet szerintem.

Nem íratták át mert a (csak üzembentartó voltam a Tds-nek)tulajhoz nem mentek el a tulaj várt rájuk,adásvételit én nem is írhattam viszont idén is jött a nevemre súlyadó és az óta vagy 4 ember kezén át folyt a kocsi,Decemberben hallottam róla utoljára akkor Ózdon hírdették... Tulaj elvileg senkinek nem írt adásvételit mert a 4 ember kezén amikor át folyt egyik se kereste fel... A kisebbség meg tud árat kitalálni rá úgy tűnik a vérükben van am messze nem ér ennyit...

Ha üzembentartó voltál,akkor nem is a tiéd volt a kocsi.Akkor hogy adtad el?Eladni csak a tulaj tudja ugye...

Úgy adtam el hogy megbeszéltem a tulajjal hogy eladhatom-e és azt mondta igen (mivel én is pénzért vettem tőle..)és annyi volt hogy a vevő jelenjen meg nála és a számát is megadtam de baszták felhívni...

Közben utánaolvastama neten.Így olcsóbb az átírási költség például.Bevallom öszintén nekem egy kicsit homályos ez a dolog...Eladáskor a tulaj ugye ír szerződést,és abban te mint üzembentartó lemondasz az üzembentartói jogodról.Az adásvételi szerződésben ezt h. oldják meg?Hogy írják bele? Vagy nem is írnak olyankor ?De az meg illegális...De hogy vásárolsz üzembentartóival autót?Jogilag akkor is a tulajé marad,vagy mi?Ez nekem magas.Családtagok között van ilyen,meg max gondolom közeli ismerősöknél...Ha eladok valamit,akkor ugye nem én vagyok a tulajdonos onnantól fogva.De mit jelent ez az üzembentartóival eladott dolog?Olyan majdnem,mintha bérelnék egy kocsit....Mindegy is...Ez úgysem az a topik.Szerintem pont ezért nem jó ez a dolog,mert több a hátulütője,mint a haszna ahogy nézem...Ez egy jogi kiskapunak tűnik.Okmányirodába kell bevinni az igazolást az üzembentartói változásról.Ha ez megvolt,akkor nem tudom mi a fenének küldik neked a csekket Jó nagy marhaság ez a szabályozás amúgy...A gazsik biztos kenik-vágják a dolgot.Az az egy jó ebben,hogy olcsóbb az átírás,de a többi dolog inkább hátrány...

Átírás idézőjelben,ami annyit tesz a tulajé jogilag az autó de te használhatod külön engedély nélkül mint amikor írsz egy használati engedélyt hogy más vezetheti a kocsid csak itt annyi a különbség hogy nincs időkorlát és kb csak a forgalmit (amibe be kerül a neved de mint üzembentartó és nem tulajdonos) meg az illetéket kell kifizetni meg kötelezőt kötni ami jóval olcsóbb mert a Tds 2500-as mocival az átírás kb 90.000 ft lett volna így megúsztam mit tom én egy 20-asból kötelezővel együtt asszem.Hátulütője hogy üzembentartó nem írhat adásvételit azt csak a tulaj írhatja alá és csakis ő,a másik hogy a kötelező,a súlyadó,parkolóbírság,gyorshajtás az üzembentartó nevére kerül...De a feketét nyugi egyből tulajdonosként írattam a nevemre,el is kellett utaznunk a tulajcsajjal Szegedre a törzskönyvért...

Az egész kérdésem arra irányult,hogy ha az ember "megvesz" egy olcsóbb nagymotoros kocsit,mert ugye nem akar sokat fizetni,akkor üzembentartóival veszi meg.Így a vagyonszerzési illeték sokkal kevesebb pénz,mint rendes adás-vételi szerződéssel.Ez idáig okés.De úgy látom nem tisztázottak akkor a pontos tulajdon viszonyok.Ilyenkor elvileg a tulaj eladhatja az autót az üzembenfentartó alól,ha olyan kedvében van,hisz az övé jogilag a kocsi...Magyarán kib*szhat az üzembentartóval,aki így "vett" autót.Ezt a dolgot hogy lehet elkerülni hivatalosan?Erre akarok kilyukadni csak.Csak nehéz volt megfogalmazni is.Üzembentartói szerződés mintákat nézegettem a neten,de egyszerűen ez nekem magas...
Ráírják a papírra,hogy ennyi,vagy annyi pénzért átadom az üzembentartói jogot xy-nak? Bocs ha hülyeséget kérdezek.Ha autót veszek,akkor magyarán én leszek az uj tulaj.De az üzembentartói szerződés lényege meg az,hogy nincs tulajdonosváltozás...




A tulaj tulaj marad és bármikor egy oldalúlag vissza vonhatja az üzembentartói jogot és eladhatja bármikor az üzembentartó engedélye nélkül igen.amit még nem mondtam most emlékszem vissza olyan is megtörtént hogy régebben mikor Ford mániás voltam azt is üzembentartóival vettem és a tulajnak tartozása volt és ki akarták vonni a kocsit a forgalomból és nekem mint üzembentartónak semmi beleszólásom nem volt jogilag,csak az volt a mákom hogy felvettem a tulajjal a kapcsolatot és nagy nehezen ki fizette az adósságát és vissza mondta a végrehajtó a kivonatást...Tehát az is benne van a pakliban ha üzembentartó leszel hogy kivonják a forgalomból mer a tulaj tartozik és semmit se tehetsz...

John Elküldve: 2017-08-18 00:42 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Apropó miért van ilyen sok E46?

anno itt sem sok volt, pedig ez egy gazdag város elvileg! enyémen kívül 1 vagy 2.
miért van ilyen sok? mert a legtöbbet kint leadták a méhbe, a kóklerek meg hordják be mint a szemetet. itt már az utolsó rézbőrűnek is az van, mert annyira olcsón adják, hogy segélyből is fizetni tudja a személyi hitelt. javítani nem, így az állapotuk csak rosszabb lesz. ezek villognak a FB-on a csoportokban. full gáz már néha.

Igen ez igaz szóljon mellettem az hogy én sose adom fel ha életre akarok kelteni egy autót annak élnie kell.A Tds-em egyszer ki gyulladt és azt mondták hogy mivel kiégett a motortér ez már nsm menthető de nem adtam fel és életde keltettem egyébként ma éjfélkor jár le a Tds műszakija azt hogy vizsgáztatják le ha nem irattâk át....?

Adásvételi szerződéssel igazolhatja a tulajdonjogát a csaj szerintem.

Nem a csaj,a veje vette meg a Tds-t annak jár le ma éjfélkor a műszakija,na meg annak a küszöbei hogy vizsgáznak..

Akkor nincs is neki uj törzskönyve sem ugye?A biztosítást hogy fizeti?Te ugye már lemondtad...És miért nem lett átiratva a nevére a kocsi?Szerintem így nem is viheti vizsgára.Lehet téged akar ezzel cumiztatni,hogy nincs átiratva a kocsi a nevére...De az okmányirodában te már elintézted gondolom a lejelentést a tulajdonos változásról(adásvételi bemutatását)Bonyolult dolog,ilyen tapasztalatom nincs.Ha te lejelentetted az okmányirodába az autó eladást,meg a biztosítónál is,akkor neked ebből bajod nem lehet szerintem.


Nem íratták át mert a (csak üzembentartó voltam a Tds-nek)tulajhoz nem mentek el a tulaj várt rájuk,adásvételit én nem is írhattam viszont idén is jött a nevemre súlyadó és az óta vagy 4 ember kezén át folyt a kocsi,Decemberben hallottam róla utoljára akkor Ózdon hírdették... Tulaj elvileg senkinek nem írt adásvételit mert a 4 ember kezén amikor át folyt egyik se kereste fel... A kisebbség meg tud árat kitalálni rá úgy tűnik a vérükben van am messze nem ér ennyit...



Ha üzembentartó voltál,akkor nem is a tiéd volt a kocsi.Akkor hogy adtad el?Eladni csak a tulaj tudja ugye...

Úgy adtam el hogy megbeszéltem a tulajjal hogy eladhatom-e és azt mondta igen (mivel én is pénzért vettem tőle..)és annyi volt hogy a vevő jelenjen meg nála és a számát is megadtam de baszták felhívni...


Közben utánaolvastama neten.Így olcsóbb az átírási költség például.Bevallom öszintén nekem egy kicsit homályos ez a dolog...Eladáskor a tulaj ugye ír szerződést,és abban te mint üzembentartó lemondasz az üzembentartói jogodról.Az adásvételi szerződésben ezt h. oldják meg?Hogy írják bele? Vagy nem is írnak olyankor ?De az meg illegális...De hogy vásárolsz üzembentartóival autót?Jogilag akkor is a tulajé marad,vagy mi?Ez nekem magas.Családtagok között van ilyen,meg max gondolom közeli ismerősöknél...Ha eladok valamit,akkor ugye nem én vagyok a tulajdonos onnantól fogva.De mit jelent ez az üzembentartóival eladott dolog?Olyan majdnem,mintha bérelnék egy kocsit....Mindegy is...Ez úgysem az a topik.Szerintem pont ezért nem jó ez a dolog,mert több a hátulütője,mint a haszna ahogy nézem...Ez egy jogi kiskapunak tűnik.Okmányirodába kell bevinni az igazolást az üzembentartói változásról.Ha ez megvolt,akkor nem tudom mi a fenének küldik neked a csekket Jó nagy marhaság ez a szabályozás amúgy...A gazsik biztos kenik-vágják a dolgot.Az az egy jó ebben,hogy olcsóbb az átírás,de a többi dolog inkább hátrány...

Átírás idézőjelben,ami annyit tesz a tulajé jogilag az autó de te használhatod külön engedély nélkül mint amikor írsz egy használati engedélyt hogy más vezetheti a kocsid csak itt annyi a különbség hogy nincs időkorlát és kb csak a forgalmit (amibe be kerül a neved de mint üzembentartó és nem tulajdonos) meg az illetéket kell kifizetni meg kötelezőt kötni ami jóval olcsóbb mert a Tds 2500-as mocival az átírás kb 90.000 ft lett volna így megúsztam mit tom én egy 20-asból kötelezővel együtt asszem.Hátulütője hogy üzembentartó nem írhat adásvételit azt csak a tulaj írhatja alá és csakis ő,a másik hogy a kötelező,a súlyadó,parkolóbírság,gyorshajtás az üzembentartó nevére kerül...De a feketét nyugi egyből tulajdonosként írattam a nevemre,el is kellett utaznunk a tulajcsajjal Szegedre a törzskönyvért...

John Elküldve: 2017-08-17 23:53 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Apropó miért van ilyen sok E46?

anno itt sem sok volt, pedig ez egy gazdag város elvileg! enyémen kívül 1 vagy 2.
miért van ilyen sok? mert a legtöbbet kint leadták a méhbe, a kóklerek meg hordják be mint a szemetet. itt már az utolsó rézbőrűnek is az van, mert annyira olcsón adják, hogy segélyből is fizetni tudja a személyi hitelt. javítani nem, így az állapotuk csak rosszabb lesz. ezek villognak a FB-on a csoportokban. full gáz már néha.

Igen ez igaz szóljon mellettem az hogy én sose adom fel ha életre akarok kelteni egy autót annak élnie kell.A Tds-em egyszer ki gyulladt és azt mondták hogy mivel kiégett a motortér ez már nsm menthető de nem adtam fel és életde keltettem egyébként ma éjfélkor jár le a Tds műszakija azt hogy vizsgáztatják le ha nem irattâk át....?

Adásvételi szerződéssel igazolhatja a tulajdonjogát a csaj szerintem.

Nem a csaj,a veje vette meg a Tds-t annak jár le ma éjfélkor a műszakija,na meg annak a küszöbei hogy vizsgáznak..

Akkor nincs is neki uj törzskönyve sem ugye?A biztosítást hogy fizeti?Te ugye már lemondtad...És miért nem lett átiratva a nevére a kocsi?Szerintem így nem is viheti vizsgára.Lehet téged akar ezzel cumiztatni,hogy nincs átiratva a kocsi a nevére...De az okmányirodában te már elintézted gondolom a lejelentést a tulajdonos változásról(adásvételi bemutatását)Bonyolult dolog,ilyen tapasztalatom nincs.Ha te lejelentetted az okmányirodába az autó eladást,meg a biztosítónál is,akkor neked ebből bajod nem lehet szerintem.


Nem íratták át mert a (csak üzembentartó voltam a Tds-nek)tulajhoz nem mentek el a tulaj várt rájuk,adásvételit én nem is írhattam viszont idén is jött a nevemre súlyadó és az óta vagy 4 ember kezén át folyt a kocsi,Decemberben hallottam róla utoljára akkor Ózdon hírdették... Tulaj elvileg senkinek nem írt adásvételit mert a 4 ember kezén amikor át folyt egyik se kereste fel... A kisebbség meg tud árat kitalálni rá úgy tűnik a vérükben van am messze nem ér ennyit...



Ha üzembentartó voltál,akkor nem is a tiéd volt a kocsi.Akkor hogy adtad el?Eladni csak a tulaj tudja ugye...

Úgy adtam el hogy megbeszéltem a tulajjal hogy eladhatom-e és azt mondta igen (mivel én is pénzért vettem tőle..)és annyi volt hogy a vevő jelenjen meg nála és a számát is megadtam de baszták felhívni...

John Elküldve: 2017-08-17 23:51 Karosszéria (javítás?)

Karosszériára visszatérve nem adom fel mint anno az E34 tűz után sem és helyrehoztam! Ha azt mondom mint a Bakterházban hogy:"Ha én egyszer azt mondom,kelj fel Lázár!!!" (Ilyen volt....)

John Elküldve: 2017-08-17 23:35 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Apropó miért van ilyen sok E46?

anno itt sem sok volt, pedig ez egy gazdag város elvileg! enyémen kívül 1 vagy 2.
miért van ilyen sok? mert a legtöbbet kint leadták a méhbe, a kóklerek meg hordják be mint a szemetet. itt már az utolsó rézbőrűnek is az van, mert annyira olcsón adják, hogy segélyből is fizetni tudja a személyi hitelt. javítani nem, így az állapotuk csak rosszabb lesz. ezek villognak a FB-on a csoportokban. full gáz már néha.

Igen ez igaz szóljon mellettem az hogy én sose adom fel ha életre akarok kelteni egy autót annak élnie kell.A Tds-em egyszer ki gyulladt és azt mondták hogy mivel kiégett a motortér ez már nsm menthető de nem adtam fel és életde keltettem egyébként ma éjfélkor jár le a Tds műszakija azt hogy vizsgáztatják le ha nem irattâk át....?

Adásvételi szerződéssel igazolhatja a tulajdonjogát a csaj szerintem.

Nem a csaj,a veje vette meg a Tds-t annak jár le ma éjfélkor a műszakija,na meg annak a küszöbei hogy vizsgáznak..

Akkor nincs is neki uj törzskönyve sem ugye?A biztosítást hogy fizeti?Te ugye már lemondtad...És miért nem lett átiratva a nevére a kocsi?Szerintem így nem is viheti vizsgára.Lehet téged akar ezzel cumiztatni,hogy nincs átiratva a kocsi a nevére...De az okmányirodában te már elintézted gondolom a lejelentést a tulajdonos változásról(adásvételi bemutatását)Bonyolult dolog,ilyen tapasztalatom nincs.Ha te lejelentetted az okmányirodába az autó eladást,meg a biztosítónál is,akkor neked ebből bajod nem lehet szerintem.


Nem íratták át mert a (csak üzembentartó voltam a Tds-nek)tulajhoz nem mentek el a tulaj várt rájuk,adásvételit én nem is írhattam viszont idén is jött a nevemre súlyadó és az óta vagy 4 ember kezén át folyt a kocsi,Decemberben hallottam róla utoljára akkor Ózdon hírdették... Tulaj elvileg senkinek nem írt adásvételit mert a 4 ember kezén amikor át folyt egyik se kereste fel... A kisebbség meg tud árat kitalálni rá úgy tűnik a vérükben van am messze nem ér ennyit...

John Elküldve: 2017-08-17 23:06 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Apropó miért van ilyen sok E46?

anno itt sem sok volt, pedig ez egy gazdag város elvileg! enyémen kívül 1 vagy 2.
miért van ilyen sok? mert a legtöbbet kint leadták a méhbe, a kóklerek meg hordják be mint a szemetet. itt már az utolsó rézbőrűnek is az van, mert annyira olcsón adják, hogy segélyből is fizetni tudja a személyi hitelt. javítani nem, így az állapotuk csak rosszabb lesz. ezek villognak a FB-on a csoportokban. full gáz már néha.

Igen ez igaz szóljon mellettem az hogy én sose adom fel ha életre akarok kelteni egy autót annak élnie kell.A Tds-em egyszer ki gyulladt és azt mondták hogy mivel kiégett a motortér ez már nsm menthető de nem adtam fel és életde keltettem egyébként ma éjfélkor jár le a Tds műszakija azt hogy vizsgáztatják le ha nem irattâk át....?

Adásvételi szerződéssel igazolhatja a tulajdonjogát a csaj szerintem.

Nem a csaj,a veje vette meg a Tds-t annak jár le ma éjfélkor a műszakija,na meg annak a küszöbei hogy vizsgáznak..

John Elküldve: 2017-08-17 22:57 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
John írta:
Apropó miért van ilyen sok E46?


anno itt sem sok volt, pedig ez egy gazdag város elvileg! enyémen kívül 1 vagy 2.
miért van ilyen sok? mert a legtöbbet kint leadták a méhbe, a kóklerek meg hordják be mint a szemetet. itt már az utolsó rézbőrűnek is az van, mert annyira olcsón adják, hogy segélyből is fizetni tudja a személyi hitelt. javítani nem, így az állapotuk csak rosszabb lesz. ezek villognak a FB-on a csoportokban. full gáz már néha.

Igen ez igaz szóljon mellettem az hogy én sose adom fel ha életre akarok kelteni egy autót annak élnie kell.A Tds-em egyszer ki gyulladt és azt mondták hogy mivel kiégett a motortér ez már nsm menthető de nem adtam fel és életde keltettem egyébként ma éjfélkor jár le a Tds műszakija azt hogy vizsgáztatják le ha nem irattâk át....?

John Elküldve: 2017-08-17 22:47 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Úgy emlékszem mintha talán te említetted volna hogy "Az enyém nincs leültetve,mégis nehezen fér a fejem a kasztni alá" hidd el az enyém se fért be, na,amikor megvettem az előtt alá próbáltam feküdni,nem láttam szart sem,pláne a küszöbtakarók miatt sem,az emelési pontok kézzel benyúlva a helyén voltak elvileg akkor még azon a holtponton lehettek hogy még éppen hogy nem voltak beszakadva (Gondolom direkt ők sem ott emelték épp ezért hogy az utókornak ne tűnjön fel ha..)gondolj bele,helyszínen mind a 4 emelési pontot meg emelgettem volna a gyári emelővel plusz le szedtem volna a két takarót is oldalról és vissza ez mennyire életszerű lett volna? Bevizsgáltatni,pont olyan példa mint amikor a Tds-em adagolóját akartam bevizsgáltatni és közölték velem ha nincs semmi baja akkor is 40.000 a bevizsgálás és ebben nem volt benne hogy ki és be szerelik,ráadásul amikor a feketét néztem épp akkor már Cegléden laktam,hol kerestem volna Pest közepén a IX.-kerületben ahol a kocsi van egy bevizsgáló műhelyt? Nem olyan egyszerű mert plusz még ami bennem dolgozott a bizalmatlanság amit Yellow is említett hogy amikor az ember kukacos rögtön szúrós szemmel néz az eladó a vevőre,egy biztos ez volt az utolsó hogy autót vásároltam.. Mellesleg volt nekem egy 89-es évjáratú Ford Orionom érdekes annak mittom hány éve nem volt küszöb cserélve (pedig a Fordok híresen rohadnak...)mégis minden emelési pontja rendben volt,szóval visszaemlékezve a Tds-emre annak is a két küszöb volt ramaty amire azt gondoltam már korban van de a fekete 8 évvel fiatalabb azért ennyire gyenge legyen az aljuk........ Mostmár tudom hogy E46-nak a küszöbök emelési pontjai a gyenge pontok,tavaszig össze gyűjtök 1-kilót az aljára és remélhetőleg a legenda szerint nem csak 4 évet bír ki a legenda szerint...


én biztos, hogy perre vinném a dolgot, már csak a TDS miatt is. mert ez plusz olyan körülmény ami arra utal, hogy téged megvezettek, átvágtak. tudom azért nem viszed perre, mert sok pénz és idő. hibás voltál mert nem nézetted át, mert sajnáltad érte a pénzt. ez egyértelmű az adagolós sztoridból is. sőt azért ugrottál bele az autóba is, mert nagyon akartál egy E46-ot, a TDS-t is egy füst alatt el tudtad passzolni (amit ugyanúgy fizetsz az önkormányzatnál, legalábbis egyenlőre még csak ott), és emiatt kapkodtál, nem érdekelt semmi, csak, hogy olcsón hozzájutottál, a TDS is elment.
nem bántásból, de aki kevés pénzzel indul neki, az nagyon ráfázik.
én elég rafkós vagyok egyéb autók esetében is, több ismerősnek segítettem már vásárláskor. neked is fogadnod kellett volna valakit. tény, ha az ember szeme előtt ott az a bizonyos köd, akkor az sem számít ha a "szakértő" nem javasolja az autót. nekem is volt olyan, hogy azt kellett mondanom, hogy haver a te pénzed, de nekem utána ne nyígjál.
de mondom ezen már kár. tanulópénz neked.
ahol az eladónak nem tetszik, hogy kukacoskodsz, az felejtős, vagy gyanakodni kell.
de tipikus az is, amikor azt mondja a leendő vásárló, hogy szakemberrel megy, vagy gépre lehet tenni, akkor pár napon belül azt kapod telefonba, hogy az autó elkelt. persze nem. csak egy balekra vár az eladó, aki olyan lesz, mint te. (bocsi)


Teljes mértékben igazad van,de akkor még nem voltam itt regisztrálva mert Dieseles E34-em volt,innen nem kérhettem hogy valaki jöjjön velem,ár ha vissza mehetnék a múltba,kéne egy időgép,apropó időgép! Miért nem roszdamentes acélból csinálták az E46-ot is mint a Delorean-t? arra 30 év rozsda elleni garanciát adtak!!!


sajnos ez tipikus. mindig akkor regisztrál az ember ilyen oldalra (legyen az mobilos, PC-s, vagy akármi), amikor gondja akad. pedig előtte, vásárlás előtt tájékozódni is jó. persze nem úgy, hogy tanácsot kér valaki, írja le. írjuk le azt, amit 20ezerszer megtettük már. hát olvassa el. ha erre nincs ideje, akkor mit akar? aki egy kis kutatómunkára nem adja a fejét, az azért ne követelgessen szerintem. vagy olyan hangnemet válasszon. ezt csak azért írtam, mert néha vannak itt ilyen esetek is.
ez már nem csak E46-tal foglalkozó oldal, tény többen voltunk itt E46-osok. de bármilyen BMW-s regisztrálhat.
szerintem segítséget kérni nem szégyen. max nem kapsz. de ha meg sem próbálja az ember.
Csak nekem fogalmsm se volt hogy lesz pénzem csak sejtésem volt és le kellett cserélnem a 93-as E34-et mert orlmótlan volt,azt hittem de jó amikor lecseréltem de az a baj hogy tanyán lakom az Isten háta mögött és csak ebben a faluban van az enyémen kívűl van vagy 5 Db E46 akkor meg azon gondolkodtam hogy lehet ormótlan volt a Tds de a faluban ő volt az egyetlen.. Apropó miért van ilyen sok E46?

Hozzák be őket mindenhonnan aprópénzért évek óta.Én az enyémet 2012-ben vettem,akkor még nem volt ilyen sok belőlük.Én amúgy véletlen vettem ezt.Nem is volt BMW fétisem Csak megtetszett a klasszikus sedan forma.Titkon mindenki vágyik a luxusra,ezt használják ki a kereskedők szerintem.Használtan ugye elérhető lett a kispénzűeknek is már.Csak elfelejtik az emberek,hogy ezek az autók már nagyon öregek és vannak ebből kifolyólag hibáik.



Multkor itt faluban jött mögöttem egy ugyanilyen E46 talán a színe is hasonlított és meg álltunk a kereszteződésnél és az öregasszonyok majd elájúltak hogy te jó ég kettőt látnak biztos szélütés a meleg miatt... Szôval kezd irritálni hogy ennyi ilyen széria van még itt az Isten hátamögött is....

John Elküldve: 2017-08-17 22:40 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta: Annyival még kiegészítem a dolgot,hogy az apró esztétikai hibákat már meg sem csináltatom inkább rajta,mert valaki mindig megtalálja az autót.Csak a korából adódóan fedezek fel rajta valami hibát.Pl lakksérülést,ilyeneket.Minden kis izét megcsináltatni rajta nem éri meg...Akkor inkább veszek majd egy tök új kocsit egyszer,ha ez annyira elhasználódik számomra.Sokan újnak nézik a kocsimat,én sajnos "látom" a hibáit,hisz ismerem.De ha jön egy vevőjelölt,simán elmondok neki mindent az autóról.Csak győzze végighallgatni,mert sokat beszélek ha belelendülök.Rendesen megcsináltatni az alját a kocsidnak John lehet nem is éri meg anyagilag...Az azért rendesen szét van rohadva.Jó nagy k*csög volt az a nőszemély.

Az a baj hogy meg kell tartanom,ha elkészűl tavasztól építek garázst is neki,ezt az autót az Apai kis örökségemből vettem meg kell tartanom de a csaj geci volt ennyi...

John Elküldve: 2017-08-17 22:36 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.

Úgy emlékszem mintha talán te említetted volna hogy "Az enyém nincs leültetve,mégis nehezen fér a fejem a kasztni alá" hidd el az enyém se fért be, na,amikor megvettem az előtt alá próbáltam feküdni,nem láttam szart sem,pláne a küszöbtakarók miatt sem,az emelési pontok kézzel benyúlva a helyén voltak elvileg akkor még azon a holtponton lehettek hogy még éppen hogy nem voltak beszakadva (Gondolom direkt ők sem ott emelték épp ezért hogy az utókornak ne tűnjön fel ha..)gondolj bele,helyszínen mind a 4 emelési pontot meg emelgettem volna a gyári emelővel plusz le szedtem volna a két takarót is oldalról és vissza ez mennyire életszerű lett volna? Bevizsgáltatni,pont olyan példa mint amikor a Tds-em adagolóját akartam bevizsgáltatni és közölték velem ha nincs semmi baja akkor is 40.000 a bevizsgálás és ebben nem volt benne hogy ki és be szerelik,ráadásul amikor a feketét néztem épp akkor már Cegléden laktam,hol kerestem volna Pest közepén a IX.-kerületben ahol a kocsi van egy bevizsgáló műhelyt? Nem olyan egyszerű mert plusz még ami bennem dolgozott a bizalmatlanság amit Yellow is említett hogy amikor az ember kukacos rögtön szúrós szemmel néz az eladó a vevőre,egy biztos ez volt az utolsó hogy autót vásároltam.. Mellesleg volt nekem egy 89-es évjáratú Ford Orionom érdekes annak mittom hány éve nem volt küszöb cserélve (pedig a Fordok híresen rohadnak...)mégis minden emelési pontja rendben volt,szóval visszaemlékezve a Tds-emre annak is a két küszöb volt ramaty amire azt gondoltam már korban van de a fekete 8 évvel fiatalabb azért ennyire gyenge legyen az aljuk........ Mostmár tudom hogy E46-nak a küszöbök emelési pontjai a gyenge pontok,tavaszig össze gyűjtök 1-kilót az aljára és remélhetőleg a legenda szerint nem csak 4 évet bír ki a legenda szerint...

én biztos, hogy perre vinném a dolgot, már csak a TDS miatt is. mert ez plusz olyan körülmény ami arra utal, hogy téged megvezettek, átvágtak. tudom azért nem viszed perre, mert sok pénz és idő. hibás voltál mert nem nézetted át, mert sajnáltad érte a pénzt. ez egyértelmű az adagolós sztoridból is. sőt azért ugrottál bele az autóba is, mert nagyon akartál egy E46-ot, a TDS-t is egy füst alatt el tudtad passzolni (amit ugyanúgy fizetsz az önkormányzatnál, legalábbis egyenlőre még csak ott), és emiatt kapkodtál, nem érdekelt semmi, csak, hogy olcsón hozzájutottál, a TDS is elment.
nem bántásból, de aki kevés pénzzel indul neki, az nagyon ráfázik.
én elég rafkós vagyok egyéb autók esetében is, több ismerősnek segítettem már vásárláskor. neked is fogadnod kellett volna valakit. tény, ha az ember szeme előtt ott az a bizonyos köd, akkor az sem számít ha a "szakértő" nem javasolja az autót. nekem is volt olyan, hogy azt kellett mondanom, hogy haver a te pénzed, de nekem utána ne nyígjál.
de mondom ezen már kár. tanulópénz neked.
ahol az eladónak nem tetszik, hogy kukacoskodsz, az felejtős, vagy gyanakodni kell.
de tipikus az is, amikor azt mondja a leendő vásárló, hogy szakemberrel megy, vagy gépre lehet tenni, akkor pár napon belül azt kapod telefonba, hogy az autó elkelt. persze nem. csak egy balekra vár az eladó, aki olyan lesz, mint te. (bocsi)

Teljes mértékben igazad van,de akkor még nem voltam itt regisztrálva mert Dieseles E34-em volt,innen nem kérhettem hogy valaki jöjjön velem,ár ha vissza mehetnék a múltba,kéne egy időgép,apropó időgép! Miért nem roszdamentes acélból csinálták az E46-ot is mint a Delorean-t? arra 30 év rozsda elleni garanciát adtak!!!

Én is ide lyukadtam ki,pont a rozsdamentes kocsikról olvasgattam... A link neve
88 mérfőld! Vettünk volna Delorean-t!