Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John!A másikat is szedd le,az is ilyen lehet.Talán kevésbé,és meg is indoklom miért.A jobb oldala az autónak azért rohad jobban,mert ott a kocsi több felverődő koszt kap az útról,mint az út közepéről.A bal oldalát ne várd meg,míg ennyire elrohad.Talán arra kevesebbet kell költeni szerintem így látatlanba.Sajnálom amúgy.Az biztos,hogy az eladó tudott a dologról.Ezt aknában,vagy emelőn azért észreveszik egyből a szervízekben.
nő volt a tulaj, szóval elképzelhető, hogy nem tudta. viszont az is lehet a nő mivolta elvakította a vásárlót és bedőlt neki. vagy épp nem is akarta átnézni jobban.
tudom milyen, mert ha nagyon nézed, akkor rögtön azt kapod, hogy akadékoskodni akarsz, a hibát keresed. az ilyet le kell sz*rni. gondoljanak amit akarnak. az én pénzemmel más ne játsszon. akinek nincs takargatni valója, azt nem fogja zavarni ha jól átnézel mindent.
Mostanában amúgy divat is ezzel jönni,hogy női tulaj...Így jobban elviszik a hiszékeny emberek az autót.Ha tényleg nő volt a tulaj,a szervízben biztosan szóltak neki erről,mivel olajcserére,ilyenekre biztosan vitte a kocsit néha...És ugye az a másik dolog,hogy idő kell a rozsdának,hogy ennyire szitává egye az autó alját.Több év.Az biztosan kamu,hogy nem tudott a dologról,mivel ez nem gyorsan alakul ki.
régóta divat a női tulajjal eladni az autót, nem új keletű a dolog, 20 éve is így volt.
műszakin kiderült volna, ha alámennek az autónak.
kialakulhat gyorsan ilyen állapot, ha javított volt az autó. pl, műszakira megcsinálták, általában 1-3 év után hirtelen jön elő.
eleve nem értem téli-nyári váltásoknál, hogy nem derült ki korábban?
Valóban női tulaj é volt 10 évig ugyanis volt még neki részlet valami 5 kiló mert lízingelte (ami így utólag fura mert hogy lehet egy akkor 5 éves autót lízingelni 10 évig amin fennmarad 5 kiló 10 év után de ehhez nem értek...),személyesen mentem át vele Szegedre a bankba befizetni a maradék hátralékot hogy kezébe adják a törzskönyvet.Viszont csak 1 éve van nálam és Júliusban vettem,alá néztem (Bár bevallom hogy elvakított hogy női tulaj ráadásul irodista,igaz volt vagy 45 éves de volt valami kisugárzása... ) de a küszöbtakaró végett szart se láttam,akkor volt gyanús a dolog amikor az első télen fel tettem a téli garnitúrát és a jobb hátsó meg a bal első átlósan az emelési pont(ok) beszakadtak de a fenének lett volna kedve hidegben küszöbtakarókat lebontani azt se tudtam tegnapig hogyan kell.Nagyon dühös vagyok a csajra ráadásul már tavaly össze vesztünk mert a kedves veje megvette tőlem a Tds-em amit baszott átíratni azóta vagy 4 tulaja volt szegénynek a súlyadót is én fizettem és idén is a nevemre jött de már tavaly letiltott neten a volt tulajcsaj akitől a feketét vettem... Annyit mondjatok hogy nem akarom szét vágatni az autót A,B,C-oszlopokat meg újrafényezni hogy biztos megúszom a komplett küszöbcserét?
Lakatos tudja megmondani ezt pontosan,én bevallom nem értek hozzá.Kivágja a sérült részt,és kipótolja utána,amit megevett a rozsda.Szerintem meg tudják csinálni komplett küszöb csere nélkül is.
Köszi,ami bánt hogy a küszöböt leszámítva majdhogynem patika a fényezés de még a küszüb felső részén és az oszlopok tövében is,szeretném as gyári fényezéseket megmenteni
Amúgy ha jobban belegondolok,erről nem te tehetsz,hogy nem vetted észre hamarabb.Valamennyire ez is szériahiba amúgy,csak ugye a BMW ezt sem ismeri el.Sok e46 ugyanitt rohad sajnos.Igaz ami igaz,elég eldugott helyen is van,és sokan nem nézegetik úgy az autót,mint én...De azt látom,hogy jó gazdája van a gépnek
Az E34-ne tudd meg nemhogy a küszöb de az ajtók alja is rohadt ennek meg az ajtók alja mintha most jött volna ki a gyárból
Köszönöm a bókot,de miért vagyok én jó gazdája a gépnek?
(Igaz hajnalban még a belső lámpát szereltem mert újságpapírral volt kiékelve a stekkere pedig csak egy forrasztás engedte el magát,de megcsináltam,innen is az igazolódik hogy kóklerekkel csináltatta a kocsit,vagy a Márkaszervíz ilyen köcsög???)