John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-08-11 09:51 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John!A másikat is szedd le,az is ilyen lehet.Talán kevésbé,és meg is indoklom miért.A jobb oldala az autónak azért rohad jobban,mert ott a kocsi több felverődő koszt kap az útról,mint az út közepéről.A bal oldalát ne várd meg,míg ennyire elrohad.Talán arra kevesebbet kell költeni szerintem így látatlanba.Sajnálom amúgy.Az biztos,hogy az eladó tudott a dologról.Ezt aknában,vagy emelőn azért észreveszik egyből a szervízekben.


nő volt a tulaj, szóval elképzelhető, hogy nem tudta. viszont az is lehet a nő mivolta elvakította a vásárlót és bedőlt neki. vagy épp nem is akarta átnézni jobban.
tudom milyen, mert ha nagyon nézed, akkor rögtön azt kapod, hogy akadékoskodni akarsz, a hibát keresed. az ilyet le kell sz*rni. gondoljanak amit akarnak. az én pénzemmel más ne játsszon. akinek nincs takargatni valója, azt nem fogja zavarni ha jól átnézel mindent.


Mostanában amúgy divat is ezzel jönni,hogy női tulaj...Így jobban elviszik a hiszékeny emberek az autót.Ha tényleg nő volt a tulaj,a szervízben biztosan szóltak neki erről,mivel olajcserére,ilyenekre biztosan vitte a kocsit néha...És ugye az a másik dolog,hogy idő kell a rozsdának,hogy ennyire szitává egye az autó alját.Több év.Az biztosan kamu,hogy nem tudott a dologról,mivel ez nem gyorsan alakul ki.


régóta divat a női tulajjal eladni az autót, nem új keletű a dolog, 20 éve is így volt.
műszakin kiderült volna, ha alámennek az autónak.
kialakulhat gyorsan ilyen állapot, ha javított volt az autó. pl, műszakira megcsinálták, általában 1-3 év után hirtelen jön elő.
eleve nem értem téli-nyári váltásoknál, hogy nem derült ki korábban?
Valóban női tulaj é volt 10 évig ugyanis volt még neki részlet valami 5 kiló mert lízingelte (ami így utólag fura mert hogy lehet egy akkor 5 éves autót lízingelni 10 évig amin fennmarad 5 kiló 10 év után de ehhez nem értek...),személyesen mentem át vele Szegedre a bankba befizetni a maradék hátralékot hogy kezébe adják a törzskönyvet.Viszont csak 1 éve van nálam és Júliusban vettem,alá néztem (Bár bevallom hogy elvakított hogy női tulaj ráadásul irodista,igaz volt vagy 45 éves de volt valami kisugárzása... ) de a küszöbtakaró végett szart se láttam,akkor volt gyanús a dolog amikor az első télen fel tettem a téli garnitúrát és a jobb hátsó meg a bal első átlósan az emelési pont(ok) beszakadtak de a fenének lett volna kedve hidegben küszöbtakarókat lebontani azt se tudtam tegnapig hogyan kell.Nagyon dühös vagyok a csajra ráadásul már tavaly össze vesztünk mert a kedves veje megvette tőlem a Tds-em amit baszott átíratni azóta vagy 4 tulaja volt szegénynek a súlyadót is én fizettem és idén is a nevemre jött de már tavaly letiltott neten a volt tulajcsaj akitől a feketét vettem... Annyit mondjatok hogy nem akarom szét vágatni az autót A,B,C-oszlopokat meg újrafényezni hogy biztos megúszom a komplett küszöbcserét?

John Elküldve: 2017-08-10 23:25 Karosszéria (javítás?)

John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!



nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?



A neten rendeltem ilyen 6 részeset.Valami 4000 ft körül volt.Ilyen univerzális.Írd be árgépbe,hogy díszléc leszedő.
Nekem valami ilyesmi van:http://www.sokjoszerszam.hu/ka...zes_yt0837
Köszi

Sírni tudnék,le vettem ma a jobbos műanyagtakarót mondván hogy be van szakadva az emelési pontom de nyugtass meg javítható komplett küszöbcsere nélkül... A csaj akitől vettem tavaly hogy dögölne meg,meg én is hogy nincs röntgen szemem hogy a küszöbtakarón átlássak.. Ha kérhetem csak érdemleges választ kapjak bárkitől,negatív véleményre nem vagyok most vevő,köszi!

https://youtu.be/nE-FjMq29_8

John Elküldve: 2017-08-10 23:25 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!



nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?



A neten rendeltem ilyen 6 részeset.Valami 4000 ft körül volt.Ilyen univerzális.Írd be árgépbe,hogy díszléc leszedő.
Nekem valami ilyesmi van:http://www.sokjoszerszam.hu/ka...zes_yt0837
Köszi

Sírni tudnék,le vettem ma a jobbos műanyagtakarót mondván hogy be van szakadva az emelési pontom de nyugtass meg javítható komplett küszöbcsere nélkül... A csaj akitől vettem tavaly hogy dögölne meg,meg én is hogy nincs röntgen szemem hogy a küszöbtakarón átlássak.. Ha kérhetem csak érdemleges választ kapjak bárkitől,negatív véleményre nem vagyok most vevő,köszi!

John Elküldve: 2017-08-10 22:56 Olvasólámpás belsõ világítás

YELLOW írta: ilyennek kell lennie
Akkor azok gyárilag vannak elcsípve,köszi a fotót Tano Köszönöm,a stekker L-alakú kb 3.-lába volt a forrasztás elengedve,most már működik elől is köszi!

John Elküldve: 2017-08-10 21:32 Olvasólámpás belsõ világítás

Tano írta:
John írta: Igazad volt,ki jött,és valaki papírdarabbal előttem ki ékelte mert ha megmozgatom a fekete stekkert a búra tövében akkor elől is világít de a kis ledek egyik sem,viszont mintha el lennének csípve gyári áthidaló forrasztások ahol be jelöltem kis fekete csíkokkal ott el vannak vágva! Lehet a hülye picsának bántotta a szemét a két piros led és össze kókányoltatta???? Ha tehetném úgy elküldeném melegebb éghajlatra..... Összeforrasszam őket nem lesz baj belőle?


Elég homályos a kép, de ha jól látom akkor te pont rövidre akarod zárni. Az nem lenne jó, ez az izzó dolga lesz. A ledeket mérd ki, lehet hogy tényleg halottak, a csatlakozónál meg kontakthiba lesz ha megmozgatva világít.
Annyi változás van ahol kis fekete csíkokkal jelöltem a szakadásokat elvileg helyre hoztam most viszont ha rá dugom a stekkert a búrára akkor a műszerfalam meg a középkonzol vakítva világít mint Kittnek,ez jó vagy sem?

John Elküldve: 2017-08-10 21:09 Olvasólámpás belsõ világítás

Tano írta:
John írta: Megnéztem,a két kis ledecske sem világít viszontmaga a búra se jön ki a helyéről,feszíteni se merem mert a tetőkárpit könnyen deformálódik,mi a trükk???


Kijön az csak ki kell billenteni a helyéről.
Igazad volt,ki jött,és valaki papírdarabbal előttem ki ékelte mert ha megmozgatom a fekete stekkert a búra tövében akkor elől is világít de a kis ledek egyik sem,viszont mintha el lennének csípve gyári áthidaló forrasztások ahol be jelöltem kis fekete csíkokkal ott el vannak vágva! Lehet a hülye picsának bántotta a szemét a két piros led és össze kókányoltatta???? Ha tehetném úgy elküldeném melegebb éghajlatra..... Összeforrasszam őket nem lesz baj belőle?

John Elküldve: 2017-08-10 11:41 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
Jackye írta: Sziasztok! 2001.(e46) 318i. Cseréltem hűtőt, váltóhűtőt, termosztátot és még ,mindig 2 naponta kér úgy másfél 2 liter vizet. Nem látom hol megy el, dolgozik szépen más baja nincs. Mit gondoltok lehet vízpumpa vagy biztos hengerfejes?


nincs jól lelégtelenítve a rendszer.
Meg hát Israelben hatalmas hőségben nemcsoda ha elfogy a víz!

John Elküldve: 2017-08-10 00:15 Olvasólámpás belsõ világítás

John írta:
Tano írta:
John írta: Nekem két napja csinálja ugyanezt! Mi volt a megoldás? Nem lehet hogy valamit Dummy-val kell beállítani?


Belül a lámpában 90 fokban meg vannak hajlítva a vezető elemek, nekem ebből az egyik eltört és ebből volt a kontakthiba, hol érintkezett, hol nem. Megforrasztottam és azóta is műkszik.
Köszönöm,ami mintha rémlene még hogy a kis két db "led"-em se világítana,mindjárt megnézem sötétben.

Megnéztem,a két kis ledecske sem világít viszontmaga a búra se jön ki a helyéről,feszíteni se merem mert a tetőkárpit könnyen deformálódik,mi a trükk???

John Elküldve: 2017-08-09 23:34 Olvasólámpás belsõ világítás

Tano írta:
John írta: Nekem két napja csinálja ugyanezt! Mi volt a megoldás? Nem lehet hogy valamit Dummy-val kell beállítani?


Belül a lámpában 90 fokban meg vannak hajlítva a vezető elemek, nekem ebből az egyik eltört és ebből volt a kontakthiba, hol érintkezett, hol nem. Megforrasztottam és azóta is műkszik.
Köszönöm,ami mintha rémlene még hogy a kis két db "led"-em se világítana,mindjárt megnézem sötétben.

John Elküldve: 2017-08-09 22:46 Olvasólámpás belsõ világítás

Tano írta:
Trakcio82 írta: Sziasztok!

Egy elég furcsa problémám van,99-es 318 e46 belső világításával kapcsolatban. A hátsó két világítás mindig tökéletesen működik, de az utóbbi napokban az első lámpa csak nappal működik, éjszaka nem kapcsol fel ajtónyitásra és a kapcsolójával sem sikerül felkapcsolni. Lehet hogy elállítottam valamit?


A csatlakozóját nézd meg szerintem, nekem is azzal volt kontakthibám és csak időszakosan világított.
Nekem két napja csinálja ugyanezt! Mi volt a megoldás? Nem lehet hogy valamit Dummy-val kell beállítani?

John Elküldve: 2017-08-09 13:35 Hibakód

YELLOW írta:
bricktopm írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: (Igérem lezárom a témát,ki próbáltam hány foknak érzi a beszívott levegőt ha le van húzva a légtömeg csati, -40 foknak! Szerintem ez nem középérték max Szibériában...)


szerintem ezt csak azért mutatja, mert le van húzva. nem azt jelenti, hogy azzal is számol. majd az ECU tudja ebből, meg egyéb dologból, hogy nincs légtömegmérő. majd átvált a saját progijára. olyan, mint egy csökkentett mód, előre meg van neki írva ilyen esetben milyen fordulaton milyen értékekkel számoljon, vagyis inkább vezéreljen.
diagra nem fog kamu hőfok adatot beküldeni.


Feladom....


Én azt tudom elképzelni, hogy a DME-t lehet programozni úgy, hogy miylen mértékű vészüzemmódot toleráljon.
Skodáknál tuti van ilyen, hogy ha villan az olaj lámpa álljon le a motor. Lehet a te vezérlőd lett felprogramozva, hogy ha nincs légtömegmérés, vagy hibás akkor álljon le.


én amúgy nem is nagyon értem, hogy most mit akar. lehúzott légtömegmérő mellett akar diagon lesni valamit? miért? elvesztettem a fonalat, hogy mi a célja ezzel.
szóval én is feladom.
Nekem is van egy sanda gyanúm hogy védelmi progizás lehet hogy ne menjen vele senki Maf-nélkül max az első boltig,viszont ha így van akkor törném el a kezét a mérnöknek vagy kinek... Yellow.nem az volt a célom hogy lehúzott csati mellet mérjek hanem hogy hány fokot érzékel vajon ilyenkor (-40 és lehet annyival dolgozik azért fullad le alapjáraton.....),más célom nem volt,viszont ez szemétség hogy csak az enyémnek nincs alapjárat légtömeg nélkül!De mondom,feladom!

John Elküldve: 2017-08-08 22:13 Hibakód

YELLOW írta:
John írta: (Igérem lezárom a témát,ki próbáltam hány foknak érzi a beszívott levegőt ha le van húzva a légtömeg csati, -40 foknak! Szerintem ez nem középérték max Szibériában...)


szerintem ezt csak azért mutatja, mert le van húzva. nem azt jelenti, hogy azzal is számol. majd az ECU tudja ebből, meg egyéb dologból, hogy nincs légtömegmérő. majd átvált a saját progijára. olyan, mint egy csökkentett mód, előre meg van neki írva ilyen esetben milyen fordulaton milyen értékekkel számoljon, vagyis inkább vezéreljen.
diagra nem fog kamu hőfok adatot beküldeni.
Feladom....

John Elküldve: 2017-08-08 17:39 Hibakód

(Igérem lezárom a témát,ki próbáltam hány foknak érzi a beszívott levegőt ha le van húzva a légtömeg csati, -40 foknak! Szerintem ez nem középérték max Szibériában...)

John Elküldve: 2017-08-08 01:10 Hibakód

bricktopm írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
bricktopm írta: Áhá, köszönöm.
Ez felveti mondjuk a motorlámpa létének jogosultságát, ugyanis anno jártam légtömegmérő nélkül, amire ugye kellene világítania, volt gyujtáskimaradásom (EML teljesítmény csökkenés lámpám égett is) de a motor lámpa akkor se...
Viszont ismerősöm 99es 328CI-jében meg ég mikor gyujtást ad. Bár a cupék sokeseteben eltérnek sokmindenben így az annyira meg sem lep...
Nálam ha lehúzom a légtömeg csatiját megszűnik az alapjárat és le áll,ez csak nálam van így???


mondjuk jó lenne ha nem menet közben húznád le...
hanem már eleve lehúzott csatival indíts. nem nagyon célszerű ilyen dolgokat csinálni, hacsak van némi elektronikai alapod legalább, vagyis azért több, mint általános iskola fizika óra.
Ha gyújtás nélkül húzom le és utána indítok akkor is megszűnik az alapjárat,mondjuk haver ezt mondta erre nekem:"Diesel motoron néhány esetben lehet így kiszűrni."


elvileg légtömegmérő nélkül középértéken kellene, hogy számoljon. minden fordulathoz meg van adva egy érték. másképp fog menni, többet fogyasztani, büdösebb lesz. viszont ha neked leáll, akkor lehet az alapjárati motor felé mennék.
Direkt Yellow úr kedvéért gyújtás rátétel előtt levideóztam ha beindítóm légtömeg csati nélkül elmegy az alapjárat,gázba nem nyúlok bele,egyszer ad magának egy kis fröccsöt aztán no alapjárat.... Biztos szakértő ha lecseszni tud mindenkit ha épp bal lábbal kel fel,(Am csípem kivéve amikor ilyen.. )lássuk mit mond miért van ez...https://www.youtube.com/watch?v=EV6wJBDBsKg" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=EV6wJBDBsKg Motorvezérlő: Bms46ds1 (Ami sajnos Z3-ba is gyártottak...) Mutatok ez után kiadott hibakódot is mit olvas ki belőle,én nem vagyok szakértő ő biztos profi! Lássuk mit olvas ki a kapott hibakódból:(Alapjárati motor nincs benne hanem Alapjáratot állító egység Nem rosszból írom félre ne érts! De ha az alapjárat állító lenne a rossz akkor légtömeggel se lenne alapjáratom,elvileg ez kilőve akkor,bár erősen gondolkodom hogy bár említette hogy "Egy jól bevált motor és nemigen van rá frissebb szoftver.." De erősen gyanús hogy a gyári 2000 November havi nem most volt (Rá néztem akkori a progi ),de mivel Z3 ba is ez a motorvezérlő van azt kéne tudni őt meddig gyártották (Mármint nem a mociját hanem a vezérlőjét ) legkésőbb hátha szoftverhibám van de mindenki lebeszél róla és nem akarom hogy félreprogizás miatt kipurcanjon a vezérlőm ha félresikerülne...)



Ez így nemigen jó. A MAF lekötésének lényege, hogy a DME gyári adatokat ad meg helyette, hogy ugyan nagyobb fogyasztással, rosszabb teljesítménnyel, de tudj közlekedni. Én 2 hónapig jártam lehúzott MAF-al, mert nem tudtam biztosra, hogy az-e a baja. Az előfordul, hogy nagy terhelés változásra a fordulat leesik 500körülre és automatán húzza felfelé 1000-1200ra, vagy fölé, de le nagyon nagyon végső esetben állt az autó. Nézd meg inpával a motorvezérlőd típusát, gondolom nem egyformák vannak a kocsikban, de szerintem mindenképp mennie kéne MAF nélkül is,

A link neve
A link neve
Motorvezérlő:Bms46ds1 (Ugyanez megtalálható még a Z3-ban is)
a videón Diesel verziók vannak amire a haver ezt írta mint korábban is említettem: "Diesel motoron néhány esetben lehet így kiszűrni.
Benzines a működési elvéből adódóan rosszabb lesz légtömemegmérő nélkül. " Lehúzva ilyen:https://www.youtube.com/watch?v=EV6wJBDBsKg" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=EV6wJBDBsKg Mintha megvonná alapjáraton a benzint (Ahhoz tudnám hasonlítani mint amikor kifogy a benya és...)

John Elküldve: 2017-08-07 22:16 Hibakód

YELLOW írta:
John írta: Jó bocs kissé érzékenyebb vagyok mert ez az évem egész Decemberig nap mint nap szar lesz,de ez hosszú sztori! (Inkasszó havi 30.000 levonás 13 hónapon át kedves rokonnak köszönhetően,szóval ez az évem szar úgy ahogy van tavaly november óta,bocs mindenkitől!) Videón is meg itt hozzászólásban is írtam hogy gyújtás ráadás előtt húztam le és ilyenkor csinálja ezt (Előtte nem volt hibakód mert rutinosan törlöm mi előtt lehúznék bármi csatit,meg alapból hibakód mentes a hibatárolóm,ezt a hibát motor beindítás után adta be mi után lehúzott légtömeggel önindítóztam,tehát előtte nem volt hibakód csak utána ) Videót megnézted?


a megfogalmazásból úgy jött le, hogy járó motor mellett húztad le.
a videót megnéztem. a jelenség gyújtás és üzemanyag ellátási probléma lenne a részemről. de ugye lehúztad a légtömegmérőt. de nem kellene így csinálni szerintem, esetleg ugrálna, de hogy le is álljon. vagy csak nem láttam még minden eshetőséget
Sorendem úgy volt hogy:1.Hibatároló hibamentes,2.gyújtás nélkül légtömeg csati lehúz,3.beindít és alapjárat az ablakban... 4.Diag rádug,két hibakód,5.törlés és nem adja be a hibakódot mert rajta a csati" Ugye hogy X-akta? Nem áll be középértékre ha le van húzva hanem mintha direkt leállna hogy egy métert de mehessek vele légtömeg nélkül,ezt úgy lenne jó megtudni hogy normál védelem-e hogy egy szintén Bms46ds1 vezérlős M43b16tu-n szintén lehúzni a légtömeget,törölni a hibát 2 perc otthon semmi baja nem lenne,kinek van körünkből ugyanilyen moci aki kipróbálná hogy ez normál védelem-és ugyanezt csinálja vagy sem?