Krapulax6 fórum hozzászólásai

Krapulax6 Elküldve: 2019-11-08 16:58 váltó

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
1-2 ben kicsit le lett padlozva az auto,egy forgalmi akadaly kikerulese miatt de nem is ez a lenyeg hanem,hogy ezutan minden sebessegfokozatba nehezebb betenni a valtot.
5 gangos 20d,150 lovas e46
Illetve mar egyszer masodikbol kilokte amikor gyorsitottam es azt hittem,hogy megallt a szivem
A rudazattal lehet valami vagy a kuplungot gyilkoltam le??


hát a kuplungot le lehet tesztelni. de lehet csak az olaj rossz a váltóba, túl melegszik. ha menet közben kilöki,ott azokkal a kis rugókkal lesz gond, amik a váltóban vannak a fokozatoknál.




A persely mit a fogon van mitol nez ugy ki?

Ha mar alatta leszek cserelem az olajat.
Milyet es mennyit vegyek?
Torolni valamit kell utana?
Hibat fog bedobni?


Most jottem haza es duplan kell kuplungolnom,hogy sebesseget valtsak.
Leallitott motornal gond nelkul kapcsolhato barmelyik fokozatba...
Kuplung lesz?Vagy kinyomocsapagy?Kulonosebb hangot nem hallok a dizel miatt viszont enyhe femes erzesem van kinyomaskor.

Egy ideje csinata azt is,hogy indulaskor lassan felengedett kuplungnal rangatott.


az a persely eleve szét van vágva, gondolom csavarhúzóval behajtotta, hogy fogóval ki tudja húzni. ha jól emlékszem maga a rugó gyengül el, vagy törik el, ha minden igaz, attól kilökheti fokozatból és okozhat váltási nehézséget.
ha dupla kuplungra veszi a fokozatot én inkább szinkrongyűrőre gyanakodnék.
a kuplungot mint írtam meg tudod nézni hogy szétkapcsol-e vagy megcsúszik-e. én szerintem nem kuplung, de biztosra nem mondom.



Kuplungcsekkolast hogyan vegezzem?

Krapulax6 Elküldve: 2019-11-07 23:21 váltó

YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
1-2 ben kicsit le lett padlozva az auto,egy forgalmi akadaly kikerulese miatt de nem is ez a lenyeg hanem,hogy ezutan minden sebessegfokozatba nehezebb betenni a valtot.
5 gangos 20d,150 lovas e46
Illetve mar egyszer masodikbol kilokte amikor gyorsitottam es azt hittem,hogy megallt a szivem
A rudazattal lehet valami vagy a kuplungot gyilkoltam le??


hát a kuplungot le lehet tesztelni. de lehet csak az olaj rossz a váltóba, túl melegszik. ha menet közben kilöki,ott azokkal a kis rugókkal lesz gond, amik a váltóban vannak a fokozatoknál.




A persely mit a fogon van mitol nez ugy ki?

Ha mar alatta leszek cserelem az olajat.
Milyet es mennyit vegyek?
Torolni valamit kell utana?
Hibat fog bedobni?


Most jottem haza es duplan kell kuplungolnom,hogy sebesseget valtsak.
Leallitott motornal gond nelkul kapcsolhato barmelyik fokozatba...
Kuplung lesz?Vagy kinyomocsapagy?Kulonosebb hangot nem hallok a dizel miatt viszont enyhe femes erzesem van kinyomaskor.

Egy ideje csinata azt is,hogy indulaskor lassan felengedett kuplungnal rangatott.


Krapulax6 Elküldve: 2019-11-07 20:53 váltó

Sziasztok.
1-2 ben kicsit le lett padlozva az auto,egy forgalmi akadaly kikerulese miatt de nem is ez a lenyeg hanem,hogy ezutan minden sebessegfokozatba nehezebb betenni a valtot.
5 gangos 20d,150 lovas e46
Illetve mar egyszer masodikbol kilokte amikor gyorsitottam es azt hittem,hogy megallt a szivem
A rudazattal lehet valami vagy a kuplungot gyilkoltam le??

Krapulax6 Elküldve: 2019-10-19 15:45 320d Motor

Sziasztok.Ma megkerestem a szivosorban a nyomasrrzekelo szenzort,a lentebb emlitettet es minimalisra szukult a szenzoron a lyuk.
Remenytelennek talaltam,hogy ettol megy el a nyomatek de megtisztitottam.
Visszarakas elott kivancsisagbol belepillantottam a szivosoron a lyukba amibe bemegy a szenzor es total el volt dugulva.Ismet felcsillant a remeny.Osszeszereltem es megy is ahogy kell de ez meg rovidtavu tapasztalat.
Sajnos a szivosort leszereltem,hogy megtalaljam a szenzort es a csavarok lehuzasakkor beleszakitottam kettot.
Ujabb gond.
Meg azt nem tudom ,hogy a csavaron szakadt a menet vagy a huvelyen de cseres mindketto gondolom.
Ezekhez tudtok cikkszamokat?



Ja es koszonet b_iminek a tippert.

Krapulax6 Elküldve: 2019-10-18 21:39 Üzemanyag szivattyú

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.


diag sem mindig utal rá, ha nincs konkrét hiba. múltkor félre vitt, vagyis nem mutatott rossz értéket, csak a légtömegmérőre. közben az IC csöve szét volt nyílva. ki lett cserélve a légtömegmérő, de legalább már jó értéket mutatott, csak keveset. de közben kiderült a sérülés.


A sajatodon?Hibajelenseg mi volt?


dehogy saját... nekem nincs IC (intercooler)
nem ment, sokat fogyasztott. 3000 felett nem sokkal megállt a tudomány. lehúzott légtömegmérővel ment, de füstölt, okádta a füstöt. de erről írtam szerintem. az is gond volt, hogy én mondtam a srácnak nézzen át minden csövet. aztán elhittem, hogy alapos volt. közben nem. de a légtömegmérő lehet a túlzott tisztítás miatt ment tönkre. mert azt mondta ha megtisztította egy darabig jó volt. mondom lehet a turbó felől olajat kap. EGR szelepet levettük, csöveket átnéztük. ja és a szűrő is olajos volt nagyon ahogy a szívósorba csatlakozott. de nem volt se kokszos, se olajos a rendszer fura mód.


Ja joovan...muszereszkent en nem az intercoolerre gondoltam hanem az aramkori elemre

Krapulax6 Elküldve: 2019-10-18 21:26 Üzemanyag szivattyú

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.


diag sem mindig utal rá, ha nincs konkrét hiba. múltkor félre vitt, vagyis nem mutatott rossz értéket, csak a légtömegmérőre. közben az IC csöve szét volt nyílva. ki lett cserélve a légtömegmérő, de legalább már jó értéket mutatott, csak keveset. de közben kiderült a sérülés.



A sajatodon?Hibajelenseg mi volt?

Krapulax6 Elküldve: 2019-10-18 20:14 Üzemanyag szivattyú

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.

Krapulax6 Elküldve: 2019-10-18 19:46 Üzemanyag szivattyú

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...



Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.

Krapulax6 Elküldve: 2019-10-18 19:33 Üzemanyag szivattyú

YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot.




Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-24 14:57 világításmodul programozása

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Tomi ,nekem mikor programoznad fel a kodlampat mint welcome light-ot?


ez egy marha jó kérdés. de én a hazakísérőfényt mondtam. most így hirtelen nem tudom, hogy nyitásra felkapcsolható-e a ködlámpa... de lehet azt relézni kellene...


Az a barbar megoldas,youtubon lattam az Inasokat,hogy felprogramoztak..
Ha sok idod van akkor jatszhatnal vele


Egyebkent hova kene kotnom a relet/ket?
Sematika erdekel.A tobbit megoldom
12V-os idorelem van is itthon vagy ketto


egyértelmű, hogy a belsőtér világításra, mármint az húzza be. de ha valóban programozható, akkor felesleges relézni. de most nekem hirtelen ez nem rémlik. esetleg utána nézek.


Hat azt nagyon megkoszonnem


én ahogy nézem a videókat, konkrétan sehol nem írja, hogy programozható. egyik helyen írja, hogy két relé és néhány vezeték. ez az lesz amit mondtam.
máshol plusz modult ír. vagy azt írja, hogy az összes hazakísérő fényt aktiválja, és valami vezetékről ír, hogy a kulcs nyomásra tudja váltogatni, tehát valamit köt valahová. de konkrétan sehol nem ír semmit.
hazakísérő fény változtatható ez tény, ugye ha a kulcsot kiveszed, és magad felé húzod az index kart, mintha refiznél, akkor a beállított lámpa világítani fog, x másodpercig. de a welcome fény más, azt úgy belső világításra érdemes kötni, vagy a arra a vonalra, ami nyit/zár. ugye ez behúz egy relét, ami 12V-ot kapcsol az adott lámpára, jelen esetedben a ködlámpára. egy orosz oldalon is ezt írja. az újabb típusoknál már programozható, de E46-nál nem úgy tűnik.




Ahha.Koszonom a faradozasodat.Azt olvastam a ket reles meg vezetekes kommentet de tovabb nem jutottam vele..

Ezt talaltam az egyik oldalon de meg ertelmeznem kell:
https://kepkuldes.com/image/eH7zHP

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-24 05:36 320d Motor

Krapulax6 írta:
b_imi írta:
Krapulax6 írta:
b_imi írta:
Krapulax6 írta:
b_imi írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Fecskendovel a cso vegen megszivogattam a geot allito rudazatot:
https://youtu.be/WeNThGfCnTE

Ennek ennyi az utja?
Azt figyeltem meg,hogy inditas utan megjon a vakuum,azaz felso vegallasba ter a kar de gazadasra nem reagal.
Szabalyzo szelep lehet szar?


Szerintem ez jó.



A leallitas lemaradt a videon de visszater alapba a rudazat:
https://youtu.be/Y24nIGnSle8


A szívósorban van egy nyomásszenzor, vedd ki, takarítsd meg. Lehet az lesz a baj.




Na az melyik?
Robbantott abrat tudsz rola mutatni?
Megkoszonnem...

Gondoltam megkocogtatom az 1-es szammal jelzett szelepet de mar csak holnap.
Elkepzelheto ,hogy beragad?

https://kepkuldes.com/image/Wkn8mV


A 16-osra gondolsz?
https://kepkuldes.com/image/Wk7LgQ


Igen. Azt nézd meg.



Koszi az otletet... hatha.



Nos a vakuumszabályzo szelepet ujra csereltem,A regit kiszerelve 12v-ot racsatlakoztatva hallani ,hogy behuz,vagyis kattan bar lehet,hogy szakadt a membran benne .
Miskolc -Debrecen,Miskolc - fovaros es egyenlore tunetmentes.

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-21 20:47 világításmodul programozása

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Tomi ,nekem mikor programoznad fel a kodlampat mint welcome light-ot?


ez egy marha jó kérdés. de én a hazakísérőfényt mondtam. most így hirtelen nem tudom, hogy nyitásra felkapcsolható-e a ködlámpa... de lehet azt relézni kellene...


Az a barbar megoldas,youtubon lattam az Inasokat,hogy felprogramoztak..
Ha sok idod van akkor jatszhatnal vele


Egyebkent hova kene kotnom a relet/ket?
Sematika erdekel.A tobbit megoldom
12V-os idorelem van is itthon vagy ketto


egyértelmű, hogy a belsőtér világításra, mármint az húzza be. de ha valóban programozható, akkor felesleges relézni. de most nekem hirtelen ez nem rémlik. esetleg utána nézek.


Hat azt nagyon megkoszonnem

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-21 20:26 világításmodul programozása

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Tomi ,nekem mikor programoznad fel a kodlampat mint welcome light-ot?


ez egy marha jó kérdés. de én a hazakísérőfényt mondtam. most így hirtelen nem tudom, hogy nyitásra felkapcsolható-e a ködlámpa... de lehet azt relézni kellene...


Az a barbar megoldas,youtubon lattam az Inasokat,hogy felprogramoztak..
Ha sok idod van akkor jatszhatnal vele


Egyebkent hova kene kotnom a relet/ket?
Sematika erdekel.A tobbit megoldom
12V-os idorelem van is itthon vagy ketto

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-21 15:42 világításmodul programozása

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Tomi ,nekem mikor programoznad fel a kodlampat mint welcome light-ot?


ez egy marha jó kérdés. de én a hazakísérőfényt mondtam. most így hirtelen nem tudom, hogy nyitásra felkapcsolható-e a ködlámpa... de lehet azt relézni kellene...


Az a barbar megoldas,youtubon lattam az Inasokat,hogy felprogramoztak..
Ha sok idod van akkor jatszhatnal vele

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-21 04:01 világításmodul programozása

YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Remélem jó helyre írok.

Szeretném programozni a kocsim indexét, hogy ajtó nyitás és záráskor villogjon az index. Ugyanis baromira zavaró, hogy se nyitáskor, se záráskor nem villan semmi, így mindig fülelnem kell ajtó záráskor, hogy bezárta-e. Ami a rendelkezésemre áll: laptop, rajta INPA és egyéb feltelepített progijai, k+DCAN kábel. A kérdésem az lenne, hogy le tudja-e valaki írni nekem, hogy mit hogyan kell módosítanom, és mit hova kell másolni, hogy működjön a dolog. Kerestem volna a neten leírást, de nem találtam olyat, ahol szájbarágósan le lenne írva. A kocsi típusa: e46 sedan, 2001/5 évjáratú.

Segítségetekben bízva,

Üdv


Hát INPA-val ezt nem fogod tudni beállítani.
Amivel lehet, azt meg macerás leírni, beállítani hozzá a profilt, stb.


Tomi ,nekem mikor programoznad fel a kodlampat mint welcome light-ot?