Krapulax6 fórum hozzászólásai

Krapulax6 Elküldve: 2017-08-06 14:51 klíma tisztítás

John írta:
Krapulax6 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Megállás előtt mindig nyomd ki a klímát(kb 5 percel megállás előtt),hogy a venti le tudja szárítani a klíma hőcserélőt.


ez sem olyan jó, mert akkor is párásat fog benyomni, én ezt tapasztalom, és meg lehet dögleni az autóban max ha emgállsz, és nyitott ajtónál.
én most azt tesztelgetem, hogy úgy állítom le az autót, hogy klímával és megy venti. ilyenkor nyitva hagyja a csappantyúkat. tehát a motortér felé tud szellőzni. illetve a lefolyón és a motortér útvonalon huzatolni is tud.
az a legrosszabb, ha levesszük a ventit, hogy ne világítson rajta semmi, mert akkor némely autónál, pl nálam lezárnak a csappantyúk.


Nálam mindig nyitva van,tudod Nálam ilyen gond nincs.




Köszi a válaszokat.3-4 napja én is úgy állítom le,hogy kikapcsolom a klímát és simán hagyom 2-3 percig a ventit hagy pörögjön még lehúzott ablaknál és aztán állítom le az autót.így nyitva marad a csappantyú...akkor ezt jól gondoltam.Valamit javult a helyzet viszont nem az igazi.Holnap megnézem a venti felöl a motortérnél,hogy mi lehet..valami dzsuva biztos van valahol,a pollenszűrő kb két hónapos...milyen fertőtlenítővel érdemes kitörölni,takarítani?


Úgy csináld,ahogy a videóban van.Esetleg szedd ki a pollenszűrőházat,pucold meg.Ezután a nyitott csappantyúkon keresztül fújd be a habot a ventihez is jó alaposan.Ezután szereld össze a cuccot,majd kapcsold be a levegőkeringetést,hogy a hab átmenjen a hőcserélőn is,illetve lemossa a ventitEzután nem lehet már szaga.Nem tudom mennyire árt a venti csapágyának a hab,de szerintem ennyit ki kell bírjon,mivel önkenő csapágy(szinter).A motorteret is érdemes tisztán tartani.Az is befolyásolja szerintem.Nézd meg,nem e döglött meg benne mondjuk valami nyest,ilyesmi azért.Motorteret igy tudod pucolni biztonságosan:

https://www.youtube.com/watch?v=PRSoRkM8GcM
"Nyest" ez jó



Ezek a kis jószágok bemennek oda is sajnos.Előszeretettel rágják meg pl a váltó hangszigetelését is az autó alján...
Elhiszem,nem rosszból írtam de miylen kis csenevészek ezek a nyestek nem? Lekopogom 1.5 éve lakom tanyán de egyet se láttam még,na majd megkérdezem a szomszédom hogy vannak-e errefelé,jobb tudni



Nem vettem rossz néven,januárban költöztünk kertes házba a párommal és március körül észrevettem a motortérben valamilyen rágcsáló ürüléket.Be is szartam nehogy nagy gubanc legyen,tettem ragasztot a motortér alá,de szépen kimászott belőle a kis dög és végigtapicskolta az egész motorteret a kis gci lábával...na 100 szónak is egy a vége ,csináltam élvefogó csapdát amit a kocsi mellé tettem és még aznap este egy órával rá befogta az első kifejlett patkányt.A garázsban!Azóta egy hete már a hatodikat fogtam vele...Szóval holnap megbontotm a ventinál viszont ha dög van benne olyat már mindenki érzett szerintem,mennyire jellegzetesen büdös

Mondjuk nálunk sok a macska,lehet félnek tőlük és érzik a szaganyagukat? Élvefogó csapdába a macska nem lép bele? Megmondom őszintén nálam van az autó 13 hónapja de ami fura hogy semmi klímabűz pedig eddig csak pollenszűrőt tisztogattam egyszer azt is házilag,mikor ér vajon utol a klímabűz ??? (Gyanúsan nincs semmi rossz szag..)

Macskát is fogtam vele de leszűkítettem a bejáratokat rajta nálunk két éve van az e46 és tavaly csak a biztonság kedvéért fertőtleníttettem ki az ózonos lekvárral.Nem volt szag,A klímának,mint írtam korábban is most sincs szaga.

Attól,hogy nem látod,nem biztos ,hogy nincs kártevő...próba képpen felállítanék egy csapdát nekik...Volt olyan,hogy hetekig nem fogtam semmit.





Krapulax6 Elküldve: 2017-08-06 14:44 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Krapulax6 írta: Jó reggelt.
Egy hete ha beindítom a ventit akkor ázott rongy szag érződik.Viszont ha bekapcsolom a klímát akkor minden rendben,eltűnik a szag.Egy éve volt ózonos fertőtlenítésen.Tipp,ötlet?
Olvastam ,hogy a hőcserélőt kellene kitakarítani?Nagy meló?Mivel és hogyan?A fűtő ventit nyekergés miatt már szedtem ki szóval nekimegyek ha nem kell szétszedni az egész pereputtyot hozzá...


Szia.
Szedd ki a pollenszűrőt, akár cserélheted is, asszem 6 torx csavar fogja a szűrőházat, szedd le, alatta van egy csavaróspatentos lemez, a tűzfalon. szedd le, amögött van oldalirányba a ventillátor, azt mosd ki vlami fertőtlenítős vízzel. klímatisztító szprével, vagy ilyesmi. illetve a szűrőházat is érdemes, enyém pl penészes volt, pedig rendszeresen tisztítom.
Érdemes leszedni a díszlécet belül, amögött vannak a venti rácsok csavarjai, azokat is leszedhetet kitakarítani, de alapvetően a tűzfalnál lesz a gond, ha klímával nincs szag.


Milyen torx csavar?A pollenszűrő házán nincs torx csavar...

https://www.youtube.com/watch?v=qHi__vfgGXo

A venti rácsokat(belül) meg teljesen felesleges kiszedni,az nem okoz szagot.Ha poros,akkor megpucolni kis ecsettel pl és ennyi.

A ventinél pedig habbal így érdemes:

https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY



A linkelt videón szépen látszanak a torx csavarok.... ott virítanak a tűzfalnál.


Ja jó,akkor arra gondoltál.Akkor félreértettem.Közben szerkesztettem is,mire válaszoltál.Olvass vissza majd.Szétszedni nem érdemes újra az egészet,próbáld meg spray-vel,ahogy a videóban van.De lehet elég a pollenszűrő csere.Esetleg valami beledöglött a motortérbe...Pl nyest.Amit Yellow írt,az sem hülyeség.Megállás előtt mindig nyomd ki a klímát(kb 5 percel megállás előtt),hogy a venti le tudja szárítani a klíma hőcserélőt.





Alapvetően én se szedem szét amit nem feltétlen kell, de a befújt levegő minősége egyáltalán nem vicc. Komoly betegségeket lehet kapni tőle, amit leírtam maximum félóra annak is, aki először csinálja, simán tisztára lehet pucolni. Akinek ennyit nem ér a saját egészsége megérdemli, hogy szagolja...


Ez igaz.De aki még ennyit sem akar szerelni,annak is bőven elég oda befújni a habot,ahogy a videóban van.




Azt megfigyeltem,hogy klímázás után ha kikapcsolom és csak járatom a ventit akkor a szellőzőrostélyokra kiül a pára,kézzel lehet törölni.Gondolom a járat is bepárásodik ekkor aztán az szaglik.Ki hány fokra állítja?Nekem minimumon van...

Ja a pollenszűrőt tegnap megszagoltam,semmi nem érződik rajta,csont száraz.




Kiül a pára ott?Én soha nem vettem ilyet észre.
Lehet nem jó a szárító szűrő már.Nem szabad párásnak lennie a rostélyoknál...
Erre gondolok:

https://www.schmiedmann.hu/hu/...4538377330

Az én autómnál az egyes számú dolog:

https://www.realoem.com/bmw/en...Id=64_0778





20d-m van--ennek a szűrőnek mi a feladata 60ezerért?
jah,látom van tizedéért is Hella...





A nedvességet szűri ki a hűtőközegből.Magyarán a rendszerben keletkező nedvességet megszűri.Aztán lehet ennek köze nincs ehhez a páralecsapódáshoz,mert a hűtőközeget szűri.De ha ez nem látja el a feladatát,akkor elvileg okozhat ilyet gondolom.Én soha nem vettem észre páralecsapódást csak azért írtam.Csak egy tipp.


Akkor ez gond lehet,kicserélem annyit simán megér.

Másnak sem párás?




Krapulax6 Elküldve: 2017-08-06 14:41 klíma tisztítás

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Megállás előtt mindig nyomd ki a klímát(kb 5 percel megállás előtt),hogy a venti le tudja szárítani a klíma hőcserélőt.


ez sem olyan jó, mert akkor is párásat fog benyomni, én ezt tapasztalom, és meg lehet dögleni az autóban max ha emgállsz, és nyitott ajtónál.
én most azt tesztelgetem, hogy úgy állítom le az autót, hogy klímával és megy venti. ilyenkor nyitva hagyja a csappantyúkat. tehát a motortér felé tud szellőzni. illetve a lefolyón és a motortér útvonalon huzatolni is tud.
az a legrosszabb, ha levesszük a ventit, hogy ne világítson rajta semmi, mert akkor némely autónál, pl nálam lezárnak a csappantyúk.


Nálam mindig nyitva van,tudod Nálam ilyen gond nincs.




Köszi a válaszokat.3-4 napja én is úgy állítom le,hogy kikapcsolom a klímát és simán hagyom 2-3 percig a ventit hagy pörögjön még lehúzott ablaknál és aztán állítom le az autót.így nyitva marad a csappantyú...akkor ezt jól gondoltam.Valamit javult a helyzet viszont nem az igazi.Holnap megnézem a venti felöl a motortérnél,hogy mi lehet..valami dzsuva biztos van valahol,a pollenszűrő kb két hónapos...milyen fertőtlenítővel érdemes kitörölni,takarítani?


Úgy csináld,ahogy a videóban van.Esetleg szedd ki a pollenszűrőházat,pucold meg.Ezután a nyitott csappantyúkon keresztül fújd be a habot a ventihez is jó alaposan.Ezután szereld össze a cuccot,majd kapcsold be a levegőkeringetést,hogy a hab átmenjen a hőcserélőn is,illetve lemossa a ventitEzután nem lehet már szaga.Nem tudom mennyire árt a venti csapágyának a hab,de szerintem ennyit ki kell bírjon,mivel önkenő csapágy(szinter).A motorteret is érdemes tisztán tartani.Az is befolyásolja szerintem.Nézd meg,nem e döglött meg benne mondjuk valami nyest,ilyesmi azért.Motorteret igy tudod pucolni biztonságosan:

https://www.youtube.com/watch?v=PRSoRkM8GcM
"Nyest" ez jó



Ezek a kis jószágok bemennek oda is sajnos.Előszeretettel rágják meg pl a váltó hangszigetelését is az autó alján...
Elhiszem,nem rosszból írtam de miylen kis csenevészek ezek a nyestek nem? Lekopogom 1.5 éve lakom tanyán de egyet se láttam még,na majd megkérdezem a szomszédom hogy vannak-e errefelé,jobb tudni



Nem vettem rossz néven,januárban költöztünk kertes házba a párommal és március körül észrevettem a motortérben valamilyen rágcsáló ürüléket.Be is szartam nehogy nagy gubanc legyen,tettem ragasztot a motortér alá,de szépen kimászott belőle a kis dög és végigtapicskolta az egész motorteret a kis gci lábával...na 100 szónak is egy a vége ,csináltam élvefogó csapdát amit a kocsi mellé tettem és még aznap este egy órával rá befogta az első kifejlett patkányt.A garázsban!Azóta egy hete már a hatodikat fogtam vele...Szóval holnap megbontotm a ventinál viszont ha dög van benne olyat már mindenki érzett szerintem,mennyire jellegzetesen büdös

Krapulax6 Elküldve: 2017-08-06 14:19 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Krapulax6 írta: Jó reggelt.
Egy hete ha beindítom a ventit akkor ázott rongy szag érződik.Viszont ha bekapcsolom a klímát akkor minden rendben,eltűnik a szag.Egy éve volt ózonos fertőtlenítésen.Tipp,ötlet?
Olvastam ,hogy a hőcserélőt kellene kitakarítani?Nagy meló?Mivel és hogyan?A fűtő ventit nyekergés miatt már szedtem ki szóval nekimegyek ha nem kell szétszedni az egész pereputtyot hozzá...


Szia.
Szedd ki a pollenszűrőt, akár cserélheted is, asszem 6 torx csavar fogja a szűrőházat, szedd le, alatta van egy csavaróspatentos lemez, a tűzfalon. szedd le, amögött van oldalirányba a ventillátor, azt mosd ki vlami fertőtlenítős vízzel. klímatisztító szprével, vagy ilyesmi. illetve a szűrőházat is érdemes, enyém pl penészes volt, pedig rendszeresen tisztítom.
Érdemes leszedni a díszlécet belül, amögött vannak a venti rácsok csavarjai, azokat is leszedhetet kitakarítani, de alapvetően a tűzfalnál lesz a gond, ha klímával nincs szag.


Milyen torx csavar?A pollenszűrő házán nincs torx csavar...

https://www.youtube.com/watch?v=qHi__vfgGXo

A venti rácsokat(belül) meg teljesen felesleges kiszedni,az nem okoz szagot.Ha poros,akkor megpucolni kis ecsettel pl és ennyi.

A ventinél pedig habbal így érdemes:

https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY



A linkelt videón szépen látszanak a torx csavarok.... ott virítanak a tűzfalnál.


Ja jó,akkor arra gondoltál.Akkor félreértettem.Közben szerkesztettem is,mire válaszoltál.Olvass vissza majd.Szétszedni nem érdemes újra az egészet,próbáld meg spray-vel,ahogy a videóban van.De lehet elég a pollenszűrő csere.Esetleg valami beledöglött a motortérbe...Pl nyest.Amit Yellow írt,az sem hülyeség.Megállás előtt mindig nyomd ki a klímát(kb 5 percel megállás előtt),hogy a venti le tudja szárítani a klíma hőcserélőt.





Alapvetően én se szedem szét amit nem feltétlen kell, de a befújt levegő minősége egyáltalán nem vicc. Komoly betegségeket lehet kapni tőle, amit leírtam maximum félóra annak is, aki először csinálja, simán tisztára lehet pucolni. Akinek ennyit nem ér a saját egészsége megérdemli, hogy szagolja...


Ez igaz.De aki még ennyit sem akar szerelni,annak is bőven elég oda befújni a habot,ahogy a videóban van.




Azt megfigyeltem,hogy klímázás után ha kikapcsolom és csak járatom a ventit akkor a szellőzőrostélyokra kiül a pára,kézzel lehet törölni.Gondolom a járat is bepárásodik ekkor aztán az szaglik.Ki hány fokra állítja?Nekem minimumon van...

Ja a pollenszűrőt tegnap megszagoltam,semmi nem érződik rajta,csont száraz.




Kiül a pára ott?Én soha nem vettem ilyet észre.
Lehet nem jó a szárító szűrő már.Nem szabad párásnak lennie a rostélyoknál...
Erre gondolok:

https://www.schmiedmann.hu/hu/...4538377330

Az én autómnál az egyes számú dolog:

https://www.realoem.com/bmw/en...Id=64_0778





20d-m van--ennek a szűrőnek mi a feladata 60ezerért?
jah,látom van tizedéért is Hella...



Krapulax6 Elküldve: 2017-08-06 13:57 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Bitu79 írta:
bricktopm írta:
Krapulax6 írta: Jó reggelt.
Egy hete ha beindítom a ventit akkor ázott rongy szag érződik.Viszont ha bekapcsolom a klímát akkor minden rendben,eltűnik a szag.Egy éve volt ózonos fertőtlenítésen.Tipp,ötlet?
Olvastam ,hogy a hőcserélőt kellene kitakarítani?Nagy meló?Mivel és hogyan?A fűtő ventit nyekergés miatt már szedtem ki szóval nekimegyek ha nem kell szétszedni az egész pereputtyot hozzá...


Szia.
Szedd ki a pollenszűrőt, akár cserélheted is, asszem 6 torx csavar fogja a szűrőházat, szedd le, alatta van egy csavaróspatentos lemez, a tűzfalon. szedd le, amögött van oldalirányba a ventillátor, azt mosd ki vlami fertőtlenítős vízzel. klímatisztító szprével, vagy ilyesmi. illetve a szűrőházat is érdemes, enyém pl penészes volt, pedig rendszeresen tisztítom.
Érdemes leszedni a díszlécet belül, amögött vannak a venti rácsok csavarjai, azokat is leszedhetet kitakarítani, de alapvetően a tűzfalnál lesz a gond, ha klímával nincs szag.


Milyen torx csavar?A pollenszűrő házán nincs torx csavar...

https://www.youtube.com/watch?v=qHi__vfgGXo

A venti rácsokat(belül) meg teljesen felesleges kiszedni,az nem okoz szagot.Ha poros,akkor megpucolni kis ecsettel pl és ennyi.

A ventinél pedig habbal így érdemes:

https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY



A linkelt videón szépen látszanak a torx csavarok.... ott virítanak a tűzfalnál.


Ja jó,akkor arra gondoltál.Akkor félreértettem.Közben szerkesztettem is,mire válaszoltál.Olvass vissza majd.Szétszedni nem érdemes újra az egészet,próbáld meg spray-vel,ahogy a videóban van.De lehet elég a pollenszűrő csere.Esetleg valami beledöglött a motortérbe...Pl nyest.Amit Yellow írt,az sem hülyeség.Megállás előtt mindig nyomd ki a klímát(kb 5 percel megállás előtt),hogy a venti le tudja szárítani a klíma hőcserélőt.





Alapvetően én se szedem szét amit nem feltétlen kell, de a befújt levegő minősége egyáltalán nem vicc. Komoly betegségeket lehet kapni tőle, amit leírtam maximum félóra annak is, aki először csinálja, simán tisztára lehet pucolni. Akinek ennyit nem ér a saját egészsége megérdemli, hogy szagolja...


Ez igaz.De aki még ennyit sem akar szerelni,annak is bőven elég oda befújni a habot,ahogy a videóban van.




Azt megfigyeltem,hogy klímázás után ha kikapcsolom és csak járatom a ventit akkor a szellőzőrostélyokra kiül a pára,kézzel lehet törölni.Gondolom a járat is bepárásodik ekkor aztán az szaglik.Ki hány fokra állítja?Nekem minimumon van...

Ja a pollenszűrőt tegnap megszagoltam,semmi nem érződik rajta,csont száraz.


Krapulax6 Elküldve: 2017-08-06 13:53 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Megállás előtt mindig nyomd ki a klímát(kb 5 percel megállás előtt),hogy a venti le tudja szárítani a klíma hőcserélőt.


ez sem olyan jó, mert akkor is párásat fog benyomni, én ezt tapasztalom, és meg lehet dögleni az autóban max ha emgállsz, és nyitott ajtónál.
én most azt tesztelgetem, hogy úgy állítom le az autót, hogy klímával és megy venti. ilyenkor nyitva hagyja a csappantyúkat. tehát a motortér felé tud szellőzni. illetve a lefolyón és a motortér útvonalon huzatolni is tud.
az a legrosszabb, ha levesszük a ventit, hogy ne világítson rajta semmi, mert akkor némely autónál, pl nálam lezárnak a csappantyúk.


Nálam mindig nyitva van,tudod Nálam ilyen gond nincs.




Köszi a válaszokat.3-4 napja én is úgy állítom le,hogy kikapcsolom a klímát és simán hagyom 2-3 percig a ventit hagy pörögjön még lehúzott ablaknál és aztán állítom le az autót.így nyitva marad a csappantyú...akkor ezt jól gondoltam.Valamit javult a helyzet viszont nem az igazi.Holnap megnézem a venti felöl a motortérnél,hogy mi lehet..valami dzsuva biztos van valahol,a pollenszűrő kb két hónapos...milyen fertőtlenítővel érdemes kitörölni,takarítani?

Krapulax6 Elküldve: 2017-08-06 06:56 klíma tisztítás

Jó reggelt.
Egy hete ha beindítom a ventit akkor ázott rongy szag érződik.Viszont ha bekapcsolom a klímát akkor minden rendben,eltűnik a szag.Egy éve volt ózonos fertőtlenítésen.Tipp,ötlet?
Olvastam ,hogy a hőcserélőt kellene kitakarítani?Nagy meló?Mivel és hogyan?A fűtő ventit nyekergés miatt már szedtem ki szóval nekimegyek ha nem kell szétszedni az egész pereputtyot hozzá...

Krapulax6 Elküldve: 2017-03-16 20:59 help:)

Sziasztok.
Fenyeztettem egy bal elso ajtot,ami nincs lerohadva stb...
A 51338194695 cikkszamu ajtokedert at lehet ragasztani ?Van valami trukk vagy ragaszto ami megfogja az uj ajton?Vagy mindenkeppen vegyek ujat?
Bar vettem ketfele ketoldalas ragasztot de nem nagyon bizom benne.
Addig nem belezem at a cuccokat bele amig a gumi nincs fent.

Krapulax6 Elküldve: 2016-12-26 17:09 Nem indul el

[quote="bikemano"]
Krapulax6 írta:
bikemano írta:
Krapulax6 írta:
bikemano írta:
atomanti86 írta:
bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt


Köszi a választ. Valójában lehet üzemanyag pumpa hiba is, nem tudom, hogy elindule, valójában nem nagyon értek hozzá erre a relés dologra gondoltam, amit lent irtak, hogy felcserélem a duda reléjével és talán beindul és annyi lesz, ha pumpa hiba azzal szervizbe kell mennem és a gond az, hogy viszonylag messze vagyok a szerviztől és ha nem indul meg bajos az elszálitás tehát reménykedek a relében,esetleg még más ötletetek a

Ugyanebben a cipoben jarok.A releje hol talalhato? A motorterben a tuzfal bal oldalan?
Kozben rakerestem es megtalaltam.A kesztyutarto mogott igaz?
Holnap ranezek..


A kesztyűtartó mögötti relékröl találtam egy rajzot. A kérdésem az lenne, hogy a felszámozott relék közül, melyik az üzemanyagpumpa reléje? Vagy ez autonkként változik?
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...DJfcA_.png][/URL]








Ez alapjan a 3-as szamu tunik annak
http://2009.bmwfans.info/parts...glove_box/

20d-re ugyanezt dobta ki




Akkor, ahogy látom konkrétan annyi a dolgom, hogy a 3 hejére beteszem a 6-ost és ha beindul akkor a relével volt probléma köszi az infot!



Visszaolvasva par oldalt azok szerint megcserelheto a 6-os relevel,igen...

Krapulax6 Elküldve: 2016-12-26 16:44 Nem indul el

[quote="bikemano"]
Krapulax6 írta:
bikemano írta:
atomanti86 írta:
bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt


Köszi a választ. Valójában lehet üzemanyag pumpa hiba is, nem tudom, hogy elindule, valójában nem nagyon értek hozzá erre a relés dologra gondoltam, amit lent irtak, hogy felcserélem a duda reléjével és talán beindul és annyi lesz, ha pumpa hiba azzal szervizbe kell mennem és a gond az, hogy viszonylag messze vagyok a szerviztől és ha nem indul meg bajos az elszálitás tehát reménykedek a relében,esetleg még más ötletetek a

Ugyanebben a cipoben jarok.A releje hol talalhato? A motorterben a tuzfal bal oldalan?
Kozben rakerestem es megtalaltam.A kesztyutarto mogott igaz?
Holnap ranezek..


A kesztyűtartó mögötti relékröl találtam egy rajzot. A kérdésem az lenne, hogy a felszámozott relék közül, melyik az üzemanyagpumpa reléje? Vagy ez autonkként változik?
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...DJfcA_.png][/URL]








Ez alapjan a 3-as szamu tunik annak
http://2009.bmwfans.info/parts...glove_box/

20d-re ugyanezt dobta ki


Krapulax6 Elküldve: 2016-12-26 13:38 Nem indul el

[quote="bikemano"]
atomanti86 írta:
bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt



Köszi a választ. Valójában lehet üzemanyag pumpa hiba is, nem tudom, hogy elindule, valójában nem nagyon értek hozzá erre a relés dologra gondoltam, amit lent irtak, hogy felcserélem a duda reléjével és talán beindul és annyi lesz, ha pumpa hiba azzal szervizbe kell mennem és a gond az, hogy viszonylag messze vagyok a szerviztől és ha nem indul meg bajos az elszálitás tehát reménykedek a relében,esetleg még más ötletetek a

Ugyanebben a cipoben jarok.A releje hol talalhato? A motorterben a tuzfal bal oldalan?
Kozben rakerestem es megtalaltam.A kesztyutarto mogott igaz?
Holnap ranezek..

Krapulax6 Elküldve: 2016-12-21 12:51 Karosszéria (javítás?)

Sziasztok.
Bal elso ajto csere elott allok lassan.Rozsda illetve egy ket ozike nyomai miatt.
Mekkora szopoallarc kicserelni es az egesz pereputtyot atszerelni?
Legzsak,kabelezes ,zar stb..?
Valamit kell vennem az uj ajtohoz amit a regirol nem lehet kiszerelni?

Krapulax6 Elküldve: 2016-12-09 19:04 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Jonerto írta:
YELLOW írta:
Jonerto írta: Sajnos még mindíg küzdök a műszerfal problémával,már a másodikat rakom bele denem müködik a megvilágítása.Valószinűleg nem kapja meg az áramot.Van esetleg külön biztije ennek,vagy mi lehet az oka.


biztiket átnézted?
9, 10, 34, 43 ezeket nézd meg azért.

OKé köszi megnézem.
Ezek ugye a kesztyűtartóban vannak?


hát onnan nyílik fentről.


Hello.
Nalam is volt ilyen.A vilagitaskapcsolorot szedtem ki a helyerol egyeb okok miatt.Visszaszereles utan nem vilagitott az oracsoport.Valami utolagos csatlakozok vannak bekotve a kapcsolo vezetekeire es az egyik kontaktos lett.Kicsit felpoliroztam a csatikat es azota is megy a vilagitas.


valószínű a tempomat miatt vannak ott utólagos csatik. arra tippelnék. vagy neked gyárilag tempomatos? bár lehet gyárilag is csatlakozós az egész.


Vin alapjan ha jol emlekszem irta,hogy van benne.

Krapulax6 Elküldve: 2016-12-09 17:12 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
Jonerto írta:
YELLOW írta:
Jonerto írta: Sajnos még mindíg küzdök a műszerfal problémával,már a másodikat rakom bele denem müködik a megvilágítása.Valószinűleg nem kapja meg az áramot.Van esetleg külön biztije ennek,vagy mi lehet az oka.


biztiket átnézted?
9, 10, 34, 43 ezeket nézd meg azért.

OKé köszi megnézem.
Ezek ugye a kesztyűtartóban vannak?


hát onnan nyílik fentről.


Hello.
Nalam is volt ilyen.A vilagitaskapcsolorot szedtem ki a helyerol egyeb okok miatt.Visszaszereles utan nem vilagitott az oracsoport.Valami utolagos csatlakozok vannak bekotve a kapcsolo vezetekeire es az egyik kontaktos lett.Kicsit felpoliroztam a csatikat es azota is megy a vilagitas.

Krapulax6 Elküldve: 2016-11-12 20:19 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: a +3°C alatt való sípolás/villogás nem alap funkció BC-től függetlenül?
a következő sorok nicht_aktiv-on voltak és aktiv-ra lett állítva, mégsem csinál semmit.

CC_AUSSENTEMPERATUR (Cold check outside temperature)
AUSSENTEMP_WARN_AKUSTIK (Outside Temperature Sound Warning)
QUITT_A_TEMP_WARNUNG_LSS (Temporary ice warning)

vagy ezek is kellenek hozzá?
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_2 (Outside temperature lock time 2)
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_3 (Outside temperature lock time 3)

vagy lehet valami nem kell hozzá, esetleg kell még valami?


Ha egyszer sikerul eljutnom hozzad akkor az enyemet atnezheted
+3 nal villog sipol meg minden


az enyém sípol, meg jelez. de nekem van gyári BC-m.
azt nem tudom ennek van-e köze hozzá?
vagy BC nélküli műszerfalnak is tudnia kell-e? az AKMB-ben benne vannak ezek.
ha meg köze van a BC-hez, akkor lehet azért nem megy, mert extra listához kell adni a BC-t.


Ehhez meg nem ertek