Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2016-06-25 17:47 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám jött elő, hogy mikor 1,2-s be váltok egy nagy dübbenős rántást érezni a kocsin. Ez az egyik...
A másik, hogy sokszor csinál olyat hogy megtorpan alacsony fordulaton mikor odalépek neki és ránt is egyet ill. olyan erőtlennek tűnik olyankor!
Hibakód nincs benne, ma néztem...
Valakinek valami ötlet vagy tapasztalat!?
Előre is köszönöm!


Sztem csak beképzeled.Ha annyira zavar a hang,akkor próbáld meg ezt:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...=11816#p18


Köszi!
De ez nem okozna megtorpanást, erőtlenséget vagy igen?!

Pitykoo Elküldve: 2016-06-25 14:38 Mi lehet a baj?

Hali!
Egy olyan problémám jött elő, hogy mikor 1,2-s be váltok egy nagy dübbenős rántást érezni a kocsin. Ez az egyik...
A másik, hogy sokszor csinál olyat hogy megtorpan alacsony fordulaton mikor odalépek neki és ránt is egyet ill. olyan erőtlennek tűnik olyankor!
Hibakód nincs benne, ma néztem...
Valakinek valami ötlet vagy tapasztalat!?
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-06-15 18:08 Mi lehet a baj?

cheeka írta: Hello,
Akadt egy kis gondom, napi használat közben megadta magát a kocsim (e46, 320d, 136LE, 2000évj.). Nem önindítóz. Levettem az akkut, semmi változás. A kulcs néhány hete változóan nyitva a távközponti zárat (csak néha működik a zárás, az is csak erős, hosszas nyomásra). Van egy tartalék kulcs, de azzal sem indítóz (talán régen az indította, de nem működött a távközponti, azért nem használtam).
Valami ötlet, vagy tipp?
Másik kulcs programozása segíthet? Esetleg a kulcs szétszedése?
Jó lenne legalább 1x beindulna, hogy ne kelljen trélerezni, helyben nincs elektromos szerelő.


De mikor indítózol akkor hallasz kattogó hangot a motortérből?!

Pitykoo Elküldve: 2016-06-13 15:21 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Én azt nem tudom megnézni?!
Ha rámérek az aksinál mennyit kell mérjek hogy jó legyen és mi az ami már gyanúra adhat okot??!


járó motornál olyan 14,4V körül kell mérni az akksi sarukon. érdemes a világítást felkapcsolni és úgyis mérni, akkor is körülbelül tartania kellene a 14,2V-ot.
de szerintem nem generátor lesz.


Hali.
Kapott egy uj aksit es meregettem egy kicsit.
Alapjaraton 13,8V, es tartja ha rakapcsolom a lampat.
Ez jonakszamit vagy erdemes megnezetni!?


hát elvileg 13,6V környékéig jó, mert attól a függ a fesz.szabályzó hogy dolgozik. általában azt mondják, hogy 14V +/- 0,4V a jó érték.


Akkor lehet majd megnezetem azert..
Koszi.

Pitykoo Elküldve: 2016-06-13 14:04 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Én azt nem tudom megnézni?!
Ha rámérek az aksinál mennyit kell mérjek hogy jó legyen és mi az ami már gyanúra adhat okot??!


járó motornál olyan 14,4V körül kell mérni az akksi sarukon. érdemes a világítást felkapcsolni és úgyis mérni, akkor is körülbelül tartania kellene a 14,2V-ot.
de szerintem nem generátor lesz.


Hali.
Kapott egy uj aksit es meregettem egy kicsit.
Alapjaraton 13,8V, es tartja ha rakapcsolom a lampat.
Ez jonakszamit vagy erdemes megnezetni!?

Pitykoo Elküldve: 2016-06-12 17:23 riasztó gond

duc írta: Szia,

nálam is ez volt a gond, amíg nem cserélsz kapcsolót húzd le a csatlakozóját, így is működni fog a riasztó, de értelemszerűen nem veszi észre a motorháztető nyitást. Vegyél egy kapcsolót majd, de addig is tudod így használni.

Másik hasonló gondot nálam a benzintartály ajtaja okozta, nem húzta vissza a rugó 100%-ig, és a központi zár kis csapja nem talált be a helyére. Ekkor is beriaszott, de egy kis rugó igazítás és kenés megtette a dolgát.

Pitykoo írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Ma megint többször is beriasztott a kocsi és ezeket a hibakódokat kaptam.
Nagyából lefordítgattam, de nem tudom melyik lehet a hiba okozója!
Ha valaki tud jó tippet a szívesen venném!
Előre is köszönöm!


Gm5 modulban lehet haldoklik a központi zár relé.
Esetleg az akkumulátorral van valami.Én először az akksi körül néznék szét.
Esetleg még a generátor feszültség szabályzó része haldoklik.


Na végre kiadta mi a baja.
Motorháztető kapcsolója...
Viszont ahogy méregettem mikor zárva van a motorháztető akkor van szakadásba a kapcsoló.
Amíg nem veszek bele egy ujjat addig elég ha csak lehúzom a csatlakozót??!


Ammm....
Azt hol tudom beállítani, hogy mikor beriaszt és ugye szol meg villog is és mikor abbahagyta a hangjelzést a villogást is abbahagyja??!
Mert ez ott villog nekem egész nap sajna




Köszi!
Lehúztam egyenlőre és már rendeltem is másikat...
Már csak a programozását kellene megoldanom, hogy ne merítse egész nap az aksit ha megint ilyen előfordulna...

Pitykoo Elküldve: 2016-06-12 12:55 riasztó gond

Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Ma megint többször is beriasztott a kocsi és ezeket a hibakódokat kaptam.
Nagyából lefordítgattam, de nem tudom melyik lehet a hiba okozója!
Ha valaki tud jó tippet a szívesen venném!
Előre is köszönöm!


Gm5 modulban lehet haldoklik a központi zár relé.
Esetleg az akkumulátorral van valami.Én először az akksi körül néznék szét.
Esetleg még a generátor feszültség szabályzó része haldoklik.


Na végre kiadta mi a baja.
Motorháztető kapcsolója...
Viszont ahogy méregettem mikor zárva van a motorháztető akkor van szakadásba a kapcsoló.
Amíg nem veszek bele egy ujjat addig elég ha csak lehúzom a csatlakozót??!


Ammm....
Azt hol tudom beállítani, hogy mikor beriaszt és ugye szol meg villog is és mikor abbahagyta a hangjelzést a villogást is abbahagyja??!
Mert ez ott villog nekem egész nap sajna

Pitykoo Elküldve: 2016-06-12 12:43 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Én azt nem tudom megnézni?!
Ha rámérek az aksinál mennyit kell mérjek hogy jó legyen és mi az ami már gyanúra adhat okot??!


járó motornál olyan 14,4V körül kell mérni az akksi sarukon. érdemes a világítást felkapcsolni és úgyis mérni, akkor is körülbelül tartania kellene a 14,2V-ot.
de szerintem nem generátor lesz.


Köszi!
Sztem se, de inkább megnézem...
Most vettem ki az aksit és hát az egyik oldala igen csak meg van púposodva..
Holnap vehetek sztem egy ujjat!

Pitykoo Elküldve: 2016-06-12 12:26 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
A következőben kérném a segítségeteket!
A kocsival eddig tankjelzés szerinti fél távnál 300km-t, mikor a lámpa világítani kezdett 600km-t tudtam menni.
Most a felénél 260km-r, lámpánál meg kb. 520-540km-r között van!
Az igaz, hogy felkerültek a 18"-as kerekek, de ez nem egyből jelentkezett hanem vagy 4-5 tankolás után.
Összefüggésben lehet ez vagy valami mással lesz a baj?!
Előre is köszönöm!


Az üzemanyag szint érzékelő szenzorok közül valamelyik haldoklik lehet.De lehet hogy ennek is a generátor feszültség szabályozó részéhez lesz köze.Nem hiszem,hogy ennyi minden egyszerre hal be egy autóban...Szóval nézesd meg a generátort(fesz. szabályzó részét) szerintem.


Én azt nem tudom megnézni?!
Ha rámérek az aksinál mennyit kell mérjek hogy jó legyen és mi az ami már gyanúra adhat okot??!

Pitykoo Elküldve: 2016-06-11 18:10 riasztó gond

Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Ma megint többször is beriasztott a kocsi és ezeket a hibakódokat kaptam.
Nagyából lefordítgattam, de nem tudom melyik lehet a hiba okozója!
Ha valaki tud jó tippet a szívesen venném!
Előre is köszönöm!


Gm5 modulban lehet haldoklik a központi zár relé.
Esetleg az akkumulátorral van valami.Én először az akksi körül néznék szét.
Esetleg még a generátor feszültség szabályzó része haldoklik.


Na végre kiadta mi a baja.
Motorháztető kapcsolója...
Viszont ahogy méregettem mikor zárva van a motorháztető akkor van szakadásba a kapcsoló.
Amíg nem veszek bele egy ujjat addig elég ha csak lehúzom a csatlakozót??!

Pitykoo Elküldve: 2016-06-10 18:56 riasztó gond

Hali!
Ma megint többször is beriasztott a kocsi és ezeket a hibakódokat kaptam.
Nagyából lefordítgattam, de nem tudom melyik lehet a hiba okozója!







Ha valaki tud jó tippet a szívesen venném!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-06-10 18:19 Mi lehet a baj?

Hali!
A következőben kérném a segítségeteket!
A kocsival eddig tankjelzés szerinti fél távnál 300km-t, mikor a lámpa világítani kezdett 600km-t tudtam menni.
Most a felénél 260km-r, lámpánál meg kb. 520-540km-r között van!
Az igaz, hogy felkerültek a 18"-as kerekek, de ez nem egyből jelentkezett hanem vagy 4-5 tankolás után.
Összefüggésben lehet ez vagy valami mással lesz a baj?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-06-08 20:50 Klíma gondok

L3oN1o7 írta: Sziasztok.

Leírnám mi a bajom a klímámmal és ötleteket várok, mert holnap neki szeretnék esni.
Na a jelenség nem bonyolult. Amikor bekapcsolom a klímát nem indul be a kompresszor, és a ventilátor sem. Rámértem a kompresszorhoz bemenő vezetékre hát áram nincs benne így a kompi sem kap. Ennyi Ja még annyi hogy ma feltöltettem a klímát. Ui. Diag nincs


Hali!
Pedig jó lenne a diaggal kezdeni...
Biztikel kellene kezdeni akkor sztem...
Aztán a vezérlőpanelt megnézni...

Pitykoo Elküldve: 2016-06-07 17:51 riasztó gond

Bero írta:
Pitykoo írta: Hali!
Hétvégén vagy 3-4 alkalommal megszólalt a riasztó a kocsiban és nem tudom miért!
Van rá valami lehetőség hogy kiolvassam mivel volt a gond?!
Előre is köszi!


Helló!

Igen,van rá lehetőség,gyári diagnosztikával ki lehet olvasni,mi a hiba,miért szólalt meg.


Gondolom Inpa-val akkor ki lehet, csak hol?!
Lehet kutakodok majd benne egy kicsit.

Pitykoo Elküldve: 2016-06-06 18:41 riasztó gond

Hali!
Hétvégén vagy 3-4 alkalommal megszólalt a riasztó a kocsiban és nem tudom miért!
Van rá valami lehetőség hogy kiolvassam mivel volt a gond?!
Előre is köszi!