Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2016-04-01 17:58 Gumiabroncs

adi84 írta:
hil írta:
szicsu írta:
adi84 írta:
YELLOW írta:
adi84 írta: Üdv!
Tudna valaki ajánlani Pesten egy olyan gumist, aki normálisan ki tudja súlyozni a kerekeket? Már háromnál voltam gumicsere után, de 100 felett még mindig rázza picit a kormányt.
Köszi


háromból egy sem? biztos a kerekeddel van a baj? nem lehet valamelyik szilent, esetleg féktárcsa?


Kormányösszekötőket cseréltem, poliuretán első-hátsó szilentek és a tárcsákat felszabályoztattam. Csak a kerekekre tudok gondolni...



Nekem a fékmunkahenger szorulása okozott hasonló problémát.
..


Megerősítem!




Ok, ránézek a munkahengerre. Köszi


Fékre egy felújítókészlet és jó lesz. Nekem is az volt!

Pitykoo Elküldve: 2016-04-01 17:56 Fékjavítás

SP_323i írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
SP_323i írta: No a két első konzol egymás mellett:

A fekete a 286-os tárcsához tartozó, a koszos meg a 300-ashoz.
A futóműhöz való felfogatás lyuktávolsága 120 mm-es mindkettőnél. A nyeregcsúszka távolság 95mm.
Az utolsó képen jól látszik a négy lyuk távolságának az eltérése. E miatt jó ugyan az a féknyereg a kisebb (286) meg a nagyobb (300) tárcsához is.

A hátsó féknél ugyan ez a helyzet csak arról nem tudok képet készíteni

Remélem kielégítő volt


Köszi.
És akkor a koszos féknyereg az az M3, Alpina b3-rol van, vagy azt melyik kocsiról beszerezhető hogy stimmeljen a felfogatás?!



nem. a méretből ítélve a fekete a fl előtti 20d-jé, ami ugyanaz, mint a 16-i-ken vagy régi 18-i-ken illetve E36-okon. a másik pedig az fl 20d-jé.
a felfogatás ugyanaz, az a lényeg, hogy tudd mekkora tűárcsát akarsz feltenni, mert akkor ebből a tartóból olyan kell, ami ahhoz való. pl ha fl 20d tárcsát akarsz, akkor fl 20d-hez való konzol kell.


Az fl 20d nagyobb mint az fl 20i?
Akkor csak a tartót kell beszerezni a többi jó hozzá?!


Dehogy is! Az FL 20d és 20i féke ugyan az a méret!
Most itt a kisméretű 286-os és a 300-as tárcsával szerelt fékek közti különbségről volt szó.


Aham.. értem!
És akkor nálam mi a megoldás?!
Felfogatás stimmeljen de nagyobb féktárcsa és féknyereg mennyen fel?!

Pitykoo Elküldve: 2016-03-31 19:06 Fékjavítás

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
SP_323i írta: No a két első konzol egymás mellett:

A fekete a 286-os tárcsához tartozó, a koszos meg a 300-ashoz.
A futóműhöz való felfogatás lyuktávolsága 120 mm-es mindkettőnél. A nyeregcsúszka távolság 95mm.
Az utolsó képen jól látszik a négy lyuk távolságának az eltérése. E miatt jó ugyan az a féknyereg a kisebb (286) meg a nagyobb (300) tárcsához is.

A hátsó féknél ugyan ez a helyzet csak arról nem tudok képet készíteni

Remélem kielégítő volt


Köszi.
És akkor a koszos féknyereg az az M3, Alpina b3-rol van, vagy azt melyik kocsiról beszerezhető hogy stimmeljen a felfogatás?!



nem. a méretből ítélve a fekete a fl előtti 20d-jé, ami ugyanaz, mint a 16-i-ken vagy régi 18-i-ken illetve E36-okon. a másik pedig az fl 20d-jé.
a felfogatás ugyanaz, az a lényeg, hogy tudd mekkora tűárcsát akarsz feltenni, mert akkor ebből a tartóból olyan kell, ami ahhoz való. pl ha fl 20d tárcsát akarsz, akkor fl 20d-hez való konzol kell.


Az fl 20d nagyobb mint az fl 20i?
Akkor csak a tartót kell beszerezni a többi jó hozzá?!

Pitykoo Elküldve: 2016-03-31 17:13 Fékjavítás

SP_323i írta: No a két első konzol egymás mellett:

A fekete a 286-os tárcsához tartozó, a koszos meg a 300-ashoz.
A futóműhöz való felfogatás lyuktávolsága 120 mm-es mindkettőnél. A nyeregcsúszka távolság 95mm.
Az utolsó képen jól látszik a négy lyuk távolságának az eltérése. E miatt jó ugyan az a féknyereg a kisebb (286) meg a nagyobb (300) tárcsához is.

A hátsó féknél ugyan ez a helyzet csak arról nem tudok képet készíteni

Remélem kielégítő volt


Köszi.
És akkor a koszos féknyereg az az M3, Alpina b3-rol van, vagy azt melyik kocsiról beszerezhető hogy stimmeljen a felfogatás?!

Pitykoo Elküldve: 2016-03-30 20:09 Fékjavítás

Hali!
Érdeklődés képen ha nagyobb féktárcsákat és féknyergeket szeretnék felrakni előre-hátra akkor:
1, miről lehetne átszerelni?
2, mekkora kerékátmérő lehet hozzá a legkisebb?
3, melyik méretekhez nem kell csonkállványt cserélni?
A válasz gondolom nem rövid vagy egyszerű de hátha össze lehet foglalni!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-03-29 17:33 Alufelni méretek

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy nekem 8x18 Et 34-s felnim van.
Előre 225/40 menne de hátra nagyobbat szeretnék!
Melyik méret megy még alá?! A 245 jó lehet?!
Előre is köszönöm!


éppen jó 245/35. persze nem a nagy márkákból, mert azok szélesebbek. legalábbis az a tapasztalat.


akkor 40-be 235 lesz a jó?


az nem váltóméret!!!

szerk.: javítom magam, de jó úgy is, szóval mehet a 235/40


Köszi!

Pitykoo Elküldve: 2016-03-24 20:28 Alufelni méretek

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy nekem 8x18 Et 34-s felnim van.
Előre 225/40 menne de hátra nagyobbat szeretnék!
Melyik méret megy még alá?! A 245 jó lehet?!
Előre is köszönöm!


éppen jó 245/35. persze nem a nagy márkákból, mert azok szélesebbek. legalábbis az a tapasztalat.


akkor 40-be 235 lesz a jó?

Pitykoo Elküldve: 2016-03-24 19:00 Alufelni méretek

Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy nekem 8x18 Et 34-s felnim van.
Előre 225/40 menne de hátra nagyobbat szeretnék!
Melyik méret megy még alá?! A 245 jó lehet?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-03-17 16:29 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
GNoRbY88 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogyha a vezérlőpanelen beállítom, hogy legyen automata és mondjuk beállítom 16 fokra, nem lehet úgy felprogramozni a vezérlőt, hogy a klímát is automatikusan kapcsolja be?!
Vagy ez még ilyet nem tud?!
Előre is köszönöm!


Ncsexperttel ihka modulban láttam olyat, hogy mikor ráadod a gyújtást, akkor bekapcsolja-e a vezérlőt, meg van külön, hogy klímát is inditsa-e automatikusan vagy ne


jah...
bár nem értem mi értelme annak, hogy a klímát indítsa rögtön... rövidtávokon, és nem üzem meleg motornál, csak feleslegesen terheli a motort, bár jobban melegszik az tény. én nem szeretném így
bár van akinek az index 1 kattintásra 3 villanás is bejön, nekem nem kéne ez a funkció. így addig atrtom rajta az ujjam, ameddig kell.


Nekem csak az kéne, hogy ha leveszem a hőfokot akkor bekapcsolja a klímát ha felveszem kikapcsolja..
De ha nem tudja akkor se omlik össze a világ csak érdekelne


jah... ilyet szerintem nem tud...
mármint úgy tud, hogy ha ugye ha túl melegre állítod, és bent hidegebb van, akkor lekapcsol, legalábbis nem tol be hideget.
vagy azt lehet, hogy indításnál nincs klíma és te kapcsolod, vagy azt, hogy van klíma, (de akkor az van amit írtam, hogy nem sok értelme van) aztán ha emeled a hőfokot, akkor egyszercsak nem fog hideget nyomni. de attól függetlenül a klíma gomb visszajelzője világítani fog. sőt szerintem attól összekuplungolva marad a klímakompresszor a főtengely szíjjal.


A gyújtásra működjön annak tényleg nincs értelme.
Hát akkor ez így működik és kész, legalább már tudom
Köszi!

Pitykoo Elküldve: 2016-03-17 16:19 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
GNoRbY88 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogyha a vezérlőpanelen beállítom, hogy legyen automata és mondjuk beállítom 16 fokra, nem lehet úgy felprogramozni a vezérlőt, hogy a klímát is automatikusan kapcsolja be?!
Vagy ez még ilyet nem tud?!
Előre is köszönöm!


Ncsexperttel ihka modulban láttam olyat, hogy mikor ráadod a gyújtást, akkor bekapcsolja-e a vezérlőt, meg van külön, hogy klímát is inditsa-e automatikusan vagy ne


jah...
bár nem értem mi értelme annak, hogy a klímát indítsa rögtön... rövidtávokon, és nem üzem meleg motornál, csak feleslegesen terheli a motort, bár jobban melegszik az tény. én nem szeretném így
bár van akinek az index 1 kattintásra 3 villanás is bejön, nekem nem kéne ez a funkció. így addig atrtom rajta az ujjam, ameddig kell.


Nekem csak az kéne, hogy ha leveszem a hőfokot akkor bekapcsolja a klímát ha felveszem kikapcsolja..
De ha nem tudja akkor se omlik össze a világ csak érdekelne

Pitykoo Elküldve: 2016-03-17 15:17 Fûtés - Klíma

Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogyha a vezérlőpanelen beállítom, hogy legyen automata és mondjuk beállítom 16 fokra, nem lehet úgy felprogramozni a vezérlőt, hogy a klímát is automatikusan kapcsolja be?!
Vagy ez még ilyet nem tud?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-03-17 15:07 Fékjavítás

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
GNoRbY88 írta:
YELLOW írta: nékem olyan kérdésem lenne az itt lévő nagyérdeműhöz, akár BMW-nél akár más autónál, eszközöltek-e olyat, hogy FÉKNYEREG FESTÉS?
kérdéseim:
- volt aki helyben leszerelés nélkül fújta?
- vagy aki ecsettel csinálta?
- ki milyen festéket használt? (hemőrrájt, vagy valami hőálló speckó festék?)
- alapozás, vagy valami kezelő anyag hazsnálata festés előtt?
- ecsetes megoldás mennyire lett szép? (egyéb képeken és videókon láttam ami nem sikerült rosszul)
nyilván tudom, hogy drótkefe, zsírtalanítás, tisztítás festés előtt. valószínű a betéteket kiszedném belőle, de lekötni nem akarom a féknyerget, a fékcsőről. a gondom a fújásal az, hogy sokat kell maszkolni, és tutti menne a kasztnira, ha hordaná a szél, hiába alkalmaznék "dobozban" fújás megoldást.
szóval aki csinált már ilyet, megírhatná. van aki csak ahol látszik vagy éri, ott festi le, de az olyan fél munka.
köszi!


Én ecsettel festettem le kb 2 éve. Ha fent hagyod a helyén akkor nehéz lesz rendesen letisztitani is, meg utána festeni is. Meglehet csinálni, csak sokkal könyebb ha leveszed. Drótkefével meg smirglivel letisztitottam + zsirtalanitó, lemaszkoltam dugattyút meg gumiharangját és ment rá a festék. Festék nem tudom milyen fajta volt, mert maradt otthon régebbről. 1-2 helyen megfolyt a festés, meg nem lett az a legszebb, de nekem megfelel. Csak azért csináltam, mert kapott új tárcsát, meg betéteket. Most is bírja még. Van is pár képem róla. Ez mikor elkészült.


köszi! az az energiaitalos doboztető felniközép nagyon ötletes
igen itt annyi a baj, hogy maga a nyereg, nem egy szépen eldolgozott darab. az öntésnél nem figyeltek oda annyira, ezért túl rücsis a felülete.


Hali! A csövet én se szedtem le csak leszedtem a féknyerget a helyéről! Kimaszkoltam mindent, a kerékdobot is és fújós festékkel fújtam le.
1 napom ráment hogy aránylag normálisan nézzen ki...


ha van kép, jöhet az is, illetve ha emlékszel milyen festéket használtál.


Kép volt amíg a vinyó tönkremenetelével el nem tűnt
Valami rally festék volt ha jól emlékszem ami jobban bírja...
Egy jó pár réteget rányomtam, hogy tartós legyen...
Ez jó 1 éve volt és még semmi baja...

Pitykoo Elküldve: 2016-03-17 14:57 Fékjavítás

YELLOW írta:
GNoRbY88 írta:
YELLOW írta: nékem olyan kérdésem lenne az itt lévő nagyérdeműhöz, akár BMW-nél akár más autónál, eszközöltek-e olyat, hogy FÉKNYEREG FESTÉS?
kérdéseim:
- volt aki helyben leszerelés nélkül fújta?
- vagy aki ecsettel csinálta?
- ki milyen festéket használt? (hemőrrájt, vagy valami hőálló speckó festék?)
- alapozás, vagy valami kezelő anyag hazsnálata festés előtt?
- ecsetes megoldás mennyire lett szép? (egyéb képeken és videókon láttam ami nem sikerült rosszul)
nyilván tudom, hogy drótkefe, zsírtalanítás, tisztítás festés előtt. valószínű a betéteket kiszedném belőle, de lekötni nem akarom a féknyerget, a fékcsőről. a gondom a fújásal az, hogy sokat kell maszkolni, és tutti menne a kasztnira, ha hordaná a szél, hiába alkalmaznék "dobozban" fújás megoldást.
szóval aki csinált már ilyet, megírhatná. van aki csak ahol látszik vagy éri, ott festi le, de az olyan fél munka.
köszi!


Én ecsettel festettem le kb 2 éve. Ha fent hagyod a helyén akkor nehéz lesz rendesen letisztitani is, meg utána festeni is. Meglehet csinálni, csak sokkal könyebb ha leveszed. Drótkefével meg smirglivel letisztitottam + zsirtalanitó, lemaszkoltam dugattyút meg gumiharangját és ment rá a festék. Festék nem tudom milyen fajta volt, mert maradt otthon régebbről. 1-2 helyen megfolyt a festés, meg nem lett az a legszebb, de nekem megfelel. Csak azért csináltam, mert kapott új tárcsát, meg betéteket. Most is bírja még. Van is pár képem róla. Ez mikor elkészült.


köszi! az az energiaitalos doboztető felniközép nagyon ötletes
igen itt annyi a baj, hogy maga a nyereg, nem egy szépen eldolgozott darab. az öntésnél nem figyeltek oda annyira, ezért túl rücsis a felülete.


Hali! A csövet én se szedtem le csak leszedtem a féknyerget a helyéről! Kimaszkoltam mindent, a kerékdobot is és fújós festékkel fújtam le.
1 napom ráment hogy aránylag normálisan nézzen ki...

Pitykoo Elküldve: 2016-03-17 14:51 Futómû és hibái

Pistamann írta:
Pitykoo írta:
Pistamann írta:
Pistamann írta:
Pitykoo írta:
Pistamann írta:
Pitykoo írta:
Pistamann írta: Kellene egy jó futóműves Budapesten vagy környékén.

Sajnos az első futóműben vmi úgy kopog mint a stabpálca, de csere után sem lett jobb..Az összes lengőkar szinte új. A szerelők arra hivatkoznak, hogy ha felemelik akkor súly nélkül nehéz meghatározni...Sokan meg azt mondják szimplán csak hangosítsam fel a zenét. Nekem olyan kell aki megoldja a problémát. F11-es.


A teleszkóp ill. a toronycsapágy is tud zörögni rendesen....


Bevizsgálva...az is...


Hmm.... ez ismerős!
Nekem hátul zörgött, bevizsgáltattam, azt mondták tökéletes!
Csak zörgött továbbra is...
Kiszedtem a teleszkópokat ill. a toronycsapágyat.
A teleszkóp szárat ha kihúztam magától visszaesett ill. a toronycsapágyak ki voltak szakadva, el volt érve a gumi.
Kicseréltem őket és azóta semmi hang!!
Ezzel csak arra célzok, hogy ez a bevizsgálás sajna elég lutri, legalább is az én tapasztalataimmal....

Lengéscsillapító felújítva

Egyébként neked milyen hangot adott ki? Nekem felemelték, mozgatták és semmi....lehet hogy tényleg csak terhelés alatt hallatszik a toronyszilent?


Nekem kopogott, zörgött. Pont úgy mint amikor elöl rossz a stabpálca...
Van rá esély hisz azért az autó súlya elég sokat számít...


Még arra is esküsznek, hogy a szilent sosem szarik be...mondjuk a lengéscsillapító is határeset volt....ha tekerted a kormányt, akkor volt még vmi más hang is? Azt mondják, akkor van. Mondjuk hátsó csapágynál nem.


Tekerésnél nem adott hangot csak ha rossz úton vagy gödrös úton mentem vele...

Pitykoo Elküldve: 2016-03-16 19:28 Futómû és hibái

Pistamann írta:
Pistamann írta:
Pitykoo írta:
Pistamann írta:
Pitykoo írta:
Pistamann írta: Kellene egy jó futóműves Budapesten vagy környékén.

Sajnos az első futóműben vmi úgy kopog mint a stabpálca, de csere után sem lett jobb..Az összes lengőkar szinte új. A szerelők arra hivatkoznak, hogy ha felemelik akkor súly nélkül nehéz meghatározni...Sokan meg azt mondják szimplán csak hangosítsam fel a zenét. Nekem olyan kell aki megoldja a problémát. F11-es.


A teleszkóp ill. a toronycsapágy is tud zörögni rendesen....


Bevizsgálva...az is...


Hmm.... ez ismerős!
Nekem hátul zörgött, bevizsgáltattam, azt mondták tökéletes!
Csak zörgött továbbra is...
Kiszedtem a teleszkópokat ill. a toronycsapágyat.
A teleszkóp szárat ha kihúztam magától visszaesett ill. a toronycsapágyak ki voltak szakadva, el volt érve a gumi.
Kicseréltem őket és azóta semmi hang!!
Ezzel csak arra célzok, hogy ez a bevizsgálás sajna elég lutri, legalább is az én tapasztalataimmal....

Lengéscsillapító felújítva

Egyébként neked milyen hangot adott ki? Nekem felemelték, mozgatták és semmi....lehet hogy tényleg csak terhelés alatt hallatszik a toronyszilent?


Nekem kopogott, zörgött. Pont úgy mint amikor elöl rossz a stabpálca...
Van rá esély hisz azért az autó súlya elég sokat számít...