Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2018-10-21 12:28 Vonóhorog

Hali!
Valaki nem tudna egy képet küldeni amin látszik, hogy hova van felszerelve gyárilak a vonóhorog elektronika? Meg úgy a jobb hátúljáról, hogy hogy néz ki?
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2018-10-13 21:09 Vonóhorog

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egykis segítségre lenne szükségem vonóhorog bekőtésében! Vettem gyári vonóhorgot elektronikával együtt, és hát nem igazán tudok minden kábelt, hogy hova kössem, ill. hogy magát az elektronikát hova kell felcsavaroznom, hol a gyári helye!
A vonóhorog felől jön 2db vastag barna 1db vastag piros/kék csíkkal és egy vekony világoskék/fehér csíkkal.
A modul felől 1db vastag piros/kék, 1db vékony barna. 1db kék/sárga kereszt vonalakkal. Ezeket nem tudom hova kell belekötni, És még jön a modultol szürke/lila, szürke/sárga, fekete/kék, kék/zőld, és kék/barna. Tudtommal ezek a hátsó lámpa kábelei.
Sejtésem, hogy a két vastag ill. 1 vékony barnát testre kell lekötnöm, de a másik hármat nem tudom hogy hova, illetve hol a gyári helye a modulnak? Valakinek esetleg egy rendes bekötési rajza a gyárihoz vagy ötlete lene azt megköszönném!
Ja és 13 pines a csatlakozóm!
Segítséget előre is köszönöm!


Itt megtalálsz mindent ami kell a bekötéshez.


Köszi!
Ezt még emésztgetnem kell, hogy megértsem!

Pitykoo Elküldve: 2018-10-13 16:59 Vonóhorog

Hali!
Egykis segítségre lenne szükségem vonóhorog bekőtésében! Vettem gyári vonóhorgot elektronikával együtt, és hát nem igazán tudok minden kábelt, hogy hova kössem, ill. hogy magát az elektronikát hova kell felcsavaroznom, hol a gyári helye!
A vonóhorog felől jön 2db vastag barna 1db vastag piros/kék csíkkal és egy vekony világoskék/fehér csíkkal.
A modul felől 1db vastag piros/kék, 1db vékony barna. 1db kék/sárga kereszt vonalakkal. Ezeket nem tudom hova kell belekötni, És még jön a modultol szürke/lila, szürke/sárga, fekete/kék, kék/zőld, és kék/barna. Tudtommal ezek a hátsó lámpa kábelei.
Sejtésem, hogy a két vastag ill. 1 vékony barnát testre kell lekötnöm, de a másik hármat nem tudom hogy hova, illetve hol a gyári helye a modulnak? Valakinek esetleg egy rendes bekötési rajza a gyárihoz vagy ötlete lene azt megköszönném!
Ja és 13 pines a csatlakozóm!
Segítséget előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2018-06-05 19:16 kormánymû

gandalfcappy írta: Helló!
Valakinek volt, h a kormány mindkét végállásba megszorul? -és csak nagyobb erővel mozdítható meg a kormány, vagy ha kicsit meggurítom az autót, aztán minden jó. 2 lengőkart cseréltem, és akkor megjelent ez a hiba, bár 1x már találkoztam vele. Semmit nem állítottam. 1 valaki kérdezett erről, más valaki válaszolt, h futómű beállítás, de az első az nem írta, h ez volt e a baja.
Mi a megoldás?


Hali!
Nekem is ez volt a jelenség sajnos. Végállásba úgy megszorult, hogy néha alig bírtam visszatekerni a kormányt. Ez egyre erősödő jelenség volt. Egy darabig ez ment aztán egyszer csak annyira megszorult, hogy a vissza "tépésnél" ( máshogy nem jött, és hál istennek parkolóházba pont a kanyarba ) egy erősebb reccs és annyi is volt neki. Pontosan nem tudom a baj okát de nekem csere lett belőle. Teljesen elszállt a kormány szervóm! Egy bontott jó állapotút vettem bele, azóta tökéletes.

Pitykoo Elküldve: 2018-05-05 16:51 világításmodul programozása

Hali.
Találtam egy ilyen beállítást amit ki is akartam próbálni.
TAGFAHRLICHT_ECE
nicht_aktiv

Ha jól tudom ez az ha kiveszem a kulcsot akkor lekapcsol minden világítást.
Nekem viszont a helyzetjelzőt nem kapcsolja le.
Tompítottat, refit igen de azt nem sajna.
Van valami még amit át kell programoznom?
Előre is köszönöm a válaszokat!

Szerk. Bár most találtam olyat, hogy ez az Európai nappali menetfény.

Akkor az melyik lehet amit én szerettem volna?

Pitykoo Elküldve: 2018-04-25 20:50 E46 motorcsere, megéri?

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Lenne egy elméleti kérdésem.
Melyik motor a legjobb szerintetek tuningolás céljából?
M54b... 25,28,30??
Sokféle vélemény hallok és nem tudom melyik lehetne jó választás. Tuningra itt turbót értek meg egy kis belepiszkálást. Nem komplett átalakítást. A turbót is csak a hangja miatt. Persze ez nem mostani terv hanem kitudja még csak informálódom.
És ha valakinek van tapasztalata akkor esetleg szívesen veszek konkrét típusokat, márkákat. (turbó, intercooler...stb)


csak a hangja miatt turbót tenni (gondolom a lefújó szelep hangra gondolsz) elég vicces, már bocsi.
a legjobb megoldás egy 23i, azaz M52B25. csak a 23i-nek kisebb a teljesítménye, így adó szempontjából jobb. de a motor könnyen 25-i tud lenni.
viszont a 28i-re egy 25i szívósor is dob teljesítményben.
szerintem a 25i azaz az M52B25 motorok a legjobbak.
turbót lehet bármelyikre rakni, de az M52-ből ne engedj. ezek jó blokkok.
ha már turbó és a hangja kell, célszerű valami kisebb. ahhoz kevesebb átalakítás kell, jobban bírja a gyári a motor. bizonyos töltés felett már injektort, hajtókarokat és sok egyebet cserélni kell.
szerintem a kompresszor sokkal jobb dolog, amit szíj hajt. igaz nem lesz lefújós hangja, legalábbis ott nem tudok ilyenről.


Azért az erő is számítana persze, de nem tudok mit csinálni, nekem nagyon tetszik a turbó hangja meg a lefújó hang.
Akkor te is a 25-öst mondod. Ezt hallottam mástól is.
Igen az M52 ben vagy M54 ben gondolkodtam én is.
Az M54 már annyival gyengébb lenne amúgy?


attól függ mibe akarod tenni, milyen kaszniba.
de M50B25 lenne a legjobb No Vanos, vagy single Vanos. vagy a régi M10-es blokkok. M52 még elmegy.
M54-gyel már nem csinálnám meg. lehet de kapásból generál kell neki. újragyűrűzni, stb.


Hát ha egyszer eljutnék ide akkor E46-ba szeretném.
De sajna ez még igen odébb van. Csak gyűjtöm az infókat hátha
És reálisan mit lehetne azokból kihozni ésszerű keretek között azt nem tudod?


az attól függ mennyire akarod átépíteni a motort is. ha csak egy turbót akarsz rálökni, akkor szerintem +50-80LE-től többet nem célszerű. Nem tudom ez mekkora turbó nyomást jelent.
ilyenekről talán Gaburáékkal (gabura motorsport) kellene beszélgetni. helyben vannak. bár nagyon nem adnak ki ők sem infót. de érdeklődni náluk a legjobb, mert ők ezt csinálják.


Aham...
Köszi az infókat.
Legalább már tudom merre menjek majd.
Csak legalább ott járnék már...
De egy darabig biztos nem lesz...

Pitykoo Elküldve: 2018-04-25 09:40 E46 motorcsere, megéri?

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Lenne egy elméleti kérdésem.
Melyik motor a legjobb szerintetek tuningolás céljából?
M54b... 25,28,30??
Sokféle vélemény hallok és nem tudom melyik lehetne jó választás. Tuningra itt turbót értek meg egy kis belepiszkálást. Nem komplett átalakítást. A turbót is csak a hangja miatt. Persze ez nem mostani terv hanem kitudja még csak informálódom.
És ha valakinek van tapasztalata akkor esetleg szívesen veszek konkrét típusokat, márkákat. (turbó, intercooler...stb)


csak a hangja miatt turbót tenni (gondolom a lefújó szelep hangra gondolsz) elég vicces, már bocsi.
a legjobb megoldás egy 23i, azaz M52B25. csak a 23i-nek kisebb a teljesítménye, így adó szempontjából jobb. de a motor könnyen 25-i tud lenni.
viszont a 28i-re egy 25i szívósor is dob teljesítményben.
szerintem a 25i azaz az M52B25 motorok a legjobbak.
turbót lehet bármelyikre rakni, de az M52-ből ne engedj. ezek jó blokkok.
ha már turbó és a hangja kell, célszerű valami kisebb. ahhoz kevesebb átalakítás kell, jobban bírja a gyári a motor. bizonyos töltés felett már injektort, hajtókarokat és sok egyebet cserélni kell.
szerintem a kompresszor sokkal jobb dolog, amit szíj hajt. igaz nem lesz lefújós hangja, legalábbis ott nem tudok ilyenről.


Azért az erő is számítana persze, de nem tudok mit csinálni, nekem nagyon tetszik a turbó hangja meg a lefújó hang.
Akkor te is a 25-öst mondod. Ezt hallottam mástól is.
Igen az M52 ben vagy M54 ben gondolkodtam én is.
Az M54 már annyival gyengébb lenne amúgy?


attól függ mibe akarod tenni, milyen kaszniba.
de M50B25 lenne a legjobb No Vanos, vagy single Vanos. vagy a régi M10-es blokkok. M52 még elmegy.
M54-gyel már nem csinálnám meg. lehet de kapásból generál kell neki. újragyűrűzni, stb.


Hát ha egyszer eljutnék ide akkor E46-ba szeretném.
De sajna ez még igen odébb van. Csak gyűjtöm az infókat hátha
És reálisan mit lehetne azokból kihozni ésszerű keretek között azt nem tudod?

Pitykoo Elküldve: 2018-04-25 09:35 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e arra megoldást, hogy ha 1-2 hetet áll az autó tiszta rozsda a féktárcsa.
Valamit lehet tenni ellene?
Előre is köszönöm!


Igen, lehet: Használni kell az autót!


Egynek nem rossz ötlet!


de hogy? nekem állt már többet is, és semmi nem volt rajta. kint áll?
mosás után álltam már be a garázsba ahol állt 1-2 hetet, de csak fátyol szerű rozsda volt rajta. még a betétet is alig fogta oda.
rozsda ellen megoldás? kerámia, vagy karbon tárcsa.
mondom nekem az ATE nagyon kegyes ebből a szempontból.


Kint áll állandóan sajna.
Leteszem és kb. 1 hét és összeragad a rozsdától az egész. Alig bírok elindulni vele..
Lehet szar ez a tárcsa. Ha jól emlékszem Jurid a márkája.


nekem is Jurid a gyárija. de sosem volt gondom, pedig mikor megvettem egy darabig nekem is kint állt.
én arra tudok gondolni,hogy talán túl sokat és sokáig hevülhetett a fék, emiatt átalakult egy kicsit a szerkezete. vagy épp ellenkezőleg, lehet meg kellene néha fékezni keményebben.
mind a négy tárcsa ilyen? nem lehet, hogy kutya levizeli? mert az oszt érdekes tud lenni.


Sajna mind a 4 ilyen....
Nem tudom mitől. Fékezni szoktam néha erőseket is direkt.
Amivel megvettem anno azok nem rozsdálltak be sose..

Pitykoo Elküldve: 2018-04-24 19:51 E46 motorcsere, megéri?

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Lenne egy elméleti kérdésem.
Melyik motor a legjobb szerintetek tuningolás céljából?
M54b... 25,28,30??
Sokféle vélemény hallok és nem tudom melyik lehetne jó választás. Tuningra itt turbót értek meg egy kis belepiszkálást. Nem komplett átalakítást. A turbót is csak a hangja miatt. Persze ez nem mostani terv hanem kitudja még csak informálódom.
És ha valakinek van tapasztalata akkor esetleg szívesen veszek konkrét típusokat, márkákat. (turbó, intercooler...stb)


csak a hangja miatt turbót tenni (gondolom a lefújó szelep hangra gondolsz) elég vicces, már bocsi.
a legjobb megoldás egy 23i, azaz M52B25. csak a 23i-nek kisebb a teljesítménye, így adó szempontjából jobb. de a motor könnyen 25-i tud lenni.
viszont a 28i-re egy 25i szívósor is dob teljesítményben.
szerintem a 25i azaz az M52B25 motorok a legjobbak.
turbót lehet bármelyikre rakni, de az M52-ből ne engedj. ezek jó blokkok.
ha már turbó és a hangja kell, célszerű valami kisebb. ahhoz kevesebb átalakítás kell, jobban bírja a gyári a motor. bizonyos töltés felett már injektort, hajtókarokat és sok egyebet cserélni kell.
szerintem a kompresszor sokkal jobb dolog, amit szíj hajt. igaz nem lesz lefújós hangja, legalábbis ott nem tudok ilyenről.


Azért az erő is számítana persze, de nem tudok mit csinálni, nekem nagyon tetszik a turbó hangja meg a lefújó hang.
Akkor te is a 25-öst mondod. Ezt hallottam mástól is.
Igen az M52 ben vagy M54 ben gondolkodtam én is.
Az M54 már annyival gyengébb lenne amúgy?

Pitykoo Elküldve: 2018-04-24 19:40 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e arra megoldást, hogy ha 1-2 hetet áll az autó tiszta rozsda a féktárcsa.
Valamit lehet tenni ellene?
Előre is köszönöm!


Igen, lehet: Használni kell az autót!


Egynek nem rossz ötlet!


de hogy? nekem állt már többet is, és semmi nem volt rajta. kint áll?
mosás után álltam már be a garázsba ahol állt 1-2 hetet, de csak fátyol szerű rozsda volt rajta. még a betétet is alig fogta oda.
rozsda ellen megoldás? kerámia, vagy karbon tárcsa.
mondom nekem az ATE nagyon kegyes ebből a szempontból.


Kint áll állandóan sajna.
Leteszem és kb. 1 hét és összeragad a rozsdától az egész. Alig bírok elindulni vele..
Lehet szar ez a tárcsa. Ha jól emlékszem Jurid a márkája.

Pitykoo Elküldve: 2018-04-22 20:10 Féktárcsa és fékbetét

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e arra megoldást, hogy ha 1-2 hetet áll az autó tiszta rozsda a féktárcsa.
Valamit lehet tenni ellene?
Előre is köszönöm!


Igen, lehet: Használni kell az autót!


Egynek nem rossz ötlet!

Pitykoo Elküldve: 2018-04-22 14:14 E46 motorcsere, megéri?

Hali!
Lenne egy elméleti kérdésem.
Melyik motor a legjobb szerintetek tuningolás céljából?
M54b... 25,28,30??
Sokféle vélemény hallok és nem tudom melyik lehetne jó választás. Tuningra itt turbót értek meg egy kis belepiszkálást. Nem komplett átalakítást. A turbót is csak a hangja miatt. Persze ez nem mostani terv hanem kitudja még csak informálódom.
És ha valakinek van tapasztalata akkor esetleg szívesen veszek konkrét típusokat, márkákat. (turbó, intercooler...stb)

Pitykoo Elküldve: 2018-04-22 12:47 Féktárcsa és fékbetét

Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e arra megoldást, hogy ha 1-2 hetet áll az autó tiszta rozsda a féktárcsa.
Valamit lehet tenni ellene?
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2018-04-18 09:24 BMW e46 Antenna

Hali.
Mennyire bonyolult vagy megoldható rendes cápaantenna felrakása? A fúrás miatt érdekel a dolog. Nehogy beázzon vagy rozsdáljon.
Előre is köszönöm.

Pitykoo Elküldve: 2018-01-20 21:31 kettõstömegü lendkerék

Padre323i írta:
Pitykoo írta: Hali.
Valaki tudja esetleg, hogy mennyi a gyár által meghatározott értékek a lendkerék lógásának?
Mint forgásirány mint tengelyirányt érdekelne.
Előre is köszönöm!


Szerintem ilyen nincsen megadva.Célszerszámmal kell diagnosztizálni.
https://www.youtube.com/watch?v=joe3x_e6ug4


Köszi!
Hát ki lett szedve belőle! Vadonat új Sachs kettős tömegű kb 1000-1500km után kuka lett.
Úgy lóg meg lötyög, hogy rossz nézni...
Legalább olcsó is volt