Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2015-12-04 06:37 Társalgó

hil írta:
Pocses írta:

Eddig nem volt gondod velük írod... Ez egy putri sz@r szerviz a leírásod alapján. Ha esetleg erre járnál akkor akihez én is szoktam vinni Őt nyugodt szívvel ajánlom. Egy esetleges teljes átnézés ha pl. viszel hozzá egy autót csak megtekinteni megvétel előtt az 3ropi. Egy hibakiolvasás 1ezer forint / alkalom. Viheted hozzá az alkatrészt is, beszereli de ugye akkor csak a munkájára ad garanciát. Nagyon korrekt jó fej, már hahun is találkoztam a nevével hirdetett autót ugye Ő szervizelte.

Szia!
Ez OK, de Bitu79 Pécsen van, Te pedig feltehetőleg Győrben ajánlod a szervizt. Sokra nem megy vele a távolság miatt.
hil



Pernye így van, ezért ajánlottam ha erre járna akkor adok elérhetőséget és tud időpontot kérni, mert várni nála is kell, illetve egyeztetés után van amikor vagy kettő hét amire tud időpontot adni de akkor viszont pontos nem csinál mást hanem beállsz a vassal és már neki is kezd.

Pocses Elküldve: 2015-12-04 06:29 Társalgó

nickname írta:
Pocses írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: Ma is lemostam a gépet Nem bírom elviselni,ha kicsit is koszos.Tízennyolcadikán viszem be a Schneiderékez.Ők márkaszervíz.Hátha ők tudják programozni a klímát.Írok egy sztorit:Tegnap bementem időpontot kérni ugye.Beálltam az ügyfél parkolóba.Mikor ezzel végeztem,megyek ki a kocsihoz.Erre látom,valami buz* a kocsim mellett flexel valami zászlórudat.Bacott bárki is szólni,hogy mondjuk álljak arrébb,vagy akármi.Le se s*arta az ipse,hogy az autómba esetleg kárt okoz...Lebasztam a csókát.Aztán beszéltem a kisfőnökkel a Schneideréknél,hogy mi volt kinnt.Erre közli velem a cséká,hogy ott volt,és látta az egészet.Nem is ment rá a kocsimra semmiféle szikra.Közben ugye láttam az egészet,hogy totál ráment az izzó fém törmelék,loholtam is oda,hogy rászóljak a k*cs*gre,aki ráadásul tök egyedül volt.Totál hülyének nézett sztem ez a kisfőnök.Lackó a neve amúgy,ismerem.Ugye nem először járok ott.Ha bármi sérülést találok rajta,az nem ettől van,közölte velem...
Kicsit morcos lettem rá a kamuzás miatt.Mivel sötét volt,nem láttam,hogy lett e a kocsimon sérülés.Ma világosban lemostam,és hála az égnek nem fedeztem fel rajta semmit.Ez a szerencséjük...
Az egész írományom lényege annyi,hogy mindenki leszarja a másik tulajdonát.Ha pedig kárt okoznak másnak,azt egyből tagadják.Ez a Lackó gyerek is fosott,hogy neki kell kifizetnie a káromat,inkább hazudott egy nagyot.Szánalmasak na.Csak ennyit akartam.Hála az égnek,semmi baja nem lett az autómnak.Azért ennek örülök.De ez csak szerencse kérdése volt.


Na azt a szervizt nagy ívben elkerülném: hazudósak, felelőtlenek. Ezek után csodálkozom, hogy rájuk bízod az autódat.



Ez az egy márkaszervíz van a közelben,ez a baj.Eddig nem volt gondom velük.Várakozási idő mondjuk elég gáz.Van,hogy 1.5-2 órát is várnom kell,hogy egyáltalán kérdezhessek.Lehet azért,mert nem hagyok ott egy vagyont,mint amikor megvettem anno a vasat náluk,meg mikor rendelgettem hozzá az új alkatrészeket több százezer forint értékben.Csinosítás miatt csak.Ez a tegnapi betett eléggé.Mondjuk én vagyok az egyetlen e46-os ügyfelük,aki rendszeresen bejár hozzájuk.Gyári cuccokat tőlük szoktam rendelni,mert 1-2 nap alatt megjönnek.Néha,mintha azt érezném,hogy lenéznének,mivel nem új szériás autóm van,hanem csak egy öreg e46.Ide az "elit" jár,új autókkal főleg,rengeteg zsét ott hagyva.A munkájukkal semmi baj nincs amúgy.Kicsit álszenteskednek,de ezt tapasztaltam más autó szervízekben is.Főleg akinek sok a pénze,annak nyaliznak.Mióta nem hagyok ott sok pénzt,érzem ezt az álszenteskedést.A tegnapi dolog pedig számomra is rejtély.Azért ezt nem gondoltam volna róluk.Egyedül a felkódolás miatt megyek vissza,mert ezt más nem tudja nekem megoldani itt baranyába.Végigkérdeztem mindenkit,akit ismerek.Ezt a dolgot nem fogom nekik elfeleteni amúgy.Esetleg aki tudna segíteni nekem "csappantyúügyben",az írhatna.Köszönöm nektek.Ha senki nem tud segíteni,maradnak a schneiderék sajnos.Mondjuk sokba lesz:10-15 körül lesz,hogy rádugják a számítógépre.Remélem meg is találják,hogy mit kell átírni,hogy nálam is bezárjanak ezek a csappantyúk végre gyújtás levételkor,és nem csak kidobott pénz lesz.







Eddig nem volt gondod velük írod... Ez egy putri sz@r szerviz a leírásod alapján. Ha esetleg erre járnál akkor akihez én is szoktam vinni Őt nyugodt szívvel ajánlom. Egy esetleges teljes átnézés ha pl. viszel hozzá egy autót csak megtekinteni megvétel előtt az 3ropi. Egy hibakiolvasás 1ezer forint / alkalom. Viheted hozzá az alkatrészt is, beszereli de ugye akkor csak a munkájára ad garanciát. Nagyon korrekt jó fej, már hahun is találkoztam a nevével hirdetett autót ugye Ő szervizelte.


Azért egy sufni diagolás, és egy márkaszervizes között van némi különbség.


Minden bizonnyal! Attila 6 évig dolgozott mint mérnök a BMW német gyárában, ezután szervizvezető volt a győri márkakereskedésben, majd lett maszek. A gyári programokkal dolgozik.

Pocses Elküldve: 2015-12-04 06:09 Társalgó

Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: Ma is lemostam a gépet Nem bírom elviselni,ha kicsit is koszos.Tízennyolcadikán viszem be a Schneiderékez.Ők márkaszervíz.Hátha ők tudják programozni a klímát.Írok egy sztorit:Tegnap bementem időpontot kérni ugye.Beálltam az ügyfél parkolóba.Mikor ezzel végeztem,megyek ki a kocsihoz.Erre látom,valami buz* a kocsim mellett flexel valami zászlórudat.Bacott bárki is szólni,hogy mondjuk álljak arrébb,vagy akármi.Le se s*arta az ipse,hogy az autómba esetleg kárt okoz...Lebasztam a csókát.Aztán beszéltem a kisfőnökkel a Schneideréknél,hogy mi volt kinnt.Erre közli velem a cséká,hogy ott volt,és látta az egészet.Nem is ment rá a kocsimra semmiféle szikra.Közben ugye láttam az egészet,hogy totál ráment az izzó fém törmelék,loholtam is oda,hogy rászóljak a k*cs*gre,aki ráadásul tök egyedül volt.Totál hülyének nézett sztem ez a kisfőnök.Lackó a neve amúgy,ismerem.Ugye nem először járok ott.Ha bármi sérülést találok rajta,az nem ettől van,közölte velem...
Kicsit morcos lettem rá a kamuzás miatt.Mivel sötét volt,nem láttam,hogy lett e a kocsimon sérülés.Ma világosban lemostam,és hála az égnek nem fedeztem fel rajta semmit.Ez a szerencséjük...
Az egész írományom lényege annyi,hogy mindenki leszarja a másik tulajdonát.Ha pedig kárt okoznak másnak,azt egyből tagadják.Ez a Lackó gyerek is fosott,hogy neki kell kifizetnie a káromat,inkább hazudott egy nagyot.Szánalmasak na.Csak ennyit akartam.Hála az égnek,semmi baja nem lett az autómnak.Azért ennek örülök.De ez csak szerencse kérdése volt.


Na azt a szervizt nagy ívben elkerülném: hazudósak, felelőtlenek. Ezek után csodálkozom, hogy rájuk bízod az autódat.



Ez az egy márkaszervíz van a közelben,ez a baj.Eddig nem volt gondom velük.Várakozási idő mondjuk elég gáz.Van,hogy 1.5-2 órát is várnom kell,hogy egyáltalán kérdezhessek.Lehet azért,mert nem hagyok ott egy vagyont,mint amikor megvettem anno a vasat náluk,meg mikor rendelgettem hozzá az új alkatrészeket több százezer forint értékben.Csinosítás miatt csak.Ez a tegnapi betett eléggé.Mondjuk én vagyok az egyetlen e46-os ügyfelük,aki rendszeresen bejár hozzájuk.Gyári cuccokat tőlük szoktam rendelni,mert 1-2 nap alatt megjönnek.Néha,mintha azt érezném,hogy lenéznének,mivel nem új szériás autóm van,hanem csak egy öreg e46.Ide az "elit" jár,új autókkal főleg,rengeteg zsét ott hagyva.A munkájukkal semmi baj nincs amúgy.Kicsit álszenteskednek,de ezt tapasztaltam más autó szervízekben is.Főleg akinek sok a pénze,annak nyaliznak.Mióta nem hagyok ott sok pénzt,érzem ezt az álszenteskedést.A tegnapi dolog pedig számomra is rejtély.Azért ezt nem gondoltam volna róluk.Egyedül a felkódolás miatt megyek vissza,mert ezt más nem tudja nekem megoldani itt baranyába.Végigkérdeztem mindenkit,akit ismerek.Ezt a dolgot nem fogom nekik elfeleteni amúgy.Esetleg aki tudna segíteni nekem "csappantyúügyben",az írhatna.Köszönöm nektek.Ha senki nem tud segíteni,maradnak a schneiderék sajnos.Mondjuk sokba lesz:10-15 körül lesz,hogy rádugják a számítógépre.Remélem meg is találják,hogy mit kell átírni,hogy nálam is bezárjanak ezek a csappantyúk végre gyújtás levételkor,és nem csak kidobott pénz lesz.







Eddig nem volt gondod velük írod... Ez egy putri sz@r szerviz a leírásod alapján. Ha esetleg erre járnál akkor akihez én is szoktam vinni Őt nyugodt szívvel ajánlom. Egy esetleges teljes átnézés ha pl. viszel hozzá egy autót csak megtekinteni megvétel előtt az 3ropi. Egy hibakiolvasás 1ezer forint / alkalom. Viheted hozzá az alkatrészt is, beszereli de ugye akkor csak a munkájára ad garanciát. Nagyon korrekt jó fej, már hahun is találkoztam a nevével hirdetett autót ugye Ő szervizelte.

Pocses Elküldve: 2015-11-27 21:09 Akkumulátor

YELLOW írta:
Pocses írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Én 2 hónapja vettem új akksit.A régi az még az eredeti volt.2003-as gyártású!!!
Még indította az autót,de mondom nem várok tovább az akksi cserével.Mindjárt itt a cúg.Volt,hogy 1 hónap állás után is hibátlanul indított.Kb a fele kapacítást tudta még produkálni az akkumulátor teszter szerint Egyik reggel indítottam,és a műszerfalon nem tűnt el az akkumulátor ikon.De az autót akkor is beröffentette.Akkor dobtam ki szegényt.Szóval jól bírta azért a gyári.25 000-ért vettem 80-as Perion-t.Ez félig meddig a Varta-nak felel meg minőségben,csak sokkal olcsóbb ugye.Ezért választottam ezt.Ugyanaz a cég gyártja őket.


ha a töltés ikon világít, akkor nem az akksid rossz, hanem a generátor, esetleg a töltésvezérlő. nekem azért fura, hogy 12 év után, még a felét tudja az akksi. a 80Ah-s meg felesleges volt. mármint az ár miatt. a gyárid is 55-ös.
sokan mondják, hogy ami fizikailag befér, a lehető legnagyobbat kell venni. persze lassabban törénik meg az önkisülés is, meg van tartalék, ha sokat indítasz. de mellé ha rövideket is jársz, lehet nem bírja visszatölteni. ugyanis lehet neked 80A-es generátorod, az 55-ös akksit is cirka 10%-kal fogja tölteni, de azt is magasabb fordulaton. mert a 80A is 6000-es fordulaton érvényes kb. az akksi felé meg a töltés szabályzó engedi az áramot.


Baszki elírtam.60-asat kapott.
Nekem egyszer kivillant az akksi ikon.
De az tuti h. az akksi miatt volt(1001 %)


Hát én is a töltés hiányára gyanakodtam volna az akku ikon világításánál. Én úgy szoktam akkut cserélni mikor mennék el az autóval és nem indul meg sem mukkan, bratyesz jön, bika kábel, elindul oszt menek venni újat. Még autó aksit nem töltöttem, viszont a motorét szezonon kívül minden hónapban 1 hétig töltöm alacsony proc.vezérelt direkt erre való töltővel. Basszus drágább bele mint a bimmerbe az kicsi akku, meg ugye hónapokig nincs is használva ezért is kell mozgásban tartani.


persze, mert a motor, már hobby-nak számít, ezért drága. egy normális elektromos bringa is van 700ezer és felette. vagy mikor egy váz 1,5 milla magában, 400ezer egy teló, stb. ami hobby az drága. mert akinek van pénze az egyéb költeni valón felül, azoktól jól beszedik.


Nekem tuti hobbi. Viszont azért drága mert ugye amúgy is gondozásmentes, de e mellé fektetve! kell betenni a tank alá a légszűrő mögött van a helye.

Pocses Elküldve: 2015-11-27 20:58 Akkumulátor

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Én 2 hónapja vettem új akksit.A régi az még az eredeti volt.2003-as gyártású!!!
Még indította az autót,de mondom nem várok tovább az akksi cserével.Mindjárt itt a cúg.Volt,hogy 1 hónap állás után is hibátlanul indított.Kb a fele kapacítást tudta még produkálni az akkumulátor teszter szerint Egyik reggel indítottam,és a műszerfalon nem tűnt el az akkumulátor ikon.De az autót akkor is beröffentette.Akkor dobtam ki szegényt.Szóval jól bírta azért a gyári.25 000-ért vettem 80-as Perion-t.Ez félig meddig a Varta-nak felel meg minőségben,csak sokkal olcsóbb ugye.Ezért választottam ezt.Ugyanaz a cég gyártja őket.


ha a töltés ikon világít, akkor nem az akksid rossz, hanem a generátor, esetleg a töltésvezérlő. nekem azért fura, hogy 12 év után, még a felét tudja az akksi. a 80Ah-s meg felesleges volt. mármint az ár miatt. a gyárid is 55-ös.
sokan mondják, hogy ami fizikailag befér, a lehető legnagyobbat kell venni. persze lassabban törénik meg az önkisülés is, meg van tartalék, ha sokat indítasz. de mellé ha rövideket is jársz, lehet nem bírja visszatölteni. ugyanis lehet neked 80A-es generátorod, az 55-ös akksit is cirka 10%-kal fogja tölteni, de azt is magasabb fordulaton. mert a 80A is 6000-es fordulaton érvényes kb. az akksi felé meg a töltés szabályzó engedi az áramot.


Baszki elírtam.60-asat kapott.
Nekem egyszer kivillant az akksi ikon.
De az tuti h. az akksi miatt volt(1001 %)


Hát én is a töltés hiányára gyanakodtam volna az akku ikon világításánál. Én úgy szoktam akkut cserélni mikor mennék el az autóval és nem indul meg sem mukkan, bratyesz jön, bika kábel, elindul oszt menek venni újat. Még autó aksit nem töltöttem, viszont a motorét szezonon kívül minden hónapban 1 hétig töltöm alacsony proc.vezérelt direkt erre való töltővel. Basszus drágább bele mint a bimmerbe az kicsi akku, meg ugye hónapokig nincs is használva ezért is kell mozgásban tartani.

Pocses Elküldve: 2015-11-27 06:45 Akkumulátor

KGR írta: Sziasztok!

Úgy alakult, hogy ingyen tudtam szerezni egy 3 hónapos varta black 70AH, 640A akksit. Megnéztem, hogy milyen van most a kocsiban (ezzel vettem) és valami Dynalite márkájú, német 70Ah, 540A-t találtam benne. Mivel bizonytalan a kora, úgy döntöttem, hogy kicserélem.
Viszont ez a varta alacsony. A lefogatását úgy tudtam megoldani, hogy műanyag alátéteket tettem az akksi és a lefogató közé (csomagtartóban van). Szerintetek okozhat ez problémát? Jól döntöttem, hogy beraktam a gépbe az újat?

Ezen kívül észrevettem, hogy van egy műanyag cső az akksi mellett. Néztem videókat és a gyári akksinak van valami kivezetése. Gondolom valami túlfolyó lehet, viszont az új akksin nem láttam semmi olyan helyet ahová rá lehetne dugni. :/



Mért okozna problémát ha jól rögzítetted elmozdulás ellen. Az újnak még erősebb az indító árama. A műanyag cső még a hagyományos nem felitatott, folyadékos akkukhoz van azokon van túlfolyó, az enyémben most is ilyen van azzal vettem anno. A "zselés" ugye ami a hajra vagy pl. tortára kell, az is savas csak száraz felitatott a cellák vannak külön betekerve (üvegszövet) és az az anyag van felitatva savval.

Pocses Elküldve: 2015-11-25 14:45 Felni csere

Krapulax6 írta:
Pocses írta:
Krapulax6 írta: Jo reggelt!
Egy bbs cf 014 et szemeltem ki nyarra.
Kerdesem az lenne,hogy honnan tudom felismerni,hogy replica vagy eredeti?


A felni belső oldalán középen a csavarlyukak mellet találod az összes infót ET szám stb itt keresd a gyári logo-t is.


Ennel a kullokre van nyomatva es a logot nem is latom...
http://kepfeltoltes.hu/151125/...es.hu_.jpg
Akkor ez masolat lenne?


Anno off autómon Alessio felnik voltak, azokon is a küllők belső felén voltak az adatok.

Pocses Elküldve: 2015-11-25 11:07 Társalgó

YELLOW írta:
Pocses írta:
Simán benne vagyok, majd nejem jön az autóval.


persze jönnél keménykedni motorral... én akkor meg bringával megyek


Néztem a "bájkod" nem gyenge. Imádok motorozni ez van, de attól még szeressük a kis bajor virslit is.

Pocses Elküldve: 2015-11-25 10:46 Társalgó

asbi írta:
Pocses írta:
Simán benne vagyok, majd nejem jön az autóval.


Te kiadod a kezedből?


Simán kérlek. Van amikor akár 2ő hetente is ülök benne, igaz most már gyakrabban mert vége a 2kerekű szezonnak.

Pocses Elküldve: 2015-11-25 10:29 Társalgó

Bitu79 írta:
Pocses írta:
Bitu79 írta:
Pocses írta:
Bitu79 írta: Engem meg a bc-s felkódolással szivattak meg...Direkt nem írok cégnevet.Annyira azé nem utálom őket.Igaz egy 5000-em bánja...
Ma megyek be az új műszerfal diszléceimért,plusz az uj patentokért....
Basszus csak ezek kerülnek 25 000 ft-ba.
Világitáskapcsolo feletti léc,meg a középső,és az ezekhez tartozó aluminium tüskék,meg amik a műszerfalban vannak piros kockák.
Ha marad dellám,ránézetek diaggal a klimára(csappantyú dologra)


Nem olcsó vazz. De tartja a mondás a szépségért szenvedni kell. Szerelőm egyszeri diagért 1ezer forintot kér.


Nekem a gyerekkori spanom kodolta fel a bc- 2000-ért.
Akik fel sem kodolták,azok benyelték a pénzem.Az 5000-et(a bu*ik)
Közben kicseréltem a szellőzőrostélyokat ugye,amik miatt rinyáltam,hogy kopnak a pöckök....
Kaszától rendeltem jó állapotúakat.Meg a bc-s kar is tőle volt.Tök korrekt cséká ez a Kasza.


Lendvai úr is nagyon jó fej, már ajánlottam többünknek, még nem rúgtak seggbe.
Olvastam történeted, attól még, hogy nem léptem be mostanában, majd minden nap rákukkolok az oldalra...


Egyszer mondtam Yellownak,hogy kéne egy talit szervezni.Hozzunk már egyet össze.De most komolyan. Tök jó arcok vagytok,jó lenne egyszer élőben is talizni a tagokkal(veletek)



Simán benne vagyok, majd nejem jön az autóval.

Pocses Elküldve: 2015-11-25 10:20 Társalgó

Bitu79 írta:
Pocses írta:
Bitu79 írta: Engem meg a bc-s felkódolással szivattak meg...Direkt nem írok cégnevet.Annyira azé nem utálom őket.Igaz egy 5000-em bánja...
Ma megyek be az új műszerfal diszléceimért,plusz az uj patentokért....
Basszus csak ezek kerülnek 25 000 ft-ba.
Világitáskapcsolo feletti léc,meg a középső,és az ezekhez tartozó aluminium tüskék,meg amik a műszerfalban vannak piros kockák.
Ha marad dellám,ránézetek diaggal a klimára(csappantyú dologra)


Nem olcsó vazz. De tartja a mondás a szépségért szenvedni kell. Szerelőm egyszeri diagért 1ezer forintot kér.


Nekem a gyerekkori spanom kodolta fel a bc- 2000-ért.
Akik fel sem kodolták,azok benyelték a pénzem.Az 5000-et(a bu*ik)
Közben kicseréltem a szellőzőrostélyokat ugye,amik miatt rinyáltam,hogy kopnak a pöckök....
Kaszától rendeltem jó állapotúakat.Meg a bc-s kar is tőle volt.Tök korrekt cséká ez a Kasza.


Lendvai úr is nagyon jó fej, már ajánlottam többünknek, még nem rúgtak seggbe.
Olvastam történeted, attól még, hogy nem léptem be mostanában, majd minden nap rákukkolok az oldalra...

Pocses Elküldve: 2015-11-25 10:12 Társalgó

Bitu79 írta: Engem meg a bc-s felkódolással szivattak meg...Direkt nem írok cégnevet.Annyira azé nem utálom őket.Igaz egy 5000-em bánja...
Ma megyek be az új műszerfal diszléceimért,plusz az uj patentokért....
Basszus csak ezek kerülnek 25 000 ft-ba.
Világitáskapcsolo feletti léc,meg a középső,és az ezekhez tartozó aluminium tüskék,meg amik a műszerfalban vannak piros kockák.
Ha marad dellám,ránézetek diaggal a klimára(csappantyú dologra)


Nem olcsó vazz. De tartja a mondás a szépségért szenvedni kell. Szerelőm egyszeri diagért 1ezer forintot kér.

Pocses Elküldve: 2015-11-25 09:18 Felni csere

Krapulax6 írta: Jo reggelt!
Egy bbs cf 014 et szemeltem ki nyarra.
Kerdesem az lenne,hogy honnan tudom felismerni,hogy replica vagy eredeti?


A felni belső oldalán középen a csavarlyukak mellet találod az összes infót ET szám stb itt keresd a gyári logo-t is.

Pocses Elküldve: 2015-11-03 08:56 Fékjavítás

Tom22 írta:
Pocses írta:
Tom22 írta: Sziasztok! Erősen melegszik a jobb hátsó fékem, dugattyú nincs berohadva, a kézifék pofákat visszaállítottam teljesen és ennek ellenére melegszik.. Nincs ötletem..
Találkoztatok már ilyen hiba jelenséggel?: (e46 02" 320d )


Szia!

Nekem anno a bal hátsó volt így a fék fogott be a fékbetét is elrepedt a nagy hőtől, a kerékcsapágyam is tönkre vágta. Ezután megellett nemsokkal gondolom szintén a nagy melegtől az ABS jeladó is. A végére gyakorlatilag teljesen új lett a hátsó traktus a jobb csapágy kivételével minden új a telók is.

Üdv.: Pocses


Szia!

És végűl kiderűlt miokozta? féknyereg..fékcső..? Feleslegesen nem cserélnék ki mindent.. de lehet végűl az lesz..



Persze a fékmunkahenger szorult, nem mindig ment vissza a helyére. Sérülés nem volt a henger falán így finoman fel lett csiszolva tömítés javítókészlet plusz új fékbetétek. ( Jurid ) Mivel a csapágy sem bírta így új porvédőlemezt is kapott. Ugye azóta a másik oldalon is.

Pocses Elküldve: 2015-11-03 08:35 Fékjavítás

Tom22 írta: Sziasztok! Erősen melegszik a jobb hátsó fékem, dugattyú nincs berohadva, a kézifék pofákat visszaállítottam teljesen és ennek ellenére melegszik.. Nincs ötletem..
Találkoztatok már ilyen hiba jelenséggel?: (e46 02" 320d )


Szia!

Nekem anno a bal hátsó volt így a fék fogott be a fékbetét is elrepedt a nagy hőtől, a kerékcsapágyam is tönkre vágta. Ezután megellett nemsokkal gondolom szintén a nagy melegtől az ABS jeladó is. A végére gyakorlatilag teljesen új lett a hátsó traktus a jobb csapágy kivételével minden új a telók is.

Üdv.: Pocses