Pocses Elküldve: 2015-06-15 20:10 M43TU motor
Az is cserélve lesz, ( addig ideiglenesen ragasztva ) plusz az üzemanyagszűrőt is mert azt még nem cseréltem aztán kiderül...
Pocses Elküldve: 2015-06-15 20:10 M43TU motor
Pocses Elküldve: 2015-06-13 19:19 Mi lehet a baj?
kecsurobi írta: Üdv
nekem ha hidegre rakom a levegőt akkor a làbamra és a szélvédőre meleget fúj de szembe hideget mi lehet a baj?
Pocses Elküldve: 2015-06-10 05:57 M43TU motor
szotakdavid írta:Pocses írta:Tano írta:Pocses írta: Köszönöm Tano.
Mit kell lebontanom, hogy hozzáférjek, elég jó helyen van.
Ezt most nem tudom megmondani, de szerintem nem sok mindent, mert ez a motor nem igen tölti ki a motorteret.
Ebben igazad van, de én így is csípem, az öreg 8szelepes kőkorit.
Szívósort vedd le,pollenszűrőházat is mindent és úgy hozzá férsz.
Pocses Elküldve: 2015-06-09 16:04 Társalgó
Pocses Elküldve: 2015-06-09 14:44 M43TU motor
Tano írta:Pocses írta: Köszönöm Tano.
Mit kell lebontanom, hogy hozzáférjek, elég jó helyen van.
Ezt most nem tudom megmondani, de szerintem nem sok mindent, mert ez a motor nem igen tölti ki a motorteret.
Pocses Elküldve: 2015-06-09 05:07 M43TU motor
Tano írta:Pocses írta:
Sziasztok!
Kellene nekem egy rajz, hogy hol találom pontosan a főtengelyjeladót a motoromon. Köszönöm.
A blokk oldalán hátul. 14-es elem.
Pocses Elküldve: 2015-06-08 17:20 M43TU motor
Pocses Elküldve: 2015-06-04 19:11 M43TU motor
Pocses Elküldve: 2015-06-03 10:49 M43TU motor
Micka írta:Pocses írta:Micka írta: csöpög olaj a kocsiból, motor olaj,valahonnan feljebbről indul, nem az olajjeladó környékéről, kb a motor közepétől vagy feljebbről, felülről nem látszik semmi jele,
hol szokott engedni általában ez a motor?
bónusz kérdés: mennyi olajat fogyaszt átlagosan ez a fajta moci?
Szia.
Vez.lánc ház ill. az olajszűrőház tömítése szokott szivárogni. Olaj fogyasztása inkább lábfügő, ha tiprod jobban csipegeti (értelme nincs) 5W40 amit inkább tennék bele, saját tapasztalat.
Ui.: Mocija tudod kiknek van...
Üdv.: Pocses
kösz a tippeket
az említett olajszűrőház tömítés és vezérműlánc tömítés cseréje macerás és sok munka vagy nem bmw szerelő is nagy valószínűséggel ki tudja cserélni?
Pocses Elküldve: 2015-05-30 05:47 M43TU motor
Micka írta: csöpög olaj a kocsiból, motor olaj,valahonnan feljebbről indul, nem az olajjeladó környékéről, kb a motor közepétől vagy feljebbről, felülről nem látszik semmi jele,
hol szokott engedni általában ez a motor?
bónusz kérdés: mennyi olajat fogyaszt átlagosan ez a fajta moci?
Pocses Elküldve: 2015-05-28 07:47 M43TU motor
YELLOW írta:Pocses írta:YELLOW írta:Pocses írta: Tegnap menetkor, 2x leállt minden előjel nélkül a motor, padlógázos gyorsításnál hol gyorsul, hol meg rángat a motor. Lehetséges valamelyik jeladó hibája? Vagy esetleg valami 5let? Pénteken hívom újra szerelőm, akkor tud jövőhétre időpontot adni, addig sajna ez van.
Természetesen javítás után közlöm a hiba okát és az orvoslását.
Üdv.: Pocses
elég sok minden lehet, kár találgatni. lehet éppen üzemanyag, vagy annak köre, szűrő, pumpa. akár tengely jeladók, bár azok kuplungolásnál szoktak leállni. de akár trafó is. meg még egy pár dolog. mondom kár találgatni szerintem.
Nem találgatok, kifog derülni oszt meg lesz oldva. Mind2ő alkalommal kuplungolás közben állt le, először nejem mikor visszakapcsolt beforduláskor, utána meg nálam hazafelé lámpánál pont indultam volna elsőként kuplung 1es azt GO lett volna...
Ja, "kicsi sárga tengeralattjáró" nem világít.
pont a lényeget hagytad ki. mert úgy írtad, hogy menet közben. iylenkor általában arra gondolunk, hogy folyamatosan haladva egyenletes gázon. aztán kiderül, hogy felvetettem a kuplongot, hogy közben. én ezért írok litániákat, meg a lehető legrészletesebben mindent, hogy később ne legyen több kérdés, vagy felesleges kommentelgetés. kivéve, ha valaki nem éri, amit írok, vagy épp rosszul fogalmazok és amiatt
hát igen, jeladó gyanús a téma.
Pocses Elküldve: 2015-05-28 06:27 M43TU motor
YELLOW írta:Pocses írta: Tegnap menetkor, 2x leállt minden előjel nélkül a motor, padlógázos gyorsításnál hol gyorsul, hol meg rángat a motor. Lehetséges valamelyik jeladó hibája? Vagy esetleg valami 5let? Pénteken hívom újra szerelőm, akkor tud jövőhétre időpontot adni, addig sajna ez van.
Természetesen javítás után közlöm a hiba okát és az orvoslását.
Üdv.: Pocses
elég sok minden lehet, kár találgatni. lehet éppen üzemanyag, vagy annak köre, szűrő, pumpa. akár tengely jeladók, bár azok kuplungolásnál szoktak leállni. de akár trafó is. meg még egy pár dolog. mondom kár találgatni szerintem.
Pocses Elküldve: 2015-05-27 12:52 M43TU motor
Pocses Elküldve: 2015-05-27 09:28 Fékjavítás
Pocses Elküldve: 2015-05-27 08:55 Fékjavítás
gyorfimiki írta:Pocses írta:gyorfimiki írta:szicsu írta:gyorfimiki írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni tőletek.
Melegedett a jobb hátsó fékem nem is kicsit (időközönként jött elő a probléma), ki lett cserélve a fékcső, fékbetétek, dugattyúk, gumitömítések, tárcsában nincs hajlás.
Két hónapig tökéletes volt, de most megint felforrósodott.
Tudnátok segíteni nekem, hogy mi lehet még esetleg a probléma?
Ha igen, akkor hogyan tudnám orvosolni?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Kéziféket megnéztétek?
Igen, ki vannak cserélve a betétek és a rugók is, valamint a kézifék be is van állítva, a kerekek nem szorulnak, első körben, úgy állítottuk be hogy szinte ne is legyen kézifékem mert a szerelőm is erre gyanakodott elsőre, de hiába, utána is felmelegedett pár km után, amióta ki lettek cserélve a fék alkatrészei azóta is jelen van a probléma, de csak időszakos, egy hónapig semmi még hosszútávon sem (40km) de aztán csak be üt a baj.
Na de én így nem tudok nyugodtan autózni, erre megoldást kell találni.
Pedig akkor a fékmunkahenger lesz a ludas, fékezés után nem megy vissza rendesen a helyére. Nekem anno a bal hátsónál volt ez, annyira melegedett, hogy csapágyat is kellett cserélni, gondolom a nagy hő adott neki rendesen.
Úgy tudom(lehet rosszul), hogy a fékek keresztbe vannak "kötve" tehát ha a jobb hátsó fékem melegszik akkor a bal elsőnek is kellene amennyiben a munkahenger a ludas.