Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2015-06-15 20:10 M43TU motor

Na jeladócsere megtörtént, hiba maradt. De legalább találtunk egy repedt vákuumcsövet.
Az is cserélve lesz, ( addig ideiglenesen ragasztva ) plusz az üzemanyagszűrőt is mert azt még nem cseréltem aztán kiderül...

Pocses Elküldve: 2015-06-13 19:19 Mi lehet a baj?

kecsurobi írta: Üdv
nekem ha hidegre rakom a levegőt akkor a làbamra és a szélvédőre meleget fúj de szembe hideget mi lehet a baj?


Szia!

Én is tapasztaltam ilyet, de ugye hidegebb időben, mert most folyamatosan automatán üzemel a klíma 22-23 fokra belőve. Mikor mondjuk kint van 15-fok aut. beállítod pl. 23-ra ekkor ha a középső fúvókát átállítod hideg vagyis kék-re, ettől még az ótómata fűteni fog a többi befúvón keresztül mert el akarja érni mindenképpen a beállított jelenesetben a 23-fokot. A legegyszerűbb és legkényelmesebb mindig az auto funkcióval használni a panelt.
Magam részéről ez tetszett a legjobban, főleg az előző manuális klímás off verda után. Azt egyszerűen nem tudtuk beállítani, hogy mindenkinek jó legyen...

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-06-10 05:57 M43TU motor

szotakdavid írta:
Pocses írta:
Tano írta:
Pocses írta: Köszönöm Tano.
Mit kell lebontanom, hogy hozzáférjek, elég jó helyen van.


Ezt most nem tudom megmondani, de szerintem nem sok mindent, mert ez a motor nem igen tölti ki a motorteret.


Ebben igazad van, de én így is csípem, az öreg 8szelepes kőkorit.


Szívósort vedd le,pollenszűrőházat is mindent és úgy hozzá férsz.


Köszi Neked is, gondoltam, hogy ezeket minimum le kell különben az istennek sem férni hozzá. Meat & Doria amit vettem, eddig bevált a digó kütyü nem csak nálam több ismerősömnél is.

Pocses Elküldve: 2015-06-09 16:04 Társalgó


A nagy táskás szemű! Nekem nagyon bejövős...

Pocses Elküldve: 2015-06-09 14:44 M43TU motor

Tano írta:
Pocses írta: Köszönöm Tano.
Mit kell lebontanom, hogy hozzáférjek, elég jó helyen van.


Ezt most nem tudom megmondani, de szerintem nem sok mindent, mert ez a motor nem igen tölti ki a motorteret.


Ebben igazad van, de én így is csípem, az öreg 8szelepes kőkorit.

Pocses Elküldve: 2015-06-09 05:07 M43TU motor

Tano írta:
Pocses írta:
Sziasztok!

Kellene nekem egy rajz, hogy hol találom pontosan a főtengelyjeladót a motoromon. Köszönöm.


A blokk oldalán hátul. 14-es elem.


Köszönöm Tano.
Mit kell lebontanom, hogy hozzáférjek, elég jó helyen van.

Pocses Elküldve: 2015-06-08 17:20 M43TU motor


Sziasztok!

Kellene nekem egy rajz, hogy hol találom pontosan a főtengelyjeladót a motoromon. Köszönöm.

Pocses Elküldve: 2015-06-04 19:11 M43TU motor

Elhoztam szerelőmtől az autót, semmilyen hibát nem tárolt, így várhatok arra míg max megáll és már nem indul el. Üzemanyagrendszerben semmi hiba, valószínűen valamelyik jeladó adja majd be a kulcsot. Olajcsere megvolt 15papír.

Pocses Elküldve: 2015-06-03 10:49 M43TU motor

Micka írta:
Pocses írta:
Micka írta: csöpög olaj a kocsiból, motor olaj,valahonnan feljebbről indul, nem az olajjeladó környékéről, kb a motor közepétől vagy feljebbről, felülről nem látszik semmi jele,
hol szokott engedni általában ez a motor?

bónusz kérdés: mennyi olajat fogyaszt átlagosan ez a fajta moci?


Szia.

Vez.lánc ház ill. az olajszűrőház tömítése szokott szivárogni. Olaj fogyasztása inkább lábfügő, ha tiprod jobban csipegeti (értelme nincs) 5W40 amit inkább tennék bele, saját tapasztalat.
Ui.: Mocija tudod kiknek van...

Üdv.: Pocses

kösz a tippeket

az említett olajszűrőház tömítés és vezérműlánc tömítés cseréje macerás és sok munka vagy nem bmw szerelő is nagy valószínűséggel ki tudja cserélni?


Nincs mit. Nem lehet macerás, előröl hozzáférni. Bár ugye anno vittem szerelőmhöz, Ő meg kicserélte. Ma is éppen ott van nála olajcserén + megoldja a leállást dadogást...
azt közlöm majd a hiba okát, javítását.

Pocses Elküldve: 2015-05-30 05:47 M43TU motor

Micka írta: csöpög olaj a kocsiból, motor olaj,valahonnan feljebbről indul, nem az olajjeladó környékéről, kb a motor közepétől vagy feljebbről, felülről nem látszik semmi jele,
hol szokott engedni általában ez a motor?

bónusz kérdés: mennyi olajat fogyaszt átlagosan ez a fajta moci?


Szia.

Vez.lánc ház ill. az olajszűrőház tömítése szokott szivárogni. Olaj fogyasztása inkább lábfügő, ha tiprod jobban csipegeti (értelme nincs) 5W40 amit inkább tennék bele, saját tapasztalat.
Ui.: Mocija tudod kiknek van...

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-05-28 07:47 M43TU motor

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Tegnap menetkor, 2x leállt minden előjel nélkül a motor, padlógázos gyorsításnál hol gyorsul, hol meg rángat a motor. Lehetséges valamelyik jeladó hibája? Vagy esetleg valami 5let? Pénteken hívom újra szerelőm, akkor tud jövőhétre időpontot adni, addig sajna ez van.
Természetesen javítás után közlöm a hiba okát és az orvoslását.

Üdv.: Pocses


elég sok minden lehet, kár találgatni. lehet éppen üzemanyag, vagy annak köre, szűrő, pumpa. akár tengely jeladók, bár azok kuplungolásnál szoktak leállni. de akár trafó is. meg még egy pár dolog. mondom kár találgatni szerintem.


Nem találgatok, kifog derülni oszt meg lesz oldva. Mind2ő alkalommal kuplungolás közben állt le, először nejem mikor visszakapcsolt beforduláskor, utána meg nálam hazafelé lámpánál pont indultam volna elsőként kuplung 1es azt GO lett volna...
Ja, "kicsi sárga tengeralattjáró" nem világít.


pont a lényeget hagytad ki. mert úgy írtad, hogy menet közben. iylenkor általában arra gondolunk, hogy folyamatosan haladva egyenletes gázon. aztán kiderül, hogy felvetettem a kuplongot, hogy közben. én ezért írok litániákat, meg a lehető legrészletesebben mindent, hogy később ne legyen több kérdés, vagy felesleges kommentelgetés. kivéve, ha valaki nem éri, amit írok, vagy épp rosszul fogalmazok és amiatt
hát igen, jeladó gyanús a téma.


Bocsesz igazad van, köcce. Nemsoká menek vele, du. meg majd a nejem. Arra rálesek, hogy indításkor a ford.számmérő kimozdul, avagy sem. Mert ha nem akkor tuti az lesz, vagy mégsem. Unix oldalán már néztem van választék gazdagon, (Febi, stb) és kedvezménnyel az ára sem húzós.

Pocses Elküldve: 2015-05-28 06:27 M43TU motor

YELLOW írta:
Pocses írta: Tegnap menetkor, 2x leállt minden előjel nélkül a motor, padlógázos gyorsításnál hol gyorsul, hol meg rángat a motor. Lehetséges valamelyik jeladó hibája? Vagy esetleg valami 5let? Pénteken hívom újra szerelőm, akkor tud jövőhétre időpontot adni, addig sajna ez van.
Természetesen javítás után közlöm a hiba okát és az orvoslását.

Üdv.: Pocses


elég sok minden lehet, kár találgatni. lehet éppen üzemanyag, vagy annak köre, szűrő, pumpa. akár tengely jeladók, bár azok kuplungolásnál szoktak leállni. de akár trafó is. meg még egy pár dolog. mondom kár találgatni szerintem.


Nem találgatok, kifog derülni oszt meg lesz oldva. Mind2ő alkalommal kuplungolás közben állt le, először nejem mikor visszakapcsolt beforduláskor, utána meg nálam hazafelé lámpánál pont indultam volna elsőként kuplung 1es azt GO lett volna...
Ja, "kicsi sárga tengeralattjáró" nem világít.

Pocses Elküldve: 2015-05-27 12:52 M43TU motor

Tegnap menetkor, 2x leállt minden előjel nélkül a motor, padlógázos gyorsításnál hol gyorsul, hol meg rángat a motor. Lehetséges valamelyik jeladó hibája? Vagy esetleg valami 5let? Pénteken hívom újra szerelőm, akkor tud jövőhétre időpontot adni, addig sajna ez van.
Természetesen javítás után közlöm a hiba okát és az orvoslását.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2015-05-27 09:28 Fékjavítás

Pedig nagy a valószínűsége, hogy a munkahenger szorul. Nekem a használtat rakta vissza felcsiszolás után, új tömítőszettel és azóta is klappol minden.

Pocses Elküldve: 2015-05-27 08:55 Fékjavítás

gyorfimiki írta:
Pocses írta:
gyorfimiki írta:
szicsu írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek.

Melegedett a jobb hátsó fékem nem is kicsit (időközönként jött elő a probléma), ki lett cserélve a fékcső, fékbetétek, dugattyúk, gumitömítések, tárcsában nincs hajlás.
Két hónapig tökéletes volt, de most megint felforrósodott.

Tudnátok segíteni nekem, hogy mi lehet még esetleg a probléma?
Ha igen, akkor hogyan tudnám orvosolni?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Kéziféket megnéztétek?


Igen, ki vannak cserélve a betétek és a rugók is, valamint a kézifék be is van állítva, a kerekek nem szorulnak, első körben, úgy állítottuk be hogy szinte ne is legyen kézifékem mert a szerelőm is erre gyanakodott elsőre, de hiába, utána is felmelegedett pár km után, amióta ki lettek cserélve a fék alkatrészei azóta is jelen van a probléma, de csak időszakos, egy hónapig semmi még hosszútávon sem (40km) de aztán csak be üt a baj.
Na de én így nem tudok nyugodtan autózni, erre megoldást kell találni.


Pedig akkor a fékmunkahenger lesz a ludas, fékezés után nem megy vissza rendesen a helyére. Nekem anno a bal hátsónál volt ez, annyira melegedett, hogy csapágyat is kellett cserélni, gondolom a nagy hő adott neki rendesen.


Úgy tudom(lehet rosszul), hogy a fékek keresztbe vannak "kötve" tehát ha a jobb hátsó fékem melegszik akkor a bal elsőnek is kellene amennyiben a munkahenger a ludas.


Közvetlen a féknyeregben levő munkahengerre (dugattyúra) gondolok.