Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2020-04-25 08:06 Társalgó

https://hu.motor1.com/news/381...z-autojat/

Én már kaptam levelet a BM-től, hétfőn de.9-re viszem az A1-be megnézik, ha kell akkor megrendelik a cserealkatrészt és cserélik egy másik időpontban.

Pocses Elküldve: 2019-07-05 17:48 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.


Na f@sza de a lényeg megúsztad.
Péntek reggel kerül enyém is szerelőhöz, fogy a hűtővizem de nem látom hol csak hallom leállított motornál, hogy valami forró felületre csöppen mert sistereg. Valahol a tűzfal felől lehet. Előröl nem látok semmit majdnem új csövek a hűtő is talán kettő éves lehet.


minimálisan nekem is fogyott. lehet pont itt, már volt valami repedés. de nem tűnt fel nyom. holnap, vagy azután jön az alkatrész. Febi-t rendeltem, mert ez volt a legolcsóbb, aminek különleges több összetevős anyaga van. bár nem hiszem, hogy az akciósan 3500-4000Ft-os Gates rossz lett volna de vicces, mert a gyári vagy 17ezer
sajnos az idő hamarabb dolgozik, mint a km.
szerk.: vagy bedurcizott az autó, mert az utóbbi 2-3 hétben alig ment. asszony olaszával (Stilo) járkáltam sokat, és meglepően jónak találom. sok hasonlóság van a BMW-vel, funkciós szempontokból. ahogy neked a Ducati, nekem most Fiat. mondjuk visszaülve a BMW-be, azért mindenhez több férfiasság kell.
szerk2.: pedig márkás darab volt. a színe ne tévesszen meg senkit, az nem rozsda. egy alu blokkban fura is volna.


áhh ilyen a mesében sincs.
egy nyomorult csavar fogta de nem akart visszamenni, ferdén kapott bele. de az volt a fura, hogy nagy csomó menet tök könnyedén bement. persze az M6x1 menetfúró tropa. mindegy addig addig, hogy végül jó lett. pedig nem kapkodtam meg semmi, és kifelé jobban jött. Mocskos alu blokk.
ja és hogy ne legyen jó az öröm az egyik légtelenítő csavar is eltört. minek csesztettem, anélkül is lelégtelenedik.... bár fura mert az olajhűtőnél lévő szelepen meg szinte nem jön semmi,s e víz se semmi. csak az elején jött. jah és jól leégett a hátam


Egy vízcsőcsonkcsere lett 20 papírba volt anyag+munkadíj. (4-óra múlva hívtak kész)


már megyen vettem két légtelenítő Meyle csavart 500/db áron. lassan lelégtelenedik teljesen. fűtés van, dögivel de még szisszen a kiegyenlítő picit, megállás után, ha kinyitom. mondjuk fura, mert kb 5 liter ment bele, és 7,5 liter kell a rendszerbe elvileg. de mintha annak idején sem kellett volna több bele. nem hiszem, hogy 2,5 liter benne tud maradni. viszont nagyon tiszta a rendszer, endoszkóppal belenéztem a blokkba.


Mostanában ugye volt a bal első rugótörés, majd megszorult a bal hátsó fék, most meg a víz szökött... remélem vége a háromcsapásnak.

Pocses Elküldve: 2019-07-05 17:26 Hûtõvíz

YELLOW írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.


Na f@sza de a lényeg megúsztad.
Péntek reggel kerül enyém is szerelőhöz, fogy a hűtővizem de nem látom hol csak hallom leállított motornál, hogy valami forró felületre csöppen mert sistereg. Valahol a tűzfal felől lehet. Előröl nem látok semmit majdnem új csövek a hűtő is talán kettő éves lehet.


minimálisan nekem is fogyott. lehet pont itt, már volt valami repedés. de nem tűnt fel nyom. holnap, vagy azután jön az alkatrész. Febi-t rendeltem, mert ez volt a legolcsóbb, aminek különleges több összetevős anyaga van. bár nem hiszem, hogy az akciósan 3500-4000Ft-os Gates rossz lett volna de vicces, mert a gyári vagy 17ezer
sajnos az idő hamarabb dolgozik, mint a km.
szerk.: vagy bedurcizott az autó, mert az utóbbi 2-3 hétben alig ment. asszony olaszával (Stilo) járkáltam sokat, és meglepően jónak találom. sok hasonlóság van a BMW-vel, funkciós szempontokból. ahogy neked a Ducati, nekem most Fiat. mondjuk visszaülve a BMW-be, azért mindenhez több férfiasság kell.
szerk2.: pedig márkás darab volt. a színe ne tévesszen meg senkit, az nem rozsda. egy alu blokkban fura is volna.


áhh ilyen a mesében sincs.
egy nyomorult csavar fogta de nem akart visszamenni, ferdén kapott bele. de az volt a fura, hogy nagy csomó menet tök könnyedén bement. persze az M6x1 menetfúró tropa. mindegy addig addig, hogy végül jó lett. pedig nem kapkodtam meg semmi, és kifelé jobban jött. Mocskos alu blokk.
ja és hogy ne legyen jó az öröm az egyik légtelenítő csavar is eltört. minek csesztettem, anélkül is lelégtelenedik.... bár fura mert az olajhűtőnél lévő szelepen meg szinte nem jön semmi,s e víz se semmi. csak az elején jött. jah és jól leégett a hátam


Egy vízcsőcsonkcsere lett 20 papírba volt anyag+munkadíj. (4-óra múlva hívtak kész)

Pocses Elküldve: 2019-07-01 20:42 Hûtõvíz

YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.


Na f@sza de a lényeg megúsztad.
Péntek reggel kerül enyém is szerelőhöz, fogy a hűtővizem de nem látom hol csak hallom leállított motornál, hogy valami forró felületre csöppen mert sistereg. Valahol a tűzfal felől lehet. Előröl nem látok semmit majdnem új csövek a hűtő is talán kettő éves lehet.

Pocses Elküldve: 2019-05-08 06:58 Társalgó

Gebrosz írta: Sziasztok ne haragudjatok nem találtam az oldallal kapcsolatos hiba bejelentő részt.
Nos a következő a gondom hogy nem tudok képet feltenni a galériában folyamatosan valami szervert ír ki. Hozzá tenném hogy nagyméretű a kép formátum.


Szia!
1024 pixel x... ennél nagyobb képet ne tegyél fel mert nem lesz látható az oldalon.

Pocses Elküldve: 2019-03-30 20:21 Rohadás

Gebrosz írta: Üdv most vettem észre hogy
felőlem az ajtó alatt és a hátsó ajtó alatt az ajtó szegély megvan rozsdásodva
Kérdezném hogy azzal mit lehet tenni?
úgy értem csere komplett ajtó
vagy megoldható alul egy kis csiszolással és festéssel.
Továbbá eddig nem foglalkoztam a difivel és a bölcsővel eléggé rozsdás így lett behozva kintről ezen felül szép az alja csak ott rozsdás.
Mivel vagy mien szerekkel orovsolható úgy hogy ne keljen kivenni?


Csere komplett ajtó? Milyenre bontottra?
Fújasd ki a belsejét is rozsdaátalakítóval, majd alvázvédővel lakatos szépen lejavítja, fényező megfújja, és pár év múlva kezded előröl. Sajna ez van ha egyszer megállt a víz az ajtóban belül mert ugye amikor esik az eső akkor az üvegről belül folyik el az esővíz egy része. Alul nézd meg a kifolyókat nincsenek esetleg eldugulva?
Nekem a vezető felőli ajtóm ilyen, az összes többi gyári fényezésű még és egy pörsenés sincs rajtuk. Azokban nem állt meg még a víz.
Alját is rozsdaátalakítóval kezeltesd, majd mehet rá telibe az üregvédelem. Nézd meg a képeim között milyen állapotú az öreg náci bárkánk alja. Ezt nyugodtan emelheted az emelési pontokon.

Pocses Elküldve: 2019-03-21 12:36 Gumiabroncs

Ígértem írok majd a csájna gumikról...
Nankang Ultra Sport NS-2 gumikat vettem előre, száraz úton csendes, jól tapad körforgóban nem alul kormányzott, sőt tapad mint légypapír! Esőben még nem volt használva, ha lesz írok majd arról is, hogy viselkedik.

Pocses Elküldve: 2019-03-19 11:57 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

csatis1 írta:
Pocses írta: Bocs, hogy ide írok a "lámpa" totyik nem működik!

A coupe hátsólámpa egyforma a 4-ajtós sedanéval? Mert kellene cserélnem hátsólámpát mert eltörött.


Nem ugyanaz. Más a formája, még ha csak egy kicsit is és szemmel nem is látszik elsőre.


Igen közben rájöttem én is. Találtam Bontópláza oldalán lámpafoglalattal együtt 7.700-ért holnapra érkezik.








Pocses Elküldve: 2019-03-18 08:46 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

Bocs, hogy ide írok a "lámpa" totyik nem működik!

A coupe hátsólámpa egyforma a 4-ajtós sedanéval? Mert kellene cserélnem hátsólámpát mert eltörött.

Pocses Elküldve: 2019-03-14 19:58 Gyújtógyertya.

Na meglett a hiba 1.5 hétig ott állt szerelőnél az autó volt fontosabb melója. Ez meg gondolom ráért mert gyújtókábel csere kellett az 1-es hengernél de akkor már mind a négy cserélve lett újra (NGK).

Pocses Elküldve: 2019-03-03 13:13 Gyújtógyertya.

Adamyno írta:
Pocses írta:
hil írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...


nézd meg a gyertyán rajta van-e rendesen a kupak. nekem az új NGK nyírta ki anno a z egyik trafót, sőt jött volna sorba valószínű. erős, új gyertya, gyenge trafó, ez a vége.


Köszi megnéztük. Régi és az új gyertyával is van gyújtás, de járatva a motort majd kivéve a gyertyát, teljesen száraz nem benzines. 100 méter ha mentem már dobta is a hibát közben még villogott is a kicsi sárga tengeralattjáró. Max még törölhetem a hibát (univerzális hibakód olvasóval) azt úgy próba de nem fűzök hozzá nagy reményt.

Szia! Úgy tudom, ha égéskimaradás van a hengerben, akkor azt az injektort lekapcsolja a vezérlő, tehát ezért volt száraz a gyertya. Azt hogyan nézted meg, hogy volt gyújtás? Szerintem ez inkább trafó hiba. Nálad a 4 trafó egyben van, nem külön cserélhető.


Szia! A pipába raktunk plusz gyertyát a régiből így néztük meg és van szikra az egyes hengernél is.


Meg kéne nézni egy komolyabb diaggal, hogy van-e mellette más hiba is. Nekem is csinált ilyet gyertyacsere után, 2-3 henger nem ment de minden indítás után más. Olyan hangja volt egyszer mint egy kapálógépnek, akkor nagyon megijedtem. Pár indítás után már mindegyik hengerre írt gyújtáskimaradást és igen, a vezérlő lekapcsolja azt a hengert amelyikben nincs gyújtás, így már el sem indul csak ha leveszed a gyújtást és vissza. Gyertyacsere után csináltam egy adaptációtörlést (lehet nem kellett volna), utána csinálta ezt kb 150-200 km-ig. Valahol olvastam, hogy kb. 10-15 másodpercig ki kell forgatni leszabályzásig és utána megtanul valamit. Próba szerencse alapon egy hosszú egyenesben nyomtam neki harmadikban kb. 13 mp-ig. Utána hazamentem, töröltem a hibakódokat és úgy tűnik jó lett. Előtte a fogyasztás is durva volt, most kezd normális lenni. Alapjáraton volt remegés, az is elmúlt.
Azt mondod van szikra ha kiveszed a gyertyát, akkor a trafó jó. Esetleg meg lehetne próbálni, hogy megcseréled azt a gyertyát egy másikkal (ha még nem próbáltad) vagy esetleg a trafót. De egyszerre ne, hogy tudd követni mit csináltál. Szerintem ott más gond lesz ha száraz is a gyertya akkor üzemanyagra gondolok. Azzal viszont nem vagyok tisztában, hogy hengerenkénti vezérlésű az injektor vagy "központi". Mert ha utóbbi, akkor akár kosz is lehet benne, nagyobb az esély rá. Elvileg lehet tisztítani, de elég macerás. Első körre egy normális diagot javasolnék mondjuk Rheingold-dal mert annak van automatikus hibakereső része is, ami különböző teszteket futtat és írja, hogy mit csinálj (angolul vagy németül).



Holnap reggel viszem szerelőmhöz Attilához gyári programokat használ évtizedek óta csakis bájerrel foglalkozik. Remélem valamelyik nap neki tud állni azt majd kiderül mi a sz@r ez. Mindenképpen megírom majd mi volt a gebasz.

Pocses Elküldve: 2019-03-02 20:47 Gyújtógyertya.

hil írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...


nézd meg a gyertyán rajta van-e rendesen a kupak. nekem az új NGK nyírta ki anno a z egyik trafót, sőt jött volna sorba valószínű. erős, új gyertya, gyenge trafó, ez a vége.


Köszi megnéztük. Régi és az új gyertyával is van gyújtás, de járatva a motort majd kivéve a gyertyát, teljesen száraz nem benzines. 100 méter ha mentem már dobta is a hibát közben még villogott is a kicsi sárga tengeralattjáró. Max még törölhetem a hibát (univerzális hibakód olvasóval) azt úgy próba de nem fűzök hozzá nagy reményt.

Szia! Úgy tudom, ha égéskimaradás van a hengerben, akkor azt az injektort lekapcsolja a vezérlő, tehát ezért volt száraz a gyertya. Azt hogyan nézted meg, hogy volt gyújtás? Szerintem ez inkább trafó hiba. Nálad a 4 trafó egyben van, nem külön cserélhető.


Szia! A pipába raktunk plusz gyertyát a régiből így néztük meg és van szikra az egyes hengernél is.

Pocses Elküldve: 2019-03-02 14:54 Mi lehet a baj?

komaromi33 írta: Sziasztok!
Talán tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan kezeljük az autó problémáját.
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9 benzin
Évjárat: 2000
2500 - as fordulatnál csörgő hangot ad a motor. Alapjáraton és 2500 alatti fordulaton viszont nem jelentkezik a probléma. Vezérlés a gond, vagy valami más. 245000 km van benne
Válaszokat előre is köszi! És ha vezérlés, akkor mennyire fáj anyagilag.


Szia!
Nem hinném, hogy a vez.lánc lenne anno gyári futásnak 400ezret adott meg a gyár, (ekkor még nem fogott a piros ceruza)de szerelőm szerint a dupláját is elfutja különösebb gond nélkül. Az enyémbe 263ezer van és csendes. Amúgy a lánc nem drága, a munkadíj meg kb 100ezer ilyenkor. 2500-felett is hallani a hangot amúgy?

Pocses Elküldve: 2019-03-02 08:13 Gyújtógyertya.

YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...


nézd meg a gyertyán rajta van-e rendesen a kupak. nekem az új NGK nyírta ki anno a z egyik trafót, sőt jött volna sorba valószínű. erős, új gyertya, gyenge trafó, ez a vége.


Köszi megnéztük. Régi és az új gyertyával is van gyújtás, de járatva a motort majd kivéve a gyertyát, teljesen száraz nem benzines. 100 méter ha mentem már dobta is a hibát közben még villogott is a kicsi sárga tengeralattjáró. Max még törölhetem a hibát (univerzális hibakód olvasóval) azt úgy próba de nem fűzök hozzá nagy reményt.

Pocses Elküldve: 2019-03-02 07:55 Gyújtógyertya.

Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...