Pocses Elküldve: 2018-12-29 13:01 Karosszéria (javítás?)
Pocses Elküldve: 2018-12-29 13:01 Karosszéria (javítás?)
Pocses Elküldve: 2018-12-29 12:54 Motor hibajel(sarga)
peti9577 írta: sziasztok! lenne egy e46 316i (n46b18a)
és kb 100km-ként világít a check engine lámpa,kitörlöm és 100km után kb vissza jön! ezt a hibát írja: 29F4 Catalytic-converter conversion 1
Ez katalizátor cserével szűnik meg vagy lambdaszonda?
Pocses Elküldve: 2018-12-07 19:19 Karosszéria (javítás?)
b_imi írta:Pocses írta: Szevasztok!
A lökös totyikot nem tudom megnyitni valami hiba történt ezt írja ezért ide írok, remélem nem gond.
Nemrég belém csusszantak hátulról lámpánál, már álltam (!) azért a fékről leléptem míg megvolt a "behatolás". Nemsoká lejár a műszaki így gyorsba felrakattam lakatosommal az új hátsó lököst, az mondta nem kell más csak az a belső üvegszálas energiaelnyelő vagy mi mert deformálódott így az újba átrakva a bal hátsó illesztés elég kókány. Ajtó alatti rész is kapott egy kicsit, fényezés majd csak jövőre januárban.
Na a kérdésem az lenne honnét tudnék ilyen üvegszálas "izét" beszerezni sajna még a megnevezését sem tudom.
Cikkszám alapján találsz pár verziót. Aztán eldöntöd, mennyit szánsz rá.
Pocses Elküldve: 2018-12-07 12:59 Karosszéria (javítás?)
Pocses Elküldve: 2018-12-03 22:34 E46 karosszéria, lámpák, indexek
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Faceliftes e46 touringhoz keresek jó állapotú bal első sárvédőt.
Nos kb. kettő hete..Sajnos megannyi bontó facebookos csoportot keresve sem találok.Vagy rohad vagy face előtti vagy már eladta stb.
Kérdésem az,hogy melyik utángyártott márka áll a legközelebb méretpontosság terén a gyárihoz?Van egy utángyártott szarom de kb egy hét után leszedtem az autóról ,mert már annyira zavart az a tróger moslék pontatlansága.Hallottam ,hogy talán a Klokkerholm.
Szerintetek?
Vagy ha esetleg valakinek van az ne tartsa magában
Pocses Elküldve: 2018-11-01 11:03 Mi lehet a baj?
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítség kellene!E46 fl előtti 318i-ről lenne szó!
Az autó erőtlen , torpan hidegen ,üzemmelegen,beinditásnál is és ha lassítok egy lámpához alapjárat leesik 500 körül aztán visszaáll, alapjáraton remeg a kaszni is.Hibakód nincs ,az összes vákumcső cserélve , kartergázszűrő , üzemanyagszivattyú,gyertyák,légtömegmérő....sorolhatnám még!
4 szerelőnél volt már, de nemtudnak mit kezdeni vele!
Mi lehet vele a probléma?
Pocses Elküldve: 2018-11-01 09:27 kerékcsapágy
blueman írta: Na ma megint belefutottam.
Korabban leszakadt a kezifekem, az elozo szerelom mindent amit kiszedett eltuntetett, ures a kezifek csak a kezifek kabel maradt a helyen, illetve allitolag neha szorul a jobb kerekcsapagyom, ami jobban aggasztott, de mas szerint lehet a difibol jott csak hang, elotte siman rasutottek, hogy mar szogletesedik.
Ezutan jott a zsakbamacska, vittem kerekcsapagyat, kezifekbetetet, kezifekpofa tarto 0060877 KLO/JK....
Szerelo hiv, hogy torott a rugo elso menete, mindenkepp cserelni kellene, illetve a jobb hatso kerekcsapagy is cseres, de az irdatlan szivas, lehet megsem kell, ha nincs ra keret, kesobb is lehet. Mondom rendben, kesobb jon a hivas, hogy a kezifekpofa tartot nem lehet feltenni a 0060877 KLO/JK- ra mert teljesen elrohadt, beszakadt az eredeti felfogato hely, ezert le kellene szedni a kerekcsapagyat?/ agyat de az teljesen osszerohadt nem jon le, ha lejon serulni fog nem lehet visszarakni, vagy amugyis szet kell vagni, azaz feltengely csere is kell ezutan.
kezifektarto, feltengely, rugo anyagot adjak munka: ezek csereje plusz kerekcsapagy, vegosszeg 120 ezer forint amit nekik kell megfizetni, ez mennyire korrekt?
Illetve, van ilyen, hogy egy rohadt kezifekbetet tartot nem lehet rogziteni es ezert ilyen megoldassal lehet megoldani, ami szamomra kicsit sokkolo, marmint az anyagi vonzatat.
Mit gondoltok?
Pocses Elküldve: 2018-09-29 07:56 BMW318i E46
Horser írta: Így 50 évesen végre megvettem 2. BMW-met. Sajnos nagyon belenyúltam, mert rögtön Valvetronik szelepvezérlés hibás lett. Addig, amíg a javításra összejön a cash, addig annyi kérdésem lenne, hogy ha lehúzom a vezérlés csatlakozót. lehet-e használni az autót?
Mivel a komplett motor csere olcsóbb a vezérlés cserénél, ezért most motorra várok.
Pocses Elküldve: 2018-08-31 14:27 Mi lehet a baj?
bricktopm írta: Sziasztok!
Van egy kis gondom. Feltöltök róla egy videót.
Ami látható.
Alapjáratom stabilan áll, viszont ha picit érintem a gázpedált(vagy meghúzom a bovdent kézzel 1-2mm-re) akkor ez a jelenség történik. A forulad lefelé indul el. mintha beremegne a motor. Viszont ha ennél kicsivel nagyobb gázt adok akkor nem lefelé indul el(mint mikor pl sz r az alapjárati motor) Rendesen felfelé indul.
Nem cisnálja mindig, de minden nap, mikor milyen kedve van.
Alapjárati motort kicseérltem, légtömegmérőt lerhúztam, de csak csinálja. A teljes levegő rendszert szétkaptam (már vagy 4-5 alkalommal) és kitisztítottam, minden csövet átnéztem a szűrőháztól a a nagy pillangóig. Nem tudok rájönni mi lehet a gond.
Kaptam egy tippet, hogy a kartergáz szellőztető szelep környékén nézzek szét. Ha leveszem a betöltő sapkát nem füstöl a motor és szív rendesen...elég rendesen.
Egyébként jól megy, nem torpan, nem kinlódik, fogyasztása se sz r. NEm tudok mire gondolni.
A link neve
Pocses Elküldve: 2018-08-28 10:44 Remeg az autó
Zoli33 írta:Pocses írta:Zoli33 írta:YELLOW írta:Zoli33 írta: Sziasztok!
Olyat produkál az autó, hogy autópálya sebességnél finoman elkezd remegni a kormány tipikusan úgy mintha szar lenne a centír. De nyári és téli szettel frissen centirozva is csinálja. Ami feltűnt, hogy ha finoman mozgatom a kormányt van olyan pozíció amikor megszűnik és ha kicsit elkezdek kanyarodni akkor előjön, mindegy melyik irányba húzom a kormányt. Első nagy születek újnak, lengéscsillapító új, egyedül a kerékcsapágyra tudok gondolni de azt nem tudom képes e ennyire rázni? Valami ötlet? Szerk: féktárcsák is jók, fékezésnél nem változik semmi.
ha a kerékcsapágy miatt rázna, már régen rossz
inkább kormányműre, vagy kormányösszekötőre gondolj.
Ott sem lóg semmi, a kormanyösszekötők kb egy évesek lemforder. Kezdem feladni
Próbáld ki cseréld meg párban a kerekeket az elsőket ugye a hátsókkal. Lehet a gumival van valami gebasz akkor.
Ezeken már túl vagyok, és írtam hogy mindkét szettel ugyanaz a jelenség, ezért gumi,felni kizárva.
Pocses Elküldve: 2018-08-28 09:36 Remeg az autó
Zoli33 írta:YELLOW írta:Zoli33 írta: Sziasztok!
Olyat produkál az autó, hogy autópálya sebességnél finoman elkezd remegni a kormány tipikusan úgy mintha szar lenne a centír. De nyári és téli szettel frissen centirozva is csinálja. Ami feltűnt, hogy ha finoman mozgatom a kormányt van olyan pozíció amikor megszűnik és ha kicsit elkezdek kanyarodni akkor előjön, mindegy melyik irányba húzom a kormányt. Első nagy születek újnak, lengéscsillapító új, egyedül a kerékcsapágyra tudok gondolni de azt nem tudom képes e ennyire rázni? Valami ötlet? Szerk: féktárcsák is jók, fékezésnél nem változik semmi.
ha a kerékcsapágy miatt rázna, már régen rossz
inkább kormányműre, vagy kormányösszekötőre gondolj.
Ott sem lóg semmi, a kormanyösszekötők kb egy évesek lemforder. Kezdem feladni
Pocses Elküldve: 2018-08-25 19:50 Segítség, beázik az autóm!!!!
Mauser írta:Koli316i írta: Sziasztok!
Sürgõssen a segítségeteket szeretném kérni. A helyzet az, hogy valahol beázik az autóm (2004 316i). A vezetõ ülés felöli oldalon egy nagyobb esõ után állt a víz a gumiszõnyegen és alatta a kárpitban! Kb. 2-3 dl, vizet csorgattam ki belõle, ami jelentõs mennyiség. A kérdésem az lenne, hogy tapasztalt-e már valaki ilyet? Hol folyhatott be? Mi lehet az oka?
Elõre is köszönöm!
Koli
Szia, megoldódott? Nekem is ugyanez a helyzet, E91. Köszi
Pocses Elküldve: 2018-08-21 14:29 Autóvásárlás
Vj181 írta:Pocses írta:Vj181 írta: Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577
Szia!
Vedd meg csak de tartom magam a korábban leírtakhoz úgy, hogy a szerelőm 6 évig fejlesztőmérnökként dolgozott a bájeréknél, ezután vagy 10 évig volt szervizvezető az A1-ben majd lett maszek na Ő utána írtam le amit nekem mondott. Így nekem több nácibárka nem lesz ha ez kipusztul alólam. Pedig az E90 FL bejönne nem kicsit.
Szia!
Köszönöm válaszod, akkor úgy néz ki én is kihagyom ezt a vételt nagyon sajnálom, gyonyoru autó, de nem akarok folyton a szervizbe ülni vele..