Ez egy archivált weboldal! bővebben
Raven fórum hozzászólásai

Raven Elküldve: 2008-09-23 08:15 ELLOPTÁK!!!

Az soknak tünik aza casco...nekem 11-12e havonta...Teljeskörû.

Raven Elküldve: 2008-09-21 22:24 E36 318i Olajok!!!!!

Nekem a kis órát is mûszer nélkül tüntették el. Gyújtást ráadta nyomkodott gyorsan valamit gyújtást levette és el is tûnt...Igaz e46. Sajnos nem figyeltem meg...

Raven Elküldve: 2008-09-20 11:27 Turbo

Én leszedtem.... nem volt szívem összerakni úgy hogy láttam mi van benne
nekem kb 4-5 órás meló volt... Ami igazán sok volt benne hogy nem készültem fel erre és nem volt semmi spéci tisztítóanyag.
A szívótorokból nagyon nehezen jön ki a dzsuva... Valami spéci cucc kell brigéciol + gõzborotva...
Leszedni meg visszarakni nem nehéz... a tömítésekre figyelj hogy meg ne sérüljenek meg van ott pár vákumcsõ azok visszakerüljenek a helyükre

Raven Elküldve: 2008-09-20 09:02 ELLOPTÁK!!!

Én is a cascóra esküszöm....
Több klubtársnál is láttam váltózárat...Egyszer begurultam egy váltózáras, sráchoz mondtam neki rakjuk bele a legjobbat. Mondta belerakja szívesen de teljesen feleslegesen dobom ki a pénzt mert az õ állítása szerint ezekben a bmw k ben hiába zárja le, 1 csavar és ki lehet húzni a rudat. Nem tudom valójában hogy van ott még nem szedtem szét.

A gyári WDSben (wiring diagram system) az összes létezõ bmw kapcsolási rajza benne van én abból monkolom az enyémet.

Ugyanez a srác nekem nagyon ajánlgatott egy can bus ra illeszthetõ riasztót... Nem vettem meg de azt gondolom nem egy rossz dolog mert az autón belül bárhol rákötheted onnan veszi a jeleket.... és sztem otthon is beszerelhetõ aki egy kicsit konyít hozzá....

Raven Elküldve: 2008-09-20 08:51 Turbo

Chipcad777 írta: CSáá

Na skacok ma megcsináltam én is az EGR szelep meg az intercooler tisztítását. Nem nagy cucc megcsinálni. Mondjuk nekem egy csepp olaj nem jött ki az intercoolerbõl, csak kicsit "taknyos" volt a csõ fala belül. Ajánlom mindenkinek akinek van egy kicsi mûszaki érzéke is, mert iszonyat dzsuva volt (vagyis nekem) mindenhol.
Kérdésem az lenne,h hogyan tudom megnézni ezt a változó geometriát? Meg azt esetleg le tudom ellenõrizni,h a szívóoldalon nem e szökik a nyomás, fõleg,h most szétkaptam mindent? meg az EGR szelep mûxik-e normálisan?
Bocsi,h egyszerre ennyi mindent kérdezek, de szeretnék tanulni a nagyoktól

köszi a reakciókat elõre is!


Az a jó
Ne is legyen sok olaj benne Én is nemrég csináltam de az enyémbe se volt szinte semmi...
Az EGR el levetted a szívótorkot is? Mert abban körülbelül olyan vastagon van kosz mint az EGR ben...

Raven Elküldve: 2008-09-19 23:50 E46&E39 Klubtalálkozó & NT Autó ingyenes átvizsgálás

Zotyi30d írta: Petike,320DE46 gondolom mi együtt megyünk :
Raven:Csatlakozol Kecsonál hozzánk :
Persze bárki csatlakozhat ha az M5-ön jön fel


Hogyne

Majd elõtte megbeszéljük hol mikor...

Raven Elküldve: 2008-09-18 22:41 E46&E39 Klubtalálkozó & NT Autó ingyenes átvizsgálás

01: Steve
02: Kukume
03: Raven

Raven Elküldve: 2008-09-15 18:28 ELLOPTÁK!!!

így van.

Magyarországon 3 kulccsal adták ki, németben mindig 4el...
Itthon függhetett a forgalmazótól is....Nah meg teljes zárcsere esetén is csak 3 kulcsot adnak már. elég nehéz eligazodni rajta

Egy immóba 10 kulcs van definiálva, többet nem lehet rendelni hozzá.
Azt nem tudom hogy alapból mind a 10 kulcs viszi e. Sztem nem. Mert amikor akartam rendelni kulcsot az enyémhez azt mondták külön gyártják le de aktiválni kell. De olyan drága volt hogy inkább komplett zárat cseréltettem immóval együtt.

Raven Elküldve: 2008-09-13 12:57 ELLOPTÁK!!!

Sajnálom....
Megvolt hozzá mind a 4 kulcs?

Raven Elküldve: 2008-09-10 21:35 Olajcsere_

Chipcad777 írta: üdv skacok!

Olyan kérdésem lenne,h nemrég vettem egy 320d touringot (2004-es 151LE).
És fogalmam sincs,h milyen olaj van benne, de eszi elég rendesen mert 4ezer km alatt a nívó max-ról, nívó min-re lement:S...a kocsi hibátlan, átnézettem profi BMW szakszervízben (nem márkaszervíz!!!).garantált 150ezer km van benne. motorikusan is hibátlannak mondták....Lehetséges,h gagyi olaj miatt csapatja? Vagy más is lehet?
Miket kellene kicserélnem szerintetek? Karterszûrõ? olajszûrõ? üzemanyagszûrõ?
És milyen olajat ajánlotok ami a legjobban megfelelne bele? Ja és váltóolajat, diffi olajat is érdemes lenne cseréltetnem? ha igen milyet abból is?

segítségeteket elõre is köszönöm!


Tényleg elég rendesen eszi az olajat...Nem mondanám rá hogy hibátlan. Azt a szervizt akár hanyagold is. Ha nem folyik el belõle akkor,
meg kellene nézni mennyi olaj van az intercoolerban, mert ha sok akkor nem ártana egy turbó csere. Ha meg nagyon sok van akkor nem is járnék vele mert ha onnan felkapja az olajat akkor bye bye 320d....
Az intercoolert két csavar fogja lefele kijön, egy akna kell hozzá. Könnyû leszedni.

Raven Elküldve: 2008-09-01 17:14 BMW autókulcs

Balu írta:
Raven írta:
Woockie írta:
ducati113 írta: Sziasztok!A drága kiskutyám csontnak gondolta a kulcsomat és annyi.
Szeretném kérdezni,hogy hol lehet ezt pótolni,vagy honnan.Mibe fáj ez nekem.Persze minél olcsóban.
Köszi a segítséget.

Ha csak siman masoltatni akarod, arra nekem ~20ezret mondott a kulcsmasolos es csak a kozponti masolojukban csinalnak ilyen tipusut. Persze gondolom azzal az immo nem fog menni. "Rendes" kulcsot a BMWnel lehet rendelni, hogy mennyibe kerul, nem tudom, hallottam mar 25ezret is es 40ezret is... Nekem is kellene, mert csak egy van es nem art a potkulcs...


Másolt kulccsal az immo tényleg nemfog menni. Márkaszervízben 40e pénz 1 kulcs hozzá úgy küldik le a gyárból hozzáprogramozva az immo hoz.
Ha csak egy kulcs van érdemes komplett mindent cseréltetni összes zár+ immo és megkapod a gyári kulcs szettet(2+1 szervíz). Mivel a legtobb bmw t saját kulcsával lopják el..
Ez a mulatság 113e + 17e munkadíj brutto....legalábbis nemrég még annyi volt.


Én úgy tudtam,hogy a gyári kulcs szett 4db-ból áll:2 db teljes értékû,1 db "sima" fém és 1 db mûanyag szervíz.Legalábbis nekem ez a 4db van .


Valamelyiket 3 al valamelyiket 4 el adták ki ez függ attól milyen évjáratú meg magyarországi vagy külföldi...
Ha most veszel hozzá új szettet akkor azt már 3 al adják.
Amikor megvetem én lecseréltettem az összes zárat + immót... 4 bõl csak 2 kulcsot kaptam. A letiltással úgy voltam az én autómat ne nyitogassa senki. inkább csere....

Raven Elküldve: 2008-08-31 23:10 BMW autókulcs

Enkozpont74 írta: sziasztok,

Én csak 2 kulcsot kaptam az autómhoz. 2 teljes értékû, rombusz alakú. A szervízkulcsot nem kaptam meg.
Németországból behozott 320d, de én magyar kereskedõtõl vettem, azt mondta, h n.o-ban nem adták oda a bmw kereskedésben.
Hihetek neki?



Szerintem magyar kereskedõnek nem lehet hinni nem csak ebben a témában másban se
Mindenesetre menj be egy márkaszervizbe vidd be az összes kulcsot, akkor megtudják nézni hány kulccsal adták ki a járgányt és letiltják a hiányzókat.
Akkor max kinyitni tudják beindítani nem.

Raven Elküldve: 2008-08-31 15:58 BMW autókulcs

Woockie írta:
ducati113 írta: Sziasztok!A drága kiskutyám csontnak gondolta a kulcsomat és annyi.
Szeretném kérdezni,hogy hol lehet ezt pótolni,vagy honnan.Mibe fáj ez nekem.Persze minél olcsóban.
Köszi a segítséget.

Ha csak siman masoltatni akarod, arra nekem ~20ezret mondott a kulcsmasolos es csak a kozponti masolojukban csinalnak ilyen tipusut. Persze gondolom azzal az immo nem fog menni. "Rendes" kulcsot a BMWnel lehet rendelni, hogy mennyibe kerul, nem tudom, hallottam mar 25ezret is es 40ezret is... Nekem is kellene, mert csak egy van es nem art a potkulcs...


Másolt kulccsal az immo tényleg nemfog menni. Márkaszervízben 40e pénz 1 kulcs hozzá úgy küldik le a gyárból hozzáprogramozva az immo hoz.
Ha csak egy kulcs van érdemes komplett mindent cseréltetni összes zár+ immo és megkapod a gyári kulcs szettet(2+1 szervíz). Mivel a legtobb bmw t saját kulcsával lopják el..
Ez a mulatság 113e + 17e munkadíj brutto....legalábbis nemrég még annyi volt.

Raven Elküldve: 2008-08-30 14:10 Márkakereskedések

Kecskeméten a hivatalos BMW márkaszervíz a Formont Autóház.

Cím

Formont Autóház Kft.
6000 Kecskemét
Szent László krt. 80.

Tel: 06-76-503-600
Fax: 06-76-503-609
E-mail: info@formontautohaz.hu

Raven Elküldve: 2008-08-24 08:41 Szívócsonk-pillangószelep

Aha, és nem kormol jobban hogy lezártad?
Mert ha légtömegmérõre ír hibát akkor nemcsak a környezetvédelmi osztály miatt van benne hanem adnak neki több levegõt...



Tano írta: Hm, érdekes. Kezdem nem érteni. Mikori gyártású a tied Raven? Mert az ETK csak EU4-es motorokhoz írja. Lehet hogy neked is csak rosszul van pecsételve?

Idézet: Azt nem tudod véletlenül milyen hibára áll ki amikor ki van kötve az EGR ?


Arra gondolsz hogy miyen hibakódot ír? Ezt pontosan megmondani nem tudom, mert nekem a 136 lovas van, és az nem rekamál De azt tudom, hogy a légtömegmérõ mérése alapján következteti ki a rendszer hogy szerinte "nem mûködik" az EGR és ezért jelez a mûszerfalon a sárga motorjellel.