Ez egy archivált weboldal! bővebben
Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-02-27 16:30 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

batuska74 írta: És végezetül, nem hiszem, hogy különbség lenne a cascos és nem biztosított autók számának ellopása között, maximum akié biztosítva volt, az nem üvölti szerte széjjel a világfájdalmát, hanem intézi a biztosítási összeget és keresi az új bömösét.


Ezt alá kell írjam. Asszony fõnökének a kertjébõl lopták el a bömösét. Nem sírt, annyi volt a megjegyzése, fizet a biztosító, és vesz egy másikat.

Robinson Elküldve: 2009-02-27 15:33 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

hátén vazze nem tudom hogy számoltok 4000-eket... én budapesti 36 éves palira néztem az allianz oldalán, így lett 30.000 fölött csak a lopáscasco, saját adataimmal 40.000 fölött!

Ne szórakozzunk má'.

Robinson Elküldve: 2009-02-27 15:25 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

Robinson Elküldve: 2009-02-26 21:39 Társalgó

alfatone írta: Az objektív felelõsséggel együtt vezették be a ma is aktuális büntetési táblázatot. Ez melléklete a kormányrendeletnek, amit nem változtattak azóta. Ott voltam azon a közlekedésbiztonsági konferencián, ahol Kondorosi szakállamtitkár bemutatta az új programot, részletesen megindokolta, miért nem egyforma minden sebességtartományban a büntetés mértéke.
A baleseti statisztikák alapján állították be a sávokat, nem jó vagy rosszindulat kérdése.
Városban ne menjetek többel, mint 64, oda állítják be a trafipaxokat.

(elõtte 10% volt mindenütt, ezért emlékezhettek 55-re. Egyszer engem is 58-al lõttek le.)


És akkor az hogy lehet, hogy hil kollégát 54-el lõtték le 2007 májusában?

Robinson Elküldve: 2009-02-26 21:36 Rangos elismerések a BMW X-modelleknek

A „Sárga Angyal" díjat az ADAC több mint kétmillió esetet nyilvántartó meghibásodási statisztikája és a klub magazinja, az ADAC motorwelt vásárlói elégedettségi tanulmánya alapján ítélik oda, amely idén több mint 43 000 olvasó véleményét foglalja össze. A felmérés szerint idén a BMW X3 modellek okozták a legkevesebb munkát a Német Autóklub sárga angyalainak. Ez a tény és a 2008 novemberéig eladott több mint félmillió példány híven tükrözi az autó magas minõségi színvonalát.

Az X3 mellett a BMW X6 is rangos elismerésben részesült. A német Off Road magazin olvasói szavazásán egyhangú gyõzelmet aratott „Crossover" kategóriában, így elnyerte az „Év összkerékhajtású jármûve" címet. Az szavazók nagyra értékelték különleges külsõ designját és terepes képességeit is.

A BMW csoport modelljei további sikert arattak a „Auto Zeitung" magazin nemrégiben végzett összehasonlító tesztjében, ahol a lap a prémium kategóriás modellek fogyasztását mérte össze. A bajor konszern autói összességében átlagosan fél literrel igényelnek kevesebb benzint 100 km megtételéhez, mint a második helyezett konkurens gyár termékei.

Az alapfelszereltségben intelligens négykerék-meghajtású xDrive rendszerrel szerelt BMW X3 a szegmens egyik meghatározó szereplõje és ideális kombinációja a dinamizmusnak és takarékosságnak, aminek köszönhetõen az autó bevezetése óta számos elismerésben részesült. Sorozatban kétszer választották az „Év off-road jármûvévé" és az „Év összkerék-meghajtású jármûvévé" az Off Road és az Auto Bild Alles Allrad magazinok. Az autó kombinálja a minõséget, a hatékonyságot, a remek vezetési élménnyel és az értékállósággal, amit bizonyít, hogy az EurotaxSchwanke elemzõ szakemberei 2008. évi elõrejelzésükben az X3-at tették elsõ helyre értéktartás szempontjából.



Forrás: BMW Magyarország

Robinson Elküldve: 2009-02-26 21:31 A BMW 2009 tavaszi modellpalettája

A BMW modellkínálata 2009 tavaszán kiemelkedõen üzemanyag-takarékos, alacsony károsanyag-kibocsátású modellek egész sorával bõvül. Ennek eredményeképpen a csupán 2009 szeptemberétõl hatályba lépõ EU 5 emissziós szabvány elõírásait teljesítõ BMW modellek száma immár nem kevesebb, mint 49-re növekedett. A BMW 330d az opcióként rendelhetõ BMW BluePerformance Technology rendszerével pedig már a 2014 elõtt nem várható EU6 határértékeinek is megfelel.

A különösen alacsony károsanyag-kibocsátású modellek sora a BMW 1-estõl egészen a 7-es sorozatáig terjed, s a BMW X-modelleket is magában foglalja.

Az új BMW 116d a különösen gazdaságos belépés lehetõségét kínálja a BMW 1-es sorozatába. A 2.0 literes, négyhengeres dízelmotor teljesítménye 85 kW/115 LE. A BMW 116d átlagos üzemanyag-fogyasztása az EU-tesztciklus során 100 kilométerenként mindössze 4,4 literre adódik, s kilométerenként 118 grammos széndioxid-kibocsátásával együtt jelenleg a BMW teljes modellkínálatának legtakarékosabb és legtisztább tagjaként jelenhet meg. Forgatónyomatéka 260 newtonméternél éri el maximumát, s háromajtós kivitele 100 kilométer/órás tempóig tartó 10,2 másodperces gyorsulásával a BMW 116d a márkára oly jellemzõ, határozottan sportos menettulajdonságokat is kínálja, különösen gazdaságos üzemmel kiegészítve. A BMW 3-as Cabrio kínálata szintén bõvült, mégpedig a BMW új, az EU5 elõírásait is kielégítõ, soros, hathengeres dízel erõforrásával.


BMW EfficientDynamics – Alapkivitelben minden új BMW modellben
A kiemelkedõen gazdaságos üzemû, alacsony károsanyag-kibocsátású modellek folyamatosan bõvülõ választéka a BMW EfficientDynamics fejlesztési stratégiája következetes továbbvitelének eredménye. A cél természetesen minden új modellel egyre tovább mérsékelni az üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás értékeit, miközben egyre magasabb szinten kínálják a vezetés márkára jellemzõ élményét.

A BMW EfficientDynamics technikáinak - a teljes modellportfolióban szériafelszerelésként történõ alkalmazásának - köszönhetõen a BMW napjainkban már havonta több autót értékesít a legfejlettebb üzemanyag-takarékossági és széndioxid-kibocsátást mérséklõ megoldásokkal, mint más gyártók egy év alatt.

Az új BMW Z4 2009. májusi bemutatójával e gazdaságossági technikák immár a roadsterek szegmensébe is elérkeznek.
BMW Z4

A piacra 2009 márciusában érkezõ BMW 116d megjelenésével pedig már nem kevesebb, mint 20 BMW modell üzemel kilométerenként legfeljebb 140 gramm átlagos széndioxid-kibocsátással.
A 2009 tavaszára szériakivitelében már az EU 5 szabvány elõírásait is teljesítõ összesen 49 modell között szerepel az új BMW Z4 is, mégpedig piaci bevezetésétõl kezdve három erõforrás kínálatával.
BMW Z4

A BMW 330d ezzel szemben már opcióként a BMW BluePerformance Technology rendszerrel, így akár EU6 emissziós besorolással is kapható. Az extrafelszerelésként rendelhetõ BMW BluePerformance Technology révén e különleges modellben az egyébként széria dízel részecskeszûrõ és oxidációs katalizátor NOX tárolókatalizátorral egészül ki. Ennek eredményeképpen az új, 180 kW/245 LE teljesítményû, hathengeres dízel a nitrogén-oxidok kibocsátása tekintetében is teljesíti a jelenlegi legszigorúbb követelményeket.
BMW flotta


Az EU5 illetve EU6 emissziókat teljesítõ BMW modellek áttekintése
2009. tavasz:




Modell
Teljesítmény  (kW/LE)
EU tesztcikluson mért átlagfogyasz-tás (l/100km)

EU tesztcikluson mért CO2 kibocsátás (g/km)
Emissziós besorolás


 
 



BMW 7-es sorozat dízel
 
 
 
 



BMW 730d
180/245
7.2
192
EU5



BMW 730Ld
180/245
7.3
194
EU5



BMW 7-es sorozat benzines
 
 
 
 



BMW 750i
300/407
11.4
266
EU5



BMW 750Li
300/407
11.4
266
EU5



BMW 740i
240/326
9.9
232
EU5



BMW 740Li
240/326
10.0
235
EU5



BMW 5-ös sorozat dízel
 
 
 
 



BMW 520d
130/177
5.1
136
EU5



BMW 520d Touring
130/177
5.3
140
EU5



BMW 3-as sorozat dízel
 
 
 
 



BMW 330d
180/245
5.7
152
EU5



BMW 330d Touring
180/245
5.9
155
EU5



BMW 330d Coupé
180/245
5.7
152
EU5



BMW 330d Cabrio
180/245
6.1
162
EU5



BMW 330d
BluePerformance
180/245
5.7
152

EU6


BMW 320d
130/177
4.8
128

EU5


BMW 320d Touring
130/177
4.9
130

EU5


BMW 320d Coupé
130/177
4.8
128

EU5


BMW 320d Cabrio
130/177
5.3
140

EU5


BMW 318d
105/143
4.7
123

EU5


BMW 318d Touring
105/143
4.8
125

EU5


BMW 3-as sorozat benzines
 
 
 
 



BMW 320i
125/170
6.5
150
EU5



BMW 320i Touring
125/170
6.5
150
EU5



BMW 320i Coupé
125/170
6.7
154
EU5



BMW 320i Cabrio
125/170
6.9
159
EU5



BMW 318i
105/143
6.4
149
EU5



BMW 318i Touring
105/143
6.4
149
EU5



BMW 1-es sorozat dízel
 
 
 
 



BMW 123d (ötajtós)
150/204
5.2
138
EU5



BMW 123d (háromajtós)
150/204
5.2
138
EU5



BMW 123d Coupé
150/204
5.2
138
EU5



BMW 123d Cabrio
150/204
5.4
144
EU5



BMW 120d (ötajtós)
130/177
4.8
128
EU5



BMW 120d (háromajtós)
130/177
4.8
128
EU5



BMW 120d Coupé
130/177
4.8
128
EU5



BMW 120d Cabrio
130/177
5.1
134
EU5



BMW 118d (ötajtós)
105/143
4.5
119
EU5



BMW 118d (háromajtós)
105/143
4.5
119
EU5



BMW 118d Cabrio
105/143
4.9
129
EU5



BMW 1-es sorozat benzines
 
 
 
 



BMW 120i (ötajtós)
125/170
6.7
155
EU5



BMW 120i (háromajtós)
125/170
6.7
155
EU5



BMW 120i Cabrio
125/170
6.9
159
EU5



BMW 118i (ötajtós)
105/143
6.2
143
EU5



BMW 118i (háromajtós)
105/143
6.2
143
EU5



BMW 118i Cabrio
105/143
6.6
153
EU5



BMW 116i (ötajtós)
90/122
6.2
143
EU5



BMW 116i (háromajtós)
90/122
6.2
143
EU5



BMW Z4
 
 
 
 



BMW Z4 sDrive35i
225/306
9.4
219
EU5



BMW Z4 sDrive30i
190/258
8.5
199

EU5


BMW Z4 sDrive23i
150/204
8.5

199
EU5


BMW X-modellek benzines
 
 

 
 


BMW X6 xDrive50i
300/407
12.8

299
EU5


BMW X6 xDrive35i
225/306

11.1
262
EU5


BMW X-modellek dízel
 

 
 
 


BMW X3 xDrive20d
130/177

6.5
172
EU5




Fokozott gazdaságosság, élvezetesebb vezetés: új BMW 116d belépõmodell; BMW 123d, BMW 120i és BMW 118i és BMW 116i EU 5 minõsítéssel
A BMW 1-es sorozat motorpalettájának további bõvülésével még vonzóbbá válik a vezetés alsó-középkategóriában kínált színtiszta élvezete. A három- és ötajtós változatban egyaránt kapható BMW 116d 2009 tavaszától e szegmensben is még magasabbra emeli a mércét.
BMW 118

E két új belépõmodell motorja a - például a 2008-as „Év Zöld Autója” (World Green Car of the Year 200 díjjal kitüntetett - BMW 118d változatból ismert, 2,0 literes, négyhengeres konstrukció további változata. A BMW 116d most még a BMW 118d üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékeinél is kedvezõbb adatokkal szolgál. Mint a BMW 1-es sorozat minden egyes tagja, a BMW új belépõ dízeljei is rendelkeznek a BMW EfficientDynamics fejlesztési stratégia keretében alkalmazott gazdaságossági megoldásokkal, köztük a Fékenergia-visszanyerés (Brake Energy Regeneration), az Automatikus Start-Stop Funkció (Auto Start Stop Function) és a Sebességváltást Segítõ Kijelzõ (Shift Point Indicator) technikáival.

Az új modellek számára kifejlesztett, common-rail befecskendezõ rendszerrel mûködõ, teljes egészében alumínium turbódízel erõforrás maximális teljesítménye 4.000-es percenkénti fordulatszámnál 85 kW/115 LE, forgatónyomatéka pedig az 1.750 és 2.500 percenkénti fordulat közötti tartományon éri el 260 newtonméteres csúcsát.

A már egészen alacsony fordulatszám-tartományoktól rendelkezésre álló bõséges vonóerõ eredményeképpen a BMW 116d kiemelkedõ gazdaságossága mellett a BMW 1-es sorozatára oly jellemzõ, rendkívül mozgékony irányíthatósági tulajdonságokat is kínálja. Álló helyzetbõl 10,3 (ötajtós), illetve 10,2 másodperc (háromajtós) alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, a csúcssebesség mindkét változat esetében 200 kilométer/óra.

Az EU-tesztciklus során felvett 100 kilométerenként mindössze 4,4 literes átlagfogyasztásával és kilométerenként 118 gramm széndioxid-kibocsátásával az új BMW 116d takarékossága és kipufogógáz-emissziós értékei tekintetében egyaránt a BMW teljes modellkínálatának élén jár.

A BMW 1-es sorozat három további változata – a BMW 123d, a BMW 120i és a BMW 118i – 2009 tavaszától már szintén kielégíti az EU5 követelményeit. Különösen a BMW 1-es sorozat 3- és 5-ajtós, illetve Coupé és Cabrio változataiban egyaránt rendelkezésre álló, Vezérelt Töltésû Ikerturbó (Variable Twin Turbo) technikával szerelt, 150 kW/204 LE teljesítményû, négyhengeres dízel tûnik ki gazdaságossága és tiszta üzeme tekintetében vetélytársai közül. E legerõsebb dízellel, illetve a háromféle négyhengeres benzines változattal a BMW már egyedül a BMW 1-es sorozatban nem kevesebb, mint 19 EU 5 minõsítésû modellt kínál.

Élvezetes vezetés magasabb nyomatékkal és alacsonyabb károsanyag-kibocsátással: a BMW 330d Cabrio új soros hathengeres dízelmotorja
A BMW 3-as sorozata már hosszú ideje kínálja a korszerû dízelmotor-technikák számos elõnyét. Az erõ, a magas hatásfok és a rendkívül kulturált járás kombinációjával a dízelmotorok a BMW 3-as sorozatában is egyre növekvõ népszerûségnek örvendenek.

Öt esztendõvel az elsõ dízelmotoros, nyitott 3-as BMW bemutatkozását követõen, a BMW soros, hathengeres dízel erõforrásainak új generációja a kabriókban is megjelenik. Az új BMW 330d Cabrio orrában e 3,0 literes dízel aggregát 4.000-es percenkénti fordulatszámnál 180 kW/245 LE névleges teljesítményt produkál, 520 newtonméter maximális forgatónyomatéka pedig az 1.750 és 3.000 percenkénti fordulat közötti tartományon folyamatosan rendelkezésre áll. E képességeivel kifejezetten vérpezsdítõ, s mindenekelõtt élvezetes autózásra csábít.

Az új dízel erõforrás még magasabb teljesítmény- és forgatónyomaték-szintet, még magasabb színvonalat képviselõen kulturált járást, egyben páratlanul takarékos és tiszta üzemet kínál. A BMW 330d Cabrio álló helyzetbõl 6,4 másodperc alatt gyorsít 100-as tempóra, s csúcssebességét csupán 250 kilométer/óránál határolja le az elektronika. Az EU-tesztciklus során 100 kilométerenként mindössze 6,1 literes átlagfogyasztást és kilométerenként 162 gramm széndioxid-kibocsátást produkált. Végül, de természetesen nem utolsósorban az új BMW 330d Cabrio a BMW 3-as sorozatának további 15 dízel és benzines tagjával együtt, már az EU5 kipufogógáz-emissziós szabvány követelményeit is kielégíti.


Bemutatkozik a BMW 730Ld: maximális kényelem hosszú távon és gazdaságosság
Mindössze néhány hónappal világpremierjét követõen az új BMW 7-es sorozat 2009 tavaszán ismét emel a mércén: a világ leggazdaságosabb luxuslimuzinja, a BMW 730d, immár hosszú tengelytávú kivitelében is bemutatkozik, amelynek 14 centiméteres növekménye teljes egészében a hátsó lábtérben jelenik meg. Az új BMW 730Ld a hosszú távú utazások lehetõ legmagasabb fokú kényelmét és a luxuskategóriában is képviselt, kiemelkedõ gazdaságosság egyedi kombinációját kínálja. E nagyteljesítményû luxuslimuzin azonban mindemellett figyelemreméltó menetdinamikai adottságokkal is rendelkezik. Alumínium forgattyúházzal szerelt, turbófeltöltéssel, valamint piezo-injektoros common-rail közvetlen befecskendezéssel mûködõ, 3,0 literes, soros hathengeres dízelmotorja 4.000-es percenkénti fordulatszámnál 180 kW/245 LE maximális teljesítményt ad le, 540 newtonméteres forgatónyomatéki csúcsát pedig már 1.750-es percenkénti fordulatnál eléri.

E különleges képességû soros, hathengeres dízel óriási nyomatéka és vonóereje révén a BMW 730Ld mindössze 7,3 másodperc alatt gyorsít 100 kilométer/órára, amit motorja rendkívül kulturált járása egészít ki. További jellemzõje egyedülálló gazdaságossága, ugyanis az EU-tesztcikluson 100 kilométerenként mindössze 7,3 literes átlagfogyasztást produkált, széndioxid-kibocsátása pedig kilométerenként 194 gramm. A BMW tehát a kiemelkedõ gazdaságosság tekintetében is újra magasabbra emelte a mércét a nagyteljesítményû luxuslimuzinok szegmensében.

Az új BMW 730Ld piaci bevezetésével párhuzamosan a BMW 7-es sorozat tagjaihoz rendelhetõ felszerelések választéka is bõvült. Az újabb külsõ színárnyalatokon és belsõ kárpitvariációkon túl a BMW nagyteljesítményû luxuslimuzinja 2009 tavaszától a BMW Individual számos felszerelésével is rendelhetõ. Az egyedi kialakítások e kifejezetten exkluzív eszközeinek választéka a teljes „Merino” bõrkárpitozástól, a BMW Individual alcantara mennyezetkárpiton, a különösen kifinomult belsõ borításokon, a BMW Individual küszöbléceken és hátsó hûtõboxon át, egészen a BMW Individual 19- és 20-colos könnyûfém keréktárcsáiig terjed.


BMW X-modellek: bõvülõ képességek, optimális károsanyag-kibocsátás
Tíz esztendõvel a BMW X5 piaci bevezetését követõen – amellyel a Sports Activity Vehicle (SAV) modellek speciális szegmense is megszületett – a BMW X-modellek még mindig a piac egyedi szereplõi.

Hajtásrendszerük és felfüggesztéseik kiemelkedõ tulajdonságainak köszönhetõen a BMW X-modelljei a vezetés egészen egyedi élményét kínálják, amit a márkára oly jellemzõ dinamikus menetteljesítmények és mindenkor hatékony vonóerõ-átadási tulajdonságok jellemeznek.

A BMW X6, a BMW X5 és a BMW X3 további nagy elõnye, hogy vonzó menettulajdonságaikat a gazdaságosság olyan színvonala mellett kínálják, ami egyetlen más gyártó velük összevethetõ modelljének sem sajátja. Kiváló példa erre a BMW X3 xDrive20d, amelynek négyhengeres dízel erõforrása 130 kW/177 LE teljesítménye mellett, erejéhez és menetteljesítményeihez képest a teljes körû gazdaságosság legmagasabb színvonalát nyújtja szegmensében.

Legkorszerûbb dízelhajtása a BMW márkára jellemzõ alapvetõ mozgékonyságot biztosítja számára, mégpedig az EU-tesztcikluson mért, 100 kilométerenként mindössze 6,5 literes átlagfogyasztás, illetve kilométerenként 172 gramm széndioxid-kibocsátás mellett. A BMW X3 xDrive20d 2009 tavaszától szintén teljesíti az EU 5 károsanyag-kibocsátási szabvány elõírásait.

Az ugyancsak 2009 tavasszal bemutatkozó Limited Sport Edition változat új, még magasabb színvonalat képviselõ felszereléseket kínál a BMW X3 egyedi kialakítására. E speciális modellváltozat legkülönlegesebb felszerelései a felfüggesztés sportos hangolása, a multifunkciós kormánykerék, a sportülések, az „M” aerodinamikai csomag, a 19-colos „M” könnyûfém keréktárcsák, a „Karbonfekete metál” külsõ szín, valamint az alcantara és a bõr fekete, lágy tapintású kombinációja.

A BMW X5 gazdaságossága tekintetében továbbra is mértékadónak számít szegmensében, különösen menetdinamikai képességeit és bõséges térkínálatát is figyelembe véve. Akár hét személy számára is kényelmes utazást kínálva, például a BMW X5 xDrive30d 173 kW/235 LE teljesítményû, soros, hathengeres dízel erõforrással készül, amely 520 newtonméter maximális forgatónyomatékát már 2.000-es percenkénti fordulatszámtól a vezetõ rendelkezésére bocsátja. Az álló helyzetbõl 100 kilométer/óráig tartó sprinthez a BMW X5 xDrive30d 8,1 másodpercet igényel, átlagos üzemanyag-fogyasztása pedig az EU-tesztcikluson 100 kilométerenként mindössze 8,2 literre, széndioxid-kibocsátása pedig kilométerenként 217 grammra adódik.

A kiemelkedõen tiszta üzemû, csekély károsanyag-kibocsátású BMW X-modellek kínálatát a világ elsõ Sports Activity Coupé sorozatának két benzines változata teszi teljessé. A BMW X6 xDrive50i illetve a BMW X6 xDrive35i 2009 tavasztól szintén kielégíti az EU5 károsanyag-kibocsátási szabvány elõírásait. Végül, ám korántsem utolsósorban, a jövõben a BMW X6 minden változata már alapkivitelében kínálja a csomagtér-ajtó automatikus mozgatásának funkcióját.

Forrás: bmw.hu

Robinson Elküldve: 2009-02-26 21:12 Elõzetes információk a BMW új 6-os sorozatáról

Alig egy éve került csak bemutatásra a bajor cég nagy kupéjának és kabriójának, a 6-os BMW-nek a frissítése, máris napvilágra kerültek a következõ generációról készült számítógépes grafikák. A 2010-es év végén bemutatkozó GranTourismót már javában tesztelik Németország utjain, az ügyes álcázások miatt azonban nem sok részlet derült ki eddig az autó külsejét illetõen.

A korábbi kémfotókból arra következtethetünk, hogy a Chris Bangle tervezte, jelenleg is futó autóhoz képest a karosszéria kialakítása hosszabb lesz, ráadásul konzervatívabb köntösbe csomagolják a technikát. A legutóbb készített számítógépes illusztrációk szerint a 2007-ben bemutatott CS koncepció formavilága köszön vissza az autó orr-részén. A fotókon jól látható, hogy a karosszéria elsõ és hátsó túlnyúlásai rövidebbek lesznek, de a tengelytáv várhatóan jócskán növekszik. A sportosabb sziluett érdekében az autó hasát a mérnökök közelebb helyezték a földhöz és a tetõvonalát is alacsonyabbra szabták. A német gyártónak fontos az eladások számának megõrzése, ezért nem akarják egy újabb vitatható formavilággal piacra engedni a hatost, mely éppen ezért konzervatívabb köntöst kap. A híresztelések szerint a kabrió változat vászontetejét lecserélik a tervezõk egy nyitható keménytetõre, pontosan úgy, mint a Detroiti Autószalonon bemutatkozott Z4-esen. A pletykák szerint a modell 2 változatban rendelhetõ majd meg, állítólag lesz egy sportosabb és egy luxusra hangolt kivitel. Az autó belsejét is átszabják a mérnökök, bõségesebb lesz a választható extrák listája, jobb minõségû anyagokat használnak majd és az új, nyolcsebességes automataváltót a kormányról is kapcsolgathatjuk majd, ha élvezetes hegyi utakra tévedünk.

A motorválaszték terén különösebb szenzációra nem kell számítanunk, hiszen leginkább a meglévõ erõforrásokat veszik le a polcról a németek, de a paletta csúcsát képezõ M6-os állítólag egy duplaturbós V10-es egységgel és DKG-váltóval érkezhet majd.

forrás: a5.hu

Robinson Elküldve: 2009-02-26 16:21 Társalgó

hil írta:
Sziasztok!
Engem 50-es táblánál 54-el megbüntettek!!!!!
hil


és ez mikor volt?

Robinson Elküldve: 2009-02-26 16:20 Társalgó

SoundkeY írta:
Robinson írta: Köszönöm fiúk, remélem nem lesz belõle adatkérõ lap


Tavaly kaptam excelbe egy bünti kalkulátort, ha gondolod átküldöm. Nem tudom mennyire valós, de nagyjából tudod mire számíthatsz.


Privibe ledumálva, ha megjött kirakom a letöltések közé is

Köszi!

Robinson Elküldve: 2009-02-26 14:53 Társalgó

Enkozpont74 írta: Számold ki...
Itt ni: http://www.autogumibolt.hu/ebo...index.html


asszonnya nulla

Hori, a próféta szóljon belõled. vagy mi

Robinson Elküldve: 2009-02-26 13:58 Társalgó

Ja még annyi: most a keskeny gumikkal a km óra felfelé vagy lefelé csal? Ezt sose tudom, hogy hogy van

Robinson Elküldve: 2009-02-26 13:56 Társalgó

Köszönöm fiúk, remélem nem lesz belõle adatkérõ lap

Robinson Elküldve: 2009-02-26 13:29 Társalgó

Enkozpont74 írta: Nincs megnyugtató hírem. A szakasz 50-es...


Csáaba, akkor jól tudtam... Nevetséges basszus, egy ilyen szakasz 50-es....
Nem tudod, hogy 50-es szakaszon 60 egynéhánnyal lefotóznak egyáltalán? Ha igen, akkor kb mennyit szabhatnak ki? azért mégse 300 gurigát

És ha mondjuk ugyan ez a mutatvány 80-al lenne?

Esetleg, ha 57-es utasra hivatkozom, akkor nem kapok büntetõpontot, csak fizetnem kell? Vagy a büntetõpontot is a tulajra dobják??

Robinson Elküldve: 2009-02-26 12:14 Társalgó

Sziasztok,

járatos valaki a X. ker vaspálya utca sebességkorlátjában?
Ma beengedtem egy buszt, hogy kikerüljön egy elakadásjelzõvel parkoló bunkót, és úgy köszönte meg, hogy kiintegetett az ablakon, hogy lasssítsak, mivel elõtte volt a traffipax. Ez rohadtul jól esett, feldobta a napom, viszont szerintem így is hatvan egynéhánnyal mentem bele. Úgy gondolom ezen a szakaszon 50 a limit (mivel nincs mást jelzõ tábla), így ez is sebességtúllépés lesz. Szóval valaki? Valami megnyugtató?

http://utcakereso.hu/map3/inde...p;amp;num=

Robinson Elküldve: 2009-02-25 11:39 NT tavaszi átvizsgálás - találkozó - 2009 március 21.

Zotyi30d írta:
08.Zotyi30d+Chuck Norris


Chuck Norris csak akkor jöhet veled, ha nem hajít bele senkit a napba!