Ez egy archivált weboldal! bővebben
Robinson fórum hozzászólásai

Robinson Elküldve: 2009-02-17 12:02 Gyári tuning a BMW turbómotorjához

Az már eddig sem volt kétséges, hogy a hathengeresben sokkal nagyobb potenciál rejtõzik, mint a gyári 306 lóerõ és 400 Nm - ennyit a BMW szakemberei valószínûleg turbó nélkül is kihozhattak volna egy ekkora motorból, ha szükséges. Most épp csak egy kicsit megpiszkálták a motort: a gyári teljesítménynövelõ kúra 20 lóerõ és 30 Nm többletet hoz, ami nem sok - nyilván lehetne háromszor ennyi is - de ahhoz talán elég lesz, hogy nagyobbra nyissa a plusz lóerõket áhító vásárlók pénztárcáját. Mindehhez alig módosítottak valamit: csupán egy plusz hûtõradiátor kellett, némi igazítás a szívórendszeren, és persze az elektronika kismértékû módosítása.

A végeredmény elsõsorban a gyorsulás-értékekben jelentkezik: a négyajtós 335i 5,6 helyett 5,4 másodperc alatt gyorsulhat 100 km/h-ra az izmosabb motorral, 80-ról 120 km/h-ra pedig fél másodperccel hamarabb ugrik.

forrás: totalcar.hu

Robinson Elküldve: 2009-02-17 12:01 Összeállhat a Daimler és a BMW

A Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung(FAS) beszámolója szerint az együttmûködésre vonatkozó szerzõdések már aláírásra készek. A lap meg nem nevezett forrásokat idézve azt írja, hogy a két vállalat bármilyen megoldásra nyitott, ami nem árt a két márkának, illetve amit az ügyfelek nem vesznek észre. A BMW és a Daimler között a tárgyalások hónapok óta zajlanak, de konkrét elképzelések nem születtek a mûszakiak ellenállása miatt. A két vállalat már együttmûködik hibrid motorok kifejlesztésében.

forrás: autoblog.hu

Robinson Elküldve: 2009-02-16 19:40 Szervíz

hil írta:
hancurozo írta: ez is megoldás lehet : http://www.autoshoppingcenter..../Bmw1.html

Ezt próbáltam, nálam nem mûködik, de azért köszi!
hil


Én ezzel nulláztam:
http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;t=975

Neked is mûködnie kell, ha nem rontod el, szervizben is így nullázzák tudtommal.

Robinson Elküldve: 2009-02-16 17:10 Szervíz

hil írta: Sziasztok!
Lehet, hogy rossz helyre írok: ma olajcsere volt és nem tudom nullázni a számlálóját. Próbálkoztam a Carsoft 6.5-el, a BMW scanner 1.3.6-al, a progi kiírta, hogy rendben, de semmi nem változott. A motortéri kerek csatlakozó 7-es lábával is próbálkoztam a leírásoknak megfelelõen, de erre sem változott semmi. Ki tudna segíteni a titok megoldásában (318 E46, 1999 évj)
Elõre is köszi:
hil


Nem kell ilyen dolgokkal bajlódni...
http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm

Robinson Elküldve: 2009-02-16 15:23 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

értem, köszönöm a válaszokat. valszeg én is megcsináltatom, remélem tényleg van értelme...

Robinson Elküldve: 2009-02-16 13:50 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

Hali,

pár órája olvastam egy autótolvajjal készült interjút, amiben azt mondta, hogy a gravír a legjobb, mert a lopás után sokat rá kell költeni a kocsira, hogy ezt kiszedjék belõle, így nem éri meg. De ott elhangzott olyan is, hogy ez a gravírozás nem látszik, viszont amit belinkeltetek, annak a galériájában láttam, hogy látszik... akkor miért UV, ha anélkül is látszik?

http://www.permanentmark.hu/pmpics.html

Szóval tényleg látszik UV lámpa nélkül is, vagy csak a képek vannak "megokosítva"?

Robinson Elküldve: 2009-02-16 12:42 Rejtett kapcoló

Hali,

nem tudjátok véletlenül, ha nekem van már rejtett kapcsolóm, de nincs neki "szerviz állása", akkor lehet valamit utólag bûvészkedni vele? Szerencsére szervizbe nem kell járnom a kocsival (3x kopp), de pl. autómosóban, mûszakin, egyéb szereléseknél, fóliázásnál stb. nem szivesen mutatom meg a szakiknak, hogy hol nyomogassák, hogy elinduljon.

Robinson Elküldve: 2009-02-15 13:31 Társalgó

laci320d írta: Sziasztok!

Kérdésem a következõ,most kis navi van a kocsimba,ezt szeretném kicserélni egy Panasonic fejegységre,mik kellenek a beszereléshez? Illetve a beállításokat a naviról átlehet e tenni a mûszerfalra,gondolok itt fogyasztás mérés nullázása, órabeállítás ...stb.

köszi a válaszokat


Keress rá a fórumban, volt már errõl szó nem egyszer

Robinson Elküldve: 2009-02-13 10:35 Gumi

Hori írta:
silver_e46 írta: Télen kell venni nyári gumit, tavasszal drágább lesz (még akciósan is).

Ezt a Pirelli-t valaki próbálta már? Tapasztalat?

http://www.automax.hu/pirelli/p_zero_nero/



nekem volt ilyenem a leonomon 17esbe én nagyon szerettem nem volt vele gondom


hát 140-ért má' ne is legyen

Robinson Elküldve: 2009-02-13 09:33 Gumi

Enkozpont74 írta: Én tavaly vettem a céges autókra gumikat. (decemberben)
2 garnitúra nyárit is vettem, mert tavalyi keretbõl kellett elkölteni. És nagyjából ilyesmi árak voltak. Sztem nem fognak lejjebb menni.


A 91 Y vajon mit jelent? ezeket sose vágtam. táblázatban az van megjelölve, hogy a 91 615kg-ot jelent. az bõven elég erre a kocsira nem? az Y-t viszont nem találtam az SI táblázatban

Amúgy akkor lehet, hogy érdemes lenne most megrendelnem, mert lehet, hogy ennél csak drágább lesz? egyedül ezen az oldalon van 26khuf-ért, máshol 30 körül van!

Robinson Elküldve: 2009-02-13 09:25 Társalgó

320DE46 írta: Ebay
ja igen én kerestem, köszi


a vízjelbõl vágtam, hogy a kép ebay-es, de hogy én azon egy ilyet megtaláljak... meg amúgy is, elhozzák agyarisztánba vajon?

Idézet: Anno amikor mi vettünk bele újat, gyári BMW volt 13 v 14 e HUF.


Beszéltem m_attila-val, õ azt mondta, hogy gyárilag nincs taposó, csak a komplett mûanyag. Az ilyen rásegítés meg tuning számba megy. a mûanyagot meg nem akarom cserélgetni félévente

Robinson Elküldve: 2009-02-13 09:21 Gumi

hú tényleg, erre nem is gondoltam, hogy szar a pénzünk
szóval a v betûs szar. köszi az infókat. azt hiszem nekem is akkor a fulda lesz, inkább 100 mint 120 (meg mintára is jobban tetszik) Ettõl függetlenül szerintetek mennek le majd az árak ha eljön az ideje?

Robinson Elküldve: 2009-02-13 00:31 Gumi

Szerintetek ha beköszönt a tavasz, olcsóbbak lesznek a gumik vagy drágábbak? Még novemberben kinéztem magamnak egy gumit ~25.000 volt. Nem vettem meg, gondoltam ha jön a szezon, biztos olcsóbb lesz, versengenek majd a gumisok. Hát most megnéztem AKCIÓSAN ~27.000 az ára most

Nem tudom, sírjak vagy nevessek. Tipikus írjunk fölé egy nagyobb árat tipusú leárazás. Szóval szerintetek?

Egyébként ez:
http://www.automax.hu/goodyear/eagle_f1_gsd3/

225 45 17

Robinson Elküldve: 2009-02-12 20:16 Társalgó

valamelyik topic-ban ezt kerestétek:
http://www.c3bmw.co.uk/StockIt...m=unassign

Robinson Elküldve: 2009-02-12 19:59 Kubica úgy érzi, jó formában van a BMW

Miközben riválisai Portugáliában és Olaszországban köröztek, javarészt az esõben, addig a BMW-t csak az idõnként feltámadó szél hátráltatta elsõ tesztjén Spanyolországban.

Éppen ezért Kubica úgy gondolja, csapata jól áll a felkészüléssel, de tisztában van azzal, hogy minden lehetõséget ki kell használniuk, hogy pályára gördüljenek, ami különösen nem egyszerû ezen a héten, mivel a homokvihar miatt áll a teszt Bahreinben.

"Úgy gondolom, hogy nem vagyunk rossz formában" – mondta a lengyel versenyzõ a szerdai tesztnap után az újságíróknak a sivatagi pályán. "Azonban ahhoz, hogy hozni tudjuk az eredményeket, mindennek a helyén kell lennie, mindent meg kell tennünk azért, hogy kihozzuk a maximumot a csomagból."

"Az autónak, a versenyzõknek, és mindennek a helyén kell lennie ahhoz, hogy meg tudjuk verni ellenfeleinket, akik szintén nagyon keményen dolgoznak, így biztosan nem lesz könnyû dolgunk. Ahhoz, hogy esélyed legyen, mindennek száz százalékosan kell mûködnie."

"Ha nyerni akarsz, jobbnak kell lenned, mint a többiek. Úgy gondolom, hogy jól dolgozunk, de ahogy azt már mondtam, nagyon nehéz megítélni, hol állunk" – folytatta Kubica, aki szerint nem lehet messzemenõ következtetéseket levonni a teszteredményekbõl.

"Mint általában, a teszteredmények nem reprezentatívak, különösen nem ennyire az elején. Senki nem tudja, hogy a másik min dolgozik. Majd csak a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon kaphatunk tiszta képet az erõviszonyokról."

"Nyilván sejtéseink vannak arról, hogy hol állunk, de ezek inkább csak találgatások, ezek alapján nem mehetünk biztosra" – tette hozzá a lengyel pilóta.

forrás: f1vilag.hu