YELLOW Elküldve: 2021-12-15 21:47 Akkumulátor
kisskarex írta:YELLOW írta:kisskarex írta:YELLOW írta:kisskarex írta:YELLOW írta:kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!
hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.
YELLOW köszönöm az instrukciót!
Létezhet hogy a tiz hónapos akksim kuka,elmondom miből gondolom.
Huzamosabb töltés után próbáltam ki,kocogtattam az öninditót is de eddig semmi.
Az nekem a gyanús,hogy nem villogtatja a lámpákat és a beltér világitás is 2 mp elteltével elalszik valamint a motoros ablakot is alig húzza fel.
Betettem a régi akksimat azzal simán húzta az ablakot és villogtatja a lámpákat igaz nem indult be mert egy éve állt de a többit hozta.
Nem is egy ócska akksit vettem.Igaz hideg helyen van és alig járok a kocsival de egy jó akksi nem merülhet le egy hét alatt szerintem.
Terhelő villám sajnos nincs de a garancia jegyem meg van.
Szerinted?
Előre is köszönöm!
hát akkor az nagyon kuka akksi. de ha nincs 1 éves, akkor garanciás még nem? mondjuk nem írtad milyen márka. de simán tönkre mehet. akár elég egy teljes lemerítés is.
a villogtatás akkor van, amikor bizonyos szint alatt van az akksi. simán be tudná indítani 1x legalább, de nem akarja a rendszer, hogy kisüljön teljesen
egy multiméterrel lehet nézni. feltöltöd, vársz vele pár órát. megéred a feszkót. lehet jó lesz, látszólag, de próbálsz indítani valaki meg figyelje, mennyire esik le a feszültség.
illetve a másik akksinál, ami jobb azt feltölteni, és multiméterrel szintén nézni, hogy járó motornál mennyit mérni. 14V felett kellene lenni. ha nem, akkor a generátorod se jó. ezért megy tönkre az akksi.
az állás egyik akksinak sem tesz jót, mindegy mennyi idős. nagyáruházak akksiai ezért neccesek, mert sokat állhatnak. egy akku nagy/kisker, főként a kisker töltögeti őket. ez nem gond, sőt.
A Bárdi ban lett vásárolva februárban Exide prémium akkumulátor.
A töltésem rendben van 14,2-14,4 Volt körül tölt alapjáraton.
Kölcsön kapott akkumulátorral pöccre indult.
Ezek szerint a prémium akksi egy hét állás után tiz hónaposan kuka lenne?
ki tudja mióta állt a bárdiban... ott nem fogják töltögetni. gyártás után ha fél évet áll, sokat ront a helyzeten. akku forgalmazó kisebb cégek töltik folyamatosan.
Sziasztok.
Az akksit vissza vittem egyenlőre felülvizsgálaton van majd visszakapom.
Viszont megmérettem a kocsit és valami 8W-ot fogyaszt ha nincs bekapcsolva semmi.
Riasztó nem volt bekapcsolva beltér lámpa nem ég viszont vmi szivjka az akksit.
Létezik hogy a beltérbe és a rendszámhoz rakott ledes égőket érzékeli rosszul az elektronika?Mióta tettem bele sima szofita izzókat,egy éjszaka alatt csak 0.08 volttal lett kevesebb a töltöttsége tehát nagyon minimálisra esett vissza.
Létezik hogy bezavar a ledes izzó?
hát a LED-es izzó simán bekavarhat. sokaknak haloványan szokott világítani ilyen esetben.
én nagyon sokszor leírtam már, sok helyen, hogy ami nincs LED-esre tervezve, ott felejtsük már el! értem én, hogy divatos, de attól a 20 éves autó ugyanúgy 20 éves marad. még akkor is, ha csak rendszámtábla, vagy belsőtér világításról beszélünk.