YELLOW Elküldve: 2021-09-17 21:05 Fékjavítás
panelsniper írta: Sziasztok,
E60-nál is úgy kell beállítani a kéziféket mint az E46-nál?
Köszi!
nem tudom pontosan mire gondolsz, de az elv ugyanaz.
YELLOW Elküldve: 2021-09-17 21:05 Fékjavítás
panelsniper írta: Sziasztok,
E60-nál is úgy kell beállítani a kéziféket mint az E46-nál?
Köszi!
YELLOW Elküldve: 2021-09-17 18:29 N46 és N42 motorok
kisskarex írta: Köszönöm a segítséget!
Annyit még megkérdeznék hogy ezt otthon én kicserélhetem büntetlenül mármint a szenzort?
Azért kérdezem mert nem szivesen futnék a f@szerdőbe tátott szájjal hogy nem lett programozva vagy installálva vagy stb.A motorom szerintem jó nem kattog nem csörög nem kalapál mármint a valvetronic.Fogyassztas is jó városban 7,2-7,5 el eljárok.A fulladás inkább alacsony fordulatnál jelentkezik 2000-2500 környékén de 3000-körül el kezd élni és semmi gond.
Lehet rosszul használom én nem forgatom tiltásig lehet az a baj.
YELLOW Elküldve: 2021-09-16 17:30 N46 és N42 motorok
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kicsi kérdésem lenne n42-es motorral kapcsolatban.
Az autostart.hu oldalon 2017 márc.22 keltezéssel megjelent egy cikk "Használt teszt:BMW318 compact (2000-2004)cimmel.
Abban emlitenek egy szenzort ami az iró szerint 100ezer környékén meg szokott halni,(belefolyik az olaj)ezért ingadozik az alapjárat,befullad és rántgathat az autó.
Nos nekem ugyan ez a problémám a kocsival és szeretném tudni melyik szenzorra gondolt a szerző mert ezt nem taglalja.
Talán valaki jobban vágja ezt a témát és tudja a szenzor pontos nevét elhelyezkedését a motorban és tudni fogom mit kell esetlegesen cserélnem!
Előre is nagy köszönet mindenkinek!
YELLOW Elküldve: 2021-09-13 18:45 Egyenetlen alapjárat
kisspp írta:YELLOW írta:kisspp írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Az alany egy 2009 n43 320i . alapjárat ingadozást produkál egyszer alig észrevehető néha sokkal durvábban, nem köthető sem hideg sem meleg motorhoz. nem régen került hozzam eddig csak ritkán csinálta de már egyre gyakrabban. menetközben semmi hiba jelenség nincsen!
Előre is köszönöm a segítséget!
ez egy olyan dolog, amit számos hiba okozhat. de lehet simán túlreagálás is. nem írod milyen mértékű az ingadozás. ha megy a klíma, akkor normális, ha közben ki/be kapcsolgat magától a kompresszor. de lehet a klímakörben is keresendő hiba, ha csak bekapcsolt klíma mellett csinálja.
én nem szeretném az összes hibalehetőséget leírni, mert sokáig tartana, és nem lennél előrébb. de kapásból 20 dolgot tudnék írni, a 3000Ft-os alkatrésztől a 100ezresig kb.
Független a klímatól. Amikor enyhe akkor alig észrevehető ez a sűrűbb amikor durvább akkor kb 400-1000 között ugrál ezt produkálja ritkábban.
Cseréltem: gyertyákat, Vezermutengely jeladókat, főtengely jeladót, kipufogó hőmérséklet szenzort, vezérlés jó,
YELLOW Elküldve: 2021-09-12 22:42 Egyenetlen alapjárat
kisspp írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Az alany egy 2009 n43 320i . alapjárat ingadozást produkál egyszer alig észrevehető néha sokkal durvábban, nem köthető sem hideg sem meleg motorhoz. nem régen került hozzam eddig csak ritkán csinálta de már egyre gyakrabban. menetközben semmi hiba jelenség nincsen!
Előre is köszönöm a segítséget!
YELLOW Elküldve: 2021-09-12 16:43 Ékszíjtárcsa / feszítő görgők?
Szani írta: Sziasztok
Tippet, tanácsot kérnék! E87-118d-m42 motor főtengely szíjtárcsát szeretnék cserélni. Sajnos a csavarján nem sikerült lazitani. 1/2 colos hajtószár és csillagkulcs törés már megtörtént, a csavar nem mozdult. Kb 1500 NM-es légkulcs sem segített. Jelenleg colos dugókulccsal próbálom, de most a hajtószáram görbül. Az autó elejét nem akarom leszerelni és a hűtőt sem akarom kivenni. Nyilván egy komolyabb légkulcs vagy nyomaték sokszorozó eredményt hozna, de ezek jelenleg nem férnek be. Hasznos tanácsot tudna adni valaki? Hűtsem vagy esetleg melegítsem a csavart. Csúszó colos adapterem van. Úgy is próbáltam már, hogy a szár egyik oldalán feszítek a másik végét kalapáccsal ütöm, de sajnos nem mozdul a csavar.
Talán valaki tudja a megoldást, addig is szép napot…
YELLOW Elküldve: 2021-09-06 22:09 tank ajtó
Lando írta:YELLOW írta:
milyen zárat tolsz előre? semmit nem kell tologatni kézzel. ajtókkal együtt nyílik a tankajtó. a tankajtó benyomásra pattan ki. egy kis stiftet zárogat az ajtajára. de kézzel semmit nem kell csinálni.
ami a csomagtérben van, az vésznyitó, ha valamiért nem nyílna ki, egyéb esetben nem kell cseszegetni.
Tudom hogy központilag nyitja a tankajtót, de sajnos ez az én esetemben elméletben van csak. Ezért próbáltam, kézzel, miután kapott egy kis kenést, hátha szennyeződés vagy egyéb miatt nem akar működni, és egyáltalán működik-e, de sajnos nem jártam sikerrel. Azóta néha zárja, de a legtöbb esetben zárás után nem zárja a tankajtót.
YELLOW Elküldve: 2021-09-05 16:43 tank ajtó
Lando írta: Szisztok, én arra lettem figyelmes, hogy hogy ha kézzel előre tolom a zárat, majd rànyomok a nyitásra akkor szèpen elhúzza ezt a kis pöcköt, viszont ha ezután zárok akkor nem tolja előre. Találkoztatok hasonló hibával?
YELLOW Elküldve: 2021-09-05 16:41 AIR-BAG (légzsák)
Lando írta: Sziasztok! Műszerfalon világít a légzsák illetve halványan a biztonsági öv visszajelzője. Diagban 20-as hibát adta a légzsákra: "side airbag, left, line fault" aktív problémát jelzi amelyet szeretnék orvosolni. Ez a szőnyeg alatti csatlakozóval lenne probléma, vagy esetleg ülésfoglaltság? Előre is köszi a segítséget!
YELLOW Elküldve: 2021-09-03 20:14 Hidegindításkor "himbál" a motor
mikulasviktor írta:YELLOW írta:mikulasviktor írta: sziasztok, végig olvastam kb. az összes hozzászólást, de nem találtam végül meg a hiba okát.. senki nem tudja azóta se? pluszba nekem most egy olyan hibával párosult a dolog a napokban, hogy első inditásnál üresben gázadásra visszafullad az autó(tegnap is meg ma is 1-1x teljesen le is fulladt). tehát lenyomom a gázpedált és egy pillanatra lefele indul meg a fordulatszám és csak utána fel.. ez mi lehet? esetleg falsot sziv valahol?
valami zörgés nincs mellé? lehet akár DISA szelep is. nekem hirtelen az jutott eszembe.
de milyen hibád van még? a cím a motor himbál, hát ki mit ért alatta. ha rázkódva jár hidegen, simán lehet henger kimaradás.
az a baj ez így olyan, hogy ezt hallani, látni kellene. mert ki mit ért dolgokon.
check engine világít? vagy villog közben? vagy valami egyéb?
a "motor himbálás" jelenség megvan elég régóta, ez úgy néz ki, hogy beinditom a motort és pár másodpercre rá a motor elkezdi rázni érezhetően a kasztnit egy ideig aztán amikor bemelegszik ez megszűnik. A mostani hiba, aminek nem tudom ,hogy van e köze hozzá, az az, hogy beinditás után üresben gázadásra először kicsit esik a fordulatszám(akár le is fullad) és csak utána pörög fel. egyébként semmilyen hibajelzést nem ad az autó
YELLOW Elküldve: 2021-09-03 19:33 Hidegindításkor "himbál" a motor
mikulasviktor írta: sziasztok, végig olvastam kb. az összes hozzászólást, de nem találtam végül meg a hiba okát.. senki nem tudja azóta se? pluszba nekem most egy olyan hibával párosult a dolog a napokban, hogy első inditásnál üresben gázadásra visszafullad az autó(tegnap is meg ma is 1-1x teljesen le is fulladt). tehát lenyomom a gázpedált és egy pillanatra lefele indul meg a fordulatszám és csak utána fel.. ez mi lehet? esetleg falsot sziv valahol?
YELLOW Elküldve: 2021-08-31 19:35 Fék
panelsniper írta: Sziasztok,
mitől lehet az hogy ha benyomom a fékpedált akkor "ropogást" lehet hallani? Nem tudom szebben leírni, de tényleg ha megyek az autóval és fékezek akkor ahogy lenyomom a pedált, akkor ropog, illetve pattan valami. Mindegy hogy a motor jár vagy csak állóhelyzetben nyomom le a pedált. És ami még érdekes, hogy csak az első nyomásra jön elő ez a hang. Utána ha többször nyomom le a pedált akkor ez a hang megszűnik. Illetve ezt azután vettem észre, miután fékfolyadékot cseréltek az autón. Lehetséges hogy nem rendesen légtelenítették le a fékköröket?
Ha tudok akkor megpróbálok csinálni egy videót is róla.
Köszi!
YELLOW Elküldve: 2021-08-27 20:55 N46 és N42 motorok
PTamas7894 írta: Sziasztok,
Az alábbi jelenségre keresem a választ:
Miért van az hogy ha az autó több napot áll, (min3-4) akkor bemelegedés után is az első ujraindításig erőtlenebb a kocsi illetve jobban kerreg, mint ahogy szokott, talán a vanos mintha hangosabb lenne. Ha újraindítom hibátlan.
YELLOW Elküldve: 2021-08-26 17:42 Fogyasztásmérõ hiba?
Lando írta: Sziasztok!
Az alany E46 23i és lenne egy furcsa hiba aminek szeretnék a végére jutni: alaphelyzetben a pillanatnyi fogyasztás mérő kb. 6 l értéknél van, mintha ez lenne a 0-as állás. Menet közben gyorsítva pedig túlmutat a skálán. A fogyasztás a digitális kijelzőn normál értéket mutat. Ha valaki találkozott hasonló problémával vagy esetleg tudja a megoldást, kérem ne tartsa magában!