Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-05-19 09:33 Navi frissítés

vsop14 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
Grafikailag kb 6-8 évvel le van maradva a térkép megjelenítése


igazából tök felesleges a csicsa. régen én is úgy voltam, hogy legyen minden, mutasson mindent, legyenek épületek, akármi, iGO, telefonon van GPS-en. de csak lassítja a gépet és totálisan felesleges. elég egy utcaszintű rajz, felirat, meg mondja és mutassa merre kell menni. még a sebesség jelzések/táblák is feleslegesek,úgyis nézni kell az utat.
na meg inkább jó és pontos GPS vevője legyen.


Ezzel vitatkoznek annyiban, hogy szerintem nagyon jo dolog, ha kiirja a sebessegkorlatot. Hosszu uton neha elbambulhat az ember es nem veszi eszre, hogy feloldottak a korlatot, vagy eppen lekorlatoztak.


valahol biztos jó, csak az egy adatbázis, ami nem naprakész, és a táblákat naponta cserélgetnek akár, főleg egy nagyobb városban. tehát ugyanúgy figyelned kell az út szélét.
viszont a google navigáció az eléggé napra kész, az azt is jelzi ha valahol baleset van. de ugye ahhoz mobilnet kell.
arra utaltam, hogy felesleges csicsák, meg effektek feleslegesek, mert csak lassítja a GPS-t, én ezt tapasztalom.
inkább legyen funkcionális valami, mint jól kinéző.

YELLOW Elküldve: 2017-05-19 08:14 AIR-BAG (légzsák)

Nekem-8 írta: A légzsák lámpa világít a műszerfalon ... nem rég, úgy 3 éve .... aztán most beszereztem egy foglaltság kiütőt az anyós üléshez. Töröltem a hibatárolót. De a lámpa továbbra is világít. Megnéztem akkor miféle hiba van még és 2 hiba áll még fenn. Az egyik a lámpához köthető. Van valami légzsákos szenzor az akku + saruján, ilyen kis sárga csati. Na az nekem nincs. Korábban valsz eltörték, mert ott össze van drótozva máshogy. Néztem másik kábelt, de csak véget találtam. A komplett elég drága és végig kéne húzni a kocsit.
Kérdés, ha kihúzom az "új" kábelből a + saru kúpos részét és berakom a sajátom, a szenzor működni fog? Mert ahogy néztem valahol azt mondják lehet, valahol meg azt hogy van benne valami, ami ettől elszáll és másikat kell venni. Ez a bizonyos BST. Valaki javított ilyet már, van rá valami "bypass"?



ülésfoglaltság kiütő? bypass modulra gondolsz? azok nem mindig jók.
szerintem egyszerűbb lenne kiprogramozni belőle a figyelést.
szerintem a sarunál lévő dolognak nincs köze a légzsákhoz. van ott egy pirotechnikai patron, de az azért van, ha borul az autó, vagy olyan az ütközés, akkor leválasztja az autót az akksiról. tehát akkor ohne elektromosság, gyújtás.

YELLOW Elküldve: 2017-05-02 20:03 világításmodul programozása

a DRL funkció minden E46-on kell működjön?
egy 99-est néztem, nem volt automata állás a modulon, de hiába aktiváltam a DRL-t nem működött. vagy van olyan modul, amiben hiába van benne programilag, nem lehet bekapcsolni?

YELLOW Elküldve: 2017-05-02 19:59 Üzemanyag fogyasztás

Bitu79 írta: Ebben a 80 km-ben volt pár falun átmenés is(6 falu),ahol 50-el mentem csak ugye.Legközelebb kipróbálom klíma nélkül is kíváncsiságból.Benyáshoz képest ez sztem qrvajó!320d lehet elmenne nálam 3.5 literrel is országúton


én anno az opellal voltam így. mikor megvettük. 5,6-ot mentem 1.6 benyással, miközben ment a klíma. csak ugye hűvös volt kint, aztán fels em tűnt, meg H astrában jó baromság módon megoldva a klíma kapcsolás. menübe kell bemenni. aztán 4 személlyel még pluszban.

YELLOW Elküldve: 2017-05-02 09:37 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,

Atesz írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni S.O.S.! A autó 2004 BMW e46 320d Touring. Az autó most volt a szerelőmnél (nagyon megbízható, mindig ő végzi a karbantartást), a kötelező olaj (BMW TWIN POWER TURBO 5W-30 LL-04 1L) és szűrőcserék (olaj-, üzemanyag-, levegő-, kartergázszűrő) elvégezve.
Ezen kívül:
-most lett ledugózva az autó, EGR tisztítással együtt
-nagynyomású csövek lecserélve az EGR-nél
-valamint az első-hátsó katalizátor kicserélve (Németországból rendeltem az ATP-Autoteile-től).

Miután minden beavatkozás elvégezve, nagy az öröm, SEMMI PROBLÉMA, a bömbi nagyon megy, szinte mintha kicserélték volna.
Elindulás Szabolcs megyéből Pestre, 320 kilométeres út. Autópálya felhajtó előtt mire leszek figyelmes? ENGINE lámpa világít. SEMMILYEN teljesítmény romlás, SEMMILYEN ismeretlen eredetű füst vagy szag, motortér felnyit, de minden rendben.
Szerelőt felhívtam mit tegyek. Azt mondta, hogy szerinte az első katalizátor miatt van, mert amit most beszerelt, annak kisebb volt a dobja. Lehetséges ez hogy emiatt? Ha igen akkor mi a teendő?

Valakinek az S.O.S segítségét kérném Budapesten hibakód olvasásra! Sajnos nem rendelkezem hibakód olvasóval. De így nem merek járni az autóval, mielőbb ki szeretném deríteni az okát! Az időpont bármikor jó!

Előre is köszönöm a válaszokat és a jelentkezést hibakód olvasásra! SOS

Atesz


szerintem meg az EGR miatt dob hibát, lehet valamit attól függetlenül, hogy le lett dugózva, vissza kellett volna dugni.

YELLOW Elküldve: 2017-05-01 09:40 Mi lehet a baj?_

JhonnyReecoh79 írta: Sziasztok.
Van egy 2001-es e46 318ti 16v 140le kocsink és reggelente indításkor kb. 3-5 másodpercig csörög-zakatol a motor. Aztán abbahadja. Csak reggel csinálja. Hiba kód nincs. Már cseréltem komplett vezérlést, himbákat, hidrotőkéket, kartergáz szűrőt.
Kérlek segítsetek. Mi lehet a baja? Köszönöm.

Jaa... és újabban fel-fel villan az olajnyomás lámpám és mintha benzin szaga lenne az olajnak. Az olaj felső nivón van.


az olajszűrőház nem tartja meg az olajat. van benne egy "szelep" ami olajat tart vissza. indításkor így szinte rögtön van kenés, nem telik el sok kínos másodperc, amíg a pumpa felnyomja az olajat. na most neked visszacsorog.
vagy nagyon nem jó viszkozitású olajat használtok, esetleg valami olajjárat el van tömődve és későn megy át az olaj. vagy rossz az olajpumpa.

YELLOW Elküldve: 2017-05-01 07:02 Mi lehet a baj?_

barna78 írta: SZIASZTOK.....Nem jelez az olaj lámpám mi lehet a baj gyujtáskor sem jelez a műszerfalon csak egy piros figyelmeztetö jel


én nem tudom elhinni ezeket a komolytalan kérdéseket. jogosítványod, hogy lett, mikor lett?
azt írod nem jelez, de közben jelez. most akkor mi van?
nem baj, hogy gyújtáson azért jelez pirosan, mert a motor nem jár és nincs olajnyomás?
ha indítás után elalszik 1-2sec-en belül, akkor örülj neki.
azért a kérdéseidtől, kommentjeid megfogalmazásától könnyű ám ledobni az ékszíjat

YELLOW Elküldve: 2017-04-30 15:14 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta: Sziasztok,Lsz is tudja a Force brake-t vagy csak az Alsz? Hogy találom Lsz ben ha igen? Erre gondolok: https://www.youtube.com/watch?v=H3z91w39cuM


én úgy tudom ezt csak a 2004. xx hónaptól fiatalabbak tudják.
szóval ne reménykedj.

YELLOW Elküldve: 2017-04-29 15:32 Navi frissítés

Gabesz1701 írta:
Grafikailag kb 6-8 évvel le van maradva a térkép megjelenítése


igazából tök felesleges a csicsa. régen én is úgy voltam, hogy legyen minden, mutasson mindent, legyenek épületek, akármi, iGO, telefonon van GPS-en. de csak lassítja a gépet és totálisan felesleges. elég egy utcaszintű rajz, felirat, meg mondja és mutassa merre kell menni. még a sebesség jelzések/táblák is feleslegesek,úgyis nézni kell az utat.
na meg inkább jó és pontos GPS vevője legyen.

YELLOW Elküldve: 2017-04-28 19:31 Fûtõventillátor

Bitu79 írta:
Az e46-ot ugy tervezték,hogy a lábnál kicsit melegebbet fújjon,fejnél pedig hidegebbet.Hány fokra állítottad a penelon?Állitsd a leghidegebbre(16 fokra),a tekerőt pedig tedd kékre.Kb 22 foktól felfele lesz érezhetően meleg a lábtérnél csak a levegő.


lehet benne logika, hisz a meleg felfelé száll.
bár én ezt nem figyeltem még meg.
illetve a kérdező sem a legkonkrétabban írta le. ugye ennek fényében újabb kérdések merülnek fel.
ha valaki ebben ír, én úgy veszem alapul, hogy ontja a meleget. tehát a következtetés a fűtéscsapra logikus a többiek részéről. vagy pontosabban, részletesebben kell fogalmaznia.
én alapból 16-fokra veszem ha hidegbe van tekerve középen, aztán had nyomja a kinti levegőt befelé, ha túl hideg, majd lekapcsolom, vagy alacsony fokozatra veszem.

YELLOW Elküldve: 2017-04-28 19:27 Fûtõventillátor

kacsorjanika írta:
Pitykoo írta:
lela írta:
Tano írta:
lela írta: Ez hogy szokott elromlani többnyire? Felragad és mindig átenged, vagy lezárva marad?


Ha rossz akkor állandóan nyitva lesz, mert a tekercs rugó ellenében húz be, és így a rugó fog csak operálni, ami nyitva tartja a fűtéskört, ezért megy a meleg levegő állandóan.



Magyarul fűtéscsap hiba zömmel nyári szezonban jön ki, amikor klímát használunk...


Jaja...
Szedd ki és nézd meg tápról hogy bezár e rendesen...


Fűtéscsap cserélve és a hiba továbbra is fenn áll...


ennek így nincs értelme amúgy, mert csak tippelgetünk látatlanban. először mondjuk a valszínűbb hibát, aztán megyünk tovább.
ha elvitted volna egy hozzáértő emberhez, akkor kiméreget, megnézi az összes eshetőséget, és megállapítja mit kell cserélni. akkor sme biztos, hogy 100% lesz a siker, de közel lesz hozzá, nem úgy mint így.
ez pont olyan, ahogy szoktam mondani, hogy a kérdezők esetében, és visszanézve az esetek nagy részében ez vagy az a hiba, szinte kánonban mondjuk, de tutti ő lesz az, akinél pont nem.

YELLOW Elküldve: 2017-04-28 17:26 Mi lehet a baj?_

Janesz_1 írta: Helo.
Segítséget kérnék.
Mire tippeltek mi lehet akkor a baj ha a biztonsági öv " jeladó" nem valósat mutat?
Ha nem vagyok bekötve és gyújtást adok felvillan a kis ikon a műszerfalon majd 3-4 mp múlva magától elalszik, é nagyjából független a jelzés a csattól hogy be vagyok kötve, vagy nem.
Segítséget tippeket előre is köszönöm.


az csak egy figyelmeztető jelzés, semmi több. így működik.

YELLOW Elküldve: 2017-04-28 17:24 Tempomat - utólag?

Zsolthy88 írta: Köszi az infót, mostmár nagyjából képben vagyok alkatrészügyben.

Ezek szerint ami nekem kell:
- Multikormány gombsor (22K)
- Tempomat kábel (7,5K)
- Multipad átvezető kábel (4K)

Ezeket a bimmer.hu-n találtam, az árak is onnan vannak. Kérdés már csak az, hogy mennyire macerás az otthoni bekötés? Nem vagyok elektronikai zseni, de ha csak kábeleket kell összedugni, az még menne, de ha bonyolultabb, akkor inkább keresnék valakit, aki jobban ért ehhez.
Békés megye környékén tudna valaki segíteni a bekötésben?



szerintem gombsort használtan is lehet venni olcsóbban és meg van a kábel is hozzá, bontóból pl.
az nem tempomat kábel, hanem egy multi kábel inkább, mert azt kell többhelyre bekötni.

YELLOW Elküldve: 2017-04-27 22:02 Tempomat - utólag?

Zsolthy88 írta:
YELLOW írta:
Zsolthy88 írta: Sziasztok! Új vagyok még BMW témában, az első BMW-met most vettem, egy 2003. 8. havi 318i M-packet. 3 ágú M feliratú gomb nélküli kormányom van benne. Tempomatot szeretnék, úgy hallottam, egy multikormány berakásával lenne is, mert ki van építve minden hozzá. igaz ez, ennyi lenne az egész, vagy ezért nem ilyen egyszerű?

Köszi a segítséget előre is!


kell venned egy bele való gombsort, kábelszettet és bekötni. ennyi.


Ha veszek multikormányt bontottan, abban nincs kábelköteg? vagy azon kívül is kell? milyet és honnan tudnék venni? valamint gombsorból létezik olyan, ami nem a kormányon van?

Bocs az értetlenkedésért, új vagyok a témában...


felesleges kormányt venned. a tiédbe tehető gombsor, ott is van kábelköteg, de azt adják hozzá. de azon kívól is kell, ami megy a lámpamodulba, motorvezérlőbe, meg a kormánynál lévő egyik csatiba.
gombsor 5-15ezer között szokott menni. a gyári kábel, megfelelő cstalakozóval, 6500-8000 között megy. illetve kb 5-10ezerért beszerelik.
kábeleken, szerelésen lehetne spórolni. de nem kell komplett kormányt venned.

YELLOW Elküldve: 2017-04-27 18:30 Tempomat - utólag?

Zsolthy88 írta: Sziasztok! Új vagyok még BMW témában, az első BMW-met most vettem, egy 2003. 8. havi 318i M-packet. 3 ágú M feliratú gomb nélküli kormányom van benne. Tempomatot szeretnék, úgy hallottam, egy multikormány berakásával lenne is, mert ki van építve minden hozzá. igaz ez, ennyi lenne az egész, vagy ezért nem ilyen egyszerű?

Köszi a segítséget előre is!


kell venned egy bele való gombsort, kábelszettet és bekötni. ennyi.