Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-04-27 07:06 Kormánytípusok

Dragan írta:
YELLOW írta:
Dragan írta:
YELLOW írta:
Dragan írta:
YELLOW írta:
Dragan írta: Sziasztok

Adott egy 2006-os 1.16i E87 N45 motorral

Elég jól felszerelt ,elöl hátul PDC ,fél bőr belső,ülésfűtés,automata világítás,eső szenzor,gombal indul,minden földi jó kivéve multikormány pedig van tempomat is :O
Elég jó áron légzsák nélkül már 20 ezer ft légzsákkal 40-ért lehet kapni bontott bőr multikormányt.

Kérdés elég lenne nekem is pár vezeték táp a gomb világításnak stb + tanítás vagy már meg van minden csati minden PIN csak csere és tanítás vagy eleve tévúton járok?

HA Másik kormány vezérlő modul is kell az nekem már túl macerás lenne annyit talán nem ér.

Köszi minden infot


mivel neked külön karon van a tempomat, nem a kormányon.
de emiatt gyanús, hogy lehet korábban volt kormény cserélve és egy simát raktak be. akkor lehet szerencséd, lehet nem kell vezeték sem.
de kérdésedre válaszolva, elég a kormány, vezeték, esetleg bekötni a megfelelő cstaiba. programozni nem igen kell semmit.
egy VIN számból meg lehetne tudni gyárilag volt-e multi kormány. (VIN - alvázszám utolsó 7 karaktere)


Szia

Igen a kormány elég újszerü 11 éves autó létére,meg amiket néztem e87-eket szinte mind multikormányos volt ,most Ausztriábanvagyok a VIN szám meg nem megy fejből jövőhéten le tudnám írni esetleg meg tudnád nézni vagy tipp hogy hol nézzem meg ,vagy BMW szervíz ad infót?


alvázszám az autóban is benne van. a szélvédő alján a bal oldalon, a forgalmiban. általában az utolsó 7 karakter 2 betű + 5 szám. vannak online lekérő oldalak is, nem kell szerviz hozzá.


Szia közben meg akitől vettük az autót BMW szervize van és rákérdeztem ,azt mondta le kell venni a légzsákot és ha mögötte ott a csati a 6 tüskével akkor csak kormány csere és diaggal a felszereltségekhez hozzá kell adni "pipálni" és már működik is .Mivel tempomatos nagy valószínűséggel ott lesz a csati biztos csak hogy a tüskék is benne lesznek.

Most le is mennék megnézni ha Magyarországon lennék ,mert a feleségemnek vettem 2 hete ,de azt vettem észre hogy mikor otthon voltam ki sem száltam belőle Pedig nekem egy 2013-as full extrás Peugeot 508 GT-ém van 204 LE 450 NM és még is a kis bömössel csapatom Nagyon jó kis autó!

Azt mikor van otthon időm bütykölöm ...rendeltem bele projektoros lámpákat angel eyes-al Professional fejegység van benne aux-al viszont van USB kimenete ,így rendeltem egy szett AUX+USB gyári házat vezetékekkel ,azt is bekötöm ..lassan szerzek inpa-t hogy tudjak kódolni.Peugeot citroen -hez van diagom meg VCDS VAG csoportos autókhoz ,viszont most annyira meg fogott a BMW hogy rá vagyok állva
Jövőhét csütörtökön tudom lekapni a légzsákot azt mögé nézni hogy mi a helyzet addig tülkön ülök


hát nem tudom E46-nál nem kellett kódolni semmit, még tempomatnál sem.
egyébként ha szervizes az előző tulaj, akkor elmondhatta volna, hogy cseréltek-e kormányt. alapból nem hiszem, hogy be lenne kábelezve. ahol meg van tempomat, ott tutti volt multis kormány is. tehát a cstai ott lesz, de csak azért, mert kormány volt cserélve. ezt tartom valószínűnek.


Németből behozott 3. autó volt a családban minden papírral teljesen leinformált ,közben elküldte feleségem az alváz számot ,vin decoderrel meg néztem ,nem látom hogy írná a multikormányt.... mindegy ha haza értem és lekapom a légzsákot egyből kiderül.
Nem tudom BMW-nél hogy van ,de peugeot,citroen,VW csoportos autóknál mindent kódolnom kellett hogy használja ,ha bekötöttem utólag gyári cuccot pl guminyomás ellenörző rendszert az ABS vezérlőbe vagy lábtérvilágítást a komfort elektronikához azért gondoltam hogy a BMW-nél is így van ..lehet e87 -nél is kell nem tudom nem értek hozzá.Én lennék a legboldogabb ha azt sem kéne


hát a BMW olyan, valamit kell, valamit nem kell kódolni. pl. a guminyomás ellenőrzést kell. de van amit nem, plug&play.
ha nem hozta, akkor lehet nem volt. de nekem ez fura. én újabbak közül ilyet még nem láttam. mondjuk ugye ezeknél a szériáknál, E87, E90, E60 nem a kormányon van a tempomat, így ugye simán lehetett rendelni külön. de ha már rendel valaki tempomatot, akkor multikormányt már miért nem?
hála istennek az ezen utáni szériáknál visszatértek a korményos tempomatra. sokkal jobb. E90-ben feszt le akarom térdelni, vagy azzal akarok indexelni egyik autón sem szerettem sose, aminek külön karja van tempomatra.

YELLOW Elküldve: 2017-04-26 22:00 Kormánytípusok

Dragan írta:
YELLOW írta:
Dragan írta:
YELLOW írta:
Dragan írta: Sziasztok

Adott egy 2006-os 1.16i E87 N45 motorral

Elég jól felszerelt ,elöl hátul PDC ,fél bőr belső,ülésfűtés,automata világítás,eső szenzor,gombal indul,minden földi jó kivéve multikormány pedig van tempomat is :O
Elég jó áron légzsák nélkül már 20 ezer ft légzsákkal 40-ért lehet kapni bontott bőr multikormányt.

Kérdés elég lenne nekem is pár vezeték táp a gomb világításnak stb + tanítás vagy már meg van minden csati minden PIN csak csere és tanítás vagy eleve tévúton járok?

HA Másik kormány vezérlő modul is kell az nekem már túl macerás lenne annyit talán nem ér.

Köszi minden infot


mivel neked külön karon van a tempomat, nem a kormányon.
de emiatt gyanús, hogy lehet korábban volt kormény cserélve és egy simát raktak be. akkor lehet szerencséd, lehet nem kell vezeték sem.
de kérdésedre válaszolva, elég a kormány, vezeték, esetleg bekötni a megfelelő cstaiba. programozni nem igen kell semmit.
egy VIN számból meg lehetne tudni gyárilag volt-e multi kormány. (VIN - alvázszám utolsó 7 karaktere)


Szia

Igen a kormány elég újszerü 11 éves autó létére,meg amiket néztem e87-eket szinte mind multikormányos volt ,most Ausztriábanvagyok a VIN szám meg nem megy fejből jövőhéten le tudnám írni esetleg meg tudnád nézni vagy tipp hogy hol nézzem meg ,vagy BMW szervíz ad infót?


alvázszám az autóban is benne van. a szélvédő alján a bal oldalon, a forgalmiban. általában az utolsó 7 karakter 2 betű + 5 szám. vannak online lekérő oldalak is, nem kell szerviz hozzá.


Szia közben meg akitől vettük az autót BMW szervize van és rákérdeztem ,azt mondta le kell venni a légzsákot és ha mögötte ott a csati a 6 tüskével akkor csak kormány csere és diaggal a felszereltségekhez hozzá kell adni "pipálni" és már működik is .Mivel tempomatos nagy valószínűséggel ott lesz a csati biztos csak hogy a tüskék is benne lesznek.

Most le is mennék megnézni ha Magyarországon lennék ,mert a feleségemnek vettem 2 hete ,de azt vettem észre hogy mikor otthon voltam ki sem száltam belőle Pedig nekem egy 2013-as full extrás Peugeot 508 GT-ém van 204 LE 450 NM és még is a kis bömössel csapatom Nagyon jó kis autó!

Azt mikor van otthon időm bütykölöm ...rendeltem bele projektoros lámpákat angel eyes-al Professional fejegység van benne aux-al viszont van USB kimenete ,így rendeltem egy szett AUX+USB gyári házat vezetékekkel ,azt is bekötöm ..lassan szerzek inpa-t hogy tudjak kódolni.Peugeot citroen -hez van diagom meg VCDS VAG csoportos autókhoz ,viszont most annyira meg fogott a BMW hogy rá vagyok állva
Jövőhét csütörtökön tudom lekapni a légzsákot azt mögé nézni hogy mi a helyzet addig tülkön ülök


hát nem tudom E46-nál nem kellett kódolni semmit, még tempomatnál sem.
egyébként ha szervizes az előző tulaj, akkor elmondhatta volna, hogy cseréltek-e kormányt. alapból nem hiszem, hogy be lenne kábelezve. ahol meg van tempomat, ott tutti volt multis kormány is. tehát a cstai ott lesz, de csak azért, mert kormány volt cserélve. ezt tartom valószínűnek.

YELLOW Elküldve: 2017-04-26 19:40 Nem tudom mi a baja az autómnak

barna78 írta: hello segitsen már valaki nem indul az autom csak kattogo hangokat add ki kulcsforditásnál


ha ilyen sürgős, miért nem szerelőt keresel?
leírták, az akksi lesz rossz. próbáltad már feltölteni?
ha igen, akkor valószínű az önindító lesz rossz. lehet meg kellene kalapálni.

YELLOW Elküldve: 2017-04-26 14:14 Hengerfej tuning

leportp írta: Sziasztok!

Segítséget kérnék!
116i N45B16 motor eszi az olajat kb 1000km/1 liter ezt soknak érzem illetve kb 2deci hűtőfolyadékot!
Füstölni hidegen füstöl,ami víz jön ki belőle nem édeskés sima víz!Melegen már nem füstöl de viz néha csöpög ki belőle!A víz hőfoka normális tartományon belül van nem ingadozik és nem főzi a vizet!Fűtés hűtés jó!Olajbetöltő sapkánál nincs trutyi tiszta!
Vezérműlánc cseréje volt de vízpumpa nem lett cserélve!
Hibakódnak vezérműtengely helyzetérzékelő hibát ír 1. Hengersornál!
Hengerfejes a kocsi vagy sem?

Nagyon szépen köszönöm a segítséget!



a kipuffból a kondenzvíz jön ki... normális. azért rohadnak el főként a dobok. általában sok rövid járat okozza.
valamilyen szinten minden fogyás normális. de vízből sok a 2deci 1000km-en. meg az 1 liter olaj is.
lehet a tömítés nem okés a hengerfejnél, vagy épp a gyűrűk sem tudón. ezzel a motorral amúgy is szoktak gondok lenni, igaz a 2 literes változatnál, hogy átreped a henger.
ha hozza a hibát a vez. tengely jeladóra, akkor lehet a lánc csere nem valami jól sikerült.
ismét csak azt tudom mondani, hogy látni kellene, hallani a dolgokat. jó szerelőt kellene keresni ha a mostani nem tudja megmondani.

YELLOW Elküldve: 2017-04-26 10:36 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.

YELLOW Elküldve: 2017-04-26 10:33 Kormánytípusok

Dragan írta:
YELLOW írta:
Dragan írta: Sziasztok

Adott egy 2006-os 1.16i E87 N45 motorral

Elég jól felszerelt ,elöl hátul PDC ,fél bőr belső,ülésfűtés,automata világítás,eső szenzor,gombal indul,minden földi jó kivéve multikormány pedig van tempomat is :O
Elég jó áron légzsák nélkül már 20 ezer ft légzsákkal 40-ért lehet kapni bontott bőr multikormányt.

Kérdés elég lenne nekem is pár vezeték táp a gomb világításnak stb + tanítás vagy már meg van minden csati minden PIN csak csere és tanítás vagy eleve tévúton járok?

HA Másik kormány vezérlő modul is kell az nekem már túl macerás lenne annyit talán nem ér.

Köszi minden infot


mivel neked külön karon van a tempomat, nem a kormányon.
de emiatt gyanús, hogy lehet korábban volt kormény cserélve és egy simát raktak be. akkor lehet szerencséd, lehet nem kell vezeték sem.
de kérdésedre válaszolva, elég a kormány, vezeték, esetleg bekötni a megfelelő cstaiba. programozni nem igen kell semmit.
egy VIN számból meg lehetne tudni gyárilag volt-e multi kormány. (VIN - alvázszám utolsó 7 karaktere)


Szia

Igen a kormány elég újszerü 11 éves autó létére,meg amiket néztem e87-eket szinte mind multikormányos volt ,most Ausztriábanvagyok a VIN szám meg nem megy fejből jövőhéten le tudnám írni esetleg meg tudnád nézni vagy tipp hogy hol nézzem meg ,vagy BMW szervíz ad infót?


alvázszám az autóban is benne van. a szélvédő alján a bal oldalon, a forgalmiban. általában az utolsó 7 karakter 2 betű + 5 szám. vannak online lekérő oldalak is, nem kell szerviz hozzá.

YELLOW Elküldve: 2017-04-26 10:31 Nem tudom mi a baja az autómnak

Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta: "S.O.S.!!!!!!!!!!!! Olajcsere utáni probléma!!!!!!!!!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!


jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.


Igen, a párommal ott voltunk mindketten. Jó ismerősünk a szerelő. Miután megtörtént az olajcsere, szűrő csere első indításnál pár másodperc után sem jött meg az olajnyomás. le lett állítva,azóta nem indul be csak teker. Semmi máshoz nem lett nyúlva gumitömítés is rendben. Tanácstalanok vagyunk.


hát így én sem tudok már mit mondani.


Még mindig SOS-be várnék választ a problémára!!!


ez látatlanban a leírás alapján nagyon nehéz. konkrét választ senki nem ad, csak találgatni tudunk. esetleg széthúzódott valami csatlakozó. ha nem megy, másik szerelőhöz kell vinni, aki látja élőben a dolgokat.
de várhatsz itt válaszra, nem tartom valószínűnek, hogy konkrétan meg fogja mondani valaki, vagy rajtam kívül egyáltalán valaki fog-e válaszolni.
ezt csak jóból mondom.

YELLOW Elküldve: 2017-04-26 08:13 Nem tudom mi a baja az autómnak

Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta: "S.O.S.!!!!!!!!!!!! Olajcsere utáni probléma!!!!!!!!!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!


jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.


Igen, a párommal ott voltunk mindketten. Jó ismerősünk a szerelő. Miután megtörtént az olajcsere, szűrő csere első indításnál pár másodperc után sem jött meg az olajnyomás. le lett állítva,azóta nem indul be csak teker. Semmi máshoz nem lett nyúlva gumitömítés is rendben. Tanácstalanok vagyunk.


hát így én sem tudok már mit mondani.

YELLOW Elküldve: 2017-04-26 08:10 Kormánytípusok

Dragan írta: Sziasztok

Adott egy 2006-os 1.16i E87 N45 motorral

Elég jól felszerelt ,elöl hátul PDC ,fél bőr belső,ülésfűtés,automata világítás,eső szenzor,gombal indul,minden földi jó kivéve multikormány pedig van tempomat is :O
Elég jó áron légzsák nélkül már 20 ezer ft légzsákkal 40-ért lehet kapni bontott bőr multikormányt.

Kérdés elég lenne nekem is pár vezeték táp a gomb világításnak stb + tanítás vagy már meg van minden csati minden PIN csak csere és tanítás vagy eleve tévúton járok?

HA Másik kormány vezérlő modul is kell az nekem már túl macerás lenne annyit talán nem ér.

Köszi minden infot


mivel neked külön karon van a tempomat, nem a kormányon.
de emiatt gyanús, hogy lehet korábban volt kormény cserélve és egy simát raktak be. akkor lehet szerencséd, lehet nem kell vezeték sem.
de kérdésedre válaszolva, elég a kormány, vezeték, esetleg bekötni a megfelelő cstaiba. programozni nem igen kell semmit.
egy VIN számból meg lehetne tudni gyárilag volt-e multi kormány. (VIN - alvázszám utolsó 7 karaktere)

YELLOW Elküldve: 2017-04-25 22:23 Nem tudom mi a baja az autómnak

Zsuzski írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!


jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.

YELLOW Elküldve: 2017-04-25 18:48 Motortartó gumibak

addm írta: Sziasztok!
Tapasztalatokra lennék kiváncsi.
330d motortartó bakból csak a gyári, vagy mondjuk egy lemförder is labdába rúghat?
A mostani gyári 6 hónap alatt megadta magát.

Előre is köszi!


én úgy tudom a Lemförder a gyárija. én olyat vettem, kb. 2 éve van benne. igaz én nem sokat megyek vele.
esetleg Meyle az amit érdemes lehet megpróbálni.

YELLOW Elküldve: 2017-04-24 18:50 Motor-váltó

Balue36 írta:
YELLOW írta:
Balue36 írta: Sziasztok! Fontos kérdésem lenne. Kicsi kompótomba vettem M52B20-as motort elvileg mindennel. Fél autóban kicseréltem a kábeleket. Mocivezérlő,2 doboz ews is. Teker,viszont szárazak a gyertyák és persze nem indul Viszont nem vagyok biztos benne hogy minden rajta van a motoron. Injektoroknál van 2 csati üresen,plusz nem tudom hogy hová kéne egyáltalán csatlakoztatni a lambdaszondát. Sajna még csak most ismerkedem mélyebben a márkával. Köszönöm előre is köszönöm! A link neve


én már írtam egy kommentet, de mivel nem csak segítség lett volna, így inkább vártam, hátha valaki ad csak segítséget.

először is egy kis off szerűség.
most ismerkedsz a márkával, erre rögtön motorcserét csinálsz, nyilván nem szakember segítségével, számomra ez derül ki. a compact egy E36 olcsóbb kategóriája, futómű, belső E30 szint. kb, minden az adott motorhoz van méretezve. így ha egy 1.6 helyére egy ennyivel nagyobb motort teszel, akkor kihasználva a többlet erőt, a fékek már kevesek, valószínű a gátlók sem ehhez a súlyhoz valóak. a váltó sem hozzávaló, és sem a féltengelyek, sem a diffi, sem a kardán valószínűleg. ezt pontosan én sem tudom, de gyanús. szóval én ebből azt látom ki, hogy tákolás lesz és nem szeretném ha szembe jönnél velem az úton. vagyis gyere, de ne akarj nekem jönni és hasonlók.

na és a segítség. az a két csati a lambda szondák csatijai, oda kell rádugni.


Szia,köszönöm szépen a válaszodat. Közben szerencsére kiderült. Na igen. Szerencsére ez az 5. motorcserém,bár igaz,Bmw-ből ez az első. Annyi izgalom még volt számomra benne,hogy automatás volt a motor. Kompótka meg nem. Igen,valszeg nem erre méretezettek a váltó,fékek,diffi,gátlók. Megint csak szerencsére megvan az az autó is amiből bontottam. Így hegesztenem nem kellett semmit,meg tákolni. Csak a kipufogót,a kardán meg csak bírja 1 darabig. Fékek is a másikról át lettek téve. Azért döntöttem így,mert a compakt popsija szerintem könnyebb valamivel mint a sedané. Ami még fontos lehet. Pályára készűlt,nem közútra! Így max trélerrel mehetek szemben az úton Veled. Az indítási probléma pedig csak 1 test volt a motorvezérlőtöl nem messze. Az lemaradt De ami a lényeg,örülök hogy valaki legalább válaszolt és ezer köszönet érte!!


jah, hát akkor nem nagy kunszt ez már neked. meg így más az anyós fekvése, ha pályára kell. nyilván drift gép készül.
az E36 compact már csak ezért is jó, mert ugye "bénább" futómű van alatta, ezáltal nem olyan érzékeny és nem dolgozik ellen annyit.

YELLOW Elküldve: 2017-04-24 18:37 Katalizátor

Bitu79 írta:
John írta: Sziasztok,katalizátort ha kiherélném az igaz hogy olyankor "katalizátor mentes progit kell telepíteni,vagy nem kell fossni?"(nem tuning miatt hanem hogy városi kocsi volt 10 évig és szerintem tele van lerakódással)M43b16


Tedd meg,és mondj búcsút utána a műszakinak...Ha baja van a katalizátornak,akkor jelzi az autó.


honnan tudod, hogy az ő autója alól való? lehet eladta az autót és ez megmaradt.
de a kérdésre válaszolva, lehet egyszerűbb lenne rákeresni a neten, racing-bazár, duen, és hasonló oldalakon az árak ügyében.

YELLOW Elküldve: 2017-04-22 17:58 diagnosztikai programok

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Most találtam egy olyat, hogy elvileg 6000, 11000, és 25000-re engedi csak állítani.
Majd meglesem, hogy tényleg így van e...


Én pl. be tudtam állítani 15000-re is.


lehet FL előttibe engedi...

YELLOW Elküldve: 2017-04-22 13:25 Mi lehet a baj?_

attila1984 írta:
Ugy nez ki megtalaltam a hia okat persze meg nem biztos.Megmozgattam a ket elso kereken levo abs szenzort es a hiba eltunt.Bar ami nagy hiba volt hogy nem figyeltem mit csinal egyiknel es masiknal es igy nem tudom melyikkel van a gond,mert szerintem az egyik nem jo es emiatt van a dtc hiba is de javitsatok ki ha tevedek.A kereknyomas hiba meg egyszeru volt nem allitottak at az uj gumiknal.


a diag megmondja melyikkel van gond, vagy volt gond.