Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-04-15 17:47 világításmodul programozása

YELLOW írta:
lantika írta:
NCS-el megy csak.
USA iränyjelzö:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
Refi nappali menetfenynek:
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02
DRL_BLK_VORN_GEDIMMT
aktiv


én már kezdem nem érteni. néztem egy FL előtti cirka 2000-es évjáratú E46-ot. és az LSZ-ben nincs benne: SIDEMARKER_US, GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
én ugyan kíváncsiságból beleírtam, nem is dobott hibát, simán beleírta neki a fájlt.
de még sem megy.
ezt nem kellene tudni minden E46-nak? nekem az LSZ-ben kb 3x annyi beállítható dolog van, mint neki. egyébként 2002-es E39-el is jártam már így, hogy nem votl benne.
Scanner-ben is hiába kapcsolom ott sem csinál semmit, mondjuk az enyém se volt úgy jó.
vajon ha az én LSZ-em ROM-ját tölteném fel, talán jó lenne? egyik sem xenon-os.

szerk.: közben leltem egy videót. a programparameter_lsz-eket kell US-re állítani. gyanakodtam erre még mondtam is, volt sejtésem. valamelyik nap ki is próbálom.


fejlemény: nos valóban, ha átírtam US-re, akkor volt US jelző, de csak helyzetjelző kapcsolás esetén és tompított világítás esetén. az a probléma, hogy úgy szeretnénk, ha tompított esetén nem világítana. annyit tudtam csak megcsinálni, hogy helyzetjelzőn nem kapcsol az index, viszont tompított esetén akkor is. egy órát kínlódtam vele, mire próbálgattam dolgokat. hiába van DRL kapcsolva, az index akkor sem világít gyújtáson. az én FL-esem gyújtáson adja DRL + US index, de tompítottra lekapcsolnak. na ezt úgy tűnik FL előttire nem akarja.
esetleg ötlet?

YELLOW Elküldve: 2017-04-15 14:46 Centrálzár vezérlő, grundmodul

br325 írta: Sziasztok!

A következő hibát produkálja az autóm (e46 325ti): a tanksapkát csak akkor zárja, ha nyitva van valamelyik ajtó.

Találkozott már valaki hasonló hibával? Ez is GM probléma lehet? Igazából attól tartok, hogy egyszer csak megfordul a dolog, és kinyitni nem fog...


nekem volt ilyen, hogy nyitni nem akart, tankolásnál elég kellemetlen a kúton de nekem az ajtónyitással is voltak gondok.
neked mintha fordítva működne. ilyet még nem láttam.
ha a vezető oldali ajtó nyitva van, úgy értem kiáll a síkból az ajtó, akkor be sem tudod zárni a centrált.
én arra gyanakodnék, hogy valahol, valami vezeték probléma lehet, és zárt ajtónál úgy nyomódik.

YELLOW Elküldve: 2017-04-14 20:13 Nem tudom mi a baja az autómnak

Vik0417 írta:
YELLOW írta:
Vik0417 írta: Ha áll legalább 12 órát, akkor már nem úgy indul, ahogy kéne. Először csak kulturált röfögéssel kísérve, aztán meg 5 perces reszeléssel sikerül életre bírni. Az autószerelőnél két nap állás után is pöccre indult, ez az érdekes. A különbség az volt az én és az ő próbálkozása között, hogy amikor én beindítottam, mentem is vele x kilómétert, majd megálltam, két nap múlva nem indult. Ő csak indította párszor, aztán két nap múlva beindult rendesen, ahogy kell. Jeladóra azért nem gyanakszom, mert mozdul a fordulatszám mérő és hallatszik is, hogy indulna a motor, csak valamiért nem sikerül. De röfög, csak nem kapja el... :/
A lényeg, hogy minél többet áll az autó indítás nélkül, annál nehezebben indul be. Ha mondjuk áll fél napot, akkor második-harmadik próbára beindul, ha két napot áll, akkor 5-6szor is próbálkozni kell, mire nagynehezen el tud indulni. Ez az AC pumpa üzemanyag visszaejtés logikusnak hangzik. Mert működik a pumpa faszán, üzemanyagnyomás-próba is volt, minden rendben volt. De álló motornál lehet, hogy visszaengedi a benyát és itt jön be, hogy minél többet áll, annál nehezebben indul.
Próbáltam már amúgy a többszöri gyújtás ráadást, és kb a 3. próba után már nem hallottam a szivattyút. Sokat nem segített, mert beindult, de szintén nehezen, a normál indulástól mindenképp messze állt az, amit produkált


még ami eszembe jutott és a szivattyúhoz köthető, hogy az üzemanyag szint. ebben nem láttál összefüggést? a szerelőnél lehet több anyag volt benne? nálad amikor rosszalkodik, akkor meg kevesebb? negyed vagy alatta?
és plíz alulra írj, ha válaszolsz.


Sajnos ebben nem látok összefüggést, ha félig volt a tank, akkor is csinálta, ha negyedig, akkor is. Most 3/4-ig van, holnap délben megyek melózni, majd meglátom, hogy mit csinál. De most délután kb. 4 órát állt, indult, de már most hallottam, hogy megtorpant indításnál egy kicsit. :/
Viszont még azt akartam kérdezni, hogy ha többször adom rá a gyújtást, akkor mindig kéne hallani a szivattyút? Mert ma délután próbáltam sokszor ráadni a gyújtást, első kb 3-nál hallottam, utána nem. Aztán 1-2-vel utána megint hallottam. Mindig kéne zúgnia, vagy hogy működhet ez?


nem, egy idő után nincs hang.

YELLOW Elküldve: 2017-04-14 19:15 Nem tudom mi a baja az autómnak

Vik0417 írta: Ha áll legalább 12 órát, akkor már nem úgy indul, ahogy kéne. Először csak kulturált röfögéssel kísérve, aztán meg 5 perces reszeléssel sikerül életre bírni. Az autószerelőnél két nap állás után is pöccre indult, ez az érdekes. A különbség az volt az én és az ő próbálkozása között, hogy amikor én beindítottam, mentem is vele x kilómétert, majd megálltam, két nap múlva nem indult. Ő csak indította párszor, aztán két nap múlva beindult rendesen, ahogy kell. Jeladóra azért nem gyanakszom, mert mozdul a fordulatszám mérő és hallatszik is, hogy indulna a motor, csak valamiért nem sikerül. De röfög, csak nem kapja el... :/
A lényeg, hogy minél többet áll az autó indítás nélkül, annál nehezebben indul be. Ha mondjuk áll fél napot, akkor második-harmadik próbára beindul, ha két napot áll, akkor 5-6szor is próbálkozni kell, mire nagynehezen el tud indulni. Ez az AC pumpa üzemanyag visszaejtés logikusnak hangzik. Mert működik a pumpa faszán, üzemanyagnyomás-próba is volt, minden rendben volt. De álló motornál lehet, hogy visszaengedi a benyát és itt jön be, hogy minél többet áll, annál nehezebben indul.
Próbáltam már amúgy a többszöri gyújtás ráadást, és kb a 3. próba után már nem hallottam a szivattyút. Sokat nem segített, mert beindult, de szintén nehezen, a normál indulástól mindenképp messze állt az, amit produkált


még ami eszembe jutott és a szivattyúhoz köthető, hogy az üzemanyag szint. ebben nem láttál összefüggést? a szerelőnél lehet több anyag volt benne? nálad amikor rosszalkodik, akkor meg kevesebb? negyed vagy alatta?
és plíz alulra írj, ha válaszolsz.

YELLOW Elküldve: 2017-04-14 16:47 Nem tudom mi a baja az autómnak

liga86 írta:
YELLOW írta:
Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond.

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.


Na szóval!!! Ha meleg a motor és vissza hűlt egy kicsit akkor indul nehezen???? Hibát nem dob semmit??? a saját tapasztalatom alapján nem vagyok autószerelő de..... köcsög bmw van
Meg kellene nézetni a főtengely jeladót mondjon bárki bármit ezekre a köcsög jeladókra nem b@ssza ki a hibát!!!!!! (hibakód nélkül kicseréltem a vezérműtengely jeladókat és jött a csoda az autó elkezdett kulturáltan járni)
amúgy én ezekkel a hibákkal küszködöm csak még nem volt időm kisakkozni mindent mert lehet lambda szonda is az meg nem két forint!


nem minden esetben fogja dobni a jeladót. attól függ milyen jellegű hibája van a szenzornak.

YELLOW Elküldve: 2017-04-14 16:31 világításmodul programozása

lantika írta:
NCS-el megy csak.
USA iränyjelzö:
SIDEMARKER_US
aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
aktiv
Refi nappali menetfenynek:
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_02
DRL_BLK_VORN_GEDIMMT
aktiv


én már kezdem nem érteni. néztem egy FL előtti cirka 2000-es évjáratú E46-ot. és az LSZ-ben nincs benne: SIDEMARKER_US, GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
én ugyan kíváncsiságból beleírtam, nem is dobott hibát, simán beleírta neki a fájlt.
de még sem megy.
ezt nem kellene tudni minden E46-nak? nekem az LSZ-ben kb 3x annyi beállítható dolog van, mint neki. egyébként 2002-es E39-el is jártam már így, hogy nem votl benne.
Scanner-ben is hiába kapcsolom ott sem csinál semmit, mondjuk az enyém se volt úgy jó.
vajon ha az én LSZ-em ROM-ját tölteném fel, talán jó lenne? egyik sem xenon-os.

szerk.: közben leltem egy videót. a programparameter_lsz-eket kell US-re állítani. gyanakodtam erre még mondtam is, volt sejtésem. valamelyik nap ki is próbálom.

YELLOW Elküldve: 2017-04-14 09:09 Nem tudom mi a baja az autómnak

Vik0417 írta: Sziasztok!

A "Nem indul" topicban már kérdeztem ugyanezzel a problémával kapcsolatban, sajnos nem kaptam választ, viszont azóta volt autószerelőnél a kocsi, sajnos rájönni nem tudott a hibára, viszont szűkült a kör, remélem valakinek így már van tippje.

Szóval a probléma az, hogy hosszabb állás után nem indul az autó, csak 3-4-5-6. próbálkozásra függően attól, hogy mennyi időt állt a kocsi.
AC pumpa OK, akksi új.
A szerelő azért nem tudott mit kezdeni vele, mert nála nem állt fent a hibajelenség. Amikor odavittem, megnézte, próbálta, indult, nyilván akkor nem állt előtte sokat. Aztán másnap indította többször, indult. Utána eltelt két teljes nap és láss csodát, pöccre indult. Már kezdtem reménykedni, hogy meggyógyult, elhoztam, de természetesen ugyanúgy csinálja nálam, mint eddig.
Az autószerelő csak indította többször, nem ment vele, nem melegedett fel a motor, valószínűleg ezért nem produkálta a hibát. (Valahogy úgy éreztem, hogy ő nem is hiszi, hogy bármilyen baja lenne a kocsinak, esetleg dús keverékre gyanakodott, de hiba nélkül mit csináljon vele...)

Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a probléma, akkor szívesen várok minden tippet, hogy merre indulhatnánk. Sajnos napi szinten van szükségem a kocsira, nem nagyon tudom megint több napra otthagyni a szerelőnél úgy, hogy lehet, hogy nem is tud mit b.ni vele, ezért kellene egy támpont, hogy hol is kéne kezdeni.

Köszönöm a válaszokat, és srry, hogy ide is beírtam, de nagyon szeretném, ha megoldódna a gond.

Hozzátenném még, hogy nehéz indulásnál fordulatszámmérő kimozdul. Minél többször próbálom indítani, annál jobban röfög már, indulna szegény, de valamiért nem tud. Aztán egyszer csak beindul nagynehezen, kicsit dadog 1-2 mp.ig, van, hogy kéthenger hang van ezalatt, akár egy traktor. Aztán szépen beáll az alapjárat és fasza minden.


az oké, hogy az AC nyom üzemanyagot, attól hosszas állás után még vissza ejti az üzemanyagot.
hosszabb állás után próbálgasd ezt a módszert:
-> gyújtást ráadod, de nem indítasz -> leveszed a gyújtást, újra ráadod -> majd a 3.-4. után indítasz csak.
ha így minen esetben indult, akkor az az AC nem jó, vagyis a szelep, ami benne van az nem jó. de csak egyben cserélhető ha minden igaz a pumpával.
lehet jeladó hiba is, de arról kellene legyen tárolt hiba.

YELLOW Elküldve: 2017-04-13 20:05 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.

YELLOW Elküldve: 2017-04-13 19:40 légzsák lámpa világít

Doxa320d írta:
YELLOW írta:
Doxa320d írta: Sziasztok!

Ha világít a légzsák lámpám,akkor nem fog átmenni a műszakin a kocsi?


nem. viszont gyújtáson világítania kell.
ugyanis képet csinálnak gyújtáskor, majd indítás után. ebből szűrik le, hogy nincs leragasztva a lámpa.


Hát ez nagyszerű... esetleg Debrecenben valaki kitudja ütni nekem? Természetesen honoràlom.


lehet nem elég a törlés...
csináltál valamit, hogy légzsák lámpa lett, vagy csak úgy bejött? mert akkor elhet ülésfoglaltságjelző, az meg visszajön. vagy ha lehet kiírni a programból, mint E46-nál.

YELLOW Elküldve: 2017-04-13 19:08 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.

YELLOW Elküldve: 2017-04-13 19:07 légzsák lámpa világít

Doxa320d írta: Sziasztok!

Ha világít a légzsák lámpám,akkor nem fog átmenni a műszakin a kocsi?


nem. viszont gyújtáson világítania kell.
ugyanis képet csinálnak gyújtáskor, majd indítás után. ebből szűrik le, hogy nincs leragasztva a lámpa.

YELLOW Elküldve: 2017-04-13 09:57 Autóvásárlás

Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Csak kíváncsiságból kérdezném, hogy van valaki aki kereskedőn keresztül adott el autót? Az érdekelne igazából, hogy mennyit csíp le az árból a kereskedő.
Van egy autó amit kinéztem. Megtaláltam a tulajt és megbeszéltem, hogy kihozná.
Tenni szeretnék neki egy olyan ajánlatot amivel ő is jobban jár picit, meg én is, de pofátlan se akarok nagyon lenni


kereskedő? a leggusztustalanabb módon ajánl be. az euroTAX-so ár alá simán. azt szokás mondani, ők nem szeretet szolgálat.
jó autót amivel nincs gond, nem éri meg, mert annyit ajánlanak érte, aztán azon még nagyobb hasznuk lesz.
én értem mit akarsz, többet ajánlani kicsivel, mint amit a kereskedő adna érte.

YELLOW Elküldve: 2017-04-12 18:44 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta: valaki nem tudja esetleg fejből, hogy melyik sorban lehet deaktiválni azt, hogy ha kiég az egyik oldalon a helyzetjelző, vagy tompított, akkor ne kapcsoljon fel azon az oldalon az index?


Szerintem a kaltüberwachung meg warmüberwachung-ot kell kikapcsolni,nicht_aktiv-ra tenni. Külön programozäs erre nincs,illetve nem talältam a LSZ-ben. Ha a felügyelet ki van kapcsolva,nem fogja tudni,hogy jo vagy rossz igy nem fogja biztonsägi modba kapcsolni,es nem vilägit az iränyjelzöd a helyzetjelzö helyett. Viszont a müszerfalon sem fogja jelezni.


az ki van kapcsolva.

szerk.: egyébként pont ez az érdekes számomra. a lényeg, hogy AE lett beleszerelve. emiatt kapcsoltam ki a tesztet. bár ez egy FL eőtti itt azt hiszem csak hidegteszt volt. még tavaly volt. utána nem volt semmi gond. szóval pont a helyzetjelző tesztje lett kikapcsolva. erre ha az kiég, akkor világít az index. logikát abban látnám, hogy így jelzi, ha már a műszerfalon nem fogja, hogy valami gond van azon az oldalon.

YELLOW Elküldve: 2017-04-12 14:27 világításmodul programozása

valaki nem tudja esetleg fejből, hogy melyik sorban lehet deaktiválni azt, hogy ha kiég az egyik oldalon a helyzetjelző, vagy tompított, akkor ne kapcsoljon fel azon az oldalon az index?

YELLOW Elküldve: 2017-04-10 15:25 BMW318i E46

lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta:
Sziasztok!
Szerintetek ez gyújtótrafó, gyertya hiba lesz, vagy esetleg valami más is lehet?


egyéb tünet? mit csinál az autó, hogy viselkedik?

Remeg,kicsit erőtlen mintha 3 henger járna. hangja mint a traktor. Miskolcról hazajöttem vele gond nélkül.



én inkább subarusnak mondanám a hangot... nekem olyan volt.
cseréld meg a gyújtótrafókat. a négyest tedd az egyes helyére. aztán olvass hibát vitte-e. valószínű fogja. szerintem nekem is pont ez volt a gond, de nekem talán a 3-as hengeré. mán nem is emlékszem.


A kipufogó miatt igen Subarus
Szerinted Párba cseréljem vagy elég a rosszat.
Beru vagy Bosch trafót vegyek vagy esetleg valami mást.


előbb nézd meg viszi-e a hibát. a 4-est cseréld ki az 1-essel.
én Beru-t vettem, de cseréltem mind a négyet. volt gyertya cserélve 150km-rel korábban, az adta mkeg a kegyelem döfést. korábban is csinálta 2x, hogy indításnál nem indult el az egyik henger, de a két eset kött több mint fél év telt el. gondolom az új gyertya megadta neki a halált.
azért is érdemes cserélni mind a 4-et, mert ha korábban nem volt, vagy korában is a rossz szériás trafókat kapta mondjuk egy BMW szervizben, akkor azok 75-150zer km között tönkre is mennek. szépen sorba mennek tönkre.
én anno 7500Ft/db áron vettem a Beru-t, igaz kedvezményesen. ezért is sceréltem mind a 4-et, legyen egyforma és legyen új.