Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-04-10 05:33 BMW318i E46

lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta:
Sziasztok!
Szerintetek ez gyújtótrafó, gyertya hiba lesz, vagy esetleg valami más is lehet?


egyéb tünet? mit csinál az autó, hogy viselkedik?

Remeg,kicsit erőtlen mintha 3 henger járna. hangja mint a traktor. Miskolcról hazajöttem vele gond nélkül.



én inkább subarusnak mondanám a hangot... nekem olyan volt.
cseréld meg a gyújtótrafókat. a négyest tedd az egyes helyére. aztán olvass hibát vitte-e. valószínű fogja. szerintem nekem is pont ez volt a gond, de nekem talán a 3-as hengeré. mán nem is emlékszem.

YELLOW Elküldve: 2017-04-09 20:48 BMW318i E46

lacos76 írta:
Sziasztok!
Szerintetek ez gyújtótrafó, gyertya hiba lesz, vagy esetleg valami más is lehet?


egyéb tünet? mit csinál az autó, hogy viselkedik?

YELLOW Elküldve: 2017-04-08 21:02 világításmodul programozása

lela írta: Az lenne a kérdésem hogy a BMW scanner a DME-ből miért nem tud vajon hibakódot olvasni? Ki van szürkülve...
Illetve hogyan lehet menne bekapcsolni az LCM-nél hogy usa index és DRL menjen, és automata lámpaállásban kapcsoljon a DRL és a xenon(tompított) között. Így


Scanner-ből nekem sem sikerült, csak NCS-ből, és elég nehezen sikerült kitapasztalni. fejből nem is tudom, csak van elmentve 1-1 PSW_FSW, ha mondjuk a rendőr szólna, vagy műszaki előtt.
nekem most úgy van, hogy gyújtáson DRL+US index. DRL az a refi 5V-on. ha helyzethelzőt kapcsolok, akkor elől marad minden+ég a helyzetjelző és hátul is megy a helyzetjelző. ez jó mondjuk esős időben, vagy szürkületkor, amikor még éppen nem kell a tompított, de jó ha hátul is világít valami. tompított vagy automata állásban, pedig a normál felállás van, olyankor nekem lekapcsol az US jelző is.
nem minden vezérlőnél állítható, programozható egyformán. én ezt tapasztalom.

YELLOW Elküldve: 2017-04-08 19:41 világításmodul programozása

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
hil írta:
Pitykoo írta: Hali!
Azt hogy lehet felprogramozni, hogy a kocsit mikor lezárom vagy kinyitom akkor a helyzetjelzőt felkapcsolja egy pár másodpercre?!
Tompítottal már láttam de helyzettel még nem. Mármint működve..
De hogy hogy és hol kell felprogramozni az passz...
Előre is köszönöm!


NCSExpert:
QUIT OPT ENTSCH optical acknowledge remote un-locking (2 flashes) nyitáskor irányjelző 2x villan

QUIT OPT SCHAERF optical acknowledge remote locking (1 flashes) záráskor irányjelző 1x villan
Ha nincs benne gyári riasztó, akkor a nyitás visszajelzés kicsit bonyibb, de megoldható.
Talán még a BMW Scanner 1.4-el is be lehet állítani



Ez csak az indexeket villantja igaz?!
Nekem ilyesmi kellene mint itt a videóban az elején látszik.
Mikor nyitom vagy zárom a helyzetjelzőt is felkapcsolja egy pár másodpercre.
https://www.youtube.com/watch?v=QQCjEw6BgiE


ez relézve van megoldva, hogy az AE kapcsol.
hazakísérőfény az ami ezt tudja, de az E46-nál ez nem így van megoldva. hanem az indexkart húzod magad felé, mintha villantanál. itt lehet variálni, hogy melyik lámpa égjen erre a funkcióra.
de amit te akarsz, azt csak relés megoldással lehet a belső világításra párhuzamosan megoldani.


Köszi!
Akkor az AE-t kössem relével a belső világításra és akkor műkszik..
És a belső világítás idejét lehet állítani valahol?!


lehet, a NCS-sel a GM-ben keresd.

YELLOW Elküldve: 2017-04-08 19:30 világításmodul programozása

Pitykoo írta:
hil írta:
Pitykoo írta: Hali!
Azt hogy lehet felprogramozni, hogy a kocsit mikor lezárom vagy kinyitom akkor a helyzetjelzőt felkapcsolja egy pár másodpercre?!
Tompítottal már láttam de helyzettel még nem. Mármint működve..
De hogy hogy és hol kell felprogramozni az passz...
Előre is köszönöm!


NCSExpert:
QUIT OPT ENTSCH optical acknowledge remote un-locking (2 flashes) nyitáskor irányjelző 2x villan

QUIT OPT SCHAERF optical acknowledge remote locking (1 flashes) záráskor irányjelző 1x villan
Ha nincs benne gyári riasztó, akkor a nyitás visszajelzés kicsit bonyibb, de megoldható.
Talán még a BMW Scanner 1.4-el is be lehet állítani



Ez csak az indexeket villantja igaz?!
Nekem ilyesmi kellene mint itt a videóban az elején látszik.
Mikor nyitom vagy zárom a helyzetjelzőt is felkapcsolja egy pár másodpercre.
https://www.youtube.com/watch?v=QQCjEw6BgiE


ez relézve van megoldva, hogy az AE kapcsol.
hazakísérőfény az ami ezt tudja, de az E46-nál ez nem így van megoldva. hanem az indexkart húzod magad felé, mintha villantanál. itt lehet variálni, hogy melyik lámpa égjen erre a funkcióra.
de amit te akarsz, azt csak relés megoldással lehet a belső világításra párhuzamosan megoldani.

YELLOW Elküldve: 2017-04-08 19:03 BMW autókulcs

lela írta:
YELLOW írta:
lela írta:
YELLOW írta:
lela írta:
YELLOW írta:
lela írta: Szeretnék érdeklődni hogy kinek milyen kulcs van az autóhoz. Nekem csak két rombusz kulcsom van, de nem tudom hogy milyen kulcsok jártak hozzá mikor kijött és szeretném pótolni.
Én úgy tudom hogy egy bizonyos évjárat felett már csak 3 kulcs járt: A két rombusz és a műanyag szervíz(spare) kulcs. Az egyébként mit tud: Indít is?


nem szerviz kulcs járt, hanem tárca kulcs. kis műanyag. ami indít.
neked 3db járt. 2 rombusz + 1 kis fekete műanyag.


Tehát a linkben szereplő spare kulcs járt még hozzá?
Tehát ez a sapere kulcs ez ugyanúgy tárolja a km óra állást is, vagy csak egy immo chip van benne és azért van ha csak ki akarom nyitni az ajtókat és be akarom indítani az autót?
És a szerviz kulcs az miben más?


igen a spare. de amúgy nincs meg a könyv az autóhoz? gondolom nincs. mert abban is szerepel, milyen és mennyi kulcs van az autóhoz.
abban csak immo chip van.
a szerviz kulcs annyiban más, hogy egy picit. azzal nem lehet nyitni a kesztíűtartót és a csomagteret, de indít és nyitja a vezető oldali ajtót a centrállal együtt. ha otthagytad a szervizben az autót, akkor nem kellett a csomagtartóból kipakolni, nyugodtan benne maradhatott a hulla, a kesztyűtartóban a pisztoly, mert azt nem tudták kinyitni. mondjuk pár nap után a bűz gyanús lehetett...


Ezzek vannak, de ebben sztem csak általános leírások vannak.


úgy látom pont a lényeg nincs, egy olyan 10-15mm vastag könyv. abban írja le, hogy mi micsoda az autóban, egy használati utasítás tulajdonképpen.


De az van, de tök általános.


de ebben benne vannak a kulcsok. tehát láthatod milyen kulcsok jártak az autóhoz. neked 3db-ot kell ábrázoljon, az enyémben 4db van. mert nekem még annyi járt hozzá.

YELLOW Elküldve: 2017-04-08 15:38 BMW autókulcs

lela írta:
YELLOW írta:
lela írta:
YELLOW írta:
lela írta: Szeretnék érdeklődni hogy kinek milyen kulcs van az autóhoz. Nekem csak két rombusz kulcsom van, de nem tudom hogy milyen kulcsok jártak hozzá mikor kijött és szeretném pótolni.
Én úgy tudom hogy egy bizonyos évjárat felett már csak 3 kulcs járt: A két rombusz és a műanyag szervíz(spare) kulcs. Az egyébként mit tud: Indít is?


nem szerviz kulcs járt, hanem tárca kulcs. kis műanyag. ami indít.
neked 3db járt. 2 rombusz + 1 kis fekete műanyag.


Tehát a linkben szereplő spare kulcs járt még hozzá?
Tehát ez a sapere kulcs ez ugyanúgy tárolja a km óra állást is, vagy csak egy immo chip van benne és azért van ha csak ki akarom nyitni az ajtókat és be akarom indítani az autót?
És a szerviz kulcs az miben más?


igen a spare. de amúgy nincs meg a könyv az autóhoz? gondolom nincs. mert abban is szerepel, milyen és mennyi kulcs van az autóhoz.
abban csak immo chip van.
a szerviz kulcs annyiban más, hogy egy picit. azzal nem lehet nyitni a kesztíűtartót és a csomagteret, de indít és nyitja a vezető oldali ajtót a centrállal együtt. ha otthagytad a szervizben az autót, akkor nem kellett a csomagtartóból kipakolni, nyugodtan benne maradhatott a hulla, a kesztyűtartóban a pisztoly, mert azt nem tudták kinyitni. mondjuk pár nap után a bűz gyanús lehetett...


Ezzek vannak, de ebben sztem csak általános leírások vannak.


úgy látom pont a lényeg nincs, egy olyan 10-15mm vastag könyv. abban írja le, hogy mi micsoda az autóban, egy használati utasítás tulajdonképpen.

YELLOW Elküldve: 2017-04-08 09:59 Nem tudom mi a baja az autómnak

pack írta: Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problemam hogy uzem meleg motornal csinalja idaig leallitom az autot es ha megprobalom ujrainmditani akkor 4.5.ik probalkozasra indul csak be.Amikor elszeretnek indulni leall ha nagy nehezen elindulok akkor olyan mint ha nem lenne ero benne mintha elvesztettem volna 100le öt /170bol/ tehat erotlen nem huzz a motor.Menet kozben kuplung kinyomasnal leall vagy nagyon vissza esik a fordulat be raz az egesz motor mi lehet ez hiba forras?? a computer vezermutengyely jeladot ir ki kipufogas oldalon cserelve lett hiba nem szunt meg!!! segitsegeteket elore is koszonom


ha indítózol és nem indul be, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? kileng egy picit? ha nem, akkor főtengely jeladó lesz. általában ez a hiba arra jellemző. ezt is kellene hoznia hibának pedig.

YELLOW Elküldve: 2017-04-08 09:57 BMW autókulcs

lela írta:
YELLOW írta:
lela írta: Szeretnék érdeklődni hogy kinek milyen kulcs van az autóhoz. Nekem csak két rombusz kulcsom van, de nem tudom hogy milyen kulcsok jártak hozzá mikor kijött és szeretném pótolni.
Én úgy tudom hogy egy bizonyos évjárat felett már csak 3 kulcs járt: A két rombusz és a műanyag szervíz(spare) kulcs. Az egyébként mit tud: Indít is?


nem szerviz kulcs járt, hanem tárca kulcs. kis műanyag. ami indít.
neked 3db járt. 2 rombusz + 1 kis fekete műanyag.


Tehát a linkben szereplő spare kulcs járt még hozzá?
Tehát ez a sapere kulcs ez ugyanúgy tárolja a km óra állást is, vagy csak egy immo chip van benne és azért van ha csak ki akarom nyitni az ajtókat és be akarom indítani az autót?
És a szerviz kulcs az miben más?


igen a spare. de amúgy nincs meg a könyv az autóhoz? gondolom nincs. mert abban is szerepel, milyen és mennyi kulcs van az autóhoz.
abban csak immo chip van.
a szerviz kulcs annyiban más, hogy egy picit. azzal nem lehet nyitni a kesztíűtartót és a csomagteret, de indít és nyitja a vezető oldali ajtót a centrállal együtt. ha otthagytad a szervizben az autót, akkor nem kellett a csomagtartóból kipakolni, nyugodtan benne maradhatott a hulla, a kesztyűtartóban a pisztoly, mert azt nem tudták kinyitni. mondjuk pár nap után a bűz gyanús lehetett...

YELLOW Elküldve: 2017-04-07 21:59 BMW autókulcs

lela írta: Szeretnék érdeklődni hogy kinek milyen kulcs van az autóhoz. Nekem csak két rombusz kulcsom van, de nem tudom hogy milyen kulcsok jártak hozzá mikor kijött és szeretném pótolni.
Én úgy tudom hogy egy bizonyos évjárat felett már csak 3 kulcs járt: A két rombusz és a műanyag szervíz(spare) kulcs. Az egyébként mit tud: Indít is?


nem szerviz kulcs járt, hanem tárca kulcs. kis műanyag. ami indít.
neked 3db járt. 2 rombusz + 1 kis fekete műanyag.

YELLOW Elküldve: 2017-04-06 19:13 Klímavezérlõ hiba

davech írta: Üdvözletem! Olyan gondom van hogy a klíma panel sűrűn újraindul. Fogja magát, kikapcs-bekapcs. Klíma panel gond lehet, vagy okozhatja a süni hibája is? Még annyit vettem észre hogy gyújtás ráadáskor huhogó hangot hallani, változó fordulaton kezdi fújni a levegőt.


a vége az lehet süni probléma, viszont olyat még nem láttam, hogy a süni hibája miatt maga a panel kikapcsol. esetleg nézd emg nincs-e kontakt hiba a biztiknél, vagy a klímavezérlő csatlakozásnál.

YELLOW Elküldve: 2017-04-05 06:36 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

Robin68 írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok,
szerintetek érdemes lenne?
2 éve Székesfehérváron kamerás felvétel alapján megbüntetett a közterület felügyelet 50000 pénzre, mert szabálytalanul sikerült befordulnom egy utcába. Én utaltam a bünti összegét. Most derült ki, hogy a közteresek kamera felvétel alapján nem, csak helyszínen bírságolhatnak. Mint ismert, a pénzügyi dolgok elévülése 5 év, a közlekedési szabálysértéseké 4 hónap. Ezek alapján ők már a rendőrség felé nem továbbíthatják az ügyet, én viszont az 5 éven belül vagyok. Már írtam levelet a hivatalnak, amire felháborító módon nem válaszoltak. Érdemes lenne perre vinnem a dolgot?
bye: hil


most volt a eRTéeL híradóban hasonlóról szó, hogy pöstön a közteresek térfigyelő kamera képei alapján küldtek ki csekekket, mint büntetés. és ezt vitatták többen. elvileg ha a akmera felételen nem megállapítható ki vezetett, akkor biztos nem jogos. de több kérdés is van. a pógármester meg valami olyat makogott, hogy meg lehet próbálni, de ő nem tudja jár-e vissza pénz vagy sem. a közteres góré szerint szabályszerűen jártak el.


Találtam erről cikket, 2-t is, nézz utána mik a lehetőségek valójában. Ahogy olvasgattam vissza az időben pár éve simán küldözgették az 50 ezres csekkeket a közteresek.


http://totalcar.hu/magazin/koz...es_birsag/

YELLOW Elküldve: 2017-04-04 06:51 Centrálzár vezérlő, grundmodul

SzaboAndras írta: Sziasztok!

Olyan előfordulhat, hogy elektronikusan le van az autómnál tiltva a csomagtartónak a rendszám fölötti nyomógombos nyitója és ezért működésképtelen?


ha jól emlékszem van ilyen opció, illetve olyan is, hogy ha csak 1x nyomod meg a nyitás gombot, akkor csak a vezető oldali ajtó nyílik.
sőt olyan is van, hogy pl, kulcsról sem lehet nyitni a csomagtérajtót.
viszotn gyakori hiba az, hogy a kis mikrokapcsoló a rendszám felett beadja az unalmas, vagy a csomagtérajtó átvezető kábeltengerben megtörik a vezeték.
legegyszerűbb a kapcsolót kimérni majd az ott lévő vezetéket, hogy nem zárlatos-e, vagy valami.

YELLOW Elküldve: 2017-04-03 12:25 Fûtés - Klíma

Rulez78 írta: Sziasztok!
A következő lenne a problémám!
Nem hajlandó a kocsi(E36 316I compact) hideg levegőt fújni!Hiába állítom a forgó kapcsolót hidegre illetve kapcsolok klímát semmi...
Tudnátok erre valami megoldást ajánlani?Vagy hagyjam inkább szerelőre a dolgot?
Előre is köszönöm a válaszokat!


Vagy kiakadt a tekerőnél vagy a másik végénél a bowden, vagy a fűtéscsap rosszalkodik, tisztítás vagy csere.

YELLOW Elküldve: 2017-04-02 20:40 Motorolaj

atomanti86 írta:
YELLOW írta:
Jenci írta:
YELLOW írta:
Jenci írta: Sziasztok!

e46 2.2 170L benzines BMW.van... 1000km.en kb 8 dl olajat elcsipegetett,de fűst sehol,csak tartós motorfékes gurulás utáni kigyorsuláskor egy nagyadag fűst pamacs..A hengerfejet felújítottam,de a jelenség megmaradt..
Kompresszió tökéletes,gyönyörű hangja van...
Van ötlet?tapasztalat?
Marad az olaj lehúzógyűrű csere?
Vagy?
Köszi!


ezek ilyenek, bár szerintem ez akkor is sok 1000 km alatt.
valószínű gyűrű lesz. mivel motorféknél nincs robbanás a hengerben, így nem is ég el a bekerült olaj, majd amikor újra gázt adsz, akkor a bekerült olaj nem tud teljesen elégni, ezért lökhet ki füstöt olyankor.
de ez a motor mindig is fogja enni az olajat, jobban, mint a többi. esetleg szelepszár szimmeringeket is lehet cserélni, de inkább a gyűrűvel lesz gond.


A szelepszár szimmeringeket is cserélték...
Ha a gyűrűt cseréltetek,feltétlenül fontos a csapágy csere is?
Mivel több szerelővel beszéltem,megoszlik a vélemény...
Viszont költségben nem mindegy..


szerintem nem kell, ha jó állapotú. de én nem vagyok szerelő.


van erről 1 jó cikk,érdemes elolvasni
http://injektor.hu/technikai-i...csipegetes


sokszor volt már belinkelve ez a cikk.
jogos a PCV szelep is lehet. viszont amit leír jelenséget, az inkább nekem olajlehúzógyűrű gyanús.
de mivele gyszerűbb a PCV szelep ellenőrzése, így valóban célszerű azt szemügyre venni biztos, ami biztos.