Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-03-09 09:06 Üzemanyag fogyasztás

hát én 2016. dec. 31-én tankoltam tele, és még most is fél felett van a tank.
meg van már pimpósodva az anyag

YELLOW Elküldve: 2017-03-09 07:22 Nem indul el

vaajaas írta: Udv fanok! Adott egy e60 2,2 benzin! Egyik napròl, a màsikra nem indùl! Önindìtò teker, az akksi ùj, ac megy, vezèrmű tengely jeladòt kicsereltük, de nem az volt a gond! Hibakòd nincs.. màr teljes a kètsègbe esès . Az autò osztràkban van. Ha valaki talàlkozott màr ilyen, vagy hasonlò problèmàval, kèrem segìtsen!


amikor teker az önindító, akkor mutat valamit a fordulatszám mérő? ha nem, akkor főtengely jeladó lesz a rossz.

YELLOW Elküldve: 2017-03-08 17:58 Rugócsere

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Visszatettem,de ott fent a bütyökből nem hiányzik?



de, mintha hiányos lenne
Mondjuk most helyén áll,remélem itt tanyán nem ugrik ki megint? Bár mondjuk az előző hölgytulaj szerint voltak hátúl a telók cserélve lehet akkor mozdult ki?


szerintem el fog mozdulni. akartam is szerkeszteni a bejegyzésem, de gondoltam megvárom amíg írsz

YELLOW Elküldve: 2017-03-08 17:50 Rugócsere

John írta:
Visszatettem,de ott fent a bütyökből nem hiányzik?



de, mintha hiányos lenne

YELLOW Elküldve: 2017-03-08 11:25 Rugócsere

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Sziasztok,jobb hátsó rugóm nincs a helyén fent,a doblemez fogja oldalt hogy ki ne bukjon,hogy lehetne visszatenni? https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=58C0C11D


Lengéscsillapító alsó bekötését feloldod, megemeled az autót és így a lengőkar lebillen annyira, hogy a rugót ki tudod emelni némi erőfeszítéssel. Nézd meg, lehet eltört a tetején és azért mozdult el. Érdemes megnézni a kasztni részt is, a hátsó futóműnél típushiba a törés.
Köszönöm,ha holnap nem esik akkor megpróbálom,viszont nemláttam törést hanem félre van ugorva,előző tulajcsaj elmondása szerint hátsó telók voltak cserélve és lehet akkor tették nem a helyére a rugót,kösz a tippet.

Mivel pont a jobb hátsó emelési pontom rossz,állítólag akkor a difinél emeljem,de nemfog ott valami szilent kiszakadni,pontosan a difinél melyik pontjához tegyem az emelőt? (nem akarok nagyobb kárt csinálni )


ehhez nem kell diploma, hol a legerősebb pontja. azon a részen, ahol fel van csavarozva a hátulja a diffinek. az a peremrész. mint egy csőnél a karima.
csak ott megemelve elég instabil lesz szerintem.
Meg eleve nem betonon hanem földes talajon állok sajnos itt a környéken nincs beton a tanyán Vagy azon is gondolkodtam hogy lebontom a köszöbdíszléceket és keresek épp pontot a küszöbön csak nemtudom a oldalt a tartópatentok eltrörnek e levételkor,a küszöbtakarót csak meg kell tépni magamfelé? (tudom alúl is vannak műanyag szegecsek azokat természetesen előtte kihúzogatnám) Vagy ne bonyolítsam?


de amúgy ne is a diffinél emeld, hanem a tartókeretnél. úgy akár stabil is tud lenni.

YELLOW Elküldve: 2017-03-08 11:10 Rugócsere

John írta:
John írta:
Tano írta:
John írta: Sziasztok,jobb hátsó rugóm nincs a helyén fent,a doblemez fogja oldalt hogy ki ne bukjon,hogy lehetne visszatenni? https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=58C0C11D


Lengéscsillapító alsó bekötését feloldod, megemeled az autót és így a lengőkar lebillen annyira, hogy a rugót ki tudod emelni némi erőfeszítéssel. Nézd meg, lehet eltört a tetején és azért mozdult el. Érdemes megnézni a kasztni részt is, a hátsó futóműnél típushiba a törés.
Köszönöm,ha holnap nem esik akkor megpróbálom,viszont nemláttam törést hanem félre van ugorva,előző tulajcsaj elmondása szerint hátsó telók voltak cserélve és lehet akkor tették nem a helyére a rugót,kösz a tippet.

Mivel pont a jobb hátsó emelési pontom rossz,állítólag akkor a difinél emeljem,de nemfog ott valami szilent kiszakadni,pontosan a difinél melyik pontjához tegyem az emelőt? (nem akarok nagyobb kárt csinálni )


ehhez nem kell diploma, hol a legerősebb pontja. azon a részen, ahol fel van csavarozva a hátulja a diffinek. az a peremrész. mint egy csőnél a karima.
csak ott megemelve elég instabil lesz szerintem.

YELLOW Elküldve: 2017-03-07 14:51 Közép konzol,Klíma panel

Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta:
lela írta:
Jumper írta:

Nekem nincs facebook-om


Az baj, mert rengeteg BMW s csoport van ahol lehet kérdezni, olvasgatni...
Csak ha ezeket bejelöli az ember már megérte.



Facebook helyett inkabb autókazok meg horgaszok


ha én is azt csinálnám, amit szeretnék, akkor nem dolgoznék, de úgy nem sokáig tudnám tankolni az autót
horgászat jó, gyerekként verseny szerűen is csináltam. aztán elmaradt. lehet 50 felé újra előjön. fater profi cuccai jól fognak még jönni. 3 embernek is elég lenne.


Természetesen en is dolgozom de a szabadidőmben mehet a Peca
Nem is ertem hogy miert vársz 50ig...gondolom egy egy szabad hétvége vagy szabad napod azert van amikor ha annyira szeretnel ki mennél


kicsit off, de ezzel be is fejezem
az a helyzet, hogy nincs kedvem a horgászathoz. mióta dolgozom pláne. régen, diákként, gyerekként, simán hajnal kettőkor is felkeltem kimenni horgászni vagy a legnagyobb hidegekben, vagy suli után alig vártam, hogy az uzsonnás kenyérrel kimenjek. anyám már nem igazán díjazta a kb. 80db jó méretű kárászt,amit kb 1 óra alatt fogtam, egy nagyapám féle 3 részes bambusz bottal.
most egyenlőre nem vonz a téma. jó dolog tudom jól, csak nem érzem a késztetést.

YELLOW Elküldve: 2017-03-07 09:43 Mi lehet a baj?_

attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?


megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.


Koszonom a valaszod!Azt hiszem igazad lehet!Igaz nem most kerult fel a nyari szett nemreg vettem az autot es az a helyzet most fogok gumikat cserelni mert az elso tengelyen nem is egyformak a gumik,itt Angliaba ahol elek meg ez se szamit .Megegszer koszonom kicsit megnyugodtam.


erre nagyon jó példa a mankókerék is, amivel pont nem véletlen nem szabad egy bizonyos sebesség felé menni. nem csak a gumi szélessége miatt, hanem pont a más kerékfordulat miatt.

YELLOW Elküldve: 2017-03-07 09:18 Mi lehet a baj?_

attila1984 írta: Sziasztok!Van egy 320i se-m es erdekes problema allt elo.Semmi gond nincs vele mindaddig amig nem tudok vele rendesen menni csak mondjuk varosba.De felmegyek autopalyara megyek ugy 15km-t 130-as tempoba az auto elkezd rangatni ugy mintha ki akarna fogyni az uzemagyag es ez folyamatosan erosodik es a vegen felvillan a dtc es a felkijaltojeles haromszog felirat is.Folyamatosan olyan mintha le akarna fulladni de nem teszi.Majd ha ilyenkor a dtc gombot megnyomom,hiba eltunik es megiramodik az auto.Valaki tapasztalt mar hasonlot?


megdörzsöltem a varázsgömböt és látom, hogy most került fel a nyári szett az autóra.
gyanítom, hogy az első tengelyen és a hátsótengelyen nem egyforma a gumi méret, és a kettő nem váltómérete egymásnak. emiatt nagy tempónál nagy a két tengely közti kerékpörgés különbség, ami miatt a DTC akar beavatkozni. mert ő azt hiszi kipörög valamelyik kerék a többihez képest. erre utal az is, ha kikapcsolod megjavul.

YELLOW Elküldve: 2017-03-07 09:14 Közép konzol,Klíma panel

Jumper írta:
lela írta:
Jumper írta:

Nekem nincs facebook-om


Az baj, mert rengeteg BMW s csoport van ahol lehet kérdezni, olvasgatni...
Csak ha ezeket bejelöli az ember már megérte.



Facebook helyett inkabb autókazok meg horgaszok


ha én is azt csinálnám, amit szeretnék, akkor nem dolgoznék, de úgy nem sokáig tudnám tankolni az autót
horgászat jó, gyerekként verseny szerűen is csináltam. aztán elmaradt. lehet 50 felé újra előjön. fater profi cuccai jól fognak még jönni. 3 embernek is elég lenne.

YELLOW Elküldve: 2017-03-06 22:16 Társalgó

lela írta:
Jani69 írta: Sziasztok!
A szakszervizen kívül hogyan lehet megtudni a valós km-t és a szervíz infókat? :


Sajnos már megszűnt. Korábban lehetett pár euróért...


olyan, hogy valós km.... hmm... max aki újonnan vette.
erre az sem garancia, ha valaki szervizbe hordta mindig. mert 2 szerviz között is tekergethette, ha akarta.
akik meg profik átírják mindenhol, minden vezérlőben. legjobb esetben, esetleg látható mikor és hányszor írták át.
szerviz infó pedig olyan, hogy a szánlán és a rendszerben szerepelhet sok minden, de hogy a valóságban mit is végeztek el, az megint örök homály.
fontos dolgok, de mivel nem 100% egyik infó sem, ezért fontosabb az állapot, mint a számok.

YELLOW Elküldve: 2017-03-06 09:52 Társalgó

Filo írta: " miért? az éjszaka leple alatt szedegetteki a dolgokat mindneki tudta nélkül?"

Pontosan. Az autó érvényes műszakival a saját lábán ment oda. De csak a barbárság háborít fel..... Nekem valahogy ez nem természetes. Tép, tör, mint az állat.


jah, hát az más téma...
de amikor átvetted a gépet nem tűnt fel? vagy már eleve úgy nézted meg, hogy hiányoztak belőle?
mert ha már le volt papírozva/beszélve és akkor minden oké volt az autóval, majd utána került ki belőle ez, az, akkor az bűncselekmény valóban.

YELLOW Elküldve: 2017-03-06 07:54 Társalgó

Filo írta:
YELLOW írta:
Filo írta: Nyílt Levél egy Tolvajhoz.

Tisztalt Tolvaj Úr! ( Látod, nem úgy kezdtem, hogy te köcsög. )

Szóval Tolvaj Úrnak szól e levél. A dolog háttere, hogy nemrég egy alföldi városban vettem egy BMW-t, amiről pontosan tudtam hogy elég igénytelen állapotban volt. Pl hiányoznak alkatrészek. De ...
Miután elkezdtem pótolgatni mindent, tűntek el sorra a hibakódok szépen körvonalazódott bennem az autó előélete. ( hivatalos helyről vettem, a tulajt személyesen nem ismertem, csak annyit tudtam, hogy a járgány évek óta állt egy szerelőnél. ) Elég sok alkatrészt leloptak a kocsiról, persze azokat, ami gyorsan könnyen eladható. Az előéletben feltűnt valami. Ahogy lelopták. A módja. ....és nem K. József kiskorú volt az. Hanem olyan aki pl le tud szedni a lökhárítót, ugye ilyen stekit nem hord magával K.J kiskorú....

Tehát az Tisztelt Tolvaj Úr autót szerel.Talán még Bimmert is. Ezt még értem, csakhogy, Kedve Tolvaj úr, ha például leszedsz egy műanyag takarólemezt, miért töröd el, és hagyod ott a maradékot? Akinek eladtad az is szentségelni fog, igaz te meg már rég megkaptad a pénzed ...Nem? Leszarod nagy ívben, hogy a kis lopott cuccosaidnak mi az utóélete. Nem tudom elképzelni, hogy a jobb első kerékdob műanyagot, csak a sárvédő feszegetése és elhajlítása után tudtad kiszedni. Hiszen autószerelő vagy vazze! Szerelő? ...inkább egy evolúciós zsákutca, egy genetika hulladék. Hogy a szinteden is értsed: Egy agyatlan barom.
Ha kulturáltan kicsavarsz egy csavart és lopsz azt még megértem, bizonyára jó apa vagy és etetni akarod a gyerekeidet. - ( A "jó apa" csak feltételezés, ez mondjuk attól függ melyik állatfajjal keveredtél ) - de hogy az első lökhárítóból csak egy csavart veszel ki aztán meg kifeszegeted az intercoolert ....( ja és letöröd a pöcköket , úgy adod el) ...szal te az autóknak nem gyógyítója, hanem ellensége vagy. Egy szakmai rákos sejt. Komolyan sajnállak. Meg azokat is akik tőled vesznek valamit, vagy az autójukat szereled. Gondolom azt is így csinálod.

Lenne számodra egy javaslatom. Ha autót látsz, (tudod, amiről barom módon lopni szoktál ) feküdj elé. Sokkal jobb lenne annak a sok tisztességes, szakmájukat értő szerelőnek, tulajnak, hobbi-bazerátornak, meg annak is aki néhány alkatrész elad és garanciát is ad rá, meg úgy általában az emberiség genetikai készletének ha nem szaporodnál tovább...Gondold meg, szerintem jó ötlet.

Tehát Tisztelt Tolvaj Úr!
Inkább ne menj közel autóhoz, menj el szart lapátolni, és még véletlenül se mond el magadról hogy te aztán értesz a kocsikhoz.


Hát röviden ennyi......
Nem, nem mondom meg a város, a szervizt, elég csak a történet. Mellesleg a barom a kocsiban felejtett egy-két dolgot. Pl az ujjlenyomatát .....


nekem nem teljesen tiszta.
a leírtakból én arra tudok gondolni, hogy ez kintről bontásra behozott hulladék. Amit tudott jó pénzért eladni, azt eladta. azokból lehet visszajött az ára, aztán a maradék mivel még gurul, azt értékesíti egyben valakin keresztül.
az a véleményem, hogy aki így megveszi, az vegye ezt figyelembe, hogy ilyenekkel számolni kell. vonzott az olcsó ár. nem véletlen olcsó.
az más dolog, ha úgy lett eladva, hogy nem hiányos az autó, és közben igen.
de szerintem te tisztában voltál ezekkel. ezekután nem értem a kifakadást.


Magyar, szervizbe beadott és "ottmaradt" autóról beszéltem. Mint írtam nem a leszedés tényével, hanem a módjával van bajom.


én meg erre utaltam, hogy az nem szerelő, hanem bontós. mert kb azok csinálják így.
csak ugye a tolvaj megnevezés sem egyértelmű. miért? az éjszaka leple alatt szedegetteki a dolgokat mindneki tudta nélkül?

YELLOW Elküldve: 2017-03-06 07:40 Társalgó

borbelyi írta:
YELLOW írta:
TomyMU írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta: Hali!

Ha már szmogriadó
az lehetséges, hogy 04-es a környezetvédelmi besorolása az EuroIII-as 320d-mnek?
Próbáltam utánajárni, de beletört a bicskám az ENSZ-EGB leírásának a megfejtésébe, viszont 4-es besorolást az euroII benzines meg dízel autók szoktak kapni.

Nektek mi van a forgalmiban?


nekem 06 van benne. kb. én is oda saccoltam. neked is ennyinek kellene lenni szerintem, csak anno rosszul iktatták, vagy fene tudja.
http://kalkulatorlap.hu/gepjar...rolas.html

szerk.: sőt vagy inkább 7-es vagy 8-asnak kellene lennie.


Érdekes, nekem ugyanez a motor, és 09-es.


ismétlem magam, mint hil esetében is.
N42 EU3-as ezért 6-os
N46 EU4-es ezért 9-es

neked pedig N46-os a motorod. őszintén nem tudom mi a különbség az N42-N46 között, még fizikailag nem vettem észre.


Nekem N42 2002/4 és 09 besorolású. Úgy látom ez úgy képződik, hogy szerencsekereket forgatnak az okmányirodában


örülj neki.
én nem fogok bemenni áborogni, hogy xy-nak is 09-es pedig.... mert nektek mákotok van.
de az enyém teljesen korrektűl van besorolva. nálam 10 éve így van. ez 2004-ben került az országba, akkor még értelmesebb pitsák dolgoztak az ablak mögött.
sőt akkor még valószínű nem is volt nagyobb kategória lehet ha most hoznák be az enyémet, akkor ez is 09-est kapna.

YELLOW Elküldve: 2017-03-06 07:29 Társalgó

Filo írta: Nyílt Levél egy Tolvajhoz.

Tisztalt Tolvaj Úr! ( Látod, nem úgy kezdtem, hogy te köcsög. )

Szóval Tolvaj Úrnak szól e levél. A dolog háttere, hogy nemrég egy alföldi városban vettem egy BMW-t, amiről pontosan tudtam hogy elég igénytelen állapotban volt. Pl hiányoznak alkatrészek. De ...
Miután elkezdtem pótolgatni mindent, tűntek el sorra a hibakódok szépen körvonalazódott bennem az autó előélete. ( hivatalos helyről vettem, a tulajt személyesen nem ismertem, csak annyit tudtam, hogy a járgány évek óta állt egy szerelőnél. ) Elég sok alkatrészt leloptak a kocsiról, persze azokat, ami gyorsan könnyen eladható. Az előéletben feltűnt valami. Ahogy lelopták. A módja. ....és nem K. József kiskorú volt az. Hanem olyan aki pl le tud szedni a lökhárítót, ugye ilyen stekit nem hord magával K.J kiskorú....

Tehát az Tisztelt Tolvaj Úr autót szerel.Talán még Bimmert is. Ezt még értem, csakhogy, Kedve Tolvaj úr, ha például leszedsz egy műanyag takarólemezt, miért töröd el, és hagyod ott a maradékot? Akinek eladtad az is szentségelni fog, igaz te meg már rég megkaptad a pénzed ...Nem? Leszarod nagy ívben, hogy a kis lopott cuccosaidnak mi az utóélete. Nem tudom elképzelni, hogy a jobb első kerékdob műanyagot, csak a sárvédő feszegetése és elhajlítása után tudtad kiszedni. Hiszen autószerelő vagy vazze! Szerelő? ...inkább egy evolúciós zsákutca, egy genetika hulladék. Hogy a szinteden is értsed: Egy agyatlan barom.
Ha kulturáltan kicsavarsz egy csavart és lopsz azt még megértem, bizonyára jó apa vagy és etetni akarod a gyerekeidet. - ( A "jó apa" csak feltételezés, ez mondjuk attól függ melyik állatfajjal keveredtél ) - de hogy az első lökhárítóból csak egy csavart veszel ki aztán meg kifeszegeted az intercoolert ....( ja és letöröd a pöcköket , úgy adod el) ...szal te az autóknak nem gyógyítója, hanem ellensége vagy. Egy szakmai rákos sejt. Komolyan sajnállak. Meg azokat is akik tőled vesznek valamit, vagy az autójukat szereled. Gondolom azt is így csinálod.

Lenne számodra egy javaslatom. Ha autót látsz, (tudod, amiről barom módon lopni szoktál ) feküdj elé. Sokkal jobb lenne annak a sok tisztességes, szakmájukat értő szerelőnek, tulajnak, hobbi-bazerátornak, meg annak is aki néhány alkatrész elad és garanciát is ad rá, meg úgy általában az emberiség genetikai készletének ha nem szaporodnál tovább...Gondold meg, szerintem jó ötlet.

Tehát Tisztelt Tolvaj Úr!
Inkább ne menj közel autóhoz, menj el szart lapátolni, és még véletlenül se mond el magadról hogy te aztán értesz a kocsikhoz.


Hát röviden ennyi......
Nem, nem mondom meg a város, a szervizt, elég csak a történet. Mellesleg a barom a kocsiban felejtett egy-két dolgot. Pl az ujjlenyomatát .....


nekem nem teljesen tiszta.
a leírtakból én arra tudok gondolni, hogy ez kintről bontásra behozott hulladék. Amit tudott jó pénzért eladni, azt eladta. azokból lehet visszajött az ára, aztán a maradék mivel még gurul, azt értékesíti egyben valakin keresztül.
az a véleményem, hogy aki így megveszi, az vegye ezt figyelembe, hogy ilyenekkel számolni kell. vonzott az olcsó ár. nem véletlen olcsó.
az más dolog, ha úgy lett eladva, hogy nem hiányos az autó, és közben igen.
de szerintem te tisztában voltál ezekkel. ezekután nem értem a kifakadást.