Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-02-28 22:36 légzsak_

John írta: (gondolj bele,egy irodista csajé volt 10 évig és mégcsak a tanksapkát se csavarta le soha,mindig a kutasra bízta...)Na de ilyet,nők...


a kutas meg képes dízelbe benzint tankolni dehogy bíznám rá. mondjuk nekem legalább a gázolajos pisztoly nem fér be, de fordítva megoldható lenne.

YELLOW Elküldve: 2017-02-28 22:18 légzsak_

Tano írta:
John írta: Sziasztok.Most láttam egy E46-ot Kecskemétnél sajnos halálos baleset totálkár és mintha légzsákok se nyíltak volna ki ha jól láttam... Kérdésem lényege hogy mivel most elkezdtem fosni hogy még ősszel ki progiztam az ülésfoglaltságjelzőt Dummyval és azóta nem jelez hibát a légzsáklámpa, de azt szeretném kérdezni hogy balesetnél ki nyílnának a légzsákjaim????


Ilyenkor nyílni fog az anyósoldali is minden esetben, még ha nem is ül ott senki sem.


kivéve, ha a nagy kattingatásba nem lőtte ki a légzsák aktiválást
láttam már ilyet. ülésfoglaltság jelző szokásos hiba. erre vezeték tőbe elvágva a sárga csatinál, légzsákok kilőve programban. és valaki így adta el az autót, a haver meg már legalább 7 éve így járt vele.
aki csinálta, az kb felér egy emberölési kísérlettel. ha baj van nem nyílt volna semmi.

YELLOW Elküldve: 2017-02-28 10:58 Autóvásárlás

MatDAM írta: Szaisztok!

Meg mindig, nem talaltam egy szamomra megfelelo e46-ost...
Nem akarom elsietni, nagy a valasztek, de eddig egy kivetelevel
(ami tobb min 600km-re volt tolem, es idkozben el is adtak), mindeben volt mar,
kepek alapjan egy ket olyan dolog ami nem tetszett. Megvan a minimalis felszereltseg,
amit mindenkepp akarok, sok auto e miatt esik ki...

1.Amirol meg nem kerdezem, az az auto belso merete.
Nem vagyok tul magas: 183cm, es nagyjabol 85 kg.
Kerdes, a hatululoknek mennyu hely jut?
El lehet kenyelmesen ferni, hatul is?
Nem csaladi autonak vennem, de termeszetesen, nem mindig utaznak egyedul...

2.Mas kerdes: Van par auto, gyari Xenon fenyszorokkal+ fenyszoro mosoval. Ez elonynek szamit,
jobbak ezek a lampak mint a halogenek?

3.Mennyire, hasznos a feny illetve eso szenzor? Hogyan mukodik? (nem volt meg autom, ezzel az extraval)

4.Mindenkepp gyari radiosat szeretnek, nekem nem illik a kepbe egy JVC, Sony, Pioneer stb. radio.
Amit viszont nem tudok, van harom fele:
-a nagy kijelzos navi
-a CD-s valtozat, egy hosszu keskeny kijelzovel
-illetve a kis, negyzet alaku kijelzos navi

Ezek mindegyikehez tartozik CD adagolo a csomagtartoban?
Vagy a kis navis valtozat, csak kazettaval mukodik?

Egyenlore ennyi.
Koszonom!


1. kb. hasonló méretekkel rendelkezem. ha normálisan beállítod (nem fekvőpozícióba) magadnak az üléseket, akkor hátul elférsz magad mögött kényelmesen szerintem. bár úgy úgysem fogsz vezetni, hogy közben magad mögött is ülsz. mondjuk speciel az enyém 1 vagy 2 személlyel megy, velem együtt de voltam már utas E46-ban, szerintem nincs gond.

2. fontos szempont, hogy mennyit vezetsz sötétben. ha sokat, akkor mindenképp jó a xenon. ha nem, akkor is jó, csak érdemes aktiválni a nappali menetfényt, hogy nappal ne égjen a drága xenon, és ne tegye tönkre a foncsort. bár ennyi idősen, ha nem volt aktiválva, akkor az már valószínű megégett. de nekem halogén, mégis megy a DRL, így a rendes világításban használhatok minőségi halogén izzót, amit csak akkor égetek, ha kell. feleslegesen nem pazarlom. xenon-nál ez különösen ajánlott.

3. fényszenzor, esőszenzor. igazából meg lehet lenni nélküle. én csak próba kép használtam az automata világításkapcsolást. tény, hogy DRL esetén ajánlott, mert ha sötétedik, akkor átvált és a DRL nem vakít úgy (mert hiába csak ~6V-tal megy, azért tud vakítani a refi, ugyanis az lesz a DRL) én speciel lefelé állítom a manuélis magasságállítóval a lámpát, így szürkületben is még DRL-le megyek, max a helyzetjelzőt nyomom fel, hogy hátul is legyen fény. ha sötét van, akkor kapcsolok tompítottat. esőszenzor meg nem mindenkinek jön be. ha úgy felejted, és eláll az eső, majd következő indításnál szárazon törölhet, aztán az nem feltétlen jó. jártam már így. én az ablaktörlőt is úgy használom, ha már kell, akkor lefelé billentek egyet, és töröl egyet. ezzel a kart mechanikáját koptatom az igaz. bár amennyit én vezetek esőben....

3. ha nem gyári rádiós az ne tartson vissza. max veszel bele egye bontottat 20-30ezer körül. CD tár nincs mindhez. általában elmondható, hogy amiben bármelyik GPS van, ahhoz lesz, vagy aminek a fejegységen kazettás bemenete van csak, ahhoz is kellett hogy legyen CD tár. ami sima bussiness CD, egy CD bemenettel, azokhoz nem volt, a professional-hoz már lehetett kérni ha jól tudom. a navisokhoz külön GPS olvasó tartozik, ami nem minden esetben DVD lejátszó, mert lehet csak a GPS lemezét képes lejátszani. de azokhoz akkor van CD tár mellé.

remélem jól magyaráztam. ha nem, majd kijavítanak.

YELLOW Elküldve: 2017-02-25 10:18 Termosztát

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok ma 102 ig is felment kb 22 km alatt bár az utolsó fél km-et araszolva tettem meg földúton.Hűtőventillátor hány fokos víznél kapcsol? (Mintha nem hallanám bár elég halk venti...)


olyan 108 fok körül kapcsol. bár lehet már 105-nél egy alacsonyabb fokozaton megy.
én az enyém, még dög melegben is alig hallom, csak néha. általában, ha kicsit odanyomom neki, majd megállok utána. amúgy simán visszahül menet közben. jó a hűtésem.
Köszönöm,pár napig figyelem (kapott egy donor termosztátot.. )azért meddig megy fel max.Mi a max hőfok amikor a víz kritikus?


120 fok ha jól emlékszem benzinesnél. de addig nem kellene felmennie. ha minden jó. de 110-ig sem. max pályán (verseny), és hirtelen megállva, de a venti azért hamar megoldja.
Ok köszönöm. Mondjuk menet közben kb 90 volt és az utolsó 500 métert földúton tettem kb 1-esben utána lett 102 (Tanyán lakom.. )


hát nem tudom az normális-e...
én ha megállok, vagy lassan megyek, pont akkor kezd el visszahűlni. főleg ez alatt azt értem, hogy hidegen indítok, megyek kb 2km-t majd ahogy várakozok nem emelkedik a vízhőfok, hanem kicsit inkább csökken. ebből is látszik, hogy az autót alapjáraton melegíteni felesleges percekig. használat közben terhelés alatt melegszik.
nekem olyan 96 fok alá nem nagyon szokott menni amúgy, meg általában 102 fok körül van mindig.
Nálam pont ha nincs menetszél akkor melegszik üzemi hőfokra vagy ha araszolok,na majd új termosztáttal is kipróbáljuk.A tied N46 moci és 1.9-es valójában?


N42B18 valójában. de néha egyre gyanósabb, hogy a B20 motor van benne
valahogy azt akarom gondolni, hogy ugyanúgy 2 literes motor van benne, csak a soron kapott B18 jelölést és adózási dolgok miatt írtak rá 116 lovat.
az N43B20 170 lovas változata kifejezetten gyengének tűnik az enyémhez képest. bár abban lehet a NOx szenzor rossz volt. az N42/N46B20 pedig semmivel nem tűnik erősebbnek, pedig az papíron 143 lovas. igazából mindegy, nekem elég, akármilyen erős is.

neked azért hűti le a menetszél, mert nem zár rendesen a termosztát. nem tud rendesen szabályozni. ha nagyobb a menetszél, jobb a hűtés, akkor a termosztátnak visszább kell zárnia. az a lényeg, hogy a lehető legjobban állandó hőfokon tartsa a motort.
nekem azért nem melegszik úgy álló helyben, ha megyke vele 2 km-t, mert a nagy kör már kinyit, viszont ha nincs terhelve az lassabban melegszik át, mint a kis körben lévő víz.

YELLOW Elküldve: 2017-02-24 12:55 Autóvásárlás

MatDAM írta:
Koszonom a gyors valaszt, nekem is ugy tunt!
Osszehasonlitva az elozovel, ez milyen: BMW Seria 3
https://www.olx.ro/oferta/bmw-...80ghz.html


hát itt a könyöklő elég lestrapáltnak tűnik nekem. az ülésre még talán hihető is a km. kormányt nem látni rendesen. a 10 légzsák szerintem hülyeség. bár éppen lehet benne annyi. de pont nem látszik a hátsó ajtó belülről.
nekem az előző jobban tetszik. szimpatikusabb.

YELLOW Elküldve: 2017-02-24 12:15 Autóvásárlás

MatDAM írta:
Sziasztok!

Csak kepek alapjan mi a velemenyetek, errol az autorol?
https://www.dropbox.com/sh/4n7...fok-a?dl=0
Elmennek megnezni, de mivel eleg nagy a tav az elado es koztem, ha valami mar a kepeken is gyanus, el sem mennek megnezni.
Az egyik kepen ott a VIN: WBAAS710X0FY49441

Fontos lenne, koszonom!!


szerintem minden stimmel

Vehicle Identification Number WBAAS710X0FY49441
Type AS71
Model 320d - EUR
Development Code E46 (4FL)
Chassis LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M47DO1
Displacement 2.00
Power 110
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Silbergrau Metallic - A08
Upholstery Stoff Jacquard/anthrazit - H9AT
Production Plant MUNICH
Production Date 2004-09-01

Standard Equipment
210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)
548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum
851 Language Version German Sprachversion Deutsch
Options
1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge
167 Eu4 Exhaust Emissions Norm Abgasnorm Eu4
235 Trailer-hitch With Removable Head Anhaengerkupplung,kopf Abnehmbar
249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad
290 Lt/aly Wheels Star Spoke 44 Lm Raeder/sternspeiche 44
320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall
321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe
354 Green Stripe Windscreen Gruenkeil-frontscheibe
403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch
423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
426 Interior Trim Interieurleisten
428 Warning Triangle Warndreieck
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend
465 Through-load System Durchladesystem
473 Armrest, Front Armauflage Vorn
488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer
493 Storage Compartment Package Ablagenpaket
494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
495 3. Headrest Rear Centre 3. Kopfstuetze Hinten
502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage
508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)
520 Foglights Nebelscheinwerfer
521 Rain Sensor Regensensor
522 Xenon Light Xenon-licht
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
550 On-board Computer Bordcomputer
609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional
644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts.
650 Cd Player Cd-laufwerk
676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem
710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad
735 Basicpackage Basicpackage
785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten
8SP Cop Control Cop Steuerung
801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung
863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa
879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur
915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall
979 Business Package Ii Value Package

YELLOW Elküldve: 2017-02-24 10:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta: Oks köszi.Még egy kérdés.Dummyban van olyan beállítás hogy a fogyasztásmérő az állóhelyzetben lévő üresjáratot ne számolja bele csak az utat?


nem tudom. nem használom a dummy-t. maga ez a kérdés sem foglalkoztatott soha. attól, hogy nem mutatja, még fogyaszt. néha rám jön ez a fogyasztás téma, de igazából nem érdekel. oly keveset megyek, hogy akár 20 litert is ehetne. de amúgy jól fogyaszt, barátságos.
szóval passzolom a kérdést.
azt tudom hogy olyan beállítás van valahol, hogy ha állsz, akkor x idő után átvált, liter/óra értékre a fogyasztás. de az enyém ezt sem csinálja, nincs beállítva. de nem is lényeges.

YELLOW Elküldve: 2017-02-24 10:00 Termosztát

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok ma 102 ig is felment kb 22 km alatt bár az utolsó fél km-et araszolva tettem meg földúton.Hűtőventillátor hány fokos víznél kapcsol? (Mintha nem hallanám bár elég halk venti...)


olyan 108 fok körül kapcsol. bár lehet már 105-nél egy alacsonyabb fokozaton megy.
én az enyém, még dög melegben is alig hallom, csak néha. általában, ha kicsit odanyomom neki, majd megállok utána. amúgy simán visszahül menet közben. jó a hűtésem.
Köszönöm,pár napig figyelem (kapott egy donor termosztátot.. )azért meddig megy fel max.Mi a max hőfok amikor a víz kritikus?


120 fok ha jól emlékszem benzinesnél. de addig nem kellene felmennie. ha minden jó. de 110-ig sem. max pályán (verseny), és hirtelen megállva, de a venti azért hamar megoldja.
Ok köszönöm. Mondjuk menet közben kb 90 volt és az utolsó 500 métert földúton tettem kb 1-esben utána lett 102 (Tanyán lakom.. )


hát nem tudom az normális-e...
én ha megállok, vagy lassan megyek, pont akkor kezd el visszahűlni. főleg ez alatt azt értem, hogy hidegen indítok, megyek kb 2km-t majd ahogy várakozok nem emelkedik a vízhőfok, hanem kicsit inkább csökken. ebből is látszik, hogy az autót alapjáraton melegíteni felesleges percekig. használat közben terhelés alatt melegszik.
nekem olyan 96 fok alá nem nagyon szokott menni amúgy, meg általában 102 fok körül van mindig.

YELLOW Elküldve: 2017-02-24 07:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Dummy-ba hol keressem (Azon belül hogy Gm5 )azt a funkciót hogy ha le illetve fel akarom húzni az ablakokat a távkulcsal ne kelljen nyomva tartanom a kulcs gombját hanem csak egyszer megpöccinteni?


olyat nem lehet.
ugye van becsípődésgátló (legalábbis nekem). bezárod, elkezdi felhúzni az ablakaot, oda megy "attila" nedug egy karót és máris megindul vissza le az ablak, az autó nyitva marad az ablakon keresztül.
így pedig, hogy nyomva kell tartanod, addig ott vagy az autó mellett jobb esetben, vagy az ablakból figyelsz.
Köszönöm.Honnan tudom lecsekkolni hogy van-e becsípődésgátlóm?


odarakod a pucut, aztán húzod fel az ablakot, ha odacsípi, akkor nincs
ha NCS Expertben a megfelelő résznél Aktiv van beállítva, akkor van benne.
de amúgy tegyél oda egy erősebb szivacsot összetekerve és húzd fel az ablakot, 2 kattintás-ra hogy ne kelljen a gombot tartani, aztán amikor szorul a hurok, akkor elvileg megindul vissza lefelé. ha nem állna , meg akkor biztonság kedvéért legyen a gombon az ujjad, hogy meg tudd indítani visszafelé.
Parás de kipróbálom

(Még nem mertem odatenni az ablakhoz a kezem hogy kipróbáljam az Einkleimmsuhtz-ot.. )


néha szoktam vele szórakozni, de én sem merem elsőnek élesbe, valami mást szoktam inkább. ennek ellenére még poénkodni sem mertem, hogy a nyakam odazárni. pedig az ujjam sem nyomja meg. elég jó a szerkezet, érzéssel működik. de mi van ha.... az ördög nem alszik.


Holnap kipróbálom egy üres flakonnal inkább Amúgy az enyém fl előtti,azokban is alap hogy benne van vagy az feláras volt?


nem tudom. mivel az extralistában nem szerepel, így azt gondolom, hogy alap, az elektromos ablak része.
pedig nekem hátul kurblis, és ennek alapvetően hátul lenne értelme, hogy a gyerek fejét ne zárja oda.
fent van ahova fel zár az ablak. visznt ha csak ott nyomom nem áll meg. valószínű azt is figyeli, hogy a motor mennyire terhelődik be. tehát a kettő kell. motor megerőlködik és fent nyomást érez. azaz a kettő között tárgy van.

YELLOW Elküldve: 2017-02-23 22:23 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Dummy-ba hol keressem (Azon belül hogy Gm5 )azt a funkciót hogy ha le illetve fel akarom húzni az ablakokat a távkulcsal ne kelljen nyomva tartanom a kulcs gombját hanem csak egyszer megpöccinteni?


olyat nem lehet.
ugye van becsípődésgátló (legalábbis nekem). bezárod, elkezdi felhúzni az ablakaot, oda megy "attila" nedug egy karót és máris megindul vissza le az ablak, az autó nyitva marad az ablakon keresztül.
így pedig, hogy nyomva kell tartanod, addig ott vagy az autó mellett jobb esetben, vagy az ablakból figyelsz.
Köszönöm.Honnan tudom lecsekkolni hogy van-e becsípődésgátlóm?


odarakod a pucut, aztán húzod fel az ablakot, ha odacsípi, akkor nincs
ha NCS Expertben a megfelelő résznél Aktiv van beállítva, akkor van benne.
de amúgy tegyél oda egy erősebb szivacsot összetekerve és húzd fel az ablakot, 2 kattintás-ra hogy ne kelljen a gombot tartani, aztán amikor szorul a hurok, akkor elvileg megindul vissza lefelé. ha nem állna , meg akkor biztonság kedvéért legyen a gombon az ujjad, hogy meg tudd indítani visszafelé.
Parás de kipróbálom

(Még nem mertem odatenni az ablakhoz a kezem hogy kipróbáljam az Einkleimmsuhtz-ot.. )


néha szoktam vele szórakozni, de én sem merem elsőnek élesbe, valami mást szoktam inkább. ennek ellenére még poénkodni sem mertem, hogy a nyakam odazárni. pedig az ujjam sem nyomja meg. elég jó a szerkezet, érzéssel működik. de mi van ha.... az ördög nem alszik.

YELLOW Elküldve: 2017-02-23 22:21 Termosztát

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok ma 102 ig is felment kb 22 km alatt bár az utolsó fél km-et araszolva tettem meg földúton.Hűtőventillátor hány fokos víznél kapcsol? (Mintha nem hallanám bár elég halk venti...)


olyan 108 fok körül kapcsol. bár lehet már 105-nél egy alacsonyabb fokozaton megy.
én az enyém, még dög melegben is alig hallom, csak néha. általában, ha kicsit odanyomom neki, majd megállok utána. amúgy simán visszahül menet közben. jó a hűtésem.
Köszönöm,pár napig figyelem (kapott egy donor termosztátot.. )azért meddig megy fel max.Mi a max hőfok amikor a víz kritikus?


120 fok ha jól emlékszem benzinesnél. de addig nem kellene felmennie. ha minden jó. de 110-ig sem. max pályán (verseny), és hirtelen megállva, de a venti azért hamar megoldja.

YELLOW Elküldve: 2017-02-23 19:50 Termosztát

John írta: Sziasztok ma 102 ig is felment kb 22 km alatt bár az utolsó fél km-et araszolva tettem meg földúton.Hűtőventillátor hány fokos víznél kapcsol? (Mintha nem hallanám bár elég halk venti...)


olyan 108 fok körül kapcsol. bár lehet már 105-nél egy alacsonyabb fokozaton megy.
én az enyém, még dög melegben is alig hallom, csak néha. általában, ha kicsit odanyomom neki, majd megállok utána. amúgy simán visszahül menet közben. jó a hűtésem.

YELLOW Elküldve: 2017-02-22 20:14 diagnosztikai programok

Pitykoo írta: Hali!
Ma szereztem obd körcsati átalakítót! Ugye az obd-be át van kötve a 7-8 láb.(ha jól emlékszem, hogy ez a két láb)
Ha összedugom és rádugom egy körcsatis kocsira akkor működni fog vele vagy valamit mahinálni kell ezzel is?!
Előre is köszönöm!


a körcsatis átalakítóval nem kell csinálni semmit. ha új és főleg kínából van, érdemes megnézni, hogy valóban be vannak egy kötve a megfelelő lábak. mert előfrodulhat, hogy nincs a körcsatis résznél odaforrasztva a vezetékek a hüvelyekhez.
műszerrel is ki lehet sípoltatni.

YELLOW Elküldve: 2017-02-22 09:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Dummy-ba hol keressem (Azon belül hogy Gm5 )azt a funkciót hogy ha le illetve fel akarom húzni az ablakokat a távkulcsal ne kelljen nyomva tartanom a kulcs gombját hanem csak egyszer megpöccinteni?


olyat nem lehet.
ugye van becsípődésgátló (legalábbis nekem). bezárod, elkezdi felhúzni az ablakaot, oda megy "attila" nedug egy karót és máris megindul vissza le az ablak, az autó nyitva marad az ablakon keresztül.
így pedig, hogy nyomva kell tartanod, addig ott vagy az autó mellett jobb esetben, vagy az ablakból figyelsz.
Köszönöm.Honnan tudom lecsekkolni hogy van-e becsípődésgátlóm?


odarakod a pucut, aztán húzod fel az ablakot, ha odacsípi, akkor nincs
ha NCS Expertben a megfelelő résznél Aktiv van beállítva, akkor van benne.
de amúgy tegyél oda egy erősebb szivacsot összetekerve és húzd fel az ablakot, 2 kattintás-ra hogy ne kelljen a gombot tartani, aztán amikor szorul a hurok, akkor elvileg megindul vissza lefelé. ha nem állna , meg akkor biztonság kedvéért legyen a gombon az ujjad, hogy meg tudd indítani visszafelé.

YELLOW Elküldve: 2017-02-22 07:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta: Sziasztok.Dummy-ba hol keressem (Azon belül hogy Gm5 )azt a funkciót hogy ha le illetve fel akarom húzni az ablakokat a távkulcsal ne kelljen nyomva tartanom a kulcs gombját hanem csak egyszer megpöccinteni?


olyat nem lehet.
ugye van becsípődésgátló (legalábbis nekem). bezárod, elkezdi felhúzni az ablakaot, oda megy "attila" nedug egy karót és máris megindul vissza le az ablak, az autó nyitva marad az ablakon keresztül.
így pedig, hogy nyomva kell tartanod, addig ott vagy az autó mellett jobb esetben, vagy az ablakból figyelsz.