Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-02-22 07:34 Autóvásárlás

youth írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
youth írta:
laci320d írta:
youth írta: Még valami a leírás szerint PDC-s csak én a képeken nem látom a hátsó lökösben.
Itt van még egy link az autóról itt több kép van róla, hátha ti láttok még valamit amit én nem. https://www.jofogas.hu/szabolc...508870.htm


Szia! Miért nem mész el megnézni, leírhatod itt a jövő hetet is, képeken szép meg hú, aztán lehet nem is tetszik ha megnézed!


A válasz egyszerű, nincs idő rá, úgyhogy ezzel hétvégéig várnom kell.
Azért próbálok minél több infót szerezni róla , illetve a típusról hogy ne egy rakat szart vegyek. Meg abban reménykedem, hogy ti is tudtok valamit segíteni mit nézzek, vagy mire kell figyelni, hogyha vannak esetleges hibák, számomra előnyös alkupozícióba kerüljek.


Minél tovább nézem a képeket kezd sántítani az M Packet is.Jobb hátsó kinyitott ajtónál a küszöbön levő koptató nem M-es,mert abban két fém csík van. Parkradarnak nyoma sincs hátul. A felni sem M-es ,az ablakok fóliázva vannak...


kérje el az alvázszám utolsó 7 karakterét. minden kiderül, de jogos az észrevétel.
a felnire is csak rá van ragasztva a kis M-es logo-s matrica. elég gagyi úgy. fekete kartámasz is fura. pedig a tetőkárpit is fekete.


PN45873 , köszönöm hogy megneztetek nekem igazán kiábrándító amit mondtatok es sajnos igazatok van. Lehet hogy keresnem kell egy másikat tul sok a kérdőjel ennyi pénzért mar normálisat szeretnék venni


a fekete könyöklő normális úgy tűnik. tényleg van PDC benne, csak a lökösök nem M-esek eredetileg. az cserélve lett. ezért nincs már benne PDC. mert nem olyan lökös lett véve hozzá. tehát benne van a PDC doboza. az M-es kormány is oké. viszont látszik, hogy a kívül-belül full M-pack az nem fedi a valóságot. a futómű is csak sport, de nem m-pack. illetve nem fabetétnek kellene lenni, ha jól látom, hanem ilyen szürkésnek, Antracit.

Vehicle Identification Number WBAAP71040PN45873
Type AP71
Model 320d - EUR
Development Code E46 (3FL)
Chassis TOUR
Steering LL
Doors 5
Engine M47DO1
Displacement 2.00
Power 110
Drivetrain HECK
Transmission AUT
Color Schwarz 2 - 668
Upholstery Standardleder/naturbraun - N6NG
Production Plant REGENSBURG
Production Date 2003-12-19

Standard Equipment
2AA Lt/aly Wheels Ellipsoid Styling 46 Lm Raeder Ellipsoidstyling 46
210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)
548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum
851 Language Version German Sprachversion Deutsch
Options
1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge
205 Automatic Transmission Automatic Getriebe
226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung
249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad
320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall
321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe
386 Roof Rail Dachreling
411 Window Lifts, Electric Fensterheber,elektrisch Vorn/hinten
423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428 Warning Triangle Warndreieck
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend
438 Wood Trim Edelholzausfuehrung
441 Smokers Package Raucherpaket
464 Skibag Skisack
473 Armrest, Front Armauflage Vorn
481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer
488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer
493 Storage Compartment Package Ablagenpaket
494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage
508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)
520 Foglights Nebelscheinwerfer
521 Rain Sensor Regensensor
522 Xenon Light Xenon-licht
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
550 On-board Computer Bordcomputer
609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional
644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts.
672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach
710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad
775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit
785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten
8SP Cop Control Cop Steuerung
801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung
863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa
879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur
972 Comfort Package Comfort Paket

YELLOW Elküldve: 2017-02-21 21:13 Autóvásárlás

Jani69 írta:
youth írta:
laci320d írta:
youth írta: Még valami a leírás szerint PDC-s csak én a képeken nem látom a hátsó lökösben.
Itt van még egy link az autóról itt több kép van róla, hátha ti láttok még valamit amit én nem. https://www.jofogas.hu/szabolc...508870.htm


Szia! Miért nem mész el megnézni, leírhatod itt a jövő hetet is, képeken szép meg hú, aztán lehet nem is tetszik ha megnézed!


A válasz egyszerű, nincs idő rá, úgyhogy ezzel hétvégéig várnom kell.
Azért próbálok minél több infót szerezni róla , illetve a típusról hogy ne egy rakat szart vegyek. Meg abban reménykedem, hogy ti is tudtok valamit segíteni mit nézzek, vagy mire kell figyelni, hogyha vannak esetleges hibák, számomra előnyös alkupozícióba kerüljek.


Minél tovább nézem a képeket kezd sántítani az M Packet is.Jobb hátsó kinyitott ajtónál a küszöbön levő koptató nem M-es,mert abban két fém csík van. Parkradarnak nyoma sincs hátul. A felni sem M-es ,az ablakok fóliázva vannak...


kérje el az alvázszám utolsó 7 karakterét. minden kiderül, de jogos az észrevétel.
a felnire is csak rá van ragasztva a kis M-es logo-s matrica. elég gagyi úgy. fekete kartámasz is fura. pedig a tetőkárpit is fekete.

YELLOW Elküldve: 2017-02-21 05:27 Tempomat - utólag?

csady írta:
Sziasztok, engem is érdekelne a bekötés, jelenleg csak a multikormány van meg bekötve, 1.9 benzin motor, m43b19.. Mindenképp tempomatot szeretnék. csabajuhasz91@gmail.com Előre is köszönöm!


neked kell még oda kiegészítő berendezés, nem elég bekötni a kormányt. neked bowdenes a gáz.

YELLOW Elküldve: 2017-02-21 05:23 Tempomat - utólag?

Szili01 írta: Sziasztok, kellene némi segítség. Sikerült szert tennem egy Mo.-i e46 330ci-re, de nem működik a tempomat. Rádió vezérlő oldal Ok, de tempomat oldalon semmi élet jel (műszerfalon sem gyullad ki semmi).
Vin lekérdezés alapján gyárilag multikormányos....
Előző tulaj szerint nincs benne, anno ezt az infót kapta a BMW Mo.-tól ahonnan vette. Létezhet ilyen??? Ilyet még nem hallottam multikormány esetén. Merre induljak?
Köszönöm!!!


légzsák ki, megnézni csatlakozó oké-e a gombsornak. ha igen, akkor ott a gomboknál van valami.
vagy az a vezeték, ami a motorvezérlőbe megy nem kontaktol.

YELLOW Elküldve: 2017-02-19 19:51 Motor-váltó

leo írta:
YELLOW írta:
leo írta: T márkatársak! szeretnék leírni egy automata váltós történetet tanulság képen, hogy mások ne járjanak így! Nem rég vettem egy x3 as e 83. BMV-t.A vétel egy kereskedőtől történt ami hiba volt részemről, hogy csak egy rövid próba kört tettem az autóval Ami már tudom kevés egy állapot felméréséhez.A hibával csak vásárlás után kb 2 héttel szembesültem, hogy a gm automata váltó meleg olajnál 2ből 3 ba váltásnál egy picit rángatva vált. Mivel az autó 156 000 km futott gondoltam ezt a hibát bevállalom és meg csináltatom .Neten tájékozódva illetve egy 17 ik kerületi bmv szervizben személyesen ahol kaptam egy akkor húzósnak tűnő ajánlatot 600 ezer ft melyet követően ,eljutottam Perkátára Papp Attila műhelyébe aki 450 ezer ft ért elvállata a váltó javitását illetve szerinte az osztóműben láncot kell cserélni történetet.2 hét után elkészült az autó 6 havi garanciával. Kb 5 ezer km 6 hónap és ismét ugyan az a hibajelenség.Visszamentem hogy egy váltó adalék betöltése után szerinte is jó lesz.Nem lett jó de bizalmam is elment tőle.Ajánlások illetve az oldalakon irt vélemények alapján választottam Papp Tamás professzort.Aki elmondta hogy a váltó csak megfelelő olajnyomással fog jól működni tehát nagy javítással tudja elvállalni . Nem örültem a megállapításnak, de már kénytelen voltam egy újabb javítást bevállalni.Az első benyomás a műhelyéről már bizakodásra adott okot mint egy patika.Kb 2 hét múlva elkészült az autó ami bitang jó és nagyon élvezetes használni,de ezt beárnyékolta az általa megállapított tény hogy a váltó ki sem volt szedve nem hogy javítva. Ugyan a másik szerelő javításért /OLAJCSERE VOLT CSAK/ elkérte a rengeteg pénzt de átvert nagyon csúnyán ezt már én állítom és ez legyen tanulság,automata váltóval rendelkező márkatársaimnak.Nem tartom a GM váltó működését rossznak sőt de csak ha hibátlan.


ne haragudj meg, de valószínű többet sem fogsz ide írni.
számomra mindig fura, amikor valaki frissen regisztrál, aztán lejárató történetet ír, majd soha többet nem látjuk.
nekem eleve az szemet szúr, hogy a BMW-t 2x sem tudod helyesen leírni. nekem ez összeférhetetlen egy fanatik oldalon, és már fura dolgokra enged következtetni.
Papp Attila, nem simerem, nem védem, de ha megnézed a weblapot, akkor főként VW konszern váltóira van specializálódva. ez nem jelenti azt persze, hogy mást ne tudna megcsinálni.
az is fura, hogy fél év garit válallt, és neked pont akkor kezdett rosszalkodni megint.
ha a másik szinén Papp szerelő szerint le sem volt véve a váltó, akkor mégis mit csinált vele, amitől megjavult fél évig? SW reset? azért 450ezerért nagy csalás volna. neked pedig ott kellett volna verni az ajtót, nem itt, vagy gondolom minden BMW-s fórumot telenyomsz ezzel.
lehet valóban így volt, de ha leveszi a váltót lehett látott volna ő is dolgokat. de ezt tényleg akkora pofátlan lehúzásnak tartottam volna, hogy ezt nem lehetett volna szó nélkül hagyni. akkor a Papp tamásnak hivatalosan adnia kellett volna egy igazolást, hogy nem lett a váltó elszedve korábban. (ezt nem tudom miből láthatta) és akkor visszamenni az Attilához.
egyébként 30d automata váltói hasonlóak, én E39-ben is tapasztaltam ilyet, pedig azt is felújították. állítólag mind csinálja. én nem tudom.

egyébként én eleve automataváltó ellenes vagyok. de ahogy vezetgetek egyre többet, nem olyan rossz az. főleg az újabbak. nem nagyon jelent már többlet fogyasztást, és érzetre jobban gyorsul, mert mindig az ideális fokozatban van. egy 7-8 sebességes automata baba lehet már. nyilván karbantartásigényesebb, de ugye mindennek meg van az ára.


köszönöm az észrevételt! valóban BMW de a 12 éves lányomnak diktáltam a történetet,de nem ez a lényeg. A hibát azért nem tapasztaltam korábban mert a párom használja az autót és csak rövid távom, ami azt jelenti hogy idő kellet volna ahhoz hogy az olaj be melegedjen és tapasztaljuk a hibát.Egy vidéki utazásnál tapasztaltam a jelenséget finom gyorsításkor.Mit tehettem volna amikor a fél év eltelt és papírom nem volt.Papp Tamás először ajánlotta vigyem vissza az autót, de a párom hallani sem akart róla.A javítás után meg mutatta Papp Tamás a régi eredeti gyári alkatrészeket amiket kicserélt mind gyári jelőlésű volt és még egy alap gumi tömítés sem lett ki cserélve.A második alkalommal egy xadó adalék lett betöltve holott azt mondta hogy a vezérlő tömbben kicseréli az illetékes fokozat dugattyúját ez sem történt meg 20 ezer pénzért.Máshova nem írtam és persze hogy új vagyok hiszen mostanában vettem az autót.De azért úgy érzem hogy a történet tanulságos lehet. Automata váltó ügyben olvastam történeteket úgy hogy nagyon körültekintően kell a javításokat megrendelni mert nem kis tételekről van szó.Az autó most hibátlanul működik, én nem tudom hogy másnak milyen lett felújítás után de az enyémet nagyon szívesen meg mutatom felújítás előtt állóknak.Amit azóta olvastam szakértőktől teljesen igaznak tartom a felújításra vonatkozóan.A váltóm sem hideg sem meleg olajnál nem rendetlenkedik nem rángat simán vált ha kell többet is vissza vált min kézi mind automata állásban, szépen dolgozik, úgy hogy bármi rendellenességet én tapasztalatom alapján városi legendának tartok a GM váltóknál is.


bocs ha félre gondoltam, csak láttam már nem egy ilyet, hogy sorba mennek forumokon csoportokon, aztán megy a lejáratás, a másik reklámozása mellett.
én nem hagytam volna az biztos.
azért 450 az 450. főleg ha kiszámlázott olyan tételeket, amik valóban nem lettek cserélve. ell tudom hinni, sok helyen működik így. tehát nem emiatt kételkedtem. sajnos azért merik ezt megcsinálni, mert sokan hagyják. mellesleg 450ezeres munkáról nincs papír? NAV szereti az ilyet
hát mindegy ha elfogadtam , ám te dolgod. a lényeg, hogy már jó.

YELLOW Elküldve: 2017-02-19 15:50 Motor-váltó

leo írta: T márkatársak! szeretnék leírni egy automata váltós történetet tanulság képen, hogy mások ne járjanak így! Nem rég vettem egy x3 as e 83. BMV-t.A vétel egy kereskedőtől történt ami hiba volt részemről, hogy csak egy rövid próba kört tettem az autóval Ami már tudom kevés egy állapot felméréséhez.A hibával csak vásárlás után kb 2 héttel szembesültem, hogy a gm automata váltó meleg olajnál 2ből 3 ba váltásnál egy picit rángatva vált. Mivel az autó 156 000 km futott gondoltam ezt a hibát bevállalom és meg csináltatom .Neten tájékozódva illetve egy 17 ik kerületi bmv szervizben személyesen ahol kaptam egy akkor húzósnak tűnő ajánlatot 600 ezer ft melyet követően ,eljutottam Perkátára Papp Attila műhelyébe aki 450 ezer ft ért elvállata a váltó javitását illetve szerinte az osztóműben láncot kell cserélni történetet.2 hét után elkészült az autó 6 havi garanciával. Kb 5 ezer km 6 hónap és ismét ugyan az a hibajelenség.Visszamentem hogy egy váltó adalék betöltése után szerinte is jó lesz.Nem lett jó de bizalmam is elment tőle.Ajánlások illetve az oldalakon irt vélemények alapján választottam Papp Tamás professzort.Aki elmondta hogy a váltó csak megfelelő olajnyomással fog jól működni tehát nagy javítással tudja elvállalni . Nem örültem a megállapításnak, de már kénytelen voltam egy újabb javítást bevállalni.Az első benyomás a műhelyéről már bizakodásra adott okot mint egy patika.Kb 2 hét múlva elkészült az autó ami bitang jó és nagyon élvezetes használni,de ezt beárnyékolta az általa megállapított tény hogy a váltó ki sem volt szedve nem hogy javítva. Ugyan a másik szerelő javításért /OLAJCSERE VOLT CSAK/ elkérte a rengeteg pénzt de átvert nagyon csúnyán ezt már én állítom és ez legyen tanulság,automata váltóval rendelkező márkatársaimnak.Nem tartom a GM váltó működését rossznak sőt de csak ha hibátlan.


ne haragudj meg, de valószínű többet sem fogsz ide írni.
számomra mindig fura, amikor valaki frissen regisztrál, aztán lejárató történetet ír, majd soha többet nem látjuk.
nekem eleve az szemet szúr, hogy a BMW-t 2x sem tudod helyesen leírni. nekem ez összeférhetetlen egy fanatik oldalon, és már fura dolgokra enged következtetni.
Papp Attila, nem simerem, nem védem, de ha megnézed a weblapot, akkor főként VW konszern váltóira van specializálódva. ez nem jelenti azt persze, hogy mást ne tudna megcsinálni.
az is fura, hogy fél év garit válallt, és neked pont akkor kezdett rosszalkodni megint.
ha a másik szinén Papp szerelő szerint le sem volt véve a váltó, akkor mégis mit csinált vele, amitől megjavult fél évig? SW reset? azért 450ezerért nagy csalás volna. neked pedig ott kellett volna verni az ajtót, nem itt, vagy gondolom minden BMW-s fórumot telenyomsz ezzel.
lehet valóban így volt, de ha leveszi a váltót lehett látott volna ő is dolgokat. de ezt tényleg akkora pofátlan lehúzásnak tartottam volna, hogy ezt nem lehetett volna szó nélkül hagyni. akkor a Papp tamásnak hivatalosan adnia kellett volna egy igazolást, hogy nem lett a váltó elszedve korábban. (ezt nem tudom miből láthatta) és akkor visszamenni az Attilához.
egyébként 30d automata váltói hasonlóak, én E39-ben is tapasztaltam ilyet, pedig azt is felújították. állítólag mind csinálja. én nem tudom.

egyébként én eleve automataváltó ellenes vagyok. de ahogy vezetgetek egyre többet, nem olyan rossz az. főleg az újabbak. nem nagyon jelent már többlet fogyasztást, és érzetre jobban gyorsul, mert mindig az ideális fokozatban van. egy 7-8 sebességes automata baba lehet már. nyilván karbantartásigényesebb, de ugye mindennek meg van az ára.

YELLOW Elküldve: 2017-02-19 05:41 csipp attetele potkulcsbol bicskakulcsba

zila01 írta: Sziasztok!

Szétszedtem a kulcsom.
Szeretném átrakni egy bicskakulcs házba.
DE nem találom a chip-et....
A kulcs elindítja az autót elektronika nélkül is....tehát ott van az valahol...
De hol?? Mielőtt neki esek egy hatalmas késsel, kérlek benneteket segítsetek, hol találom??
Előre is köszönöm!!!!


milyen alakú a kulcsod?

YELLOW Elküldve: 2017-02-18 19:24 Ékszíj tárcsa

hil írta:
YELLOW írta: nem ide akartam írni, de amoda nem lehet ("ójajj" van)

szíjakról. OFF.
faternak van egy újonnan vásárolt H Astra-ja. tehát most 10,5 éves, garantált ~49ezer km-rel. faterom nyúzott, hogy vegyek szíjakat, mert cserélni kellene, elmúlt 10 éves. ugye szíjakra általában 8-10 évet és 90-120ezer km-t szoktak mondani. ha nincs meg a km, akkor éven x éven után cserélni kell mert elérik.
feszítőket szándékosan nem vettem, bár abban is rugó van, stb, ami elfáradhat.
Contitech szíjakat vettem, hosszbordás-és vezérműszíjat.
gyárilag Gates volt benne mindkettő, amiről azért hallottam már rosszat is.
hát azt kell mondjam semmi bajuk a gyári szíjaknak. a vezérműszíjon néhol, egy nagyon pici, mondhatni semmi, rojt látszik, valószínű a feszítőgörgőtől. de egyiken sincs egy repedés, vagy akármi, ami kopásnyom lenne, vagy arra utalna.
tehát én úgy gondolom, mint gondoltam is, hogy a km az, ami ezeket tönkreteszi, nem pedig az idő.
nyilván ez sok emberre nem vonatkozik, hisz kevesen mennek ilyen keveset az autókkal, mint mondjuk mi. persze nem drága a két szíj kedvezménnyel 11ezerbe fájt, amit kibír az ember 10 évente. de! kb ez alapján kár aggódni, ha eléri a kort. szerintem ha így marad minden, és 20 évesen, mondjuk 100ezer km környékén lettek volna cserélve, akkor sem lett volna gond.

hogy miért írtam erről? mondjuk ha autót akarunk venni azért árulkodhat pár dologról a szíj állapota. elhiszem, hogy egy rosszabb minőségű szíj hamarabb tönkre mehet. sőt el is szakadhat. de ha 50ezerrel veszünk egy autót, és a szíj állapota ramaty, akkor abban nem annyi km lesz. a hosszbordás szíjat pedig mi BMW-sek is láthatjuk a legtöbb esetben.

Opelnál (sok évig voltak Vectráim a Bimmer előtt) a vezérlés csere során érdemes a vízpumpát is cserélni, mert azt is a vezérműszíj hajtja és be állhat (esetleg), akkor pedig ugrik a vezérlés. Mint írtam, ez saját tapasztalat!


hát 50ezernél, hagy ne cseréljünk már mondom a szíjat is felesleges volt. ha legközelebb talizunk megmutatom neked.
csak és kizárólag azért írtam a történetet, hogy ezek az éves meghatározások hülyeségek, inkább a km számít. persze az éves dolgokat azoknak találták ki, mint mi, akik évi 5-6ezret mennek az autóval.
igen apám is mondta, hogy enki ezt mondták, hogy tömítések, meg vízpumpa, stb. mondom majd 100ezernél lehet, újabb 10 év múlva

YELLOW Elküldve: 2017-02-18 17:56 Klímavezérlõ hiba

mbalazs82 írta: Sziasztok! Van egy olyan fura jelenség, hogy eltérő levegőt fúj az automata klíma az egyes zónákban. Nyáron, ha be van kapcsolva a klíma és auto módban van akkor fent hideget fúj lent (nagyon)meleget. Télen a fűtés is "furcsa". Ha módosítom a hőfokot variál kicsit a ventilátorsebességgel, de mintha a hőfokot nem szabályozná és ész nélkül fűt.
Találkozott valaki ilyennel? A középkonzolon lévő hőfokszábályozó kerék rendesen működik.
Köszönöm!


fűtéscsap hiba

YELLOW Elküldve: 2017-02-18 14:41 Motorolaj

Doxa320d írta: Sziasztok!

E90 320d 2005-ös bömösömbe eddig Castrol edge titanium 5w30-at használtam,de nem vagyok benne biztos,hogy ez a legjobb választás. Az eddig szerelőm szerint ez kell neki. Ti mit javasolnátok?
Köszönöm!


nem tudom mennyi a km benne. de ha ez nem a legjobb lett volna neki, akkor 100+ezer km után már nincs olaj, ami megjavítaná a motort, ha gondot okozott volna az előző olaj.
olyan olaj való bele, ami BMW-LL04 és C3-at teljesít. hogy most milyen márka, arról órákat lehet vitatkozni, mint ahogy régen meg is tettük.
0w-30, 5w-30 tökéletes bele. ha sokat mész és évente 2 kell cseréltetni olajat, akkor én ősszel 0w-30-at, tavasszal pedig az 5w-30-at tenném bele.

YELLOW Elküldve: 2017-02-18 14:37 Autóvásárlás

MatDAM írta: YELLOW

Igen, igazad lehet!
Nem tudom, az arakat elnezve (Roman piac), a linkelt auto inkabb a dragabbak koze tartozik...4000€-5000€ a felso hatar kb., lehet 2000-2500€ ert is, kapni sot alatta is...
Miert gondolod, hogy ra kellene koltene tobb 100 eFt-t?
Illetve, mi az arulkodo nyom az ulesen, nekem nem tunik fel semmi, igy kepek alapjan(telefonon nezem, lehet monitoron nagyobb meretben latszik valami hiba...?)

Illetve en eldontottem, hogy a 320D-t szeretnem, a 150le-s valtozatot.
Milyen ez a motor, mennyire bevalt?
Vagy jobb lenne, a 318D, kevesebb LE-vel?

Itt egy masik hirdetes: BMW 320D 150CP 6+1 Trepte Volan/Plafon ///M
https://www.olx.ro/oferta/bmw-...7XlXN.html


nálunk ilyen évjáratban ennyiért akkor sem kapni, ha még egyéb dolgokat, magyarítás, regisztrációs adó, stb fizetni kell utána. én úgy látom, hogy nálunk ilyen áron nem kapni jót.
az ülés szerintem túl kiült a km-hez képest. vagy szinte csak rövidtávoztak vele, ami meg nem túl jó a dízelnek. ennek fényében lehet valós a km. viszont ha valós, akkor jöhetnek elő 200ezer környékén gondok. erre céloztam. ha meg nem valós, akkor pedig pláne lehet benne rizikó.
ezeket nehéz megmondani, biztosat ne várj senkitől. senki sem ismeri az autó előéletét.
erre nagy segítség egy hozzáértő, aki veled megy, és elvinni az autót esetleg egy olyan szervizbe, ahol becsületesek, és rendesen átnézik, képesek a hibákat feltárni. ha nincs gond vele kifizeted a vizsgálat díját, ha van és az eladó nem mondja, akkor majd fizeti ő, hisz ő gondolom hibátlan autót árul.
nem lenézni akarom a romániát, de azért fura, ha ott olcsóbban jobb autókat lehetne kapni, mint nálunk. bár nincs kizárva. ha pedig németországban ténykedő román, török autószerelők munkáját nézzük, az sem túl bizalom gerjesztő.

dízelmotorok pedig addig jók, amíg újonnan veszi őket az ember, vagy 1 gazdája van. amúgy simán el tudnak futni 300-400ezret gond nélkül. amivel gond van, ott vagy a km nem stimmel, vagy a tulajok voltak voltak olyanok. karbantartás hiánya, stb.

ezen a második linken határozottan feszes a bőr az ülésen. pedig több a km benne, mint az előzőben. ez már talán túl feszes is.
bár azt írja Life Style edition, de nem teljesen van összhangban szerintem. egy VIN kód sokat segítene, alvázszám utolsó 7 karaktere kideríteni.
kívül ugye nem M-pack, belül sem full, de a kormány váltógomb, tetőkárpit az. a taposó, lábpihentető nem. nem mondanám 100%-ra hogy így gyárilag kerülhetett ki.
ha pedig Life Style, akkor fura, hogy hátul nincs elektromos ablakemelő.
ezekkel csak arra akarok utalni, ha biztosra akar menni az ember, akkor jó pl. a VIN kód, és máris tisztázva van, milyen felszereltséggel jött ki az autó.

én egyet tudok mondani. én most semmilyen E46-ot nem vennék már. max nem tudom honnan egy 25i-30i-t, de nagyon nehéz volna a dolgom. már 10 éve is voltak érdekes dolgok, azóta csak rosszabb a helyzet. de ez minden márkára igaz, ennyi idősen a használt autó vásárláshoz nagy szerencse kell. sajnos ez van. írhatnék megnyugtató szavakat, meg biztatnálak, de akkor nem azt írnám amit gondolok.

amit már leírtam azt tudom ajánlani. ami tetszik neked!, azt megnézed hozzáértővel, vagy olyan helyen ahol értenek hozzá. ha rendben, vagy olyan hibák derülnek ki, amik kalkulálhatóak, és bevállalod, akkor meg kell venni. javaslom több autó megtekintése, hogy legyen viszonyításai alap egymáshoz képest, km-ek tekintetében, állapotra vetítve.
innen senki nem fogja azt írni neked, hogy fogd és azt vedd meg, vagy ezt. mert élőben kell látni, hallani, érezni az autót.

YELLOW Elküldve: 2017-02-18 11:32 Ékszíj tárcsa

nem ide akartam írni, de amoda nem lehet ("ójajj" van)

szíjakról. OFF.
faternak van egy újonnan vásárolt H Astra-ja. tehát most 10,5 éves, garantált ~49ezer km-rel. faterom nyúzott, hogy vegyek szíjakat, mert cserélni kellene, elmúlt 10 éves. ugye szíjakra általában 8-10 évet és 90-120ezer km-t szoktak mondani. ha nincs meg a km, akkor éven x éven után cserélni kell mert elérik.
feszítőket szándékosan nem vettem, bár abban is rugó van, stb, ami elfáradhat.
Contitech szíjakat vettem, hosszbordás-és vezérműszíjat.
gyárilag Gates volt benne mindkettő, amiről azért hallottam már rosszat is.
hát azt kell mondjam semmi bajuk a gyári szíjaknak. a vezérműszíjon néhol, egy nagyon pici, mondhatni semmi, rojt látszik, valószínű a feszítőgörgőtől. de egyiken sincs egy repedés, vagy akármi, ami kopásnyom lenne, vagy arra utalna.
tehát én úgy gondolom, mint gondoltam is, hogy a km az, ami ezeket tönkreteszi, nem pedig az idő.
nyilván ez sok emberre nem vonatkozik, hisz kevesen mennek ilyen keveset az autókkal, mint mondjuk mi. persze nem drága a két szíj kedvezménnyel 11ezerbe fájt, amit kibír az ember 10 évente. de! kb ez alapján kár aggódni, ha eléri a kort. szerintem ha így marad minden, és 20 évesen, mondjuk 100ezer km környékén lettek volna cserélve, akkor sem lett volna gond.

hogy miért írtam erről? mondjuk ha autót akarunk venni azért árulkodhat pár dologról a szíj állapota. elhiszem, hogy egy rosszabb minőségű szíj hamarabb tönkre mehet. sőt el is szakadhat. de ha 50ezerrel veszünk egy autót, és a szíj állapota ramaty, akkor abban nem annyi km lesz. a hosszbordás szíjat pedig mi BMW-sek is láthatjuk a legtöbb esetben.

YELLOW Elküldve: 2017-02-18 09:39 Autóvásárlás

MatDAM írta:
YELLOW írta:
MatDAM írta: Sziasztok!

Ilyen BMW e46 vasarlasan gondolkodom... hajtasim mar van par eve, de ez lenne az elso sajat autom.
Amit szeretnek:
evjarat: 2003-2005
motor: 320d, 150le
kivitel: szedan
Minnel tobb extraval
Tapasztalatok, mire kell mindenkepp odafigyelni egy ilyen auto, vasarlasakor?
Illetve, mindenkepp olyat szeretnek amiben, harom agu sport multikormany van...kerdes, ha olyat veszek amiben, nem ez a fajta multi kormany van ki lehet cserelni ilyenre?
Vagy tovabb megyek, ha olyat veszek amiben nem multi kormany van, ki lehet cserelni multi kormanyra, termeszetesen, ugy hogy minden funkcio mukodjon? Gondolok itt fokent, a cruise control-ra...?

Egyszer ennyi, de lesz meg kerdesem


hát a multikormány a legkevesebb cserélhető amúgy.
inkább jó állapotút lesz nehéz kifogni.
minél kevesebb tulajos legyen. talán azok kíméltebbek. motor necces. leszakadó pillangó szelepek. meg iylen korban már sok minden. kettőstömegű, turbo, porlasztók, stb-stb. ezek voltak-e cserélve vajon az mindig kérdés.
futómű, kasztni. mint minden autónál.
ne a legolcsóbbakat nézd, mert az garantáltan szopóroller lesz. a drágábbak között nagyobb esélyed lehet.
amúgy órákat lehetne erről beszélni. ha tdsz, szerelővel menj, aki látott, javított már BMW-t.



Koszonom a valaszt!
Oke, akkor a multikormany kipipalva
Az, hogy kevesebb tulajos, szerintem nem igazan jelent semmit...egy 10+ eves autorol beszelunk, lehetett ket tulaj is, akik nem igazan tartottak rendben az autot, vagy 3-4 tulaj, akik mindenre odafigyeltek...( SZERINTEM)
Az a baj, nagyon nehez jo allapotut talalni, szerencsen mulik egy reszt.
Sajnos, hiba elofordulhat egy 4-5 eves autonal is, de az biztos minnel tobb dologra oda kell figyelni vasarlaskor.
Olvastam ezt a leirast:
http://bmwe46tumblr.blogspot.r...i.html?m=1
Ez alapjan mar kepekbol is sok mindent le lehet szurni, van itt valaki aki tudja az e46, 320D, 150LE, sedan sajatossagait, es esetleg tudna segiteni, ezzel akar egy folosleges utat megsporolni?
Peldaul errol mit gondoltok: BMW Seria 3
https://www.olx.ro/oferta/bmw-...7UuLp.html
A leiras roman, de csak kepek alapjan mit lehet leszurni?
Amugy, mit ertesz a nem a legolcsobb alatt? Kicsit pontositanad, mi az az osszeg, amibol mar lehet szep allapotu autot venni?

Koszonom!


lehet van olyan is, amiről te beszélsz. de a sok tulajos nem véletlen az. költeni senki nem akart rá, ment kézről-kézre, amint költeni kellett volna rá, inkább megszabadult. emiatt olcsón kellett adnia, aki meg megvette azért vette meg, mert olcsó volt, ergó valószínű karbantartásra nem igen volt sem keret, akkor és később sem.
árban nem tudom, a hirdetéseket nézve ne a legaljáról válassz úgy értem. az árakat a piac határozza meg. nyilván lehet jobb állapotú is olcsóbb, de inkább a kétesek vanank az árlista alján.

alinkelt hirdetésen lévő autó jó állapotúnak tűnik képeken!!! viszont az ülés alapján több km lehet benne. ára szerintem olcsó. nem kizárt, hogy egy pár 100ezret rá kell majd költeni.

YELLOW Elküldve: 2017-02-18 09:29 Mi lehet a baj?_

fricsi75 írta: Sziasztok !
318i nehezen indul meleg motornál mi lehet a hiba oka ? Aku új , üzemanyag szivattyú új gyertyák jók , hibakód nincs ! Csak üzem melegen 5 perc állás után 5-6-odik inditásra indul , hideg motornál 1-2ra . Sok szerelő látta de csak találgat mindenki és lehúz anyagilag idegileg .
Ha valaki tudna értelmes dolgot , vagy hasonlót tapasztalt és megtalálta a hibát kérem irjon . Köszönöm


BMW spec. hibakódolvasó volt használva?
hőfok szenzorokat kell megnézni, milyen jelet küldenek be. a légtömegmérő is milyen hőfokot mutat a levegőnek.
esetleg annak csatiját érdemes lehúzni, és úgy próbálni indítani. (vigyázz, mert utána be fogja írni hibának, ha eddig nem volt benne)

YELLOW Elküldve: 2017-02-17 21:58 Autóvásárlás

MatDAM írta: Sziasztok!

Ilyen BMW e46 vasarlasan gondolkodom... hajtasim mar van par eve, de ez lenne az elso sajat autom.
Amit szeretnek:
evjarat: 2003-2005
motor: 320d, 150le
kivitel: szedan
Minnel tobb extraval
Tapasztalatok, mire kell mindenkepp odafigyelni egy ilyen auto, vasarlasakor?
Illetve, mindenkepp olyat szeretnek amiben, harom agu sport multikormany van...kerdes, ha olyat veszek amiben, nem ez a fajta multi kormany van ki lehet cserelni ilyenre?
Vagy tovabb megyek, ha olyat veszek amiben nem multi kormany van, ki lehet cserelni multi kormanyra, termeszetesen, ugy hogy minden funkcio mukodjon? Gondolok itt fokent, a cruise control-ra...?

Egyszer ennyi, de lesz meg kerdesem


hát a multikormány a legkevesebb cserélhető amúgy.
inkább jó állapotút lesz nehéz kifogni.
minél kevesebb tulajos legyen. talán azok kíméltebbek. motor necces. leszakadó pillangó szelepek. meg iylen korban már sok minden. kettőstömegű, turbo, porlasztók, stb-stb. ezek voltak-e cserélve vajon az mindig kérdés.
futómű, kasztni. mint minden autónál.
ne a legolcsóbbakat nézd, mert az garantáltan szopóroller lesz. a drágábbak között nagyobb esélyed lehet.
amúgy órákat lehetne erről beszélni. ha tdsz, szerelővel menj, aki látott, javított már BMW-t.