Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-02-17 16:51 Ékszíj tárcsa

vsop14 írta:
YELLOW írta: egyébként minden után gyártott ha azt vesszük, mert gondolom sehol nem áll 10-15 éves cucc a raktárban.


Az utangyartott az nem azt jelenti, hogy valamilyen idopont utan lett gyartva Hanem, hogy nem az autogyartotol szarmazo alkatresz. (persze, kb semmit nem gyart a gyar egyebkent...)


szövegkörnyezet? én tudom. pojénból írtam.
viszont ami gyári beszállítós alkatrész, azt én nem szoktam annak nevezni, mármint után gyártottnak.
de némely cégek úgy árulnak alkatrészt, hogy: gyári, gyári minőség, után gyártott. hogy ki mit ért rajta az külön téma

YELLOW Elküldve: 2017-02-17 16:48 Üzemanyag fogyasztás

notoriusbg írta:
YELLOW írta:
aadaaz írta: Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy lassitasnal ha benyomom a kuplungot vagy üresbe teszem az autot, lassú temponal 5-20km/h óra között kb felmegy a fogyasztas mérő 8-9literre. Nagyobb tempónál is 0 vagy Ha pedig mar majdnem allóra fékezem az autot vagy megállok lemegy 0-ra. Ez normális jelenség vagy valami gond lesz? Elég furcsa.


ez normális... ha már nincs motorfék, akkor kihajt a motor, ergó lesz fogyasztás. gond akkor van, ha folyamatosan kúszik felfelé a 20 liter felé.


Szia! Ha üresbe téve időnként elkúszik 20 liter felé és csak utána esik le, az utalhat valamilyen problémára?


hát 20 literig nem kellene.
de ugye minél nagyobb a sebesség üresben gorulva annál többet mutathat. nekem néha csinál olyat, hogy szinte megállok, kuplung kinyomna és felmegy oylan 6 literig. általában nagyon párás időben csinálja, de nem mindig ez is érdekes.
lehet egy légtömegmérő tisztítás nem ártana neked.

YELLOW Elküldve: 2017-02-17 12:16 Részecskeszûrõ_

Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
zlatan23 írta: Sziasztok
a részecskeszűrő piktogram megjelenése után "mennyi ideje" van még hátra?
A kiégetéshez mekkora utat kell megtenni, és mekkora fordulaton, hogxy az használjon, és ne még rosszabb legyen?
Köszi


lehet rosszul tudom, de a regeneráció nem jár hibajelzéssel. tulajdonképpen észre sem veszed.
ha világít a piktogramja, akkor vagy rossz a rendszerben valami, nem tudja végrehajtani a regenerációt, pl folyamatosan rövidtávokat mész, vagy már ol an szinten el van dugulva, hogy nagyon.
maga a regeneráció kb 10 km alatt lezajlik. ezt átlagban mondom, részecskeszűrős autók esetében. persze függ az állapottól.
ezekhez nem kell autópálya, elég főút is, csak mondjuk 5. helyett 4-esben mész egy nagyobb távot, hogy legyen fordulat. ez egyébként benzins és sima dízel autóknál is ajánlott, hogy a kipuff rendszer át legyen járatva rendesen.


Valóban nem jár semmi jelenséggel a regenerálás. Azonban kicsit több dolognak kell teljesülni, mint 5. helyett 4.ben közlekedni: vízhőfok min 74 fok, DPF hőmérséklete 600 fok. Ajánlott autópályán folyamatosan kb 120-130as tempót menni, 2500-as fordulat körül olyan kb 20 percet (a Rheingold program menüje szerint fél óra, de bőven hamarabb is megvan a regenerálás). Nekem pont két dolog miatt nem regenerált, rossz volt a termosztát (max 65 fokra ment fel a víz) és a DPF hőmérséklet jeladó vezetéke le volt vágva. Kijavítottam, azóta semmi gond.
Az hogy "mennyi ideje" van még hátra...jó kérdés. Első körben megnézetném, hogy a feltételek teljesülnek-e egyáltalán, ha igen, akkor egy kis autópályát neki. Ha nem javul, akkor én tuti nem kínoznám, mert hazavágja a turbót is a túlságosan nagy ellennyomás.


ennyire nem akartam leírni, reménykedtem, hogy azért egyértelmű pár dolog.
nyilván egyértelmű, hogy nem 10 km-en csinálja meg. de amikor elkezdi, amikor adott a feltétel, onnantól kb 10 km. de mondom én japán típusnál hallottam ezt. vagy olyan autó lehetett, amiknél eleve rendszeres a tisztítás, és sikeres, akkor hamar meg van.
de az autópálya nem kötelező, hisz nem kényszeríthetek a vásárlót, hogy csak úgy vegyen DPF-es dízelt, ha x időnként autópályázik is. tehát azért 80km-es út elég kell legyen. főút az a baj, hogy közben lehetnek települések, így ha városba ér az ember és közben megy a regenerálás, akkor ott nem megy vége, csak ha választ alacsonyabb fokozatot. bár lehet ezt a rendszer kezeli, és majd folytatja.


mint írtam, ajánlott az autópálya...nem úgy mondtam, hogy kötelező. itt egy kis ábra ami szemléleti, mikor milyen hőfokon működik a DPF:
http://www.motor-talk.de/bilde...13180.html
szóval mehetsz te 90el, ha nem éri el a dpf a szükséges hőmérsékletet, akkor nem fog regenerálni. Olyan meg sajnos nincs, hogy félig kipucolja, aztán folytatja, ez egy processz, ami vagy végbemegy vagy nem. a computer 1-essel és 0-ással dolgozik, tehát ha nem fejeződik be a regenerálás, nem érzékeli úgy hogy jó a DPF. Aztán jön hibakód, meg a warning. szerintem.....


de ha alacsonyabb fokozatban mész ugyanolyan sebességgel, akkor jobban melegedik a rendszer. tudod a motort is meg lehet főzni.
minden autónak, minden motortípusnak az autópálya a legjobb. a hosszútáv.
én egy alternatívát javasoltam, aminek működnie kell
amúgy meg ott rothadjon meg, amelyik kitalálta a DPF-et, ahol van
ezt nem most kellett volna kitalálni, hanem évekkel ezelőtt, 20-30 éve. vagy valami hasonlót. jó katalizátor ott volt. de továbbra is azt mondom, hogy a legnagyobb gondot nem ez jelenti. mármint az autók. nyilván egy kínai városban, igen, sok köze lehet az ottani levegőminőséghez. amit meg elcsesztünk már nem lehet visszafordítani, csak minimálisan lassítani a folyamaton.

YELLOW Elküldve: 2017-02-17 11:08 Részecskeszûrõ_

Kabi írta:
YELLOW írta:
zlatan23 írta: Sziasztok
a részecskeszűrő piktogram megjelenése után "mennyi ideje" van még hátra?
A kiégetéshez mekkora utat kell megtenni, és mekkora fordulaton, hogxy az használjon, és ne még rosszabb legyen?
Köszi


lehet rosszul tudom, de a regeneráció nem jár hibajelzéssel. tulajdonképpen észre sem veszed.
ha világít a piktogramja, akkor vagy rossz a rendszerben valami, nem tudja végrehajtani a regenerációt, pl folyamatosan rövidtávokat mész, vagy már ol an szinten el van dugulva, hogy nagyon.
maga a regeneráció kb 10 km alatt lezajlik. ezt átlagban mondom, részecskeszűrős autók esetében. persze függ az állapottól.
ezekhez nem kell autópálya, elég főút is, csak mondjuk 5. helyett 4-esben mész egy nagyobb távot, hogy legyen fordulat. ez egyébként benzins és sima dízel autóknál is ajánlott, hogy a kipuff rendszer át legyen járatva rendesen.


Valóban nem jár semmi jelenséggel a regenerálás. Azonban kicsit több dolognak kell teljesülni, mint 5. helyett 4.ben közlekedni: vízhőfok min 74 fok, DPF hőmérséklete 600 fok. Ajánlott autópályán folyamatosan kb 120-130as tempót menni, 2500-as fordulat körül olyan kb 20 percet (a Rheingold program menüje szerint fél óra, de bőven hamarabb is megvan a regenerálás). Nekem pont két dolog miatt nem regenerált, rossz volt a termosztát (max 65 fokra ment fel a víz) és a DPF hőmérséklet jeladó vezetéke le volt vágva. Kijavítottam, azóta semmi gond.
Az hogy "mennyi ideje" van még hátra...jó kérdés. Első körben megnézetném, hogy a feltételek teljesülnek-e egyáltalán, ha igen, akkor egy kis autópályát neki. Ha nem javul, akkor én tuti nem kínoznám, mert hazavágja a turbót is a túlságosan nagy ellennyomás.


ennyire nem akartam leírni, reménykedtem, hogy azért egyértelmű pár dolog.
nyilván egyértelmű, hogy nem 10 km-en csinálja meg. de amikor elkezdi, amikor adott a feltétel, onnantól kb 10 km. de mondom én japán típusnál hallottam ezt. vagy olyan autó lehetett, amiknél eleve rendszeres a tisztítás, és sikeres, akkor hamar meg van.
de az autópálya nem kötelező, hisz nem kényszeríthetek a vásárlót, hogy csak úgy vegyen DPF-es dízelt, ha x időnként autópályázik is. tehát azért 80km-es út elég kell legyen. főút az a baj, hogy közben lehetnek települések, így ha városba ér az ember és közben megy a regenerálás, akkor ott nem megy vége, csak ha választ alacsonyabb fokozatot. bár lehet ezt a rendszer kezeli, és majd folytatja.

YELLOW Elküldve: 2017-02-17 09:07 Autóvásárlás

Gabesz1701 írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Én is kikérném a véleményeteket

https://www.hasznaltauto.hu/au...n-11107025


hát a km sántítós. én láttam bőrös E90-et, amibe 230ezer km volt, de abban nem volt így kiülve az ülés. és annak a km-re sem garantált.
persze városi használatban el tudom képzelni.
én speciel a megvétel óta valóban kb 50ezret mentem az autóval 10 év alatt, és a rövidtávú, de mégis óvatos használat meglátszik rajta. pedig nekem éppen csak 100ezer felett járok. és tudom milyen volt, és nekem már látványos. mondjuk főleg azóta, hogy nedves tisztítóval tisztítottam a kárpitot. (kicsit bánom) pedig nehéz sem vagyok, 80-83kg. csak ugye garázs kiállás bezárás, kapun kiállás bezárás, sok ki/be szállás.
amúgy nem tűnik rossznak, csak nekem ez tűnt fel, amit ugye meg tudok magyarázni miért olyan. kár, hogy nem barna bőrös, az most nagy kedvencem lett.


Igen nekem is gyanús azért picit a km, bár én nem láttam vészesnek a bőrt. Mondjuk majd személyesen úgyis kiderül milyen. Igazából a km-t nem is szoktam nézni csak az állapotot... mindenképpen átvizsgáltatom ha komolyra fordul a dolog.


eddig én sem láttam volna az ilyet annak. d etök komolyan. amilyen szakadtak futnak, még akár azt is mondtam volna, hogy 70ezer van benne. mondom havernak mióta megláttam... 230ezerrel. mondom haver ezt ha 50ezerrel árulják is beveszem belső alapján.
én ilyen km fanatikus voltam, hogy kis futás meg stb. de ha ilyet találnék, ilyen állapotút, nem érdekelne. nekem sok évig autó lenne, bár ilyen használat mellett lehet nálam jobban kopna.
de mondom használat módjától, a vezető súlyától nagyon sok minden függ. nadrágtól, amit hord.
amúgy képről nem tűnik rossznak.


Köszi a segítséget Csütörtökön megnézem élőben is


Szia!

Megnéztem az autót, gondoltam leírom a tapasztalatom meg kérdésem is van.
Kívül belül nagyon szép egyébként. Lehet egy polírozás ráférne, de lehet csak koszos volt a mostani szutyok időjárás következtében.

Műszakilag is jónak tűnik, lehet megér egy állapotfelmérést.
Ami viszont lehet, hogy probléma, hogy a motor elején lévő egyik tárcsa ami a szíjat forgatja kicsit rozsdás. Nem tudom ez gáz-e.
Igazából egyszer alapjáraton picit "fuldoklott" a motor, kicsit beremegett. Szerintetek ez mitől lehetett?

Amúgy állítólag EGR szelep (vagy mi) cserélve lett, meg a szívócsoknál is a kis pillangó cuccok amik hajlamosak letörlni. Sőt azt hiszem az alapjárati motornál is cseréltek valamit.

Más hibát én ránézésre nem találtam benne, de persze én nem is értek hozzá


itt valami nem oké. ez nem dízel, nincsenek azok a kis pillangók
a rozsdás szíjtárcsa nem probléma.

YELLOW Elküldve: 2017-02-17 07:55 Részecskeszûrõ_

zlatan23 írta: Sziasztok
a részecskeszűrő piktogram megjelenése után "mennyi ideje" van még hátra?
A kiégetéshez mekkora utat kell megtenni, és mekkora fordulaton, hogxy az használjon, és ne még rosszabb legyen?
Köszi


lehet rosszul tudom, de a regeneráció nem jár hibajelzéssel. tulajdonképpen észre sem veszed.
ha világít a piktogramja, akkor vagy rossz a rendszerben valami, nem tudja végrehajtani a regenerációt, pl folyamatosan rövidtávokat mész, vagy már ol an szinten el van dugulva, hogy nagyon.
maga a regeneráció kb 10 km alatt lezajlik. ezt átlagban mondom, részecskeszűrős autók esetében. persze függ az állapottól.
ezekhez nem kell autópálya, elég főút is, csak mondjuk 5. helyett 4-esben mész egy nagyobb távot, hogy legyen fordulat. ez egyébként benzins és sima dízel autóknál is ajánlott, hogy a kipuff rendszer át legyen járatva rendesen.

YELLOW Elküldve: 2017-02-16 13:28 Elsõ lámpák

Hirax7777 írta: Sziasztok

Az lenne a kérdésem hogy xenonos lámpák vannak az e46- omon és hogy át lehet-e alakítani síma fényszoróra mert újakat vennék de már nem xenonost akarok

Elvileg már mondták ketten nekem hhogy lehet de azért itt is megkérdezném hát ha tud valaki tapasztalatból beszélni.

Előre is köszönöm


de miért alakítanád át? azért a xenon jó dolog, főleg ha mellé be tudja az ember állítani a nappali menetfényt, akkor nappal nem is pazarolja el az értékes xenon-t.
én már nem xenon-os autómnál is így használom. hiába olcsóbb a halogén izzó, de minek égessem nappal full erővel, feleslegesen.
este pedig jó a minőségi világítás, jobb izzó, vagy xenon.
amúgy igen, át lehet alakítani.

YELLOW Elküldve: 2017-02-16 11:55 Elsõ lámpák

Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Szedte már le valaki fl coupe/cabrio első lámpa búráját?
Az a gondom, hogy a jobbos folyton párásodik. Kiszedtem és láttam, hogy egy szép nagy repedés van az alján, ezt befoltoztam F.B.S-sel, előtte persze sütőben kiszárítottam.
A probléma nem szűnt meg, ezért arra gondoltam, hogy kap új búrát. E-bayen találtam is párban, nem olyan vészes áron:
http://www.ebay.com/itm/Origin...1901293181
Az egyik kérdés rögtön adja is magát, hogy valyon gond nélkül passzolhatnak-e, bár ezt képek alapján megítélni szinte lehetetlen.
A másik pedig az, hogy youtube-on láttam, hogy a faszi 80-100 fokon melegíti a lámpát sütőben, hogy a ragasztó felengedjen és aztán szép finoman lefejti a búrát a lámpatestről. Ez a bevett módszer, vagy van más megoldás is?
Előre is köszi a választ!


sütős megoldás van.
hogy passzolni fog-e azt meg ki tudja milyen a minőség.


Értem, köszi. Az elektronikának, ami a lámpa alján van nem fog ártani a hő? Nem tudom, hogy azt le lehet-e szerelni.
Azt nézem, hogy gyárinak írják a búrákat, szóval elméletileg azzal nem lesz gond.


ha le tudod venni az elektronikát, az nem gond. hát elvileg 240 fokig nem kellene gondot okozzon. de jobb ha nincs rajta.

YELLOW Elküldve: 2017-02-16 11:09 Termosztát

Kabi írta:
nekem is hasonló problémám volt, 65 fokig melegedett fel csak a víz. első körben cseréltem a EGR termosztátot, mert ahhoz egyszerűbb volt hozzáférni. természetesen a probléma nem oldódott meg. Azután cseréltem a másikat is, aztán azóta jó a vízhőfok. Más kérdés, hogy ha legközelebb megint tönkremegy valamelyik, akkor hogy derül ki, melyik a ludas...


akkor kiszeded mindkettőt és leellenőrzöd melegvízben...
ezek leginkább anyagfáradásban mennek tönkre. ezért is írtam, hogy 10+ éves autónál inkább cserélje mindkettőt az ember. mert ha valamelyik jó is, akkor idő kérdése mikor adja meg magát. és mi fog a user eszébe jutni? hogy múltkor is ezt cseréltem, biztos megint ez rossz. ez az alap gondolkozás. persze lehet pont fején találja, de nem valószínű.

YELLOW Elküldve: 2017-02-16 09:09 Elsõ lámpák

Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Szedte már le valaki fl coupe/cabrio első lámpa búráját?
Az a gondom, hogy a jobbos folyton párásodik. Kiszedtem és láttam, hogy egy szép nagy repedés van az alján, ezt befoltoztam F.B.S-sel, előtte persze sütőben kiszárítottam.
A probléma nem szűnt meg, ezért arra gondoltam, hogy kap új búrát. E-bayen találtam is párban, nem olyan vészes áron:
http://www.ebay.com/itm/Origin...1901293181
Az egyik kérdés rögtön adja is magát, hogy valyon gond nélkül passzolhatnak-e, bár ezt képek alapján megítélni szinte lehetetlen.
A másik pedig az, hogy youtube-on láttam, hogy a faszi 80-100 fokon melegíti a lámpát sütőben, hogy a ragasztó felengedjen és aztán szép finoman lefejti a búrát a lámpatestről. Ez a bevett módszer, vagy van más megoldás is?
Előre is köszi a választ!


sütős megoldás van.
hogy passzolni fog-e azt meg ki tudja milyen a minőség.

YELLOW Elküldve: 2017-02-15 20:02 Termosztát

Macska írta:
atus083 írta:
YELLOW írta:
atus083 írta:
YELLOW írta:
atus083 írta: Sziasztok!

Sokakhoz hasonlóan nagyon valószínű, hogy nem jól működik valamelyik termosztát vagy mindkettő az autómban. Bmw E46 2.0 D 2005-évjárat 150 l.

A hiba jelenség: A tegnapi nap folyamán vettem észre, hogy egy hosszabb úton nem áll be középre a mutató, majd a mai napon menetközben folyamatosan mérve a vízhőfokot (ELM327 + telefonon alkalmazás), kb 20 km autózás után a vízhőmérséklet 72°C-nál nem akart feljebb menni, mutató továbbra sincs középen..

Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy ilyen esetben melyik termosztátra jellemző a hibajelenség avagy érdemes kicserélni mindkettőt? Valamint, melyik márkát ajánlanátok?

Köszönöm a segítséget előre is!


az a helyzet, hogy ezt megmondani nem lehet. tipikus az a példa erre, hogy mindegy melyiket cseréled először, tutti a másik lesz a rossz. vagy mindkettő rosszalkodik már.
érdemes egyszerre cserélni mind a kettőt. nem olyan nagy összeg.
illetve megjegyzem, hogy az új is lehet kapásból rossz. számtalan példa van rá. még a jobb minőségekből, márkákból is előfordul. szóval előtte lábasban érdemes tesztelni. jobb ha van olyan elektromos vízforralód, amibe beépített hőmérő van. az sokat segít, hogy hány foknál is nyit.


Okés, rendben van és köszönöm a válaszodat, de annyit azért segítés még légyszíves, hogy a fent leírt jelenség egyértelműen termosztát hibára utal igaz?


valószínűleg igen. viszont nem teljesen kuka még, de csere érett.
ha minden igaz, bár nem írtad, az automata váltósoknál van egy zsalurendszer a hűtőnél. ami alap helyzetben nem járó motornál nyitva van. menet közben bezáródik, és a hőfoknak megfelelően nyit. ez lehet nem tud bezáródni, ha van ilyened. pl elmegy a vákuum, mert ha minden igaz az működteti.
illetve esetleg azt lehet még megnézni, hogy a ventid nem forog-e, mert lehet megy folyamatosan, bár annak hangja volna.


Manuális váltóval van szerelve. Mindenesetre ma megrendeltem mindkét termosztátot biztos ami biztos! Köszönöm a válaszokat!


Nekem ugyan ez volt a jelenség és az Egr termosztát volt rossz!!


én pedig tudom, hogy akinek ez volt a baja és cserélte az EGR termosztátot, annál kiderült a másik volt a rossz. vagy épp fordítva.
ezek is olyan alkatrészek, amik idővel tönkre mennek, elgyengülnek, stb.
tehát párban cserélni igen javallott. mivel árban nem vészes, így ezen agyalni, hogy melyiekt cseréljem, hogy tudok spórolni felesleges.

szerk.: mondjuk azt hozzáteszem, hogy etgyük fel az ember tudja, hogy cserélte mind a kettőt, majd 2 év múlva tönkre megy valamelyik, akkor nem kell cserélni csak a rosszat. de 12-17éves autóknál, amiknél feltételezhető, hogy még gyári van benne, ott ajánlatos.

YELLOW Elküldve: 2017-02-15 07:15 Termosztát

atus083 írta:
YELLOW írta:
atus083 írta: Sziasztok!

Sokakhoz hasonlóan nagyon valószínű, hogy nem jól működik valamelyik termosztát vagy mindkettő az autómban. Bmw E46 2.0 D 2005-évjárat 150 l.

A hiba jelenség: A tegnapi nap folyamán vettem észre, hogy egy hosszabb úton nem áll be középre a mutató, majd a mai napon menetközben folyamatosan mérve a vízhőfokot (ELM327 + telefonon alkalmazás), kb 20 km autózás után a vízhőmérséklet 72°C-nál nem akart feljebb menni, mutató továbbra sincs középen..

Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy ilyen esetben melyik termosztátra jellemző a hibajelenség avagy érdemes kicserélni mindkettőt? Valamint, melyik márkát ajánlanátok?

Köszönöm a segítséget előre is!


az a helyzet, hogy ezt megmondani nem lehet. tipikus az a példa erre, hogy mindegy melyiket cseréled először, tutti a másik lesz a rossz. vagy mindkettő rosszalkodik már.
érdemes egyszerre cserélni mind a kettőt. nem olyan nagy összeg.
illetve megjegyzem, hogy az új is lehet kapásból rossz. számtalan példa van rá. még a jobb minőségekből, márkákból is előfordul. szóval előtte lábasban érdemes tesztelni. jobb ha van olyan elektromos vízforralód, amibe beépített hőmérő van. az sokat segít, hogy hány foknál is nyit.


Okés, rendben van és köszönöm a válaszodat, de annyit azért segítés még légyszíves, hogy a fent leírt jelenség egyértelműen termosztát hibára utal igaz?


valószínűleg igen. viszont nem teljesen kuka még, de csere érett.
ha minden igaz, bár nem írtad, az automata váltósoknál van egy zsalurendszer a hűtőnél. ami alap helyzetben nem járó motornál nyitva van. menet közben bezáródik, és a hőfoknak megfelelően nyit. ez lehet nem tud bezáródni, ha van ilyened. pl elmegy a vákuum, mert ha minden igaz az működteti.
illetve esetleg azt lehet még megnézni, hogy a ventid nem forog-e, mert lehet megy folyamatosan, bár annak hangja volna.

YELLOW Elküldve: 2017-02-15 01:18 Termosztát

atus083 írta: Sziasztok!

Sokakhoz hasonlóan nagyon valószínű, hogy nem jól működik valamelyik termosztát vagy mindkettő az autómban. Bmw E46 2.0 D 2005-évjárat 150 l.

A hiba jelenség: A tegnapi nap folyamán vettem észre, hogy egy hosszabb úton nem áll be középre a mutató, majd a mai napon menetközben folyamatosan mérve a vízhőfokot (ELM327 + telefonon alkalmazás), kb 20 km autózás után a vízhőmérséklet 72°C-nál nem akart feljebb menni, mutató továbbra sincs középen..

Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy ilyen esetben melyik termosztátra jellemző a hibajelenség avagy érdemes kicserélni mindkettőt? Valamint, melyik márkát ajánlanátok?

Köszönöm a segítséget előre is!


az a helyzet, hogy ezt megmondani nem lehet. tipikus az a példa erre, hogy mindegy melyiket cseréled először, tutti a másik lesz a rossz. vagy mindkettő rosszalkodik már.
érdemes egyszerre cserélni mind a kettőt. nem olyan nagy összeg.
illetve megjegyzem, hogy az új is lehet kapásból rossz. számtalan példa van rá. még a jobb minőségekből, márkákból is előfordul. szóval előtte lábasban érdemes tesztelni. jobb ha van olyan elektromos vízforralód, amibe beépített hőmérő van. az sokat segít, hogy hány foknál is nyit.

YELLOW Elküldve: 2017-02-14 13:44 Autóvásárlás

Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Én is kikérném a véleményeteket

https://www.hasznaltauto.hu/au...n-11107025


hát a km sántítós. én láttam bőrös E90-et, amibe 230ezer km volt, de abban nem volt így kiülve az ülés. és annak a km-re sem garantált.
persze városi használatban el tudom képzelni.
én speciel a megvétel óta valóban kb 50ezret mentem az autóval 10 év alatt, és a rövidtávú, de mégis óvatos használat meglátszik rajta. pedig nekem éppen csak 100ezer felett járok. és tudom milyen volt, és nekem már látványos. mondjuk főleg azóta, hogy nedves tisztítóval tisztítottam a kárpitot. (kicsit bánom) pedig nehéz sem vagyok, 80-83kg. csak ugye garázs kiállás bezárás, kapun kiállás bezárás, sok ki/be szállás.
amúgy nem tűnik rossznak, csak nekem ez tűnt fel, amit ugye meg tudok magyarázni miért olyan. kár, hogy nem barna bőrös, az most nagy kedvencem lett.


Igen nekem is gyanús azért picit a km, bár én nem láttam vészesnek a bőrt. Mondjuk majd személyesen úgyis kiderül milyen. Igazából a km-t nem is szoktam nézni csak az állapotot... mindenképpen átvizsgáltatom ha komolyra fordul a dolog.


eddig én sem láttam volna az ilyet annak. d etök komolyan. amilyen szakadtak futnak, még akár azt is mondtam volna, hogy 70ezer van benne. mondom havernak mióta megláttam... 230ezerrel. mondom haver ezt ha 50ezerrel árulják is beveszem belső alapján.
én ilyen km fanatikus voltam, hogy kis futás meg stb. de ha ilyet találnék, ilyen állapotút, nem érdekelne. nekem sok évig autó lenne, bár ilyen használat mellett lehet nálam jobban kopna.
de mondom használat módjától, a vezető súlyától nagyon sok minden függ. nadrágtól, amit hord.
amúgy képről nem tűnik rossznak.

YELLOW Elküldve: 2017-02-14 13:21 Autóvásárlás

Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Én is kikérném a véleményeteket

https://www.hasznaltauto.hu/au...n-11107025


hát a km sántítós. én láttam bőrös E90-et, amibe 230ezer km volt, de abban nem volt így kiülve az ülés. és annak a km-re sem garantált.
persze városi használatban el tudom képzelni.
én speciel a megvétel óta valóban kb 50ezret mentem az autóval 10 év alatt, és a rövidtávú, de mégis óvatos használat meglátszik rajta. pedig nekem éppen csak 100ezer felett járok. és tudom milyen volt, és nekem már látványos. mondjuk főleg azóta, hogy nedves tisztítóval tisztítottam a kárpitot. (kicsit bánom) pedig nehéz sem vagyok, 80-83kg. csak ugye garázs kiállás bezárás, kapun kiállás bezárás, sok ki/be szállás.
amúgy nem tűnik rossznak, csak nekem ez tűnt fel, amit ugye meg tudok magyarázni miért olyan. kár, hogy nem barna bőrös, az most nagy kedvencem lett.