Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-02-03 07:33 Autómata váltó hibakód

Hirax7777 írta: Üdv.

Bmw e46 320d 136 l automon tapasztaltam azt hogy nagyon ritkán kb 3 havonta egyszer kiad egy olyan hibakódot hogy a váltó állapot jelző mellet kiad egy fogaskerékben felkiáltó jelet.
Valaki esetleg tudja mi ez? megyek kiolvastatni de csak két hét múlva tudok és jó lenne azért tudni hogy mi lehet.


több minden lehet. lehet egy olajcsere nem ártana benne.
nem vált másképp? durván, vagy furán? lehet egy SW upgrade sem értana annak a váltónak, és akár a motornak is.

YELLOW Elküldve: 2017-02-02 18:55 világításmodul programozása

Hirax7777 írta: Üdv.

tudna nekem valaki abban segíteni hogy tönkrement a világításkapcsoló modul a kocsimba és lekapcsolgatja emiatt a xenont de le fel kapcsolásra vissza jön a fény és ki kellene cserélnem a modult.
nos a kérdésem az lenne hogy találtam egyet csak nem tudom hogy van-e esetleg külömbség a xenonos modul csatlakozója között és a nem xenonos között, és hogy van rajta egy plusz görgő ami az enyémen nincs ami a világítás magasságát állítja?


az a modul nem lesz jó. csak xenon-os jó, én úgy tudom.
de ha olyat találsz, azt is hozzá kell igazítani az autóhoz, alvázszám, km átírás.

YELLOW Elküldve: 2017-02-02 17:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen rendes srác Viszont se az olajlámpa nemjelez hibát és füstje sincs,sebaj ha az M51d25 Tds motor vezérlését szétbombáztam és össze is raktam ami azóta vagy 4 tulajnál volt és mainapig jó akkor az M43-al is megbírkózom,de ha lenne itt valaki Újszílváson akinek van olajnyomásmérője azt megköszönném


de olajnyomást lehet diag is mér, már nem is tudom nálad tudja-e.
úgyis azt látom hogy az elején kevés a nyomás, mg lehet csak az a gond, hogy nem időben juttatja kel az olajat ahova kell. a nyomás még meg van, csak lassan jut el az olaj.
én most is azt mondom, szerintem az olaj nem jó. most így enyhe időben mi a helyzet?
Inpa 5.0-ám van lehet frissebb kéne nemtudsz nekem küldeni egy rar formátumban vagy az 5.0-ában hol kéne lennie az olajnyomásmérés kijelzésének? Hát az a helyzet hogy nekem az a gyanús hogy első indításnálkb 1 másodpercig tiktikkelt és abbamaradt hidegen de amint kb 60 fokot kezdi elérni akkor előjön néha és eltűnik aztán megint néha előjön majd eltűnik mintha ponthogy híg lenne az olaj amikor belangyosodik,de füst nincs és olajlámpa nem jelez hibát


nem néztem még olajnyomást. szóval így fejből nem tudom. olyan sűrűn én sem használom a progit, hogy fejből vágjak mindent.
én cserélnék egy olajat. kitudja milyen állapotban van. van akinek 5ezer km alatt összeesik az olaj. na akkor is csinál ilyet.
én ezt tenném bele: MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30 (ez nem fizetett hirdetés volt. ) vagy Eneos-t.
mennyit futott a jelenlegi olaj?
!4000 km-t kb 5 hónap alatt,kis távokon használom de Tanyán másképp nemtok közlekedni a Castrol ilyen szar lenne? Nincs frissebb Inpád mint 5.0?


nincs. ezt használom én is.
hát Castrol sem garancia mindenre. az én véleményem az, hogy Magnatec-et soha. van akinek bevált. én sajnos sok rosszat is hallok róla, több autómárka kapcsán. na meg kitudja mi van benne valójában. mondjuk ha üzletből lett véve, akkor lehet eredeti.
én leírtam a tippjeim. először olaj, aztán szűrőház. pumpára a legkevésbé gyanakodnék, de bár ez megint olyan, hogy korábbi olajok kitudja mit tettek.
a szűrő sem mindegy. megeshet, hogy egy jó olaj leold dolgokat a blokkban. majd a szűrő hamarabb eldugul, esetleg az olajjáratokban reked valami darab, ami akadályozza az olaj áramlását. szűrőből Knecht és újabban a Hengst szeretem ajánlani. én mást nem tennék autóba. TC-n volt nem rég egy teszt, be is linkeltem valami olajos topic-ba vagy nem is tudom hova. lehet a társalgóba. a lényeg, hogy volt valami kínai szűrő, ami nagyon hasonlított a Mann-hoz, szinte megszólalásig. én pedig évek óta mondom, hogy a Mann is már kínai. lehet van összefüggés. szóval abban a tesztben a Hengst szűrőt nagyon dicsérték. régebben is olvastam már róla. én BMW-be csak Knecht-et de más autóba teljesen nyugodtam ajánlom a Hengst-et.


Magnatec-et többé nem teszek bele,lehet bekéne panaszolnom az olajgyártót a csereperiódus felét se bírta kb...


sokra nem mész vele. főleg ha bizonytalan az eredete. a te motoroddal többen hazsnálják a Mobil-t, amit linkeltem nagy elégedettséggel. kollégám off autóban is. azért ajánlom azt.

YELLOW Elküldve: 2017-02-02 17:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta:
Szia!
Ezt egy fórum keretein belül nem lehet megoldani, ráadásul ez egy olyan probléma, amiből gyorsan lehet -akár- egy motor felújításos móka, és akkor már az lesz drága, és nem egy szakszervíz aki megmondja mi a baja, és/vagy meg is javítja az autódat. Találgatni a legkönnyebb, de garanciát senki nem ad Neked a "tippjére".

Másik fórumon nekem is adtak ilyen-olyan tippeket, miféle moduljaim mentek tönkre (régi, szent, ezáltal sérthetetlen fórumtagoktól), majd Nyíregyen Miklós ezeken csak mosolygott, mert a "szakértők" által jelzett modulok nincsenek is az autómban. Viszont 5 perc alatt megoldott egy típushibát, ami senkiben fel sem merült. Remélem érted...

Jó dolog a fórum, sok tapasztalat gyűlik össze, és sokmindenre születik ez által hamar válasz, és lehetséges megoldás is - de nem mindenható ez a fórum sem, és ha komoly a hiba, nem érdemes kockáztatni, mert a kockázat a legdrágább dolog

(halkan még hozzáteszem, ez az egyik leg segítőkészebb tagokból álló fórum. Élen Yellow furumtárssal, csak azt bánom, Neki nem E6X-ja van )


azért azt hozzátenném, hogy én is sok mindent nem tudok. előfordul, hogy hülyeséget szólok hozzá. de ez egy fórum, rajongóknak, nem szakmai oldal. akik már kicsit jobban értenek hozzá, azok már úgysem írnak ide, hisz saját maguk ellen nem játszanak. akinek gondja van, majd menjen el hozzájuk.
azt szoktam mondani, ami így is van, hogy én hangosan gondolkozom. néha fáradtan is, na azt lehet nem kellene de próbálok valami logika mentén támpontot adni. senki sem orákulum. lehet hiba, ami 10 emberből 9-nek ugyanaz a megoldás, 1-nek pont nem. és le vagy sz@rozva, ha nem jött be a tipp. és lehet pont leszel az, akinek más a baja, mint a szokásos. nem tudunk táv gyógyítani.
annyi előnye van talán, hogy valaki rákérdez valami, és azokról tudunk, akkor esetleg a szerelőnél nem verik át olyan könnyen. vagy amit meg tudsz csinálni magadnak abban tudjunk segíteni.
nyilván az ember egy régebbi autón jobban kísérletezik, de mindig szem előtt kell tartani, hogy reklamációval csak ott élhetsz, ahol fizettél a szolgáltatásért és elvileg szakember volt segítségedre.
a másik az olyan hiba, amit több minden okozhat. szintén csak támpont és lehet sok esetben valakinek az összes lehetőség hirtelen eszébe sem jut.
a fórumot pedig azzal lehet előre vinni, ha a kérdező a hiba megoldása után, ahogy tud beszámol róla.
kb 1 hete volt itt valaki, akinek sokat segítettünk, segítettem, azóta sem lépett be. valószínű megoldódott a baja, csak épp nem jelzett vissza. egy fórum nem ilyen.
kölcsönös segítségen alapszik, beszámolunk egymásnak a gondokról, megoldásokról.
addig jó az oldal mindenkinek amíg kérdése van, aztán eltűnik
szerencsére sokan regisztrálnak, és nincs kérdés. gyanítom ők az értelmesebbek közül valóak és előbb olvasnak, kiismerik a fórumot, nem vagtába berontanak. sok esetben valószínű a kérdéseikre is megtalálják a választ. igazából jó lenne, ha legalább a pozitív dolgaikról beszámolnának. hogy mi az ami be jött nekik a hibára. így lehet jó egy fórum. szerintem.


Teljesen egyet értek Veled. Én ugyanakkor sokat köszönhetek ennek a fórumnak is, mert ma már nem venném meg azt az E61-et, amit megvettem típus ismeret nélkül. Ugyanakkor ennek köszönheően már ismerem (sátáni kacaj) a típusra jellemző hibák 90%-át, egy újbóli vásárlásnál már nem nyúlnék úgy mellé... Viszont lesz/lett egy teljesen megbízható, jó autóm. Típushibák a teljesség igénye nélkül: sencom kábelkötegek (4 van belőle + 2 antenna kábel). Ha hátul valami nem világít, nem nyílik min 80k a javítás. Kettőstömegű+kuplung: jellegzetes hangja van, nekem belefért 200k-ba, de simán elkérhetik a dupláját is. Hidegen van turbó, meleg motornál nincs: actuator hiba, angliaban "eletfogytig" garral 99font a javítás. Tetőablakos típusoknál szépen lefolyik a víz az elektronikához, sok 100k is lehet a javítás. MM állandóan ujraindul - CCC csere, szűk 300k, ráz a fék - féktárcsák és/vagy szilentek (elöl). Ha nem müxik a kulcs távadója, az is sencom kábel, és/vagy a hátsó spoilrben levő modul hibája, vagy javítható, vagy nem. Kicserélni nem ördöngősség, új 100k, bontottan a fele (gari nélkül). És mivel a kulcsban őrzi a beállításokat a rádió, enélkül minden újbóli indulásnál visszaáll minden alapra. Belső világítás hol világít, hol nem, hol csak 1mp-re: szoftver hiba, nem a kapcsolóknál van gond stb,stb..

Tényleg, miért nincs 5-ös széria fórum?


ez régen 3-as szériás fórum volt (inkább E46). mint ahogy van az E39 fórum. nagyjából a fórum motor is azonos lehet, de ehhez nem értek.
aztán egyre több kérdés jött más típusokban, vagy épp cserélődtek le a verdák, de a fórumtagok maradtak. sokan több fórumon is fent vannak. többen maradtunk a régi jó típusoknál, talán ezért van több segítség ebben. mondom, akik több típusban otthon vannak, lennének, azok kikoptak fórumról. részben érthető, részben nem.

YELLOW Elküldve: 2017-02-02 17:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen rendes srác Viszont se az olajlámpa nemjelez hibát és füstje sincs,sebaj ha az M51d25 Tds motor vezérlését szétbombáztam és össze is raktam ami azóta vagy 4 tulajnál volt és mainapig jó akkor az M43-al is megbírkózom,de ha lenne itt valaki Újszílváson akinek van olajnyomásmérője azt megköszönném


de olajnyomást lehet diag is mér, már nem is tudom nálad tudja-e.
úgyis azt látom hogy az elején kevés a nyomás, mg lehet csak az a gond, hogy nem időben juttatja kel az olajat ahova kell. a nyomás még meg van, csak lassan jut el az olaj.
én most is azt mondom, szerintem az olaj nem jó. most így enyhe időben mi a helyzet?
Inpa 5.0-ám van lehet frissebb kéne nemtudsz nekem küldeni egy rar formátumban vagy az 5.0-ában hol kéne lennie az olajnyomásmérés kijelzésének? Hát az a helyzet hogy nekem az a gyanús hogy első indításnálkb 1 másodpercig tiktikkelt és abbamaradt hidegen de amint kb 60 fokot kezdi elérni akkor előjön néha és eltűnik aztán megint néha előjön majd eltűnik mintha ponthogy híg lenne az olaj amikor belangyosodik,de füst nincs és olajlámpa nem jelez hibát


nem néztem még olajnyomást. szóval így fejből nem tudom. olyan sűrűn én sem használom a progit, hogy fejből vágjak mindent.
én cserélnék egy olajat. kitudja milyen állapotban van. van akinek 5ezer km alatt összeesik az olaj. na akkor is csinál ilyet.
én ezt tenném bele: MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30 (ez nem fizetett hirdetés volt. ) vagy Eneos-t.
mennyit futott a jelenlegi olaj?
!4000 km-t kb 5 hónap alatt,kis távokon használom de Tanyán másképp nemtok közlekedni a Castrol ilyen szar lenne? Nincs frissebb Inpád mint 5.0?


nincs. ezt használom én is.
hát Castrol sem garancia mindenre. az én véleményem az, hogy Magnatec-et soha. van akinek bevált. én sajnos sok rosszat is hallok róla, több autómárka kapcsán. na meg kitudja mi van benne valójában. mondjuk ha üzletből lett véve, akkor lehet eredeti.
én leírtam a tippjeim. először olaj, aztán szűrőház. pumpára a legkevésbé gyanakodnék, de bár ez megint olyan, hogy korábbi olajok kitudja mit tettek.
a szűrő sem mindegy. megeshet, hogy egy jó olaj leold dolgokat a blokkban. majd a szűrő hamarabb eldugul, esetleg az olajjáratokban reked valami darab, ami akadályozza az olaj áramlását. szűrőből Knecht és újabban a Hengst szeretem ajánlani. én mást nem tennék autóba. TC-n volt nem rég egy teszt, be is linkeltem valami olajos topic-ba vagy nem is tudom hova. lehet a társalgóba. a lényeg, hogy volt valami kínai szűrő, ami nagyon hasonlított a Mann-hoz, szinte megszólalásig. én pedig évek óta mondom, hogy a Mann is már kínai. lehet van összefüggés. szóval abban a tesztben a Hengst szűrőt nagyon dicsérték. régebben is olvastam már róla. én BMW-be csak Knecht-et de más autóba teljesen nyugodtam ajánlom a Hengst-et.

YELLOW Elküldve: 2017-02-02 16:54 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen rendes srác Viszont se az olajlámpa nemjelez hibát és füstje sincs,sebaj ha az M51d25 Tds motor vezérlését szétbombáztam és össze is raktam ami azóta vagy 4 tulajnál volt és mainapig jó akkor az M43-al is megbírkózom,de ha lenne itt valaki Újszílváson akinek van olajnyomásmérője azt megköszönném


de olajnyomást lehet diag is mér, már nem is tudom nálad tudja-e.
úgyis azt látom hogy az elején kevés a nyomás, mg lehet csak az a gond, hogy nem időben juttatja kel az olajat ahova kell. a nyomás még meg van, csak lassan jut el az olaj.
én most is azt mondom, szerintem az olaj nem jó. most így enyhe időben mi a helyzet?
Inpa 5.0-ám van lehet frissebb kéne nemtudsz nekem küldeni egy rar formátumban vagy az 5.0-ában hol kéne lennie az olajnyomásmérés kijelzésének? Hát az a helyzet hogy nekem az a gyanús hogy első indításnálkb 1 másodpercig tiktikkelt és abbamaradt hidegen de amint kb 60 fokot kezdi elérni akkor előjön néha és eltűnik aztán megint néha előjön majd eltűnik mintha ponthogy híg lenne az olaj amikor belangyosodik,de füst nincs és olajlámpa nem jelez hibát


nem néztem még olajnyomást. szóval így fejből nem tudom. olyan sűrűn én sem használom a progit, hogy fejből vágjak mindent.
én cserélnék egy olajat. kitudja milyen állapotban van. van akinek 5ezer km alatt összeesik az olaj. na akkor is csinál ilyet.
én ezt tenném bele: MOBIL SUPER 3000 XE 5W-30 (ez nem fizetett hirdetés volt. ) vagy Eneos-t.
mennyit futott a jelenlegi olaj?

YELLOW Elküldve: 2017-02-02 16:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta: Igen rendes srác Viszont se az olajlámpa nemjelez hibát és füstje sincs,sebaj ha az M51d25 Tds motor vezérlését szétbombáztam és össze is raktam ami azóta vagy 4 tulajnál volt és mainapig jó akkor az M43-al is megbírkózom,de ha lenne itt valaki Újszílváson akinek van olajnyomásmérője azt megköszönném


de olajnyomást lehet diag is mér, már nem is tudom nálad tudja-e.
úgyis azt látom hogy az elején kevés a nyomás, mg lehet csak az a gond, hogy nem időben juttatja kel az olajat ahova kell. a nyomás még meg van, csak lassan jut el az olaj.
én most is azt mondom, szerintem az olaj nem jó. most így enyhe időben mi a helyzet?

YELLOW Elküldve: 2017-02-02 16:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Laza írta:
Szia!
Ezt egy fórum keretein belül nem lehet megoldani, ráadásul ez egy olyan probléma, amiből gyorsan lehet -akár- egy motor felújításos móka, és akkor már az lesz drága, és nem egy szakszervíz aki megmondja mi a baja, és/vagy meg is javítja az autódat. Találgatni a legkönnyebb, de garanciát senki nem ad Neked a "tippjére".

Másik fórumon nekem is adtak ilyen-olyan tippeket, miféle moduljaim mentek tönkre (régi, szent, ezáltal sérthetetlen fórumtagoktól), majd Nyíregyen Miklós ezeken csak mosolygott, mert a "szakértők" által jelzett modulok nincsenek is az autómban. Viszont 5 perc alatt megoldott egy típushibát, ami senkiben fel sem merült. Remélem érted...

Jó dolog a fórum, sok tapasztalat gyűlik össze, és sokmindenre születik ez által hamar válasz, és lehetséges megoldás is - de nem mindenható ez a fórum sem, és ha komoly a hiba, nem érdemes kockáztatni, mert a kockázat a legdrágább dolog

(halkan még hozzáteszem, ez az egyik leg segítőkészebb tagokból álló fórum. Élen Yellow furumtárssal, csak azt bánom, Neki nem E6X-ja van )


azért azt hozzátenném, hogy én is sok mindent nem tudok. előfordul, hogy hülyeséget szólok hozzá. de ez egy fórum, rajongóknak, nem szakmai oldal. akik már kicsit jobban értenek hozzá, azok már úgysem írnak ide, hisz saját maguk ellen nem játszanak. akinek gondja van, majd menjen el hozzájuk.
azt szoktam mondani, ami így is van, hogy én hangosan gondolkozom. néha fáradtan is, na azt lehet nem kellene de próbálok valami logika mentén támpontot adni. senki sem orákulum. lehet hiba, ami 10 emberből 9-nek ugyanaz a megoldás, 1-nek pont nem. és le vagy sz@rozva, ha nem jött be a tipp. és lehet pont leszel az, akinek más a baja, mint a szokásos. nem tudunk táv gyógyítani.
annyi előnye van talán, hogy valaki rákérdez valami, és azokról tudunk, akkor esetleg a szerelőnél nem verik át olyan könnyen. vagy amit meg tudsz csinálni magadnak abban tudjunk segíteni.
nyilván az ember egy régebbi autón jobban kísérletezik, de mindig szem előtt kell tartani, hogy reklamációval csak ott élhetsz, ahol fizettél a szolgáltatásért és elvileg szakember volt segítségedre.
a másik az olyan hiba, amit több minden okozhat. szintén csak támpont és lehet sok esetben valakinek az összes lehetőség hirtelen eszébe sem jut.
a fórumot pedig azzal lehet előre vinni, ha a kérdező a hiba megoldása után, ahogy tud beszámol róla.
kb 1 hete volt itt valaki, akinek sokat segítettünk, segítettem, azóta sem lépett be. valószínű megoldódott a baja, csak épp nem jelzett vissza. egy fórum nem ilyen.
kölcsönös segítségen alapszik, beszámolunk egymásnak a gondokról, megoldásokról.
addig jó az oldal mindenkinek amíg kérdése van, aztán eltűnik
szerencsére sokan regisztrálnak, és nincs kérdés. gyanítom ők az értelmesebbek közül valóak és előbb olvasnak, kiismerik a fórumot, nem vagtába berontanak. sok esetben valószínű a kérdéseikre is megtalálják a választ. igazából jó lenne, ha legalább a pozitív dolgaikról beszámolnának. hogy mi az ami be jött nekik a hibára. így lehet jó egy fórum. szerintem.

YELLOW Elküldve: 2017-02-02 13:42 Autóvásárlás

Gabesz1701 írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Szia!
Csak kíváncsiságból mik voltak vele a gondok?
Nagy vonalakban?
Nekem is egy 318i-m van de az facelift előtti, majd kb fél év múlva el akarom adni, addig is rakatom rendbe (ahogy eddig) amit tudok rajta, mert nem akarom kevés pénzért elpazarolni... sokat költöttem már rá.

Hátha tanulok belőle, hogy te mibe futottál bele
Köszi


az a probléma, hogy amit ráköltesz, senki nem fogja kifizetni. mert az olcsó sz@rokkal fognak példálozni. és meg fogod unni, majd odaadod bagóért, vagy inkább el sem akarod adni. annak nincs értelme, hogy ráköltesz egy vagyont, azért, hogy tökéletes vagy közel tökéletes autót eladj. ezek pont abban a korban vannak, amikor pont nem éri meg. egy 10 év múlva már igen, mert talán egy jó példány értéke emelkedni fog. de most nem térül meg. hogy megérje eladni, ahhoz drága lenne és inkább megveszik a lelakott E9x szériát. vagy fele annyiért a roncs E46-okat.
én ezt így látom. sajnos ez a helyzet.

YELLOW Elküldve: 2017-02-02 07:15 BMW318i E46

ZsoltR írta: Sziasztok
Egy BMW 318 e46 2.0 143 lovas 2001 van . Az a kérdésem lenne hogy miért eszik sok olajat. Én amit észrevettem hogy fent az olaj sarkánál és lentebb a motor tiszta olaj. Körülbelül 10.000km alatt 2-2.5L eszik meg. Mi lehet az oka?
Köszönöm előre is a választ.


azért, mert ez egy ilyen sz@r motor. mindegyik eszi.
az enyém nem. hmm... biztos azért, mert csak 1.8-as és mert nem használom
alapvetően a 10ezer alatt 2-2,5L olaj nem sok, hisz újabb motoroknál, más márkáknál a kézikönyve azt írják, hogy 1000km (ezer)/ 1 liter elfogadott. LOL
ezzel védve vannak. nem tudom nekem 12ezer alatt is 1-2 decit fogyasztott el.
a lényeg. sajnos kitudja korábban milyen olajat használtak, sűrűbben cserélték-e mint a hivatalos intervallum. hogyan használták az autót.
általában elmondható, hogy a szelepszár szimmeringnél csípi el az olajat. kikeményednek. cserélni kell őket. a fent felsorolt lehetőségek miatt, amikről lehet nem tudni sokat, elkoptak a gyűrűk a dugókon. (km mennyi?). másik tipikus úgymond a kartergázszűrő/lecsapató/szellőztető (kinek, hogy tetszik) hibájából is lehet.
ha kéken főstől, akkor bármi lehet "elégetlen" olaj kerül ki az égéstérből.
szerintem a 2,5 liter 10ezer alatt sok, ha az enyémhez visszonyítom, hiába védekezik a cég. ami 1000km alatt 1 litert megeszik az régen rossz és nem normális.
na és persze el ne felejtsem az olajtól is függ. bár nekem a 0w-30-at sem eszi. pedig többször is volt benne. ha pedig gagyi márkát használsz, vagy nem biztos forrásból van, akkor bármi lehet benne.

YELLOW Elküldve: 2017-02-02 01:35 tempomat

borbelyi írta:
YELLOW írta:
borbelyi írta:
Most jutottam vissza! A generátor a probléma után felújításra került, de a torpanásos probléma (tempomat nélkül is) megmaradt. Közben gyűlnek a tapasztalatok és azt látom, hogy hideg motorral indulva Sopron felé, kb. ugyanott villan fel a töltésjelzés és veszi el a gázt, kb. ugyanazt a hőmérsékletet éri el az adott távon. Lehet valami fűtésrendszeri probléma? Tehát mégsem tempomat!


mit jelent az a táv, hol jár a vízhőfok mutató?


Még nem mértem meg pontosan, de olyan 70°C körül.


nem akkor hagyja el a kék mezőt? mert olyankor áll át a motor Valvetronic üzemmódra, az okozhat kis torpanást.

YELLOW Elküldve: 2017-02-02 01:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
John írta: Sziasztok,tudom buta kérdés de hátha:Olajnyomást tudok lekérni (mérni hogy megvan-e a 2.5 bár)Inpával? Olajlámpa kialszik nem jelez hibát de rendszertelenűl hidrotőke hangja van néha előjön néha nem,olajszint középen állt töltöttem rá maxig kb 4 decit és 1 perc múlva elhalkult.4000 km-el ezelőtt cseréltem olajat 10w-40 van is egy videó 0:41 nél eláll:https://www.youtube.com/watch?v=p1NOAg9ze_Y Hanyas olaj jó télen illetve nyáron hidrotőkéknek?
M43b16


nem igazán 10w-s olaj való bele.
5w-40 a belevaló. még nyáron el is megy a 10w-40, de télen nem ajánlott. ezért lehet hangja, főleg ha kétes eredetű, márkájú az olaj.
nagy mínuszokban nagyon megdermed és az olajszibattyú nam kapja fel az olajat.
viszont az is lehet, hogy az olajszűrőházban lévő szelep nem jó. visszaengedi az olajat. így amikor indítod előtte ott nyomja fel. ha meg jól működiuk, akkor az ott tartott olajat rögtön tudja nyomni.
de inkább azt mondom, hogy sűrű az olaj neki.

YELLOW Elküldve: 2017-02-01 13:43 tempomat

borbelyi írta:
Most jutottam vissza! A generátor a probléma után felújításra került, de a torpanásos probléma (tempomat nélkül is) megmaradt. Közben gyűlnek a tapasztalatok és azt látom, hogy hideg motorral indulva Sopron felé, kb. ugyanott villan fel a töltésjelzés és veszi el a gázt, kb. ugyanazt a hőmérsékletet éri el az adott távon. Lehet valami fűtésrendszeri probléma? Tehát mégsem tempomat!


mit jelent az a táv, hol jár a vízhőfok mutató?

YELLOW Elküldve: 2017-02-01 13:41 Mi lehet a baj?

Norbo20 írta: Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék. E61 525d ről lenne szó.
Hibajelenség: az autó nem húz egyenletesen, kicsi és nagy tempónál is egyértelműen érezhető, hogy nem húz szépen egyenletesen. Semmi hibajelzés nincs a kijelzőn. Esetleg találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Valami ötlet, megoldás, hogy mi lehet a probléma? Válaszokat előre köszönöm!
Szép napot mindenkinek!


BMW spec diaggra kell rakni.
nem jó a turbó geometria állítója, vagy valahol elvész a nyomász és hasonlók. bármi lehet.
erre ne várj konkrét választ interneten keresztül. ha volt 5 embernek ilyen, abból 4-nek totál másak voltak a hiba forrásai az biztos.

YELLOW Elküldve: 2017-01-31 13:38 Autóvásárlás

N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.