Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-01-30 19:36 Lámpák_

Zsinkapici írta: Helló
Egy kis segítség kellene nekem.
E90 2011-es sedanhoz Xenont szeretnék beszereltetni, mennyi lenne az anyagi vonzata egy ilyen átalakításnak, illetve mivel is járna pontosan?
Köszönöm a válaszokat!


kell hozzá E jelzésű lámpa, vagy gyári bontott. automata szintező, lámpamosó, és világításmodul, ami ehhez való. talán ennyi. anyagilag? hát beszerzés függő, mit honnan, mennyiért tudsz megvenni.

YELLOW Elküldve: 2017-01-30 19:26 Mi lehet a baj?

kriszitanszabo írta:
YELLOW írta:
kriszitanszabo írta:
YELLOW írta:
kriszitanszabo írta: Sziasztok
Ezúton kérnek segítséget
Van egy 2002 es 318ci e46 BMW m
Pár hete kezdődött, nem indult vagy csak nehezen
Ki lett cserélve az ac pumpa, az üzemanyag szűrő
Az összes gyujtotrafo, vezermu tengely jaladok
Megy pár napig aztan reggel nem indul
Melegen beindul !
Az akksi is új benne
A fék lámpa állandóan ég hiába cseréltünk kapcsolót !
Ha valaki mar találkozott hasonlóval örülnek ha meg Irnatok


volt már hibakód olvasás? sokat segítene egy rendes BMW diaggal.
a nehezen meg nem indulás mit jelent? forgatja az önindító a motort rendesen?
én diaggal kezdeném, mert lehet egy csomó minden "feleslegesen" lett kicserélve. vagy legalább azokkal már nem lesz gond. illetve előfordulhat, hogy bármelyik új alkatrész meghibásodik, vagy már eleve rossz.


Igen volt diagnosztika es állandóan vagy jeladó hibát irt ki,
Vagy gyújtás. De ott mar minden ki lett cserélve kb 1 hónapja
Meg a feklampa kapcsolót kiírja, az mar ki lett cserélve de ugyanúgy állandóan világít!
Az önindítót nem írta ki a hibának, teker de nem indul
Ahova vittem eddig ott mar nem igazán tudnak mit csinálni vele
Megy pár napig aztan este leállítom es nem indul reggel


na jó de milyen jeladót ír ki? nem univerzális diaggal kellene kiolvasni és "törölni" a hibát.
a gyújtás hibát írhatja jeladó hiba miatt is. rendes normális diag kell.
ha pedig olcsó jeladó lett beletéve, akkor az simán lehet rossz.
amikor nem indul be, csak önindító teker, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? mert ha nem, akkor főtengely jeladó lesz rossz. vagy annak csatlakozója.

szerk.: pest tele van BMW szerelőkkel, itt a Szerviz értékelések menüpont alatt is találni egy csomót, osztályozva. lehet drágábbak, mint bármely sarki uni, de néha az olcsóbb lehet több. főleg ha a fél autót kicseréltetik, mert nem tudják a hibát megállapítani, csak találgatnak.

Köszönöm a segítséget utánna nézek itt a fórumon szerelőnek
A fordulatszámmérő meg se mozdul mikor indítok csak az önindító teker


akkor az baj. főtengely jeladó a rossz. és avlószínű mindvégig az volt a rossz. csak hol jó, hol nem. szokása az is, hogy menet közben leáll, amikor kinyomod a kuplongot pl.
sajnops a vez. tengely jeladóval könnyű összekeverni, mert az egyik camshaft, a másik pedig crankshaft sensor.
szóval normális márkát kell venni, azzal nem lesz gond 98%-ban.

YELLOW Elküldve: 2017-01-30 19:11 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

tusi_ írta:
YELLOW írta: érdekes ez azért. nem mondom, hogy hülyeség, mert nem tudom.
de több olyan esetet olvastam már, ahol az autó majd 1 milliót, vagy akár 1 milliót futottak. dízelek. igaz vw konszern főként. volt, ami taxiként. tehát abba volt valószínű mindenféle tankolva. de sehol nem írták, hogy használtak volna adalékot. mégis motorbontás nélkül futották le ezt a távot. volt ahol porlasztó sem volt cserélve, max izzítógyertya.
szerintem, mind benzines, mind dízel autónál, ha 10-20 tankolásonként az ember minőségi prémium anyagot tankol, az elég kell legyen.
ezzel én nem lebeszélni akarok senkit. de évek óta ezen a véleményen vagyok. sőt ahogy olvasom a TC cikkeit, ott sem javasolják sosem, ha hasonló kérdés merül fel.


Taxisok, kamionosok mind ontenek ketutemut bele, taxis mondta.
A premium kifejezetten nem jo kenesre, pont az ellenkezojet ered el vele. Magasabb a cetan szama, de kevesbet ken. Premium Dizelt meg nem tankoltam, de premium benzint igen. A kocsi konnyebben ment, mert sokkal konnyebb lett a pneztarcam
Ha nem olvastam volna el a majd 2000 oldalas forumot en sem pancsolnek hozza ilyet. De kivétel nelkul csak pozitiv tapasztalat van vele.


de nem mind taxi, csak azok is voltak köztük. minden esetre érdekes dolgok ezek.

YELLOW Elküldve: 2017-01-30 18:57 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

érdekes ez azért. nem mondom, hogy hülyeség, mert nem tudom.
de több olyan esetet olvastam már, ahol az autó majd 1 milliót, vagy akár 1 milliót futottak. dízelek. igaz vw konszern főként. volt, ami taxiként. tehát abba volt valószínű mindenféle tankolva. de sehol nem írták, hogy használtak volna adalékot. mégis motorbontás nélkül futották le ezt a távot. volt ahol porlasztó sem volt cserélve, max izzítógyertya.
szerintem, mind benzines, mind dízel autónál, ha 10-20 tankolásonként az ember minőségi prémium anyagot tankol, az elég kell legyen.
ezzel én nem lebeszélni akarok senkit. de évek óta ezen a véleményen vagyok. sőt ahogy olvasom a TC cikkeit, ott sem javasolják sosem, ha hasonló kérdés merül fel.

YELLOW Elküldve: 2017-01-30 18:17 Hideg gondok

Karesz730d írta:
viktor írta:
Karesz730d írta: Sziasztok! Nagy minuszokban reggeli elso inditasnal hangos bugo hangot lehet hallani az autóból,majd ahogy be melegszik ugy ez meg is szunik. Mi okozhatja ezt?


Fűtésrásegítő.?


Annak ilyen hangja kellene lennie? Mikor elindulok az autoval 1-2-3 km elteltével mindig megszűnik a hang igy amire elérnek a szerlomhoz,hogy meghallgassa mar sehol a problema


ha már segített eléggé bemelegedni, akkor minek menjen tovább? azért marad csendbe.

YELLOW Elküldve: 2017-01-30 18:02 Mi lehet a baj?

kriszitanszabo írta:
YELLOW írta:
kriszitanszabo írta: Sziasztok
Ezúton kérnek segítséget
Van egy 2002 es 318ci e46 BMW m
Pár hete kezdődött, nem indult vagy csak nehezen
Ki lett cserélve az ac pumpa, az üzemanyag szűrő
Az összes gyujtotrafo, vezermu tengely jaladok
Megy pár napig aztan reggel nem indul
Melegen beindul !
Az akksi is új benne
A fék lámpa állandóan ég hiába cseréltünk kapcsolót !
Ha valaki mar találkozott hasonlóval örülnek ha meg Irnatok


volt már hibakód olvasás? sokat segítene egy rendes BMW diaggal.
a nehezen meg nem indulás mit jelent? forgatja az önindító a motort rendesen?
én diaggal kezdeném, mert lehet egy csomó minden "feleslegesen" lett kicserélve. vagy legalább azokkal már nem lesz gond. illetve előfordulhat, hogy bármelyik új alkatrész meghibásodik, vagy már eleve rossz.


Igen volt diagnosztika es állandóan vagy jeladó hibát irt ki,
Vagy gyújtás. De ott mar minden ki lett cserélve kb 1 hónapja
Meg a feklampa kapcsolót kiírja, az mar ki lett cserélve de ugyanúgy állandóan világít!
Az önindítót nem írta ki a hibának, teker de nem indul
Ahova vittem eddig ott mar nem igazán tudnak mit csinálni vele
Megy pár napig aztan este leállítom es nem indul reggel


na jó de milyen jeladót ír ki? nem univerzális diaggal kellene kiolvasni és "törölni" a hibát.
a gyújtás hibát írhatja jeladó hiba miatt is. rendes normális diag kell.
ha pedig olcsó jeladó lett beletéve, akkor az simán lehet rossz.
amikor nem indul be, csak önindító teker, akkor mutat valamit a fordulatszámmérő? mert ha nem, akkor főtengely jeladó lesz rossz. vagy annak csatlakozója.

szerk.: pest tele van BMW szerelőkkel, itt a Szerviz értékelések menüpont alatt is találni egy csomót, osztályozva. lehet drágábbak, mint bármely sarki uni, de néha az olcsóbb lehet több. főleg ha a fél autót kicseréltetik, mert nem tudják a hibát megállapítani, csak találgatnak.

YELLOW Elküldve: 2017-01-30 14:14 Mi lehet a baj?

kriszitanszabo írta: Sziasztok
Ezúton kérnek segítséget
Van egy 2002 es 318ci e46 BMW m
Pár hete kezdődött, nem indult vagy csak nehezen
Ki lett cserélve az ac pumpa, az üzemanyag szűrő
Az összes gyujtotrafo, vezermu tengely jaladok
Megy pár napig aztan reggel nem indul
Melegen beindul !
Az akksi is új benne
A fék lámpa állandóan ég hiába cseréltünk kapcsolót !
Ha valaki mar találkozott hasonlóval örülnek ha meg Irnatok


volt már hibakód olvasás? sokat segítene egy rendes BMW diaggal.
a nehezen meg nem indulás mit jelent? forgatja az önindító a motort rendesen?
én diaggal kezdeném, mert lehet egy csomó minden "feleslegesen" lett kicserélve. vagy legalább azokkal már nem lesz gond. illetve előfordulhat, hogy bármelyik új alkatrész meghibásodik, vagy már eleve rossz.

YELLOW Elküldve: 2017-01-30 07:47 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

GomezE46 írta: sziasztok!!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. rondell 0058 17" elfér E46 alatt(2000 évj.)

Ha igen, esetleg van valaki, akinek a Kocsiján ez a felni van?

Köszönöm a válaszokat!!


jó lenne a konkrét méret adatok, mert ahogy nézem több féle is van belőle. a replicákról nem is beszélve.
szélesség, ET szám kellene. gondolom két széles. úgy egyszerűbb volna megmondani.

YELLOW Elküldve: 2017-01-29 18:31 diagnosztikai programok

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
lantika írta:
Pitykoo írta: Hali!
E90-en szeretnék hibát kiolvasni, viszont nekem nincs benne az Inpa-ba. Ezt lehet frissíteni valahogy vagy új progi kell hozzá!?
Am... van esetleg valakinek ilyen!?
Előre is köszönöm.


lehet ezzel tudod frissiteni.

Mäsik kerdesedre a välasz: Nem lehet.


Hali!
Frissítettem először E39-t. Rendben végig is ment, nem dobott semmilyen hibakódot rá.
Viszont az Inpa-t megnyitva nincs a listába!
Valaki tudja esetleg, hogy miért?!


mert az egyéb típusok között lesz valószínű. Other.


Köszi!
Még egy újraindítás után már ott volt!
Am.. az olajcsere intervallumot szeretném 30000km -ről levenni 12000km re, de ezt dobja rá...
Nem tudod esetleg miért?!



nem tudom, 12ezret nekem sem engedett, csak 11ezret ha jól emlékszem. próbáld meg azzal.
de E46 nem 30ezres....

YELLOW Elküldve: 2017-01-29 18:22 diagnosztikai programok

Pitykoo írta:
lantika írta:
Pitykoo írta: Hali!
E90-en szeretnék hibát kiolvasni, viszont nekem nincs benne az Inpa-ba. Ezt lehet frissíteni valahogy vagy új progi kell hozzá!?
Am... van esetleg valakinek ilyen!?
Előre is köszönöm.


lehet ezzel tudod frissiteni.

Mäsik kerdesedre a välasz: Nem lehet.


Hali!
Frissítettem először E39-t. Rendben végig is ment, nem dobott semmilyen hibakódot rá.
Viszont az Inpa-t megnyitva nincs a listába!
Valaki tudja esetleg, hogy miért?!


mert az egyéb típusok között lesz valószínű. Other.

YELLOW Elküldve: 2017-01-29 16:46 Ki tapasztalt ilyet?

Laza írta:
Laza írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta:
No, ma 11-kor mentem itthonról, a zsír új akksiban 10,6V volt, még beindította az autót. Valami szipákol rendesen. Remélem Miklós holnap tud mondani vmit...


a 10,6V-ot mikor mérted? mert annyival biztosúristen nem indul be.
ha indítózás közben, akkor oké talán beröffen, de ha gyújtáson, vagy üresen, akkor kizárt.


Izzitás után. És biztos atyaúristen beindult


akkor viszont cellazárlat gyanús az az akksi.


Ma reggel 11,4V, volt, kivett biztosíték mellett. Még ez sem jó, de legalább könnyebben indult. Ami fura még, hogy ha ráadom a gyujtást, a fűtés venti lassan így is felpörög, persze semmire nem reagál. Délután Milós Nyíregyen, majd leírom mit mond.



Voltam Miklósnál Nyíregyen, a világításproblémám orvosolta: szoftveres gond, ahogy elmondtam a tüneteket már bólogatott is. Lényeg hogy a legújabb szoftverben van ez a bug, a megoldás hogy vissza kell tenni rá régebbi szoftvert, vagy ezt a részt átírni - és lám, jó is lett.

Akksi merülés: Na ez az ami húzósabb, mert 28 modul lehet ami ébresztgeti az autót. Tesztelni kell, ami lehet egy nap, lehet akár másfél hét is - ennyi időre ott kell hagyni a gépet. Amit látott hogy akksit folyamatosan regisztrálgatták a régi tulaj, mondott Miklós vagy 6 km óra állást is (közelmúltból) amikor csinálták. Kűzdöttek már ezzel a problémával valószínűleg...

Tegnap 66% volt az akksim szintje, ma reggel 76%. Csak azt nem tudja hogy mi ébresztgeti az autót Főleg hogy van mikor ébresztgeti valami, és van mikor nem



Probléma ugyan úgy fentáll, most nincs kedvem Nyíregyen hagyni az autót 1 hét-10 napig.. a kérdésem az lenne, van-e valami olyan szoftver, amivel lehetne nézni hogy mi az ami felébresztgeti az autót?

Most rákötöttem egy ampermérőt, lezárás után 7,5A, majd 2-3 perc múlva 2,5A a felvett áram. Fél óra múlva megnéztem, és akkor már 5-10mA volt - ami jó is lenne, ha így maradna.


múltkor elkezdtem írni egy hsz.-t, csak ugye az sem jó teljes mértékben.
de valamilyen szinten ki lehet vele zárni dolgokat.
biztosítékok kiszedegetése. ami mondjuk köthető a klímához, azokat kiveszed egyik este. másik este visszarakod, és kiveszed mondjuk valamelyik másét. esetleg ki lehet szűrni.
lehetséges, hogy a klíma ventid indul vissza. nálunk süni miatt indul vissza. nem tudod neked milyen van, de van biztos ahhoz is, mivel F30-hoz is van, azt eléggé ismerem kézközelből, ha lehet így mondani. mindegyikkel előjönnek a gondok. sajnos a BMW-nél valaki nagyon rosszul tervezte meg ezeket, aki az elektronikával foglalkozik.
az is lehet, hogy nem mindig indul be.
sajnos a vezérlőket testbench nélkül nagyon időigényes kiszűrni. az pedig a gyártónak van, vagy elvetemülteknek, akik valahogy csináltak. bár ahhoz is gyári programok kellenek.

YELLOW Elküldve: 2017-01-26 21:42 316 1.6 motor

Bungee83 írta: Sziasztok, remélem jó helyre írok!!

Nemrég vettem egy e36ot m43b16 motorral. Előre leszögezem, hogy az autó kb. 3 éve állt!! A problémám a következő lenne. Beindtíás után fél perc múlva dadogva leáll. Újraindítom majd az autó szépen jár. Ez lehet 10-20-30 perc aztán ismételten elkezd dadogni. Ilyenkor gázadásra csak fullad, visszadurrog a légszűrőbe. Pumpálva tudom feljátszani csak a fordulatot. Ha nem nyúlok a gázhoz akkor ismételten leáll. Diagnosztika után kopogásérzékelő 2 hibakódot dob (nem lehet törölni), tárolt hibaként volt benne lambda szonda hiba (törlés után nem jött vissza). Okozhatja ezt a kopogásérzékelő szenzor meghibásodása?
Amik már cserélve lettek: Ac, benzinszűrő, injektorok, nyomásszabályzó szelep, gyertyák, trafó, légtömegmérő, folytószelep potméter, főtengely- vezérműtengely jeladó, hőgombák. Vákuumcsövek átnézve, alapjárati motor kitakarítva, szívósor összes tömítése kicserélve.

Előre is köszi a segítséget!!


jó sok mindent cseréltetek, holott diag hamarabb megmondta volna. vagy előtte is lett olvasva?
ha a kopogásérzékelőt dobja, akkor valószínű rossz. ezen nem segít, ha megfelelő nyomatékkal ráhúznának. szerintem. lehet valami elrágott valamit. igen kopogásérzékelő is okozhat ilyet. hiszen kopogósnak érzi az égést, vagy épp nem érkezik az ECU-ba vissza jel tőle, és nem tudja mit csináljon a keverékképzés. szerintem ha csak fel lenne lazulva, akkor elégtelen égést, vagy gyújtás kimaradást is dobna.

YELLOW Elküldve: 2017-01-25 20:22 Ki tapasztalt ilyet?

Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta:
No, ma 11-kor mentem itthonról, a zsír új akksiban 10,6V volt, még beindította az autót. Valami szipákol rendesen. Remélem Miklós holnap tud mondani vmit...


a 10,6V-ot mikor mérted? mert annyival biztosúristen nem indul be.
ha indítózás közben, akkor oké talán beröffen, de ha gyújtáson, vagy üresen, akkor kizárt.


Izzitás után. És biztos atyaúristen beindult


akkor viszont cellazárlat gyanús az az akksi.

YELLOW Elküldve: 2017-01-25 16:59 Társalgó

gulyi írta: Sziasztok
Ma munkába menet a titkos menübe néztem a víz hőfokot,mert olyan lassúnak találom a melegedést. Aztán meglepetésemre a vizem hőfoka menet közben elérte a 107 fokot. Normális ez? Kint -1 fok volt. A szintem renden van

Köszi


hűtővizes topic-ban ki lett tárgyalva. normális a 106°C.

YELLOW Elküldve: 2017-01-25 16:57 Ki tapasztalt ilyet?

Laza írta:
No, ma 11-kor mentem itthonról, a zsír új akksiban 10,6V volt, még beindította az autót. Valami szipákol rendesen. Remélem Miklós holnap tud mondani vmit...


a 10,6V-ot mikor mérted? mert annyival biztosúristen nem indul be.
ha indítózás közben, akkor oké talán beröffen, de ha gyújtáson, vagy üresen, akkor kizárt.