Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-01-24 21:07 Ki tapasztalt ilyet?

Laza írta: Sziasztok,

Ha kinyitom a csomagtartót, akkor világít kb. 2 mp.-ig a csomitartó világítás, majd kialszik, ilyenkor a hátsó csomiajtón levő világítás is ugyan így müxik, teljesen mindegy az ajtó milyen állásban, van, meddig van nyitva. Ha éppen csak megnyitom, akkor is ez van, ha teljesen, akkor is. Sencom kábelem már van (ha van hozzá köze..), időm is van rá, helyem nincs...(egyelőre). A garázsba nem fér be hosszra ez a dög (ott marad a totoya)

Minden más világítás müxik, megfelelően.: (3. féklámpa, rendszámvilágítás, üvegajtó, ködlámpa, ablaktörlő, stb). szerk.: A belső kis olvasólámpa kapcsolók sem müxenek ilyenkor - sem elöl, sem hátul, a nagy világítás az rendesen működik.

És még egy: Kulcs kivétele után hallatszik a középső befúvók/CD lejátszó (?) mögül valami fura hang, mintha egy pici venti menne, de leginkább az 50Hz-es brumm hangra hasonlít. Most 1 óra állás után ültem bele, és még mindig ment (valami..). Lehet a venti szabályzó tüske döglött meg? Lehet nem is akksit kellett volna cserélnem:

5let?


az 50Hz-es Brumm-t eddig is hallottad vagy csak most kezdte?
mert pl fater off autója is olyan, ahogy kinyitod az ajtókat a műszerfal mögött mozgások vannak, gondolom nyitnak a klímabox csappantyúi. vagy klímavezéslőnek a kis ventije, mint E46-nál.
ezt úgy tudod leellenőrzni, hogy bent maradsz az autóban, lezárod, majd vársz. kb 15 perc után kussnak kell lennie. legalábbis E46-nál így van. addig megy pár dolog.

a világításos témára. sötétben is így működik, ahogy leírtad? majd ha elvitted nyíregyre, akkor nézesd meg mire van időzítve.

YELLOW Elküldve: 2017-01-24 20:55 Most vettem BMW-t

Laza írta:
YELLOW írta:
tuske írta: Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni vettem a bmw 320d e 46 ot. Nem volt semmi gond vele. Bejöttek a fagyok és hidegen elkezdett füstölni. Szerelöröl szerelöre ment. Olajat nem eszi. Viz sem tünik el. Nem ràngat nem csinàl semmi roszat a füstölésen kivül. Porlasztok jok. Lehet gond az adagoloval? Még uj. Vagyok itt köztetek remélem jo helyre irtam. És köszönöm szépen a segitséget elöre is.


előfordulhat, hogy az adagolót nem jól állították be.
a füst milyen? fehér? az lehet normális a kondenzvíztől a kipuff rendszerben. vagy épp előtted túl alacsony fordulaton járatták. lehet ki kell hajtani belőle,e gy jó kis autópályás szakasszal. "átégetni" a rendszert.



Nekem hasonló a dolog, most volt turbó, kettőstömegű stb csere, és azóta csinálja. (a turbóm jó volt, az aktuátor halt meg). Felhívtam Miklóst Nyíregyen, azt mondja valami olajcsapató szelep vagy mi...de pontosat majd csütörtökön, akkor megyek hozzá.


kartergáz szellőztető/lecsapató szűrő.
igen mehet ott az olaj, amitől füstöl. de jellemzően ingadozna az alapjárat. bár lehet ez inkább benyásokra jellemző.

YELLOW Elküldve: 2017-01-24 19:15 Most vettem BMW-t

tuske írta: Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni vettem a bmw 320d e 46 ot. Nem volt semmi gond vele. Bejöttek a fagyok és hidegen elkezdett füstölni. Szerelöröl szerelöre ment. Olajat nem eszi. Viz sem tünik el. Nem ràngat nem csinàl semmi roszat a füstölésen kivül. Porlasztok jok. Lehet gond az adagoloval? Még uj. Vagyok itt köztetek remélem jo helyre irtam. És köszönöm szépen a segitséget elöre is.


előfordulhat, hogy az adagolót nem jól állították be.
a füst milyen? fehér? az lehet normális a kondenzvíztől a kipuff rendszerben. vagy épp előtted túl alacsony fordulaton járatták. lehet ki kell hajtani belőle,e gy jó kis autópályás szakasszal. "átégetni" a rendszert.

YELLOW Elküldve: 2017-01-24 17:49 Társalgó

TomyMU írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta: Hali!

Ha már szmogriadó
az lehetséges, hogy 04-es a környezetvédelmi besorolása az EuroIII-as 320d-mnek?
Próbáltam utánajárni, de beletört a bicskám az ENSZ-EGB leírásának a megfejtésébe, viszont 4-es besorolást az euroII benzines meg dízel autók szoktak kapni.

Nektek mi van a forgalmiban?


nekem 06 van benne. kb. én is oda saccoltam. neked is ennyinek kellene lenni szerintem, csak anno rosszul iktatták, vagy fene tudja.
http://kalkulatorlap.hu/gepjar...rolas.html

szerk.: sőt vagy inkább 7-es vagy 8-asnak kellene lennie.


Érdekes, nekem ugyanez a motor, és 09-es.


ismétlem magam, mint hil esetében is.
N42 EU3-as ezért 6-os
N46 EU4-es ezért 9-es

neked pedig N46-os a motorod. őszintén nem tudom mi a különbség az N42-N46 között, még fizikailag nem vettem észre.

YELLOW Elküldve: 2017-01-23 18:00 Társalgó

hil írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta: Hali!

Ha már szmogriadó
az lehetséges, hogy 04-es a környezetvédelmi besorolása az EuroIII-as 320d-mnek?
Próbáltam utánajárni, de beletört a bicskám az ENSZ-EGB leírásának a megfejtésébe, viszont 4-es besorolást az euroII benzines meg dízel autók szoktak kapni.

Nektek mi van a forgalmiban?


nekem 06 van benne. kb. én is oda saccoltam. neked is ennyinek kellene lenni szerintem, csak anno rosszul iktatták, vagy fene tudja.
http://kalkulatorlap.hu/gepjar...rolas.html

szerk.: sőt vagy inkább 7-es vagy 8-asnak kellene lennie.

Nekem 09 van a forgalmiban N42B20 2003 évjárat. Neked hogyan lehet csak 06?


hát nem tudom, neked nem N46 a motorkódod? mert azok EU4-esek, és az már abba esik.

YELLOW Elküldve: 2017-01-23 13:29 Társalgó

SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta: Hali!

Ha már szmogriadó
az lehetséges, hogy 04-es a környezetvédelmi besorolása az EuroIII-as 320d-mnek?
Próbáltam utánajárni, de beletört a bicskám az ENSZ-EGB leírásának a megfejtésébe, viszont 4-es besorolást az euroII benzines meg dízel autók szoktak kapni.

Nektek mi van a forgalmiban?


nekem 06 van benne. kb. én is oda saccoltam. neked is ennyinek kellene lenni szerintem, csak anno rosszul iktatták, vagy fene tudja.
http://kalkulatorlap.hu/gepjar...rolas.html

szerk.: sőt vagy inkább 7-es vagy 8-asnak kellene lennie.


Én is azokra tippelem, nem a 04-re.
Ezzel az adminisztrációs hibával lehet vmit kezdeni?


ez jó kérdés. tegnap pofáztak valamit a TV-be, de mivel én nem nagyon nézek TV-t, csak ott szólt mellettem így nem tudom. de említették ezt a félre könyvelést.
szerintem okmányirodában vagy műszakiztató helyen meg tudják mondani mi a teendő.
de szerintem igen be kell méretni az autót a módosítás előtt.

YELLOW Elküldve: 2017-01-23 12:23 Társalgó

SP_323i írta: Hali!

Ha már szmogriadó
az lehetséges, hogy 04-es a környezetvédelmi besorolása az EuroIII-as 320d-mnek?
Próbáltam utánajárni, de beletört a bicskám az ENSZ-EGB leírásának a megfejtésébe, viszont 4-es besorolást az euroII benzines meg dízel autók szoktak kapni.

Nektek mi van a forgalmiban?


nekem 06 van benne. kb. én is oda saccoltam. neked is ennyinek kellene lenni szerintem, csak anno rosszul iktatták, vagy fene tudja.
http://kalkulatorlap.hu/gepjar...rolas.html

szerk.: sőt vagy inkább 7-es vagy 8-asnak kellene lennie.

YELLOW Elküldve: 2017-01-23 10:09 Motorolaj

Hektor írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
Semmit sem jelent, hogy kispályásoknak nem való. Mindenki esküszik az általa használtra. Nem olcsó olaj, viszont nagyon jó, megvagyok vele elégedve. Van bmw specifikus olajuk. Rövid távokat megyek bízelel, de cserekor nem híg löttyöt engedek le a kocsiból, még akkor is jó a viszkozitása.


a drága prémium olaj sem fog segíteni a sok rövid távozásnak... de ha megnyugtat a tudat.
a viszkozitást, meg műszerrel kellene mérni, nem érzésre vagy volt tapasztalatod, egyéb olajjal, ami hígabban jött le?
DPF-es autónál amúgy is hígul az olaj. de 10-12ezer km-kénti csere esetén sokkal kevésbbé van jelentősége azolajnak. aki kijérja a 25-30ezres ciklust ott már igen. bár 5ezer/L-es olajjal sem mennék el annyit. ha tudja, ha nem.

3200/ liter szerintem nem drága (nagyker ár), A rövid távos kocsikázásról már beszéltünk egyszer. Valóban nem a legideálisabb, de egy minőségi olaj sokat javít a helyzeten. Volt már rossz tapasztalatom pl. castrol vs e46 320d, mint a mosogató víz úgy folyt ki 12000 km után, mobil 1 vs e36 320i pár ezer km után csattogtak a hidrótőkék. Aztán jött a motul, most béke van.


Én használtam, igaz nem bmw-ben.Merciben a Castrolt cseréltem le rá, mert azt télen nem szerette. A motullal szépen járt, de nekem az volt a tapasztalatom vele, hogy előbb használódott mint más olaj. Szerintem jó, de a saját tapasztalatomból indulva figyelj a csereperiócusra. Sok sikert hozzá.


igen a Mazda6-os kolléga ugyanezt tapasztalta. pedig neki a DPF már ki volt iktatva. és az ajánlotta neki ezt az olajat, aki kiírta a belőle a DPF-et, mert hogy ezzel versenyeznek is. ja csak éppen lehet minden versenyen új olajat kap az autó, és nem 10ezret megy el vele. egyébként szinte minden márkának vannak olyan olajai, amik magasabb kategóriát képviselnek, és drágábbak. biztos jók. de abba emgfura belegondolni, hogy akkor az olcsóbb termékek rosszabbak is? és miért ha mégis? pedig a legtöbbet ezeket vásárolják nem a prémium termékeket. ha magának a tulaj nem vezsi meg sehol nem fognak belerakni prémium anyagot. ha kéred sem tudhatod valójában mit raknak bele egy szervizben, ahol nem vagy jelen.
szerintem az egész azon múlik, hogy időben cserélve legyen az olaj. 10ezret kibírnak a márkás olajak olcsóbb fajtái is, viszont a prémium drága olaj, sem bír ki 30ezret következmények nélkül. lehet 1 ilyen alkalom nem okoz gondot, de 3 már valószínű. ezért kukázódnak le az új motorok idő előtt, mert 30ezres csere intervallumok vannak.
kamionoknál is mennyi 50-70ezer az intervallum? de azok nem is pörögnek 1500-tól többet nagyon.

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 22:38 Motorolaj

viktor írta:
Semmit sem jelent, hogy kispályásoknak nem való. Mindenki esküszik az általa használtra. Nem olcsó olaj, viszont nagyon jó, megvagyok vele elégedve. Van bmw specifikus olajuk. Rövid távokat megyek bízelel, de cserekor nem híg löttyöt engedek le a kocsiból, még akkor is jó a viszkozitása.


a drága prémium olaj sem fog segíteni a sok rövid távozásnak... de ha megnyugtat a tudat.
a viszkozitást, meg műszerrel kellene mérni, nem érzésre vagy volt tapasztalatod, egyéb olajjal, ami hígabban jött le?
DPF-es autónál amúgy is hígul az olaj. de 10-12ezer km-kénti csere esetén sokkal kevésbbé van jelentősége azolajnak. aki kijérja a 25-30ezres ciklust ott már igen. bár 5ezer/L-es olajjal sem mennék el annyit. ha tudja, ha nem.

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 21:44 Fûtés - Klíma

zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?


64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.

A 28-ba mekkora bizti kellene? Égett szagot nem éreztem!


5A-es kell bele, de mondom ha meg van patkolva, akkor sokra nem mész vele... lehet mögötte van összezárva egy vezetékkel.


Hogy kell ezt elképzelni? Nem vagyok ebben otthon. 4 éve hajtom a gépet télen-nyáron ment a ventilláció eddig semmi problémám nem volt ezzel.


lehet volt valami gríz vele. az előző tulaj megpatkolta mondjuk. a biztotábla foglalat hátúján vezetékek vannak, amik elmenek a megfelelő helyekre. és ott kötötték össze egy vezetékkel.
ugye a bizti is egy rövidzár, de bizonyos Amper-nél elég. ez a feladata. lehet valami túl nagy áramot vett fel és mindig elégett a bizti. de nem nagyobb biztot tett be, hanem rövidre zárta vezetékkel. ezzel az a baj, hogy túláram esetén nem ég el, és máshol, aholgyengébb a kötés, vagy véknyabb a vezeték, avgy vaamelyik elektronika húzza a rövidebbet. rosszabb esetben kigyullad az autó.
és mivel eddig ment, és nincs bizti, így elképzelhető.
most nem vagyok autóközelben, nem tudom megnézni, de táblázat szerint kell oda bizti.

Még annyit, hogy tegnap menet közben elszállt a külső tükrök állítója. Ez összefüggésben lehet a mostani problémámmal? A tükörállítónak is van biztije és ha van akkor melyik?


31, 57 (ez lehet nincs bent)
nem kellene köze legyen hozzá, de fene sem tudja.

Köszönöm a segítséget!


Tisztelt Yellow úr!
57-es nincs de a 31-es 5A kiégett. Beraktam az utolsó 5A a kiégett helyére és megpróbáltam a külső tükröket állítani de sikertelen volt a próbálkozás. Ránéztem még egyszer és a frissen berakott 5A is kiégett! Ezt kivettem a helyéről. Nem teszek oda semmit akkor nagy problémát okozok vagy tegyek be nagyobbat? Illetve mivel elfogyott az 5A bizti megpróbáltam 7,5A betenni a 28-ba és láss csodát újra működik a vezérlő a ventilátor és van fűtés! Ezt később kicseréljem 5A-ra vagy maradhat benne a 7,5A?


hát ha nem raksz oda, akkor nem fog működni a tükörállítás.
viszont nem értem, eddig, hogy ment a klímapanel, ha a 28-asban nem volt semmi, berakva pedig már működik. hát ha lesz 5A-es, akkor azt tedd a 28-asba, addig lehet a 7,5A-es.
esetleg a 7,5-öst próbáld majd meg a 31-esbe. ha az is kiég, akkor ott vaélahol gond van. lehet az ajtóátvezetőnél megtört a kábel, és rövidre zár.
ez a 28-as meg X-akta. hogy ment előtte bizti nélkül

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 19:10 Fûtés - Klíma

zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?


64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.

A 28-ba mekkora bizti kellene? Égett szagot nem éreztem!


5A-es kell bele, de mondom ha meg van patkolva, akkor sokra nem mész vele... lehet mögötte van összezárva egy vezetékkel.


Hogy kell ezt elképzelni? Nem vagyok ebben otthon. 4 éve hajtom a gépet télen-nyáron ment a ventilláció eddig semmi problémám nem volt ezzel.


lehet volt valami gríz vele. az előző tulaj megpatkolta mondjuk. a biztotábla foglalat hátúján vezetékek vannak, amik elmenek a megfelelő helyekre. és ott kötötték össze egy vezetékkel.
ugye a bizti is egy rövidzár, de bizonyos Amper-nél elég. ez a feladata. lehet valami túl nagy áramot vett fel és mindig elégett a bizti. de nem nagyobb biztot tett be, hanem rövidre zárta vezetékkel. ezzel az a baj, hogy túláram esetén nem ég el, és máshol, aholgyengébb a kötés, vagy véknyabb a vezeték, avgy vaamelyik elektronika húzza a rövidebbet. rosszabb esetben kigyullad az autó.
és mivel eddig ment, és nincs bizti, így elképzelhető.
most nem vagyok autóközelben, nem tudom megnézni, de táblázat szerint kell oda bizti.

Még annyit, hogy tegnap menet közben elszállt a külső tükrök állítója. Ez összefüggésben lehet a mostani problémámmal? A tükörállítónak is van biztije és ha van akkor melyik?


31, 57 (ez lehet nincs bent)
nem kellene köze legyen hozzá, de fene sem tudja.

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 19:03 Fûtés - Klíma

zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?


64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.

A 28-ba mekkora bizti kellene? Égett szagot nem éreztem!


5A-es kell bele, de mondom ha meg van patkolva, akkor sokra nem mész vele... lehet mögötte van összezárva egy vezetékkel.


Hogy kell ezt elképzelni? Nem vagyok ebben otthon. 4 éve hajtom a gépet télen-nyáron ment a ventilláció eddig semmi problémám nem volt ezzel.


lehet volt valami gríz vele. az előző tulaj megpatkolta mondjuk. a biztotábla foglalat hátúján vezetékek vannak, amik elmenek a megfelelő helyekre. és ott kötötték össze egy vezetékkel.
ugye a bizti is egy rövidzár, de bizonyos Amper-nél elég. ez a feladata. lehet valami túl nagy áramot vett fel és mindig elégett a bizti. de nem nagyobb biztot tett be, hanem rövidre zárta vezetékkel. ezzel az a baj, hogy túláram esetén nem ég el, és máshol, aholgyengébb a kötés, vagy véknyabb a vezeték, avgy vaamelyik elektronika húzza a rövidebbet. rosszabb esetben kigyullad az autó.
és mivel eddig ment, és nincs bizti, így elképzelhető.
most nem vagyok autóközelben, nem tudom megnézni, de táblázat szerint kell oda bizti.

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 18:59 Hûtõvíz

ZoleszE46 írta: Állandó hűtővíz probléma miatt töltöttem fel a videót.

BMW E46 318d 2002 Touring


Több hónapos szenvedés után gondoltam megosztom ezt veletek.

Először kezdődött a probléma a termosztát ház repedésével.Majd mikor leszedtem, az alsó vízcső tömítése egy tákolmány volt nem lehetett vissza rakni normálisan, sajnos olyan helyen voltam hogy nem volt közelben se szerviz,se bolt, ezért a kúton vettem egy hűtőtömítő folyadékot h haza jussak.Persze nem használt, de haza értem. Majd vennem kellett egy gyári csövet 10e ft-ért. Ezután folyamatosan eltűnt a víz a rendszerből, elvittem egy szervizbe(környe-bmw), a szerelő azt mondta végig nézte a csöveket és kicserélte a tágulási tartályt mert szerinte mikro repedés van rajta (lehet lézerszeme volt)27e.,és csak fikázta az autót, hozzá teszem nap mint nap -16fokban is pöccre indul.
Elhoztam, 2 nap után újra kérte a vízet. Több napos box utca után, szétszedtem az egész motorburkolatot,a jobb oldali hátsó T-idomú vízcsőn egy hajszál repedés volt a gyári bilincs alatt. Kicseréltem 15e. Hűtő kimosva.
Vízpumpát is kivettem nem lóg, forog szépen.Légtelenítettem minden csavarnál szépen megjelenik a víz.A vízet keringeti, vissza folyik felül a kis lyukon a sapka alatt. Fűtéssel semmi probléma, az autó erejével sem.
De a víz a mai napig nem állt be. Szinte minden 2.-3. napon kéri a vízet. Naponta kb 110km van benne.


https://www.youtube.com/watch?v=uSHNWqREEpM

A videón 2500-as fordulattól csinálják ezt a csövek.Nem tudom miért.
A víz állandó utántöltést kér, kb 2-300 km után.
Sajnos folyást nem látok lehet hogy a sapkánál nyomja ki a vízet nagy terhelésnél.

Valaki találkozott már hasonló problémával?
Nagyon remélem hogy van egy segítőkész bmw-s társ, mert abban a stádiumban vagyok hogy nem szenvedek tovább vele....elválnak útjaink és más márka felé nézek.

Előre is köszönöm a segítséget!



elvileg normális a pulzálás, a kiegészítő fűtés csinálja, amikor hideg van.
a légtelenítés neme gyszerű. úgy csinált, hogy közbe a fűtés be volt kapcsolva, maxra minden? nekem is sokáig tartott a légtelenítés.

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 18:54 Fûtés - Klíma

zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?


64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.

A 28-ba mekkora bizti kellene? Égett szagot nem éreztem!


5A-es kell bele, de mondom ha meg van patkolva, akkor sokra nem mész vele... lehet mögötte van összezárva egy vezetékkel.

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 18:48 Fûtés - Klíma

zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?


64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.