Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 18:16 Klímavezérlõ hiba

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Na ez a jelenség!

https://youtu.be/mZM3E6DhG7Q


meleg a motor, mármint a vízhőfok?
amúgy MIN-re megy a venti befúvás. lehet azért, mert nem elég meleg a víz, minek nyomja maxon a ventit?
előbb azt írtad maxra megy fel, de nem fúj semmit. a videón nem ez látszik.


Üzem melegen sem csinálja...
Úgy nem érezni, hogy fújná...
Am..nem, néztem, hogy már fel se megy maxra hanem ottmarad...


és ha lentebb veszed a hőfokot mondjuk 25 fokra és akkor nyomod az AUTO gombot?
megnézném az enyémet, de nem otthon vagyok, meg mostanában nem fogom beindítani. túl nagy a hó az udvaron, és túl sok is. szóval pihenő szakaszon van.

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 18:02 Fûtés - Klíma

zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 17:52 Klímavezérlõ hiba

Pitykoo írta: Na ez a jelenség!

https://youtu.be/mZM3E6DhG7Q


meleg a motor, mármint a vízhőfok?
amúgy MIN-re megy a venti befúvás. lehet azért, mert nem elég meleg a víz, minek nyomja maxon a ventit?
előbb azt írtad maxra megy fel, de nem fúj semmit. a videón nem ez látszik.

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 16:11 Távirányítós gyári állófűtés e46 20d-hez.

Pitykoo írta: Hali.
Benzineshez milyen állófűtés való mert nem találok csak ezt, de ezt általában dízelhez írja, itt viszont nem. Vagy mindkettőhöz jó lenne?!

https://www.autoalkatresz.hu/a...ha-1675450

Ill. ezt be lehet úgy rakni, hogy az én vezérlőm vezérelje vagy külön kell hozzá valami.
Csak infógyűjtésként kérdezném, hogy tudjam


a dízelé nem tdom jó-e mert ugye az gázolajat csepgtet. nem tudom benzinnel tudja-e.
de biztos van, mert skandináv országokban benyásokhoz is használnak, sőt sok esetben alap.

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 15:00 Motorolaj

Tomesz00 írta: Sziasztok
Hasnált már valaki Motul olajat az autójához? Eddig én Castrol edge fst 5w-30as olajat használtam de most ki probálnám ezt a Motul olajat.

http://m.ebay.de/itm/5L-MOTUL-...nav=SEARCH

Köszönöm


én most csak beleokoskodnék.
szerintem a Motul motorkba nagyon jó olajat csinál. autókba viszont főként japán autókba való és benzinesekhez. ez kb. igaz az Eneos olajra is. (munkatárs, barátom, Mazda6 dízelbe tett Motul-t, de azon kívül, hogy drága volt, nem volt vele megelégedve. Eneos-szal jobb tapasztalata volt. de dízelesektől rendszeresen hallom márkától függetlenül, hogy a Japán olajakkal nincsenek megelégedve. vagy nagyobb a hidrotőkének a hangja, vagy eszi, vagy hangosabb a motor. benyások ellenkezőjét tapasztalják.)
neked ugyan benyás a motorod, de 98-as. nem lepődnék meg ha jobban enné az olajat.
ha kipróbálod, akkor erről kérlek számolj majd be,mert kíváncsi vagyok.

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 11:43 Klímavezérlõ hiba

Pitykoo írta:
Jaja
Az jó dolog lehet az az állófűtés...
Nekem se ártana mert sajna csillaggarázsos a kocsi
Legalább átmelegedne mire indulnék vele...


a garázs ugyan nekem sem fűtött, bár egyik oldalról, jól távol van a ház fala.
amikor -15°C volt kint az autó -3,5°C-ot mutatott úgy, hogy az ajtón az egyik szellőző tömítés bent sem volt a helyén, szabadon jött be a levegő.
csillaggarázs lenne, akkor tutti lenne távirányítós állófűtésem.

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 11:38 Tempomat - utólag?

kosa0107 írta: Sziasztok. Vettem egy 4 küllős multikormányt. Itthol be is kötöttem ugye 3 szál 2 a világitás kapcsolóra 1 pedig a motorvezérlőbe (pin27) de viszont jött a próba rádió léptető és hangerő gombok működnek de viszont a többi semmi. se a tempomat semmi. Vagyis az I/O gombot ha megnyomom akkor kivillan a műszerfalon a tempomat jelzés de viszont nem működik. Nem tartja a sebességet. Mit ronthattam el? Vagy mi lehet a baja? Köszönöm a segítségeket. E46 320d 100kw M47


lehet nem jó a + gomb, amivel rögzíted a sebességet.
illetve nézd meg a 9-es biztosítékot jó-e.

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 08:49 riasztó?

Doxa320d írta:
YELLOW írta:
Doxa320d írta: Sziasztok!

Az alábbi kis nyomkövetőt szeretném beszerelni egy 2005-ös 320d E90-be!
https://www.aliexpress.com/ite...a1758ca155

Addig ok,hogy a csomagtartóban lévő akksira rákötem,de az ACC-re hogy dugjam rá?Ha jól tudom,akkor az ACC a gyújtáskapcsoló??! és gondolom elöl helyezkedik el!
Szükséges egyálltalán?

Köszönöm előre is!


az a baj, hogy nem derül ki, hogy konkrét GPS vevő van-e benne? ha igen, akkor hány csatornás? beállnak ehy jó mélygarázsba aztán ohne pozíció.
vagy cellainformáció alapján határozza meg a helyzetet 2-150 méter pontossággal?
egy profi tolvaj kapásból blokolokkal közelíti meg az autót. a legjobb védekezési módszer az, amivel nem tudják az autót megmozdítani. szóval felesleges. elsőre jónak tűnhet, akció esetén küld SMS-t, meg nyilván SMS-t elküldve visszaküldi a pozíciót.
mondjuk nem drága. megnyugtatás céljából egy évesen feltölthető legolcsóbb feltöltőkártyás lidlis SIM akár jó is lehet.


Úgy vagyok vele,hogy megéri azt az 5-6.000FT-ot és k.b 500 pozitív visszajelzés érkezett róla,ahol még képeket is csatolnak. Beszerelem és ennyivel is tettem a biztonságért valamit! Vagy te mit javasolnál,mi a legjobb?


én az egyedi megoldásokban hiszek. egy mikrovezérlővel megoldott egyedileg kialakított védelmi rendszerben. amire a legkevésbé számítanak. nem kell azt jelezni az autón. amit el akarnak lopni úgyis elfogják. de ha nincs jelezve, és mondjuk 2 próbálkozás után is meglepve nem sikerül elvinni, akkor lehet ott hagyja. főként ilyen autókat, amiből van sok ezer, majd keres másikat. ettől ugyanúgy elviszik az autód, max ha oylan helyre viszik, kapsz infomációt a lokációról. de attól már levitték, és lehet el is kezdték szétbontani. egy betört üveg, kifeszített ajtó még mindg jobb, mintha elvitték volna az autót.

szerk.: arról nem beszélve, hogy vagy szétbontják ugye egy megfelelő helyen, ahonnan nem kapz GPS jelet, meg jelblokkoló is lehet, vagy viszik külföldre. akkor viszont pedig olyan SIM kell, amire van mondjuk roaming fizetve, vagy isten tudja mi. persze az is jó cél, hogy lefülelni és böribe juttatni a tolvajokat, de inkább az a cél, ne vigyék el az autót.

YELLOW Elküldve: 2017-01-22 08:46 Klímavezérlõ hiba

Pitykoo írta: Hali!
Tudja valaki, hogy mi lehet az oka annak ha az auto gombot megnyomom akkor nem csinál rá semmit?!
Milyen érzékelővel lehet összefüggésbe ami miatt nem működik?!
Előre is köszi!


úgy gondolom azzal a kis ventivel, vagy ott bent lévő ézékelővel, ami vezérlő panelen van, tudod ami szokott még ott magának zúgni. ő ott szívja be a levegőt, aztán bent nyilván valami hőfokfüggő valamin keresztül vezérlődik. nem szedtem még szét ilyet, de erre gondolok.

YELLOW Elküldve: 2017-01-21 21:05 riasztó?

Doxa320d írta: Sziasztok!

Az alábbi kis nyomkövetőt szeretném beszerelni egy 2005-ös 320d E90-be!
https://www.aliexpress.com/ite...a1758ca155

Addig ok,hogy a csomagtartóban lévő akksira rákötem,de az ACC-re hogy dugjam rá?Ha jól tudom,akkor az ACC a gyújtáskapcsoló??! és gondolom elöl helyezkedik el!
Szükséges egyálltalán?

Köszönöm előre is!


az a baj, hogy nem derül ki, hogy konkrét GPS vevő van-e benne? ha igen, akkor hány csatornás? beállnak ehy jó mélygarázsba aztán ohne pozíció.
vagy cellainformáció alapján határozza meg a helyzetet 2-150 méter pontossággal?
egy profi tolvaj kapásból blokolokkal közelíti meg az autót. a legjobb védekezési módszer az, amivel nem tudják az autót megmozdítani. szóval felesleges. elsőre jónak tűnhet, akció esetén küld SMS-t, meg nyilván SMS-t elküldve visszaküldi a pozíciót.
mondjuk nem drága. megnyugtatás céljából egy évesen feltölthető legolcsóbb feltöltőkártyás lidlis SIM akár jó is lehet.

YELLOW Elküldve: 2017-01-21 20:28 Hûtõvíz

Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta: Másik szerelőhöz vittem most az autót, aki gyorsan megállapította, hogy a cserélt termosztát rossz, illetve a kiegyenlítőtartály repedt. Kicserélte mindkettőt. Egy kicsit kemény a hűtőcső, de azt mondta szerinte nem hengerfejes.
A másik két probléma is alakul. A check engine lámpa a benzin keverék problémája a diag szerint. Gyertya csere lesz, hátha megoldja a dolgot.
Az olajfolyás elég sokrétű lehet. Azt mondja szerinte minden tömítést cserélni kéne a motoron, és érdemes lenne elgondolkodnom rajta, hogy kicserélem egy másik motorra. Állítólag már 40 000-ért lehet venni bontott motort bele. Lehet hogy jobban járok, mert ezeket a tömítéseket nagyon munkaigényes cserélni, illetve kissé kopott a tengelyem is, és elég sok olajsár van a motorban. Nekem az a véleményem, hogy inkább megtartom ezt, és megcsináljuk a tömítés cserét, esetleg valami nagyon prémium olajat rakunk bele. Ha most veszek egy másik motort, ki tudja annak milyen bajai lehetnek.. Szerintetek?


használt motor is lutri mindig.
abba ne jó olajat tegyél először, hanem valami tisztítőódalakékot, ha annyira rossz a helyzet, esetleg petróleum, gázolaj. járatni kicsit, picit magasabb fordulaton is, leengedni. aztán új, de olcsóbb olajt bele. szintén átjáratni leengedni. majd tömítéseket cserélni, ahol kell.
aztán mehet bele normális minőségű olaj.
ja, ha válaszolsz, akkor légyszi alulra írj.


Egyelőre nem foglalkozok az olaj problémával. A kocsit most elhoztam a szerelőtől, mert azt mondta, így gyertya csere után, hogy szépen jár a motor és a check engine lámpa sem villant fel újra. Na hát az első úton ahogy megálltam felvillant megint. Ugyanakkor főleg hidegen, ha lámpánál állok, most is ingadozik az alapjárat, sőt már egyszer meg is állt a kocsi. Szóval nem a gyertya volt a ludas. A hűtés egyelőre jónak tűnik, bár nem mentem vele még pályán. A hőmérséklet 106 fok fölé nem megy. 102 és 106 fok közt ingadozik. Azt hiszem ez normális. Végignyálaztam már a fórumot, ilyen listával próbálok hétfőn segíteni a szerelőnek:
kartergáz szűrő, kartergáz cső, légmennyiség mérő, lambda szonda, főtengely jeladó, vezér tengely jeladó, "membrán a szívótorok körül".
Ha valakinek ezeken kívül van tippje mi lehet az ne tartsa magában. Köszi


alapjárato motort is érdemes tisztítani esetleg. de lehet főtengely jeladó lesz. hibakód olvasó hozna hibát, ha felvillant a check engine.


Köszönöm a javaslatot. Felírom a listába. Remélem nem fog kiakadni rajtam a szerelő..A hibakód ki lesz olvasva, de lefogadom, hogy megint ezt a "szegény keverék" lesz a hiba..


lambda szondánál reméljük oszcilloszkóppal fogja nézni. lehet belassul a szonda lassú a mintavételezés. új, olcsóbb kategóriás is lehet ilyen. lehet pár autómárkánál nem okoz gondot, de BMW érzékeny erre is pl.
ha valamelyik tengely jeladót kell cserélni, abból sem az olcsót kellene. pár ezerrel drágább az eredeti, vagy a jó minőség nem éri meg kockáztatni.

YELLOW Elküldve: 2017-01-21 19:16 BMW kulcsok

multifilter85 írta:
YELLOW írta:
multifilter85 írta:
Hali!Ha a komfort modult kicserelnem az megoldana a kozpontizar problemamat?Ja es kell e tanitani a komfortmodult ha kicserelem.?


ha nem a vevő szar, akkor lehet megoldás. de nem mindegy milyen modulod van High vagy Low. kell tanítani a kulcsokat ugyanúgy. meg jó sok mindent lehet állítani. ha lehet ugyanolyan modult vegyél.


Itt ahol lakom van egy olyan bonto,hogy kimegyek es en szedem ki a cuccokat es nagyon olcson megveszem.Most pont van egy 46 318 as.Gondolom abbol jo a komfortmodul.


mivel neked coupe van, így High-os modul kell. azaz vagy coupe-ból, cabrio-ból, vagy olyan sedan-ból, touring-ból kell kiszedni, amibe hátul is volt elektromos ablak, vagy tetőablak (ez nem biztos)

YELLOW Elküldve: 2017-01-21 18:26 Hûtõvíz

Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta: Másik szerelőhöz vittem most az autót, aki gyorsan megállapította, hogy a cserélt termosztát rossz, illetve a kiegyenlítőtartály repedt. Kicserélte mindkettőt. Egy kicsit kemény a hűtőcső, de azt mondta szerinte nem hengerfejes.
A másik két probléma is alakul. A check engine lámpa a benzin keverék problémája a diag szerint. Gyertya csere lesz, hátha megoldja a dolgot.
Az olajfolyás elég sokrétű lehet. Azt mondja szerinte minden tömítést cserélni kéne a motoron, és érdemes lenne elgondolkodnom rajta, hogy kicserélem egy másik motorra. Állítólag már 40 000-ért lehet venni bontott motort bele. Lehet hogy jobban járok, mert ezeket a tömítéseket nagyon munkaigényes cserélni, illetve kissé kopott a tengelyem is, és elég sok olajsár van a motorban. Nekem az a véleményem, hogy inkább megtartom ezt, és megcsináljuk a tömítés cserét, esetleg valami nagyon prémium olajat rakunk bele. Ha most veszek egy másik motort, ki tudja annak milyen bajai lehetnek.. Szerintetek?


használt motor is lutri mindig.
abba ne jó olajat tegyél először, hanem valami tisztítőódalakékot, ha annyira rossz a helyzet, esetleg petróleum, gázolaj. járatni kicsit, picit magasabb fordulaton is, leengedni. aztán új, de olcsóbb olajt bele. szintén átjáratni leengedni. majd tömítéseket cserélni, ahol kell.
aztán mehet bele normális minőségű olaj.
ja, ha válaszolsz, akkor légyszi alulra írj.


Egyelőre nem foglalkozok az olaj problémával. A kocsit most elhoztam a szerelőtől, mert azt mondta, így gyertya csere után, hogy szépen jár a motor és a check engine lámpa sem villant fel újra. Na hát az első úton ahogy megálltam felvillant megint. Ugyanakkor főleg hidegen, ha lámpánál állok, most is ingadozik az alapjárat, sőt már egyszer meg is állt a kocsi. Szóval nem a gyertya volt a ludas. A hűtés egyelőre jónak tűnik, bár nem mentem vele még pályán. A hőmérséklet 106 fok fölé nem megy. 102 és 106 fok közt ingadozik. Azt hiszem ez normális. Végignyálaztam már a fórumot, ilyen listával próbálok hétfőn segíteni a szerelőnek:
kartergáz szűrő, kartergáz cső, légmennyiség mérő, lambda szonda, főtengely jeladó, vezér tengely jeladó, "membrán a szívótorok körül".
Ha valakinek ezeken kívül van tippje mi lehet az ne tartsa magában. Köszi


alapjárato motort is érdemes tisztítani esetleg. de lehet főtengely jeladó lesz. hibakód olvasó hozna hibát, ha felvillant a check engine.

YELLOW Elküldve: 2017-01-21 18:24 BMW kulcsok

multifilter85 írta:
Hali!Ha a komfort modult kicserelnem az megoldana a kozpontizar problemamat?Ja es kell e tanitani a komfortmodult ha kicserelem.?


ha nem a vevő szar, akkor lehet megoldás. de nem mindegy milyen modulod van High vagy Low. kell tanítani a kulcsokat ugyanúgy. meg jó sok mindent lehet állítani. ha lehet ugyanolyan modult vegyél.

YELLOW Elküldve: 2017-01-21 18:20 Mi lehet a baj?

borbelyi írta: Sziasztok!

Tegnap mentem közel 600 km-t. Ma rátettem az ELM327-emet és egy 50 km-t online naplózva autóztam, és beugrott a P0012 (Erőátvitel "A" Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1)) hibakód. Mi okozhatja, mennyire súlyos a helyzet és mi a megoldás (lehet-e kapcsolatban a már régebben is említett menetközbeni megtorpanással)?
Köszönöm előre is.


nem veled beszéltük korábban a vanos témát?
lehet valóban rossz az egyik (szívóoldali) Vanos-ban a szelep. de ugyanúgy okozhatja a Valvetronic pozíció beállítási gond.