Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-01-08 13:58 BMW kulcsok

rece65 írta:
Robin68 írta:
multifilter85 írta: Sziasztok!Tonkrement a taviranyitom(e46 cupe)és sajnos csak egy kulcsok van az autóhoz.mivel nincs sok lehetőségem megjavíttatni mert külföldön elek ezért arra gondoltam hogy vennék hozza egy utángyártott távirányító készletet.nem tudom milyet kene vennem.esetleg valaki tudna ajánlani valamilyet?
Köszönöm!


Az Ebayről vagy az Aliexpressről rendelsz kulcsot elektronikával együtt amit felprogramoztatsz és lesz egy normális kulcsod.
Szerintem......

Szia!

És az Ali-s linkről melyiket kellene rendelnem egy 2004-e E46 320D-hez 150 lovas kombihoz?
Mert úgy látom hogy több fajta chip-el vannak és nem tudom az enyémben milyen van.
Valamint látok ott csak kulcsokat chip nélkül de úgy olvastam hogy az enyémet nem lehet szétszerelni és átpakolni bele az elektronikát,vagy rosszul tudom?
Nyilván az a normálisabb ha chip-el együtt veszi meg az ember,csak ez így jó lenne nekem?

Ha jó látom ez lenne jó nekem

Köszi előre is!


annyi a lényeg, ha EU-s autótok van, akkor 433 MHz-es elektronikás kulcs kell. nekem inkább az a félelmem ezekkel a kulcsokkal kapcsolatban, hogy valóban tudja-e és meddig azt a 433 MHz-et. mennyire stabil az az oszcillátor benne.
szét lehet szedni a kulcsot, de könnyű lesodorni az alkatrészt a panelról, szét kell vágni a kulcsot hozzá. utána már nem olyan lesz, ha ugyanazt raknád össze. elvileg áttehető az elektronika.

szerk.: a linken szereplő elektronika elég fapadosnak tűnik... sőt ez azokhoz a kulcsokhoz való, ami eredetileg nem rombusz. hanem a régit tudod vele rombuszosítani. ebbe a gyári rombusz kulcs elektronikája valószínű nem fér bele, mert nem úgy van fröccsentve.

YELLOW Elküldve: 2017-01-07 14:39 Nem indul el

bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nemrég irtam, azzal kapcsolatban, hogy az autom vacakol inditáskor. Volt, hogy pöccre be indult hidegen és volt, hogy nehezen vagy el sem indult. Szóval néha ment és néha nem!
Mint kiderült, lehet, hogy az üzemanyag pumpa vagy az üzemanyag pumpa rele vacakol.
Na most nem használtam szilveszter környékén az autóm, igy gondoltam az akksim beteszem tölteni. Feltöltött akksit beszereltem és ismét pöccre indult, ment is 4 napot, utánna 1 napot ismét nem indult és azután ismét be indult de már érezhetően gyengült az akksi a sok inditgatástól.
Ma ujra nem indult el, igy kiptobáltam az üzemanyag pumpa relét és azzal nincs gond, az akksi uj 2 hónapja vettem, bár azt mondták lemérés után, hogy nézessem meg az autot mert kicsit kis értéket mutat, nem tudom ez közrejáchat-e a dolgokba.
Mindegy, az autót nem probálom sufniban javittani a kérdésem csupán az lenne, hogy ezzel a problémával autóvillamosság vagy más szervizbe vigyem?
Készitettem egy videot is hátha segit, mivel monták, hogy halgassam meg inditáskor hallom-e a pumpát működni, hát én nem tudom mit kell hallanom ) Hallotam olyat is, hogy talán izzó és olyat is, hogy diesel auto télen ezt müveli.......
Itt a video:
https://www.youtube.com/watch?v=rO0gYfMi9VA

Bármi tanácsot szivesen meghallgatok, köszönöm!



lemérés után. jó lenne tudni mit mértek. gondolom nézték a töltést.
viszont az önindító forgat annyit, hogy be kellene indulnia, és nem tűnik annyira gyengének, hogy mondjuk generátor probléma lenne. de ha sikerült beindítani, akkor multiméterrel esetleg rámérhetsz a sarukra, 14,4V körül kellene mérned. vagy mérhetsz a motortérben lévő bikázó pont és a kasztni között.
én reggel végeztem melóban, a váltásból több benzines autósnak sem indult az autója, pedig nekik is forgatta rendesen.
silány üzemanyag. most amíg hideg van, próbálj egy kis prémium anyagot tankolni, ha teheted OMV-n.
illetve indítás előtt érdemes többször ráizzítani, bár ha minden igaz folyamatosnak kell lennie ilyen hidegben az izzításnak.

mivel bármi tanácsot elfogadsz, azt írtad, így remélem nem küldesz el a pitsába (tudod kell a komment szám növeléshez)


Akkor szerinted nem az üzemanyag pumpa okozza?
Amugy nagyon alacsony volt nekem azt mondták 14 kellene lennie a töltésnek és csak 11.5 volt! Bár az akksi beszerelés elött a garázsban volt 3 napot utánna mentem vissza lemérni az eladóhoz
Az öninditom pörög rendesen de, olyan mindha nem kapna üzemanyagot, vagy nem égetné az üzemanyagot, ezért gondolok izzóra vagy pumpára... Ennek ellenére átnézetem a generátoromat is szerintem ott is kapnak majd valamit!
Esetleg ha valami más ötletetek is van közben nyugottan leirhatjátok!


11,5V? akkor már nem is nagyon indulna be. ezt az értéket akkor mérhette, amikor indítóztál. de ennek nincs jelentősége. akksit üresjáratban mérünk, akkor jó ha 12,4v felett van, ugyanis ennél az értéknél alacsonyabb feszkónál beindul a szulfátosodás.
járó motornál, pedig 14,4v körül kell mérni, ekkor jó a generátor. persze alapjáraton nem nyom sok Amper-t.
nem mondtam, hogy a pumpa lenne rossz, vagy izzítás. hanem azt, hogy először tankolj bele prémium dízelt, mondjuk Shell-en vagy OMV-n, addig amíg ilyen hideg van. ha nem fordul elő indítási gond, akkor az üzemanyaggal vannak bajok, ami elég sűrűn előfordul. főleg így hidegben jön ki.
pumpánál max annyit tehetsz, hogy mész nyomást, 3 bar körül kell lennie.

YELLOW Elküldve: 2017-01-07 13:45 Nem indul el

bikemano írta: Hello!

Nemrég irtam, azzal kapcsolatban, hogy az autom vacakol inditáskor. Volt, hogy pöccre be indult hidegen és volt, hogy nehezen vagy el sem indult. Szóval néha ment és néha nem!
Mint kiderült, lehet, hogy az üzemanyag pumpa vagy az üzemanyag pumpa rele vacakol.
Na most nem használtam szilveszter környékén az autóm, igy gondoltam az akksim beteszem tölteni. Feltöltött akksit beszereltem és ismét pöccre indult, ment is 4 napot, utánna 1 napot ismét nem indult és azután ismét be indult de már érezhetően gyengült az akksi a sok inditgatástól.
Ma ujra nem indult el, igy kiptobáltam az üzemanyag pumpa relét és azzal nincs gond, az akksi uj 2 hónapja vettem, bár azt mondták lemérés után, hogy nézessem meg az autot mert kicsit kis értéket mutat, nem tudom ez közrejáchat-e a dolgokba.
Mindegy, az autót nem probálom sufniban javittani a kérdésem csupán az lenne, hogy ezzel a problémával autóvillamosság vagy más szervizbe vigyem?
Készitettem egy videot is hátha segit, mivel monták, hogy halgassam meg inditáskor hallom-e a pumpát működni, hát én nem tudom mit kell hallanom ) Hallotam olyat is, hogy talán izzó és olyat is, hogy diesel auto télen ezt müveli.......
Itt a video:
https://www.youtube.com/watch?v=rO0gYfMi9VA

Bármi tanácsot szivesen meghallgatok, köszönöm!



lemérés után. jó lenne tudni mit mértek. gondolom nézték a töltést.
viszont az önindító forgat annyit, hogy be kellene indulnia, és nem tűnik annyira gyengének, hogy mondjuk generátor probléma lenne. de ha sikerült beindítani, akkor multiméterrel esetleg rámérhetsz a sarukra, 14,4V körül kellene mérned. vagy mérhetsz a motortérben lévő bikázó pont és a kasztni között.
én reggel végeztem melóban, a váltásból több benzines autósnak sem indult az autója, pedig nekik is forgatta rendesen.
silány üzemanyag. most amíg hideg van, próbálj egy kis prémium anyagot tankolni, ha teheted OMV-n.
illetve indítás előtt érdemes többször ráizzítani, bár ha minden igaz folyamatosnak kell lennie ilyen hidegben az izzításnak.

mivel bármi tanácsot elfogadsz, azt írtad, így remélem nem küldesz el a pitsába (tudod kell a komment szám növeléshez)

YELLOW Elküldve: 2017-01-07 13:36 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

Fujti írta:
YELLOW írta:
Fujti írta:
YELLOW írta:
Fujti írta:
YELLOW írta:
Fujti írta: Eddig mindig Castrol EDGE Professional BMW LL04 0w-30 olajat hasznaltam, de most talalkoztam Castrol EDGE Professional Titanium 0w-30 al ami fele arban van. Van kulonbseg vagy csak a Bmw felirat miatt huznak le?


én még akkor használtam azt az olajat, amikor nem volt EDGE elnevezés, azóta nem használtam Castrol-t.
akkor Castrol SLX Professional Powerflow volt a neve, az elsőn rajta volt, hogy BMW-nek kifejlesztett olaj, a következő változaton, 2 évvel később már csak egy C3 felirat szerepelt.
nincs jelentősége, nem attól drágább. én nagyon elégedett voltam akkor az olajjal, de akkor sem volt olcsó.
olyan oaljat kell venni, amit a gyár előír viszkozitásban, teljesítmény besorolásban (ACEA, API), ha pedig van BMW LL04 minősítése, vagy BMW megfelelő minősítése, akkor jó lehet bármilyen nagyobb márkás olaj.


Ez klasz, valaki tud valaszolni a kerdesemre?


itt oszt van arc rendesen.
mit gondolsz itt akárki is Castrol olajmérnök?
a válasz pedig ott van. nem attól drágább, mert rajta van a BMW. mit akarsz ettől többet? lopjuk el a Castrol olaj receptjeit és számoljunk be mikben különbözik? drágább, mert jobb. ha ennyi nem elég, akkor...
a többi rizsa meg azért van, mert rinyálsz az ár miatt nagy angol keresettel, akkor láthatod számtalan alternatíva van gépkönyvben megfelkelők tekintetében, ha nem bírja a tárca.


Nem gondolom, hogy barki Olajmernok, csak volt egy kerdesem es utalom az olyanokat akik csak azert irnak bele, hogy gyujtsek a hozzaszolasokat. Valaszt nem adtal csak irtal egy bla bla blat.


ott van a válasz. ha neked az kevés, akkor rossz helyen vagy.
ne csodálkozz, ha legközelebb semmilyen választ nem fogsz kapni.
amit pedig írtál pont nem érdekel, fura gondolkozásod van... örülök, hogy pár napos regisztrációd alapján ilyen dolgokat képes vagy leszűrni.
szevasz!


Ugyes vagy okoska, szolj apukadnak ne adja oda a gepet mindenkinek!
Az adat lapodon azt irod pont ezt az olajat hasznalod itt meg azt ,hogy nem.
Most akkor ki az amator?
Fejezd be a butasagokat, lehet nincs anyi hozzaszolasom, de nem irok csak a hozzaszolas novekedesi szam miatt!
Hagyd hozzaszolni azt is aki segiteni es nem szemelyeskedni akar... kosz!


az egy régi adatlap, nincs frissítve, mert nem érdekel
te kezdted el a személyeskedést, miközben a válasz ott volt.
én senki útjába nem állok, de ezentúl kivárok az esetedben

YELLOW Elküldve: 2017-01-07 13:33 Izzítás vezérlõ

katonaza írta:
Jani69 írta: Sziasztok! Még új vagyok itt és ősz óta van egy E46 330 d-m. Most,hogy hidegek vannak indításkor hebegve indul,majd kis idő múlva kisimul a járása,de előfordult az is,hogy leállt. Elvileg le volt szervizelve,új az üzemanyag szivattyú és a szűrő is. Hibaüzenet nincs,de egyszer a diag izzítógyertya hibát mutatott. Ma -15 fok volt és nem akart beindulni többszöri kísérletre sem. Hősugárzót tettem a motorra és fél óra múlva pöccre indult. Az lenne a kérdésem,hogy kiszerelés nélkül meg tudom nézni az izzítógyertyákat,vagy nem is azok a rosszak?
Előre is köszönöm a segítséget!


Szia,

feltehetően ősz óta már tankoltál, így téli gázolaj van benne.

Én az alábbi pár lépést követném, az egyszerűség felől közelítve:

- akksi ellenőrzése

- ha 1-2 db izzító gyertyára dob hibát, akkor azok cseréje
- ha többre, akkor valószínűleg izzítás vezérlő csere

- ha fentiek OK, akkor leellenőrizném az elvileg szervizelt autó, ezek szerint elvileg új középső üzemanyag szivattyút és szűrőt.

Remek motor, bármilyen hőmérsékleten pöccre indulnia kell.

Ha még nincs, javaslom szerezz be diagot, nem lesz kihasználatlan.


minden évben a nagyobb hidegek beköszöntével, dízelesek lepik el a fórumot
havernál is így indult, cserélte az izzítókat,, vezérlőjét, majd kiderült a porlasztók sem jól.
így elsőre én inkább üzemanyagra gyanakodnék, főként ha az MOL-os. rettenetesen sokan panaszkodnak rá.
nem kizárt, hogy ezzel kényszerítik rá az embereket, hogy a drágább prémium anyagokat vegye meg, miközben lehetne az alap anyag is jobb.

YELLOW Elküldve: 2017-01-07 13:27 Felniméret E46/316

CoupeGT írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy e36-ra alkalmas 15'-s lemezfelnit minden további nélkül rá tudok tenni e46-ra? Feltételezem igen - csak egy megerősítésre lenne szükségem. Köszi!


igen. bár ez attól függ milyen E46-ra szeretnéd feltenni.
facelift előtti 316i, 18i, 20i, 18d, 20d-re felmegy, facelift-es esetében 16i (1.8-as motorral is), illetve 18d (de ebben nem vagyok biztos). 18i és 20d-től már nem jó a 15-ös.

YELLOW Elküldve: 2017-01-07 13:23 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

Fujti írta:
YELLOW írta:
Fujti írta:
YELLOW írta:
Fujti írta: Eddig mindig Castrol EDGE Professional BMW LL04 0w-30 olajat hasznaltam, de most talalkoztam Castrol EDGE Professional Titanium 0w-30 al ami fele arban van. Van kulonbseg vagy csak a Bmw felirat miatt huznak le?


én még akkor használtam azt az olajat, amikor nem volt EDGE elnevezés, azóta nem használtam Castrol-t.
akkor Castrol SLX Professional Powerflow volt a neve, az elsőn rajta volt, hogy BMW-nek kifejlesztett olaj, a következő változaton, 2 évvel később már csak egy C3 felirat szerepelt.
nincs jelentősége, nem attól drágább. én nagyon elégedett voltam akkor az olajjal, de akkor sem volt olcsó.
olyan oaljat kell venni, amit a gyár előír viszkozitásban, teljesítmény besorolásban (ACEA, API), ha pedig van BMW LL04 minősítése, vagy BMW megfelelő minősítése, akkor jó lehet bármilyen nagyobb márkás olaj.


Ez klasz, valaki tud valaszolni a kerdesemre?


itt oszt van arc rendesen.
mit gondolsz itt akárki is Castrol olajmérnök?
a válasz pedig ott van. nem attól drágább, mert rajta van a BMW. mit akarsz ettől többet? lopjuk el a Castrol olaj receptjeit és számoljunk be mikben különbözik? drágább, mert jobb. ha ennyi nem elég, akkor...
a többi rizsa meg azért van, mert rinyálsz az ár miatt nagy angol keresettel, akkor láthatod számtalan alternatíva van gépkönyvben megfelkelők tekintetében, ha nem bírja a tárca.


Nem gondolom, hogy barki Olajmernok, csak volt egy kerdesem es utalom az olyanokat akik csak azert irnak bele, hogy gyujtsek a hozzaszolasokat. Valaszt nem adtal csak irtal egy bla bla blat.


ott van a válasz. ha neked az kevés, akkor rossz helyen vagy.
ne csodálkozz, ha legközelebb semmilyen választ nem fogsz kapni.
amit pedig írtál pont nem érdekel, fura gondolkozásod van... örülök, hogy pár napos regisztrációd alapján ilyen dolgokat képes vagy leszűrni.
szevasz!

YELLOW Elküldve: 2017-01-07 03:31 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

Fujti írta:
YELLOW írta:
Fujti írta: Eddig mindig Castrol EDGE Professional BMW LL04 0w-30 olajat hasznaltam, de most talalkoztam Castrol EDGE Professional Titanium 0w-30 al ami fele arban van. Van kulonbseg vagy csak a Bmw felirat miatt huznak le?


én még akkor használtam azt az olajat, amikor nem volt EDGE elnevezés, azóta nem használtam Castrol-t.
akkor Castrol SLX Professional Powerflow volt a neve, az elsőn rajta volt, hogy BMW-nek kifejlesztett olaj, a következő változaton, 2 évvel később már csak egy C3 felirat szerepelt.
nincs jelentősége, nem attól drágább. én nagyon elégedett voltam akkor az olajjal, de akkor sem volt olcsó.
olyan oaljat kell venni, amit a gyár előír viszkozitásban, teljesítmény besorolásban (ACEA, API), ha pedig van BMW LL04 minősítése, vagy BMW megfelelő minősítése, akkor jó lehet bármilyen nagyobb márkás olaj.


Ez klasz, valaki tud valaszolni a kerdesemre?


itt oszt van arc rendesen.
mit gondolsz itt akárki is Castrol olajmérnök?
a válasz pedig ott van. nem attól drágább, mert rajta van a BMW. mit akarsz ettől többet? lopjuk el a Castrol olaj receptjeit és számoljunk be mikben különbözik? drágább, mert jobb. ha ennyi nem elég, akkor...
a többi rizsa meg azért van, mert rinyálsz az ár miatt nagy angol keresettel, akkor láthatod számtalan alternatíva van gépkönyvben megfelkelők tekintetében, ha nem bírja a tárca.

YELLOW Elküldve: 2017-01-07 00:32 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

Fujti írta: Eddig mindig Castrol EDGE Professional BMW LL04 0w-30 olajat hasznaltam, de most talalkoztam Castrol EDGE Professional Titanium 0w-30 al ami fele arban van. Van kulonbseg vagy csak a Bmw felirat miatt huznak le?


én még akkor használtam azt az olajat, amikor nem volt EDGE elnevezés, azóta nem használtam Castrol-t.
akkor Castrol SLX Professional Powerflow volt a neve, az elsőn rajta volt, hogy BMW-nek kifejlesztett olaj, a következő változaton, 2 évvel később már csak egy C3 felirat szerepelt.
nincs jelentősége, nem attól drágább. én nagyon elégedett voltam akkor az olajjal, de akkor sem volt olcsó.
olyan oaljat kell venni, amit a gyár előír viszkozitásban, teljesítmény besorolásban (ACEA, API), ha pedig van BMW LL04 minősítése, vagy BMW megfelelő minősítése, akkor jó lehet bármilyen nagyobb márkás olaj.

YELLOW Elküldve: 2017-01-04 15:42 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

lacos76 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta: Sziasztok!
Kérdésem létezik e CASTROL EDGE TITANIUM 5W-30 C3 5 literes kiszerelésben.


99%, hogy nincs.
ha mégis, max amcsi piacra, vagy hasonló piacokra. az 5 literes kiszerelés általában olcsó, gagyi olajak ismérve, néhány kivételtől eltekintve.
szóval 4+1 liter fog kelleni.

szerk.: de én pl mindig csak 4 liter veszek. először vettem 4+1-et, de megmaradt az 1 liter. nem eszi az olajat. 4 literrel is MAX jelzésen van.


a másik, hogy felesleges a C3-as olaj bele, az DPF-es dízelhez való. bár korábban, jó pár éve én is raktam bele hasonlót. csak felesleges pénzkidobás.
tudja a BMW LL-04-et oszt kész. 2800Ft/L környéki áron nézelődj.
ha meg már sz@r a motor, a hiper szuper olajok sem fognak segíteni.


A motorom átesett egy generálon csak mikor ette az olajat kb másfél hónappal ezelőtt egy olaj nagykeres üzletkötőtől vettem ilyen olajat és most a szerelőm is furcsán nézett az 5L kiszerelés miatt.
OFF: hogy tudok egy szervíz értékelést módosítani törölni?


hát azt nem tudom, hogyan lehet törölni. láttam, hogy kettő majdnem ugyanolyan készült...

YELLOW Elküldve: 2017-01-04 15:22 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

YELLOW írta:
lacos76 írta: Sziasztok!
Kérdésem létezik e CASTROL EDGE TITANIUM 5W-30 C3 5 literes kiszerelésben.


99%, hogy nincs.
ha mégis, max amcsi piacra, vagy hasonló piacokra. az 5 literes kiszerelés általában olcsó, gagyi olajak ismérve, néhány kivételtől eltekintve.
szóval 4+1 liter fog kelleni.

szerk.: de én pl mindig csak 4 liter veszek. először vettem 4+1-et, de megmaradt az 1 liter. nem eszi az olajat. 4 literrel is MAX jelzésen van.


a másik, hogy felesleges a C3-as olaj bele, az DPF-es dízelhez való. bár korábban, jó pár éve én is raktam bele hasonlót. csak felesleges pénzkidobás.
tudja a BMW LL-04-et oszt kész. 2800Ft/L környéki áron nézelődj.
ha meg már sz@r a motor, a hiper szuper olajok sem fognak segíteni.

YELLOW Elküldve: 2017-01-04 15:17 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

lacos76 írta: Sziasztok!
Kérdésem létezik e CASTROL EDGE TITANIUM 5W-30 C3 5 literes kiszerelésben.


99%, hogy nincs.
ha mégis, max amcsi piacra, vagy hasonló piacokra. az 5 literes kiszerelés általában olcsó, gagyi olajak ismérve, néhány kivételtől eltekintve.
szóval 4+1 liter fog kelleni.

szerk.: de én pl mindig csak 4 liter veszek. először vettem 4+1-et, de megmaradt az 1 liter. nem eszi az olajat. 4 literrel is MAX jelzésen van.

YELLOW Elküldve: 2017-01-04 13:59 Társalgó

lalada írta:
Idézet:
Igen takargatjuk, csak úgy árulják a kocsikat,hogy fűthető szélvédővel,én meg örültem,hogy nem kell kapargatni télen a szélvédőt.Egyébként a jégvirágot lefújja már a +15 fokos levegő is, amit alapjáraton elér 1-2 perc alapjárat után.De ezt egyébként lefújja úgy is, ha csak a szélvédőre irányítom a panelen a levegőt.Ezért írtam,hogy szerintem ez a funkció így haszontalan.

Ford Mondeonál viszont valós rendelhető extra a valódi fűtőszálas szélvédőfűtés..
fűtéslehet át kellene nyergelni 210 ájrót kértek érte..


viszont állítólag nagyon zavaró tud lenni, furán töri a fényt. legalábbis az első Ford modelleknél, amiknél alkalmazták. talán a Focus-ban volt először? ezt nem tudom már biztosan, de olyan 2008-210 környékén lehetett.

YELLOW Elküldve: 2017-01-04 13:06 BMW318i E46

attila88 írta:
YELLOW írta:
attila88 írta: Sziasztok az lenne a kèrdèsem hogy e46 318ibe mennyire macera, koltseges beèpìteni egy hatos váltót?


szerintem nem éri meg vele kínlódni. kivétel ez alól, ha mondjuk váltót kellene cserélni, és mondjuk amúgy is elég nagy felújításra szorul az autó.
ugyanis más difi, kardán kell a 6-os váltóhoz, sőt lehet féltengelyek is. akkor meg már érdemesebb egy komplett bontott futóművet cserélni.
ja és a 6-os váltóval, ha eddig volt tempomatod, akkor ha minden igaz a 6. fokozatban már nem lesz. úgy meg nincs értelme a tempomatnak sem, hisz pályán jön jól a tempomat, akkor meg gondolom nem 5-ben akarsz járkálni.
nekem ez a véleményem, lehet másnak más lesz.


Rendben köszönöm a gyors választ Kár mert ez az 5ös váltó elèg kevès pályára. :/


miért lenne kevés? jó éppen pöröghetne mondjuk egy 300-al kevesebbet a motor autópálya tempónál, de a legtöbb autó ugyanennyit pörög 90-nél, 130-nál, mint a BMW. tehát a fokozatok úgy vannak kiosztva áttétel ügyileg. esetleg egy difi cserét lenne érdemes, de akkor meg nem pörögne úgy az autó, lassabban gyorsulna.
túl nagy különbségek nincsenek, mert a váltó és a difi áttátelek úgy vannak összepárosítva, hogy 5 sebesség hozzá való difivel, kb ugyanott van mint a 6 sebességes a saját difijével.
aki tud az áttételekkel számolni, az jobban megmondja ezt.

YELLOW Elküldve: 2017-01-04 12:10 BMW318i E46

attila88 írta: Sziasztok az lenne a kèrdèsem hogy e46 318ibe mennyire macera, koltseges beèpìteni egy hatos váltót?


szerintem nem éri meg vele kínlódni. kivétel ez alól, ha mondjuk váltót kellene cserélni, és mondjuk amúgy is elég nagy felújításra szorul az autó.
ugyanis más difi, kardán kell a 6-os váltóhoz, sőt lehet féltengelyek is. akkor meg már érdemesebb egy komplett bontott futóművet cserélni.
ja és a 6-os váltóval, ha eddig volt tempomatod, akkor ha minden igaz a 6. fokozatban már nem lesz. úgy meg nincs értelme a tempomatnak sem, hisz pályán jön jól a tempomat, akkor meg gondolom nem 5-ben akarsz járkálni.
nekem ez a véleményem, lehet másnak más lesz.