adams22 fórum hozzászólásai

adams22 Elküldve: 2018-07-13 10:44 Mi lehet a baj?

Hectorr írta:
adams22 írta:
Hectorr írta:
Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)


Szia!
Én is ugyan ebben a cipőben járok már egy ideje..és nincs jó hírem sajnos (persze ha tényleg az a baj mint nekem). A leírtak alapján 100%-ban ugyan ez a panaszom és ugyan ezeket cseréltem ki mint te. Mostanában sikerült rájönni hogy a vanossal és a valvetronic-al van a baj. Először is nekem tavaly szét tört a láncvezető sinem és nem volt megfelelő a feszítés sem ezért elment a vezérlés is. Másodszor úgy fest a kipuf. oldali vanos kerekem is rossz ki kell cserélni. Harmadszor nekem olyat is produkál, hogy ha letaposom rángat, torpan és gyújtáskimaradást jelez. Itt két lehetőség lenne...az egyik az hogy az elment vezérlés és amiatt borul fel a gyújtási sorrend. A másik pedig az hogy megkopott az excentertengely és/vagy a köztes karok közötti kapcsolat illetve a valvetronic motor és a tengely fogai közti kapcsolat is elromolhat (eldarálja). Sajnos ezt bontás nélkül nem lehet előre megmondani melyik hiba áll fenn de azt jó tudni, hogy bármelyik is elég zsebbenyúlós a történet. Én Borsodi vagyok van itt Vattán egy BMW spec. hozzá vittem el ránézett géppel és elsősorban ezeket mondta amit leírtam, de még nekem sem lett szétszedve így nem vagyok okosabb.

Az excenter t. általában az alacsony olaj szint/nyomás miatt kophat meg (nekem volt ilyen nyomás probléma sajnos ezért is gyanakszom erre).

A vezérlés meg a szét hullott lánc vezető sín és laza lánc miatt ugye elmehet.
Főleg ha még a gyári láncfeszítő patronod van. Már a 3. verzió van abból is én most rendeltem meg ezt 22 ezer Ft a gyári. Mert hogy ezekből csak a gyári!

Én is mondtam a szerelőnek, hogy miért csak a 4-es hengerre írja a kimaradást?
és azt válaszolta erre hogy az összes henger sz*rul jár nem csak a 4-es (gépen neki ezt mutatta). Az egy dolog hogy mindig csak azt írja be a hibatárolóba. Na mondom király.

Ha lehúzod a légtömegmérő csatiját akkor azért jár szebben mert át áll ugye valvetronic üzemmódból normál fojtószelepes vezérlésre. Én is így járok vele most bár nekem az excenter-tengely szenzora van lehúzva, mert így legalább nem rángat és habár lomha mint az állat és kicsivel többet is eszik de lehet vele közlekedni, mert már amúgy nem lehetett.

Próbáld ki,hogy neked hogyan viselkedik úgy ha lehúzod az excenter szenzort (kis kör alakú csati az olajbetöltő mögött). Legalább is nekem az N42-nél így van nem tudom neked milyen motorú...


Szia, köszönöm szépen a tanácsot, igen részletes volt A motor tipusunk egyezik, 1 éve henger fejes volt a verda aztán máshol adta meg magát a tömítés, tehát az alacsony olaj nyomás itt jelen volt alkalmanként. Pénteken viszem egy komolyabb szerelő brigádhoz mindenképpen elmondom amiket leirtal nekem.


Kíváncsian várom, hogy mit mondanak neked.. majd írd le.
Hova viszed az autót?

adams22 Elküldve: 2018-07-09 17:53 Mi lehet a baj?

Hectorr írta:
Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)


Szia!
Én is ugyan ebben a cipőben járok már egy ideje..és nincs jó hírem sajnos (persze ha tényleg az a baj mint nekem). A leírtak alapján 100%-ban ugyan ez a panaszom és ugyan ezeket cseréltem ki mint te. Mostanában sikerült rájönni hogy a vanossal és a valvetronic-al van a baj. Először is nekem tavaly szét tört a láncvezető sinem és nem volt megfelelő a feszítés sem ezért elment a vezérlés is. Másodszor úgy fest a kipuf. oldali vanos kerekem is rossz ki kell cserélni. Harmadszor nekem olyat is produkál, hogy ha letaposom rángat, torpan és gyújtáskimaradást jelez. Itt két lehetőség lenne...az egyik az hogy az elment vezérlés és amiatt borul fel a gyújtási sorrend. A másik pedig az hogy megkopott az excentertengely és/vagy a köztes karok közötti kapcsolat illetve a valvetronic motor és a tengely fogai közti kapcsolat is elromolhat (eldarálja). Sajnos ezt bontás nélkül nem lehet előre megmondani melyik hiba áll fenn de azt jó tudni, hogy bármelyik is elég zsebbenyúlós a történet. Én Borsodi vagyok van itt Vattán egy BMW spec. hozzá vittem el ránézett géppel és elsősorban ezeket mondta amit leírtam, de még nekem sem lett szétszedve így nem vagyok okosabb.

Az excenter t. általában az alacsony olaj szint/nyomás miatt kophat meg (nekem volt ilyen nyomás probléma sajnos ezért is gyanakszom erre).

A vezérlés meg a szét hullott lánc vezető sín és laza lánc miatt ugye elmehet.
Főleg ha még a gyári láncfeszítő patronod van. Már a 3. verzió van abból is én most rendeltem meg ezt 22 ezer Ft a gyári. Mert hogy ezekből csak a gyári!

Én is mondtam a szerelőnek, hogy miért csak a 4-es hengerre írja a kimaradást?
és azt válaszolta erre hogy az összes henger sz*rul jár nem csak a 4-es (gépen neki ezt mutatta). Az egy dolog hogy mindig csak azt írja be a hibatárolóba. Na mondom király.

Ha lehúzod a légtömegmérő csatiját akkor azért jár szebben mert át áll ugye valvetronic üzemmódból normál fojtószelepes vezérlésre. Én is így járok vele most bár nekem az excenter-tengely szenzora van lehúzva, mert így legalább nem rángat és habár lomha mint az állat és kicsivel többet is eszik de lehet vele közlekedni, mert már amúgy nem lehetett.

Próbáld ki,hogy neked hogyan viselkedik úgy ha lehúzod az excenter szenzort (kis kör alakú csati az olajbetöltő mögött). Legalább is nekem az N42-nél így van nem tudom neked milyen motorú...

adams22 Elküldve: 2018-07-06 14:45 manuális váltó

YELLOW írta:
bmwsanya írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Van esetleg valakinek tapasztalata erről a váltó út rövidítőről?
Megéri-e ? Mennyire nehéz beszerelni? vagy esetleg hülyeség az egész?

A link neve

Köszi!


Szia.Nekem volt bent 1 fél évig,mert a gyári már kopott volt,az igaz hogy a váltókar űtja rövidebb lesz de a váltás sokkal nagyobb erőt igényel,meg a szinkron gyűrűk jobban kopnak,meg zajosabb,ha érdekel ingyen adok 1 ilyet nekem már nincs rá szükségem.


a váltás nehézségét a kar hossza tudja befolyásolni, mert ha rövidebb, akkor kisebb az erőkar, azaz nagyobb erővel kell mozgatni a váltókart. de a váltás út rövidítéséhez kis adapter is van, ami egy úgymond köztes darab. az a lényege, hogy kisebb karmozgásra többet mozdul a rudazat.
azért írtam, hogy többféle váltórúd van. van ami a váltás mozgását rövidíti, azaz a csuklógömb alul előrébb áll, de van olyan ahol, maga a váltórúd hossza is rövidebb.
én sem tudtam zöldágra vergődni, meg már nem mozgat ez a mindenféle tuning. sima 1.8 minek ilyenek? attól nem lesz sportautó. "a kevesebb néha több" elvét követem.


Igen alapjában véve elég, csak amikor átülök az e87-ből az e46-ba akkor teljesen más világ a váltás. Sokkal sportosabb az 1-esben..rövidebb, pontosabb is. Egy élmény az enyémhez képest.

adams22 Elküldve: 2018-07-06 08:12 manuális váltó

bmwsanya írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Van esetleg valakinek tapasztalata erről a váltó út rövidítőről?
Megéri-e ? Mennyire nehéz beszerelni? vagy esetleg hülyeség az egész?

A link neve

Köszi!


Szia.Nekem volt bent 1 fél évig,mert a gyári már kopott volt,az igaz hogy a váltókar űtja rövidebb lesz de a váltás sokkal nagyobb erőt igényel,meg a szinkron gyűrűk jobban kopnak,meg zajosabb,ha érdekel ingyen adok 1 ilyet nekem már nincs rá szükségem.


Akkor nem, maradok a gyárinál köszi!

adams22 Elküldve: 2018-07-05 08:41 manuális váltó

YELLOW írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Van esetleg valakinek tapasztalata erről a váltó út rövidítőről?
Megéri-e ? Mennyire nehéz beszerelni? vagy esetleg hülyeség az egész?

A link neve

Köszi!


egy időben szemeztem vele, néha eszembe jut. de a kar is rövidebb lesz, vagy csak a váltás mozgás útja lesz rövidebb? mert némelyik a kar hosszát is rövidítik. viszont a könyöklőről a gyári magasságú váltó a kényelmes.


Elivleg csak az út lesz rövidebb, ami jó lenne. Gondolom gyárilag is ilyen hosszú volt az útja. Ehhez képest egy e87 2008-ba olyan rövid hogy néha elkondolkodom valyon bent van-e a helyén.
Ha ráérek egyszer szétszedem a mostanit hogy milyen meg leméregetem. A lötyögésnek mi az okozója? ugyan ez vagy az más téma? Tudom hogy e46 betegség de gondolom gyárilag ennyire nem lötyögött.

adams22 Elküldve: 2018-07-03 11:16 manuális váltó

Sziasztok!

Van esetleg valakinek tapasztalata erről a váltó út rövidítőről?
Megéri-e ? Mennyire nehéz beszerelni? vagy esetleg hülyeség az egész?

A link neve

Köszi!

adams22 Elküldve: 2018-07-02 11:23 Vanos

adams22 írta: Sziasztok!

Tudna nekem valaki okosságot mondani, hogy mitől lehet a képen látható hiba vagy mi okozhatja azt..? Állandó 120°-ban van nem mozdul semmilyen üzemállapotban a bekeretezett rész. Az autó teljesítménye csökkent. A vanos mágnesszelepek és vez.tengely jeladók jók!
Kíváncsi lennék, hogy volt-e már valakinek ilyen gondja.

Köszönöm!



Update:
Hallottam olyat is hogy a 120°a jó és a 65 a sz*r. Valaki fel tudna világosítani esetleg ez ügyben engem, hogy akkor most mi a jó és mi nem. Mert az INPA a 120°-ra írta hogy az a rossz (határértéken kívül). Ezért most teljes tanácstalanság van.

adams22 Elküldve: 2018-06-16 20:18 VALVETRONIC szelepvezérlés

konkolyd írta:
konkolyd írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy valakinek volt-e már olyan gondja N42-es motornál, hogy nem állt át valvetronic vezérlésre a motor?
Beindítom hidegen és megyek vele amíg teljesen be nem melegszik és még nincs átállva.
Diag is írja hogy fojtószelep mód, illetve erőtlen is az autó.
Vezérlő,valvetronic motor...stb mi lehet a gond?

Köszönöm!


ha a vezérlő lenne a rossz azt szerintem írná. elvileg valahogy lehet működtetni a motort. vagy talán gyújtásra a valvetronic motor alaphelyzetbe áll. ha mozog akkor a motor feltehetően jó. ha nem mozog, még jó lehet a motor, csak az elektronika rossz.
sajnos ez ilyen kísérletezgetős téma lesz. a rendszerrel gond lehet, azért marad fojtószelepes üzemmódban.


A motor tekerget, mert volt végállás teszt is, amikor 2 a végpozícióba tekeri a tengelyt.
Az hallatszik is mikor csinálja.
Külföldi fórumon olvasgatok és olyanok vannak, hogy ha az excentertengely szenzor túl nagy kopást vél felfedezni a tengelyen akkor is kioffolja a valvetronic üzemmódot.
A nagy kopás vagy a nem megfelelő üzem pedig az alacsony olajnyomásra vagy a nem megfelelő olaj/olajszűrőre vezethető vissza ill. az olajcsere elhanyagolt csereperiódusára.
Nálam ez nem kérdés..de előttem 150 ezer km-ig kitudja hogy volt cserélve.
Mostanság le fogom cserélni az olajat és a szűrőket (mert amúgy is esedékes), de nem fűzök hozzá nagy reményt hogy jobb lesz.




Ha levennéd a szelepdeklit lehet látsz rögtön gyanús dolgokat. A valvetronic motor és a eccentertengely fogaskerék kapcsolata el tud halni, vagy az eccentertengely tűgörgős kosaras csapágyazása is. Ezek kopása összeadódva is vezethet hibára.
Ha kell van eladó proffeszionális (eccentertengely és himba kiszedős) vezérlés rögzítő szerszámom. A bolti ár nettó áráért odaadom, egyszer volt használva, tehát majdnem új.

http://www.epextech.hu/webaruh...-resztelek






Lehet hogy igénybe venném. Meg van még esetleg?

adams22 Elküldve: 2018-05-31 09:14 Szelepszár szimering

peti9577 írta: Sziasztok! N46b18a motornál a hengerfejet mekkora nyomatékkal kell meghúzni?



40 NM

adams22 Elküldve: 2018-04-18 14:14 VALVETRONIC szelepvezérlés

YELLOW írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy valakinek volt-e már olyan gondja N42-es motornál, hogy nem állt át valvetronic vezérlésre a motor?
Beindítom hidegen és megyek vele amíg teljesen be nem melegszik és még nincs átállva.
Diag is írja hogy fojtószelep mód, illetve erőtlen is az autó.
Vezérlő,valvetronic motor...stb mi lehet a gond?

Köszönöm!


ha a vezérlő lenne a rossz azt szerintem írná. elvileg valahogy lehet működtetni a motort. vagy talán gyújtásra a valvetronic motor alaphelyzetbe áll. ha mozog akkor a motor feltehetően jó. ha nem mozog, még jó lehet a motor, csak az elektronika rossz.
sajnos ez ilyen kísérletezgetős téma lesz. a rendszerrel gond lehet, azért marad fojtószelepes üzemmódban.


A motor tekerget, mert volt végállás teszt is, amikor 2 a végpozícióba tekeri a tengelyt.
Az hallatszik is mikor csinálja.
Külföldi fórumon olvasgatok és olyanok vannak, hogy ha az excentertengely szenzor túl nagy kopást vél felfedezni a tengelyen akkor is kioffolja a valvetronic üzemmódot.
A nagy kopás vagy a nem megfelelő üzem pedig az alacsony olajnyomásra vagy a nem megfelelő olaj/olajszűrőre vezethető vissza ill. az olajcsere elhanyagolt csereperiódusára.
Nálam ez nem kérdés..de előttem 150 ezer km-ig kitudja hogy volt cserélve.
Mostanság le fogom cserélni az olajat és a szűrőket (mert amúgy is esedékes), de nem fűzök hozzá nagy reményt hogy jobb lesz.


adams22 Elküldve: 2018-04-18 12:40 VALVETRONIC szelepvezérlés

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy valakinek volt-e már olyan gondja N42-es motornál, hogy nem állt át valvetronic vezérlésre a motor?
Beindítom hidegen és megyek vele amíg teljesen be nem melegszik és még nincs átállva.
Diag is írja hogy fojtószelep mód, illetve erőtlen is az autó.
Vezérlő,valvetronic motor...stb mi lehet a gond?

Köszönöm!

adams22 Elküldve: 2018-04-12 23:17 Vanos

Sziasztok!

Tudna nekem valaki okosságot mondani, hogy mitől lehet a képen látható hiba vagy mi okozhatja azt..? Állandó 120°-ban van nem mozdul semmilyen üzemállapotban a bekeretezett rész. Az autó teljesítménye csökkent. A vanos mágnesszelepek és vez.tengely jeladók jók!
Kíváncsi lennék, hogy volt-e már valakinek ilyen gondja.

Köszönöm!

adams22 Elküldve: 2018-04-03 12:44 Töltés hiány

Sziasztok!

Az alábbi problémámat szeretném megosztani veletek, hátha valaki már találkozott ilyen esettel..
Januárban cseréltem fesz.szabályzót a generátoron mert a gyári (valeo-s) túltöltött (18V).
Sajnos nem találtam hozzá gyári valeo fesz.szab.-ot ezért utángyártott (Mobiletron) került bele és amióta ez van benne Szinkrongenerátor kommunikációs hibát tárol és nem törölhető.
Feltételezem emiatt van gyújtáskimaradásom is mert hidegindításkor amikor villog a check engine és remeg az autó (nem jár minden henger) akkor a feszültség 11.8 V körül van. Azaz semmi, olyan mintha akksiról menne. Melegen meg van a 14.2 V.
Szerencsére meg van még a régi valeo-s, raktam bele új keféket és szilikonnal kitöltöttem az elektronikát (lehet ezek voltak amúgy is a bajai). Vissza fogom cserélni, hogy mit produkál.

Kérdésem az lenne, hogy az utángyártott feszültségszabályzót esetleg hozzá lehet tanítani az ecu-hoz mint az újabb bmw-ben az akkumulátor tanítás pl vagy sem?
Mert ha nem, akkor nem is értem minek gyártanak ilyen fesz.szab.-ot.

adams22 Elküldve: 2018-03-13 15:34 Mi lehet a baj?

TomyMU írta:
Hektor írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is.
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.


Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét.


Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.



A szívósor is legyen szépen kitakarítva. Ismerősömnek is tele volt olajjal egyből hengerfejre gondolt ö is. Aztán sikerült még is csak beindítani a kocsit és kijáratta belőle azt a trutyit. Csak tudnám,hogy dolgozza visssza ennyire az olajat...


Pont ez a dolga, hogy leválassza az olajat. Tulajdonképpen egy szűrő, mely a motor üzemelésekor a felmelegedett olajgőzökből kiválasztja az olajat, azt visszavezeti a motorba, a szűrt olajpárát pedig a szívó csonkba vezetve megeteti újból a motorral. Ha fubkcióját nem tudja ellátni, azaz az olajat nem választja le, akkor azt azonnal a szívócsonkba vezeti.


Kész a gép! Úgy megy mint régen Ki lett cserélve a CCV szelep, a hozzá tartozó összes cső, mivel 1,5l motorolajat csapott szét a régi a szívósorba, így az olajat is lecseréltük és a szűrőt. Mobil 5W-40. Szívósor tömítés csere is volt, a vezérlést pedig valamikor nyáron lecserélem még és aztán reméljük jó lesz minden.


Örülök, hogy megoldódott a problémád. Látod nem kell mindjárt motor cserére gondolni. Ahhoz azért kicsit több kell.

adams22 Elküldve: 2018-03-09 21:30 Inditozásra nem inditt a kocsi !

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...


Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?


elvileg van neki reléje az önindítónak. de lehet a bendix nem húz be.


Szia! Lehet hogy tényleg kulcs vagy imo hiba nem tudom, de ha a starterrel lenne a gond akkor tudok segíteni benne. Minden ami generátor , starter. Lényeg ha nem is kattan a relé (behúzás) akkor nem hiszem hogy olyan rossz lenne, mert az azt jelentené hogy a behúzó tekercs leégett. Ahhoz elég kemény túlterhelésnek kell lennie. Inkább máshol keresném a problémát. Ha viszont behúz a relé (kattan), de nem indít akkor egyértelműen a starter a rossz. Mondjuk elkoptak vagy sz*rrá pasztásodtak a kefék...bár ahhoz erős olajos szennyeződésnek kell lennie és a bmw-ben nincs olyan helyen szerintem ahol kaphatna olajat, ráadásul sokat.