b_imi fórum hozzászólásai

b_imi Elküldve: 2017-08-17 20:40 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Csak egy kérdés ami életszerű is, mert árulod az autódat. Ha elmegy hozzád egy vevő és le akarja venni a két küszöbről a műanyag borítást megengeded, vagy leveszed?


Elviheti állapotfelmérésre.Ott van emelő,és szépen látni mindent.Ne add te is a hülyét...
Műanyag levétel nélkül is látni,ha rohad az autó az emelési pontoknál.Ami nagyon ültetve van,annál nehezebb a dolog.Ott kényelmesebb megemelni a kocsit.



Sajnos nem látni! Íme egy küszöb ami kívülről makulátlannak tűnt. Szóval ezt levétel nélkül nem lehet meglátni.


Ja, és ez belülről rohad kifelé!

b_imi Elküldve: 2017-08-17 20:32 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Csak egy kérdés ami életszerű is, mert árulod az autódat. Ha elmegy hozzád egy vevő és le akarja venni a két küszöbről a műanyag borítást megengeded, vagy leveszed?

b_imi Elküldve: 2017-08-14 20:59 Önindító

YELLOW írta:
spongya írta:
YELLOW írta:
spongya írta: üdv ! Nem forgat az öninditó.Leszedtem a kábeleket és a képen látszó tesztet csináltam ,nem forgat,de még csak szikrát sem dob.Ugye jól gondolom hogy ez a baj?


ezt a képet töltötted fel, ez egy Merci önindító ha jól látom. a bekarikázott részhez meg nem +12V-ot kell adni. az az önindító testkábele, ami a kasznihoz megy. és igen az is szokott fellazulni, vagy egyes típusoknál elrohad, ahova csatlakozik a kasznihoz, és azért nem indít.


a kép csak illusztráció,jól látod....ahogy elnéztem én nem is tudom levenni itthon házi körülmények között.Szerintem a testet a motorról kapja az öninditó...


jah jó. csak azt hittem oda adtál neki +12V-ot, és csodálkozol ha nem működik

Mint ahogy a rajzon és a fotón is látszik a kérdéses kábel a +12V betáp, tehát nem testkábel.

b_imi Elküldve: 2017-08-14 15:35 Önindító

spongya írta:
YELLOW írta:
spongya írta: üdv ! Nem forgat az öninditó.Leszedtem a kábeleket és a képen látszó tesztet csináltam ,nem forgat,de még csak szikrát sem dob.Ugye jól gondolom hogy ez a baj?


ezt a képet töltötted fel, ez egy Merci önindító ha jól látom. a bekarikázott részhez meg nem +12V-ot kell adni. az az önindító testkábele, ami a kasznihoz megy. és igen az is szokott fellazulni, vagy egyes típusoknál elrohad, ahova csatlakozik a kasznihoz, és azért nem indít.


a kép csak illusztráció,jól látod....ahogy elnéztem én nem is tudom levenni itthon házi körülmények között.Szerintem a testet a motorról kapja az öninditó...


Le lehet azt venni otthon is, csak egy kicsit szívás. És jól tudod

b_imi Elküldve: 2017-06-20 21:10 Klíma

YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
atomanti86 írta: Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY


ahogy a videón csinálja, úgy semmi esetre se csináld.
vagy a süni, ventillátor előtét ellenállást kiszedve ott fújd be, vagy alulról, ahol a kondenzvíz kifolyik, a váltó felett.


Így kell telenyomni habbal a ventilátor motorját.

Az ózon is jó megoldás, vagy marad a szerelés, de az tényleg macerás.


én megtettem, azért mondom, hogy neee azóta néha vinnyog. ki kéne már szedni és megzsírzani valahogy.
egyébként nyitott csapapntyúk mellett talán a venti lapátainak lamellái között éppen befér a fej, de valami merebb dróttal kell odairányítania hőcserélőre.
attól, hogy a hőcserélő tisztának látszik az egy dolog.
úgyis cserélem majd a sünit, akkor megkapja a magáét, akciósan volt jó hab pár hónapja. mellé meg ott az ózongenerátor.


Akkor inkább az utóbbi

b_imi Elküldve: 2017-06-20 20:18 Klíma

YELLOW írta:
atomanti86 írta: Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY


ahogy a videón csinálja, úgy semmi esetre se csináld.
vagy a süni, ventillátor előtét ellenállást kiszedve ott fújd be, vagy alulról, ahol a kondenzvíz kifolyik, a váltó felett.


Így kell telenyomni habbal a ventilátor motorját.

Az ózon is jó megoldás, vagy marad a szerelés, de az tényleg macerás.

b_imi Elküldve: 2017-06-20 18:36 Társalgó

hil írta:
YELLOW írta:
b_imi írta: Yellow! Megnéztem a kátai verdát. Makulátlan. Ha kell VIN vagy egyéb infó írj.


köszi!
kereskedő normális volt? esetleg papírjait nézted? szervizkönyv ilyesmi? volt valami, ami utalt a valódi tulajra?

Sziasztok,
visszaolvastam, néztem az oldalukat, de nem derült ki, hogy hogyért adják az autót
hil



A link neve

b_imi Elküldve: 2017-06-20 18:33 Társalgó

YELLOW írta:
b_imi írta: Yellow! Megnéztem a kátai verdát. Makulátlan. Ha kell VIN vagy egyéb infó írj.


köszi!
kereskedő normális volt? esetleg papírjait nézted? szervizkönyv ilyesmi? volt valami, ami utalt a valódi tulajra?


Sok időm nem volt, de azért átnéztem. A kereskedő kedves volt, jót beszélgettünk. Beindította, kiált a garázsból. Gyönyörű állapotú, teljesen gyári, új szagú belsővel. A motortérben nem rozsda van, hanem üregvédő. A gumikat le kell cserélni, és mehet a gép.

b_imi Elküldve: 2017-06-20 15:39 Társalgó

Yellow! Megnéztem a kátai verdát. Makulátlan. Ha kell VIN vagy egyéb infó írj.

b_imi Elküldve: 2017-06-19 22:39 Társalgó

Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta: https://www.youtube.com/watch?v=1APPe3sbbtc

https://www.youtube.com/watch?v=52JtRRiqYOA


Az a jobb első ajtó még mindig jócskán elüt.


A felső videóban 3 perc 8 mp-nél nézd,ott mutatom,hogy optikai csalódás.Sok BMW "színváltós".Egyik oldalról világosabb,másik oldalról nem...Nem viccelek.Amúgy így vettem a kocsit,és engem nem zavar.Ha megfújták,akkor így járt.Ennyi belefér.A tiéd biztosan hibátlan...Csinálj már a sajátodról egy videót kérlek,had lássam.
Kezdesz fel**szni,mert már nem először szólsz be.A kedvedért mindjárt újrafényezem a jobb első ajtót az autómon...

Az alsó videó elején meg érdekes,mert nem látszik,hogy elütne.Fényviszonyoktól függ.Ezzel nem azt mondom,hogy nem fújták meg azt az ajtót,csak a "színváltós" dolgot magyarázom.





Megnyugodhatsz, így nem fényeznek a BMW gyárban az biztos.

Ezen csak a vak nem látja, hogy elüt az első ajtó színe.
De egyébként engem nem érdekel, csak furcsállom, hogy simán fikázod a nagykátai verdát, pedig az sokkal jobb állapotú a tiédnél, a fényezését illetőleg biztos és még olcsóbb is.
Az enyémről meg azért nem csinálok videót (még a kedvedért sem), mert egyrészt nem árulom, másrészt nem titok, hogy törve volt. Bár nem is vitrinben tartom, hanem azzal melózok. Úgyhogy tök mindegy milyen rajta a dukkó, mert sajnos elég sok külső tényező befolyásolja az állapotát nap mint nap.


Én egy szóval sem mondtam,hogy nem fújták a jobb ajtót az autómon.Én is gyanakszom rá.Videóimban is mondtam(autó eladásosban is)Szerintem szedj nyugtatót.Az állapotot meg nagyon tudod,hisz egyik autót sem láttad/nézted át soha...Az a kocsi lehet,hogy telibe van fújva.De nincs kizárva az sem,hogy gyári még...Kérlek nekem ne írj többet.Nem vagyok kíváncsi a hülyeségeidre.Ha az jobb szted,hát akkor elfogadom ennyi.Nem amiatt linkeltem a videókat.De az ilyen barmoknak magyarázhatom...




Itt csak Te vagy idegeges. Egyébként meg nem emlékszem, hogy sértegettelek volna, sőt szerintem más se tette!

b_imi Elküldve: 2017-06-19 22:21 Társalgó

Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta: https://www.youtube.com/watch?v=1APPe3sbbtc

https://www.youtube.com/watch?v=52JtRRiqYOA


Az a jobb első ajtó még mindig jócskán elüt.


A felső videóban 3 perc 8 mp-nél nézd,ott mutatom,hogy optikai csalódás.Sok BMW "színváltós".Egyik oldalról világosabb,másik oldalról nem...Nem viccelek.Amúgy így vettem a kocsit,és engem nem zavar.Ha megfújták,akkor így járt.Ennyi belefér.A tiéd biztosan hibátlan...Csinálj már a sajátodról egy videót kérlek,had lássam.
Kezdesz fel**szni,mert már nem először szólsz be.A kedvedért mindjárt újrafényezem a jobb első ajtót az autómon...

Az alsó videó elején meg érdekes,mert nem látszik,hogy elütne.Fényviszonyoktól függ.Ezzel nem azt mondom,hogy nem fújták meg azt az ajtót,csak a "színváltós" dolgot magyarázom.





Megnyugodhatsz, így nem fényeznek a BMW gyárban az biztos.

Ezen csak a vak nem látja, hogy elüt az első ajtó színe.
De egyébként engem nem érdekel, csak furcsállom, hogy simán fikázod a nagykátai verdát, pedig az sokkal jobb állapotú a tiédnél, a fényezését illetőleg biztos és még olcsóbb is.
Az enyémről meg azért nem csinálok videót (még a kedvedért sem), mert egyrészt nem árulom, másrészt nem titok, hogy törve volt. Bár nem is vitrinben tartom, hanem azzal melózok. Úgyhogy tök mindegy milyen rajta a dukkó, mert sajnos elég sok külső tényező befolyásolja az állapotát nap mint nap.

b_imi Elküldve: 2017-06-19 21:39 Társalgó

Bitu79 írta: https://www.youtube.com/watch?v=1APPe3sbbtc

https://www.youtube.com/watch?v=52JtRRiqYOA


Az a jobb első ajtó még mindig jócskán elüt.

b_imi Elküldve: 2017-06-19 17:34 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta: https://www.facebook.com/kobelaautoudvar/

Itt a kocsi,és van hd-s kép is.A motortere,és az alváza alapján ebben nem ennyi km van,hanem több.Ennyi km-hez sztem túl sok a rozsdafolt a motortérben,és az alváz egyes részein.Elég szép állapotban van,az igaz.De ez sztem csak jó autókozmetika.

Face-ra tesz hd-s képet,ahol meg tényleg kéne oda pedig nem tesz,mert pénzbe kerül
Na mindegy,meg kell nézni.


figyelj szerintem rosszul látod. ez az autó szinte makulátlan. ez azért nincs úgy kozmetikázva mint a tiéd. és valószínű az öreg sem tette. ha igaz a mese.
én láttam már olyan E9x-et, de még F30-at is ami ettől sokkal rozsdásabb volt.
ahhoz képest mennyit állhatott az autó, ez nem vészes. én nem tudom mit látsz, de a tiéd nem néz ki ilyen szépen alul. ezt is ki lehetne glancolni és múzeumba vinni.
amit a motortérben látsz, az szerintem nem rozsda, ha egyre gondolunk, hanem üregvédelemnek az anyaga. képek alapján teljesen meggyőző az autó és elhiszem a 30ezret.
el kell fogadni, hogy nem csak neked van 100ezret futott autód, hanem másnak is lehet, akár kevesebbett futott is. régebben beleestem ebbe a hibába, hogy nem akartam elhinni.


Ha erre veszel egy normális felnit gumival, átnézed a motort, szerintem jó lehet. 15km-re van tőlem bár engem nem érdekel.

b_imi Elküldve: 2017-06-18 14:20 Társalgó

Ezzel még lehet megérné foglalkozni. Aki kedveli az FL előtti kasztnit. Bár a 17 éves gumi leszilikonozva inkább a szánalom kategória, de az autó egy színű, és a belső is elég szép állapotban van. Biztos át kéne nézni a motort, mert a sok állás nem a legjobb, de ha minden oké akkor egy jó vétel lehet.

b_imi Elküldve: 2017-06-15 15:26 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
tusi_ írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: nekem ma volt egy 200km-es szakasz, oda-vissza, oda-vissza szakasszal, többszöri indítással, megállással. olyan 95-től nem mentem gyorsabban. nem full nagypapás gyorsítással.
5,4 l/100km-es érték jött ki.


Gondolom,hogy ez szinte sík terep volt(nagyobb emelkedő nélkül),és egyenletesen tudtál haladni.
Én ezt az értéket csak 50-70-es sebességgel tudtam produkálni...
90-100-as tempóval nálam 6-6.5 litert eszik a 316-os országúton általában.
Holnap mondjuk írok majd fogyasztást,mert megyek kocsikat nézegetni ide-oda.


azért kis emelkedők voltak. és sajnos a saját tempómat sem tudtam, mert egy barom Volvo terepjárós szarozott előttem, az út nem túl fényes volt, de még én is nagyobb tempóval akartam menni. de nem tudott vezetni az biztos, mert néha úgy a fékbe taposott, hogy simán nem kellett volna, főleg olyan géppel. meg vásár is volt, szóval bizonyos szakaszok sem kedveztek. na meg ahol tudtam tempomattal mentem. már most arra is rászoktam, hogy városban, vagy bizonyos településeken 50-nél 4. fokozatban megyek, korábban 5-ben nyomtam. de azt vetem észre nem fogyaszt többet, hisz nem erőlködik úgy a motor, de a fordulat bőven 2000 alatt van. szóval ideális.


Én is mostanában szoktam rá a 4. fokozatra 50-nél.Ugyanezek miatt.
1600-2000-es fordulaton amúgy nincs semmi hanga a kocsinak.Mintha villanyautó lenne



Hat itt jon ki a benzines szepsege. Enyem automata, 55 korul huzza neki az 5 .et. ha 50 el megyek 4 ben van es baromi randa hangja van. Viszont 58 korul 5.ben csendes es eszik kb 3 litert.


most 5. fokozatban 60-nál nekem is 4 litert mutat. ez tényleg a benzines szépsége.


20d 225-ös gumi, klíma, 150km/h, 5,5l-es fogyasztás. Ez a diesel szépsége