batigol09 fórum hozzászólásai

batigol09 Elküldve: 2012-09-05 20:31 Motor-váltó

czinege írta:
batigol09 írta: Sziasztok! Ven egy olyan problémám, hogy ha alacsony fordulaton megyek az autóval (1500-1600) és autómata váltó 5. ben van, a sebesség ilyenkor kb 60 km/h, akkor elkezd berezonálni. Ez a rezonancia meg is marad egy kis időre , csak akkor nem, ha gázd adok és ugye kilép a tartományból, vagy pedig elveszem a gázról a lábam... És ahogy megfigyeltem inkább hidegen csinálja... Szerintetek? Automata váltóm lassan javításra fog szorulni?


szia!ugyan ez volt a problémám most csak nekem 120nál csinálta,a convertel megadta magát!vidd el váltoshoz,nehogy nagyobb problémád legyen!


köszi, neked mennyibe "fájt" a dolog? a váltót szét kell hozzà szedni ?

batigol09 Elküldve: 2012-08-30 15:02 Autóvásárlás

InsectKiller írta:
Popi0910 írta: sziasztok! Olyan kocsit szeretnek(E39) ami eros ha kell megy mint az allat, de kozben alkalmas utcai, hetkoznapi hasznalatra is. Az 540i alkalmas erre? vagy inkabb 528i vagy valami ilyesmi?


Akkor M5!


az attól függ mennyit akarsz a kúton hagyni... 30d javaslom...

batigol09 Elküldve: 2012-08-30 08:40 Motor-váltó

Sziasztok! Ven egy olyan problémám, hogy ha alacsony fordulaton megyek az autóval (1500-1600) és autómata váltó 5. ben van, a sebesség ilyenkor kb 60 km/h, akkor elkezd berezonálni. Ez a rezonancia meg is marad egy kis időre , csak akkor nem, ha gázd adok és ugye kilép a tartományból, vagy pedig elveszem a gázról a lábam... És ahogy megfigyeltem inkább hidegen csinálja... Szerintetek? Automata váltóm lassan javításra fog szorulni?

batigol09 Elküldve: 2012-08-29 13:08 E46 TÍPUSHIBÁK

Thony írta:
norbeee írta:
Melch06 írta:
vivaladiesel írta:
Melch06 írta:

Sziasztok !
Nálam ez történt. Letört a pillangó szelep a szívótorokban , beleesett a hengerbe, mindent szétvert. A kár 650.000.- Teljes motorgenerál
Az autó megvétele után 100 km mentem vele. Németországi autó Gari nincs !


Vegyél egy bontott motort és tedd bele. Töredékéből megúszod.


Ha veszek egy bontott motort, nem tudhatom az előéletet. Kb 400.000.- és ha egy agyonvágott motor ?


Őszinte részvétem a motor miatt. Szerintem attól függ mennyire terveztél az autóval, de nem lehetetlen egy jó motort kifogni. Amikor megvettem az autómat a szerelőm az első olajcsere alkalmával kérdezés nélkül kibuherálta a pillangó szelepeket a motorból. Csodálkoztam is de mivel megbíztam benne nem kérdeztem kellett-e ez nekem, de már tudom hogy szerencsés vagyok


Mi volt a jele annak, hogy beszakadt a pillangó csitt csatt, mintha a vezérlés szakadt volna el?

Nem hiányzik ez a pillangó ha kiszedjük?



Ez tényleg marha bosszantó... kb hány km megtétele után fárad el ez a műanyag vacak???? illetve a kérdés nagyon jó! Ki lehet ezt szedni következmény nélkül?

batigol09 Elküldve: 2012-08-27 21:18 Belsõ

K_Gergo írta:
csatis1 írta:
batigol09 írta: köszi a tippeket; a szivargyujtos tartorekesz ajtaja kipattinthato vhogy vagy ki kell szedni a konzolt? tudja vki? köszi

Nem lehet kipattintani, szóval ha mégis ki akarod venni, akkor ki kell szerelni az egész középkonzolt.

biztosan ki lehet, nekem Tiba cserélte komolyabb bontás nélkül, de tény, hogy kézügyesség és tapasztalat kell hozzá. a felső ajtót már úgy rakta be, hogy nem csillapítottan nyílik, ott elfogyott a türelme.


igen, ki lehet, nagy türelemmel... nekem 2 óra volt és 6 odjára sikerült ugyh működjön a rúgó és a 2x nyitás/zárás.. soha többet

batigol09 Elküldve: 2012-08-27 21:14 Belsõ

K_Gergo írta:
csatis1 írta:
batigol09 írta: köszi a tippeket; a szivargyujtos tartorekesz ajtaja kipattinthato vhogy vagy ki kell szedni a konzolt? tudja vki? köszi

Nem lehet kipattintani, szóval ha mégis ki akarod venni, akkor ki kell szerelni az egész középkonzolt.

biztosan ki lehet, nekem Tiba cserélte komolyabb bontás nélkül, de tény, hogy kézügyesség és tapasztalat kell hozzá. a felső ajtót már úgy rakta be, hogy nem csillapítottan nyílik, ott elfogyott a türelme.


Húú, srácok, másfél - 2 óra alatt kicseréltem a "kisajtót"... (szerencsére találtam bontóban szinte novi újat 5ezerért, a wallisban 20 lett volna...) természetesen bontás nélkül.. csak 3 dolognak kell egyszerre passzolni, a rúgó jó helyre kattanjon, a hátsó műanyag befogadó a helyén maradjon, úgy hogy közben az ajtó füllencsét befogadja, plussz a 2 oldalsó patent törés nélkül megússza.. szóval így kell... soha többet

batigol09 Elküldve: 2012-08-25 21:59 Belsõ

YELLOW írta:
batigol09 írta:

Sikerült, köszönöm szépen... Még egy kérdés...
sima alap szörke színű müanyag betétem van, de már nagyon csúnya, és málik is. Ha csiszolópapírral lecsiszolom alapig, és ráfujok pl, matt szórófestéket, akkor az megmarad, vagy komolyabb herkenye kell hozzá? 1000 ft ért lehet kapni, és elviegben mindenre fog és 90 C fokig hőálló

Csinált már ilyet vki? ...


a plasti dip-nek itt is van topic-ja, és van pár hasznos link.
ne csiszold. melegvizes mosogatószeres vízzel+szival szépen lejön az a gumis hatás, és utána fekete műanyagot kapsz. azt tudod kezelni, amivel akarod.


köszi a tippeket; a szivargyujtos tartorekesz ajtaja kipattinthato vhogy vagy ki kell szedni a konzolt? tudja vki? köszi

batigol09 Elküldve: 2012-08-24 20:29 Belsõ

jrtom írta: Csak két csavar, de a többi úgy van ahogy írták.

csatis1 írta:
batigol09 írta: Kedves Márkatársak!

Hogyan kell kipattintani a középkonzolt, azt a műanyagot, ami körbeöleli a sebváltót, amiben vannak az ablakemelő gombok is. Mármint úgy értem, hogy mivel kell kezdeni? Esetleg a hamutál felől.. ilyesmire gondolok...

köszönöm


Váltószoknyát felhúzod, így láthatóvá válik a 4db csavar, amit fellazítva ki tudod venni. Az ablakemelő gombjait pedig alulról ki lehet szépen pattintani belőle.




Sikerült, köszönöm szépen... Még egy kérdés...
sima alap szörke színű müanyag betétem van, de már nagyon csúnya, és málik is. Ha csiszolópapírral lecsiszolom alapig, és ráfujok pl, matt szórófestéket, akkor az megmarad, vagy komolyabb herkenye kell hozzá? 1000 ft ért lehet kapni, és elviegben mindenre fog és 90 C fokig hőálló

Csinált már ilyet vki? ...

batigol09 Elküldve: 2012-08-24 10:13 Belsõ

Köszönöm szépen a segítséget, s amennyiben autómata váltós??? mert ugye ott van egy fekete "keret" még....

batigol09 Elküldve: 2012-08-22 15:27 Belsõ

Kedves Márkatársak!

Hogyan kell kipattintani a középkonzolt, azt a műanyagot, ami körbeöleli a sebváltót, amiben vannak az ablakemelő gombok is. Mármint úgy értem, hogy mivel kell kezdeni? Esetleg a hamutál felől.. ilyesmire gondolok...

köszönöm

batigol09 Elküldve: 2012-06-08 21:04 Mi lehet a baj?

harmas írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Van egy nagyon pici motorlaj fogyásom, minden használat után, kb 2 percre a motor leállítását követően egy kiskörömnyi olajfolt jelenik meg az autó alatt csak egyszer. Ma kicsit szétszedtük a burkolatokat és kiderült h a generátor tetejére csöppen rá, és onnan folyik le szépen... Tovább nem tudtunk haladni idő hiján, de ugy láttuk , hogy a generátor fölött van a turbo s valószínű onna van a csöpögés. Szerintetek is, vagy ott más "helyezkedik" el. köszönöm


A generátor fölött a kormányszervó olajtartálya van. A tartály teteje majd mindegyiken olajködös, szetem ez a kupakon található levegőztető furat miatt van. Sok helyről nem folyhat olaj: van két cső (nyomott, és visszafolyó), és egy gumigyűrű a tartály és a szivattyú között.
De egy jó tanács: ha a szivattyú turbónak tűnt, azért nézessétek meg szerelővel is
Szerintem.


Hello!


Köszi az útbaigazítást... Tudom hogy néz ki a turbo csak azt hittem,h a generátor fölött helyezkedik el közvetlen és ezért tippeltem azt, h onnan jön De akkor ez egy kis megnyugvás részemről... Köszönöm szépen még1x!

batigol09 Elküldve: 2012-06-08 12:20 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Van egy nagyon pici motorlaj fogyásom, minden használat után, kb 2 percre a motor leállítását követően egy kiskörömnyi olajfolt jelenik meg az autó alatt csak egyszer. Ma kicsit szétszedtük a burkolatokat és kiderült h a generátor tetejére csöppen rá, és onnan folyik le szépen... Tovább nem tudtunk haladni idő hiján, de ugy láttuk , hogy a generátor fölött van a turbo s valószínű onna van a csöpögés. Szerintetek is, vagy ott más "helyezkedik" el. köszönöm

batigol09 Elküldve: 2012-06-05 00:04 Motor-váltó

hali! nem tudom mikor volt valtoolaj cserelve... csereljem le az olajat s jó lesz vagy kell még vmit tennem?

batigol09 Elküldve: 2012-06-04 16:43 Motor-váltó

Sziasztok!

Szeretnék kérdezni, megpróbálom érthetően leírni

Előfordul, hogy kb 1600 as fordulaton berezonál az autó folyamatos lassú gyorsításnál. (5.6 másodpercig) Értem ezalatt, hogy megyek kb 60 -nal és alacsony fordulaton. Ekkor ha kicsit gyorsítok, akkor jön ez a rezonálás, mintha manuális autóm lenne és például 5. ból nem pakolnék vissza pl. 4. - es fokozatba, tehát erőlködve gyorsulnék a kocsival. Szóval, ha érzem ezt a rezonálást, akkor ha leveszem a gázról lábam, akkor rögtön megszűnik, gondolom nem kap terhelést a motor...., vagy ha nagyobb gázt adok akkor is megszűnik, hiszen visszavált a váltó és szépen gyorsul ahogy kell. 2 dologra tippelek: az egyik a váltó olaj csere...nem tudom... vagy a motortartó bakok, mert hallottam, h azok is okozhatnak ilyen jellegű "remegést".

köszönöm

batigol09 Elküldve: 2012-05-22 12:05 au. váltó olaj

Sziasztok!

Autómata váltó olajat szeretnék cseréltetni. Tud valaki ajánlani tuti helyet lehetőleg Budapesten és nem a wallis motort? köszönöm szépen