bbubbuka fórum hozzászólásai
« előző1234567891011következő »

bbubbuka Elküldve: 2012-02-16 19:46 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.




Ehh az fasza.. És ez mennyibe fájt neked? Akkor nem lehet köze a légtömegmérőhöz?


nem mert oda marhára nem tud víz kerülni.... tutti az lesz. az ára változó én nagyon jó áron vettem itt egy klubtagtól M.Attila, fent van a shop-ban. amúgy olyan 7 és 17ezer/db között mennek, márkától függ. én BERU-t vettem.

jah és 4 db-ot vettem, mert úgyis ment volna ki sorba a többi... amúgy ha leírod merre laksz, akkor lehet valaki tud segíteni diagban és megmondja mi volt a gond. amúgy a motorjel kb 4-5 indítás vagy kb 10km után kialszik majd.


Értem köszönöm, hát este konzultálok még a szerelőmmel. Mennyiért tud ilyet szerezni.
Így mennyire merjek menni az autóval? Fene enné meg.. Ez akkor most minimum 60k-s tétel lesz..



előbb keres valami diag-os embert. de ha titkolózól a lakóhelyed tekintetében, akkor senki nem tud segíteni.
aztán ha jó embertől rendelsz, akkor 40ezerből is megúszhatod. vagy veszel 1 db-ot, de én nem úgy tenném.
nekem mondjuk úgy adta magát, hogy 150km-rel előtte volt gyertyacserém. szóval lehet az új gyertya adta meg neki a végső döfést, gondolom valamilyen szinten visszahatott rá.
szóval ha rég volt gyertyacsere lehet érdemes cserélni, aztán hátha kibukja magát.
én csak tippelek, de tutti nem légtömegmérő.
nekem először pont autókozmetika után csinálta, de előtte indítottam, mert ide-oda álltunk vele. aztán a jelenség amit leírtál, ilyen Subaru-s lett a hang. után rögtön indítva meg semmi baja nem volt. aztán egyszer csinálta még. majd megadta magát.




Nem titkolózok. Soproni vagyok, a szerelőm az unokatestvérem csak Ausztriába melózik és reggeltől-estig kint van és még nem tudtam elérni egyenlőre. Ő ilyen szempontból tuti nem húz le. Egyenlőre még semmi nem volt cserélve az autó-n nincs egy hete , hogy megvan.
Most terveztük, hogy szűrök,olaj,meg gyertya...most akkor még kiderült ez a trafós dolog.
Egyenlőre akkor nem megyek vele. Idegesít a motor sziluett is.



update : na rádugták computer, gyújtás kimaradás volt a 4. hengernél.
most kicserélik majd olaj,szűrök,gyertyák jövő héten aztán majd akkor meglesznek nézve a gyújtókábelek stb, aztán eldől a sorsa.
elvileg addig mehetek vele, remélem még bírja.




kábelt hiába néztek. így már tuttira azt mondom, hogy a trafó lesz a ludas.szerintem hosszú távokra ne menj vele. nekem szerencsére amikor elindultam otthonról, kb 700 m után beadta magát menet közben, és hírtelen Subaru-ban ültem... még haza tudtam menni.
arra készülj fel, hogy marhanehéz lesz kihúzni a hengerfejből a trafót.
szerintem ha jó áron akarsz venni, akkor Mátyás Attilát keresd meg: Shop -> utángyártott alkatrészek menüpont



gyertya nem lehet semmiképp?
ha most csinálta ezt először akkor mennyire nem lehet menni vele hosszabb távon?
ha most még megyek egy hét alatt 100-200km-ert az nagy gáz?

bbubbuka Elküldve: 2012-02-16 16:44 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.




Ehh az fasza.. És ez mennyibe fájt neked? Akkor nem lehet köze a légtömegmérőhöz?


nem mert oda marhára nem tud víz kerülni.... tutti az lesz. az ára változó én nagyon jó áron vettem itt egy klubtagtól M.Attila, fent van a shop-ban. amúgy olyan 7 és 17ezer/db között mennek, márkától függ. én BERU-t vettem.

jah és 4 db-ot vettem, mert úgyis ment volna ki sorba a többi... amúgy ha leírod merre laksz, akkor lehet valaki tud segíteni diagban és megmondja mi volt a gond. amúgy a motorjel kb 4-5 indítás vagy kb 10km után kialszik majd.


Értem köszönöm, hát este konzultálok még a szerelőmmel. Mennyiért tud ilyet szerezni.
Így mennyire merjek menni az autóval? Fene enné meg.. Ez akkor most minimum 60k-s tétel lesz..



előbb keres valami diag-os embert. de ha titkolózól a lakóhelyed tekintetében, akkor senki nem tud segíteni.
aztán ha jó embertől rendelsz, akkor 40ezerből is megúszhatod. vagy veszel 1 db-ot, de én nem úgy tenném.
nekem mondjuk úgy adta magát, hogy 150km-rel előtte volt gyertyacserém. szóval lehet az új gyertya adta meg neki a végső döfést, gondolom valamilyen szinten visszahatott rá.
szóval ha rég volt gyertyacsere lehet érdemes cserélni, aztán hátha kibukja magát.
én csak tippelek, de tutti nem légtömegmérő.
nekem először pont autókozmetika után csinálta, de előtte indítottam, mert ide-oda álltunk vele. aztán a jelenség amit leírtál, ilyen Subaru-s lett a hang. után rögtön indítva meg semmi baja nem volt. aztán egyszer csinálta még. majd megadta magát.




Nem titkolózok. Soproni vagyok, a szerelőm az unokatestvérem csak Ausztriába melózik és reggeltől-estig kint van és még nem tudtam elérni egyenlőre. Ő ilyen szempontból tuti nem húz le. Egyenlőre még semmi nem volt cserélve az autó-n nincs egy hete , hogy megvan.
Most terveztük, hogy szűrök,olaj,meg gyertya...most akkor még kiderült ez a trafós dolog.
Egyenlőre akkor nem megyek vele. Idegesít a motor sziluett is.



update : na rádugták computer, gyújtás kimaradás volt a 4. hengernél.
most kicserélik majd olaj,szűrök,gyertyák jövő héten aztán majd akkor meglesznek nézve a gyújtókábelek stb, aztán eldől a sorsa.
elvileg addig mehetek vele, remélem még bírja.


bbubbuka Elküldve: 2012-02-16 15:40 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.




Ehh az fasza.. És ez mennyibe fájt neked? Akkor nem lehet köze a légtömegmérőhöz?


nem mert oda marhára nem tud víz kerülni.... tutti az lesz. az ára változó én nagyon jó áron vettem itt egy klubtagtól M.Attila, fent van a shop-ban. amúgy olyan 7 és 17ezer/db között mennek, márkától függ. én BERU-t vettem.

jah és 4 db-ot vettem, mert úgyis ment volna ki sorba a többi... amúgy ha leírod merre laksz, akkor lehet valaki tud segíteni diagban és megmondja mi volt a gond. amúgy a motorjel kb 4-5 indítás vagy kb 10km után kialszik majd.


Értem köszönöm, hát este konzultálok még a szerelőmmel. Mennyiért tud ilyet szerezni.
Így mennyire merjek menni az autóval? Fene enné meg.. Ez akkor most minimum 60k-s tétel lesz..

bbubbuka Elküldve: 2012-02-16 15:34 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.




Ehh az fasza.. És ez mennyibe fájt neked? Akkor nem lehet köze a légtömegmérőhöz?

bbubbuka Elküldve: 2012-02-16 15:19 Egyenetlen alapjárat

Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki
« előző1234567891011következő »